Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Kevin_Johnson

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Általános / Milyen szerverem legyen?
« Dátum: 2012. Szeptember 09. - 21:28:07 »
Üdv!

A közeljövõben elhatázrozttam hogy szervert fogok nyitni,a bankszámlámon 3000ft van :D


És úgy gondoltam inkább ti döntsétek el milyen legyen,amire az egész fórum szívesen jár.


Természetesen a mód 0-ról írt lenne.


És esetleg hostingot is javasolhattok! :yes:

32
Hangszerek és előadók / Pár Kedvenc!
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 18:32:04 »
Hy!

Ezennel pár kedven zenémet posztolnám!

http://www.youtube.com/watch?v=7lovaunzYf8
 

 

 

 

Érdemes nézni a videókat,nem csak hallgatni!

Zsoli

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Nincs cím
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 16:10:00 »
Hát erre a profilra nem tudok mit mondani,semmi jót,csakis rosszat...
 http://www.facebook.com/grofoarmando.csipkes
Nem tudtma hova írni a témát,azért ideraktam,gondolom most sokan cseszegetni fogjátok! :D
Éngem nagyon bánt ez a gyerek,a képei alapján.

34
Játékok / World Of Tanks (Szavazz!)
« Dátum: 2012. Augusztus 19. - 13:00:39 »
Leírás
 


\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_1.png[/img]
Akik, nem ismernék még a World of
Tanks névre hallgató forradalmi MMO-t azoknak itt egy rövid cikk, melybõl betekintés nyerhetünk a játékba. Nagyjából február magasságában hullt le a lepel a Wargaming.net fejlesztõcsapatának legújabb játékáról, avagy a World of Tanks-ról, amely már akkor egy igazán - jó értelemben vett - pofátlan alkotásként robbant be a köztudatba. Pofátlan volt, mert rögtön az elsõ mozgóképével megmutatta középsõ ujját a fantasy témájú MMO játékoknak, amelyekbõl immáron Dunát is lehetne rekeszteni. Nem kizárt, hogy az illetékesek a program nevével - World of Tanks vs. World of Warcraft ugyebár - jelezni kívánták, hogy nagyon tele van a hócipõjük a fantáziavilág dagadt orkjaival és nyafka tündéreivel, helyettük tehát valami igazán más tematikát és mûfajt szeretnének megvalósítani a masszívan többjátékos alkotások tengerén. Így kerülhetett a World of Tanks középpontjába a második világháború, azon belül pedig a páncélos ütközetek, lévén ezidáig egyetlen komolyabb videojáték sem született még ebben a kooperációban. Ez a merész, szemtelen stílus, illetve a koncepció természetesen azonnal sikeresen elvarázsolt minket, és roppantul örültünk, amikor az illetékesek levele csilingelt a postaládánkban, miszerint várnak minket a zárt bétára, hogy megnézhessük, mit sikerült eddig alkotniuk.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_3.png[/img]
 
Természetesen nem kellett kétszer mondani, illetve erõszakkal ránk tukmálni a kliens letöltését, szinte rögtön le is rántottuk a drágaságot, és telepítés után már jött is az elsõ kegyelemdöfés, orosz fejlesztõ lévén a játék még nem került angolosításra, így minden orosz tudásomat egybegyûjtve, próbáltam elõször csak kiolvasni a menüpontokat, majd utána lefordítani, hogy mit is szeretne tõlem Ivánka és Bresztyenszky. Sajnos nem lettem okosabb, én ugyanis már egy olyan korszakban nõttem fel, amikor nem kellett oroszt tanulni az iskolában, így az objektív tájékoztatás érdekében gyakran fogom körülírni az alábbiakban a World of Tanks lehetõségeit, mert bár néhány kattintás után azért lehet tudni mi-micsoda, akadt olyan pontja a menünek, ami lehet, hogy az ötöslottó nyerõszámait takarta, én azonban \"fõ a békesség\" alapon inkább nem ismerkedtem meg vele, hátha még a végén atombombát indítok, de úgy igaziból. Szerencsére a világkatasztrófa nem következett be, a nyelvi korlátok okozta sokk után pedig meglepõen kellemes élményekkel fejeztük be néhány nap nyüstölés után a zárt bétát, aminek azért még jócskán voltak hibái.
 
\"worldoftanksbetateszt_2.png\"
 
Mivel azonban ez egy nagyon-nagyon elõzetes teszt volt, nyilván nem fogunk abba belekötni, hogy az a fûszál belelógott a harckocsi lánctalpába, vagy ezt a fát sikerült kidöntenünk, azt viszont már nem, hiszen a béta az mégiscsak béta. Lássuk inkább azt, hogy mit szeretne kínálni számunkra a program! Ha elverekedtük magunkat a menüig, akkor rendhagyó módon saját garázsunkban kötünk ki. Rengeteg lehetõségünk lesz itt, az orosz írás miatt a felére sem sikerült fényt derítenem, de annyi szent, hogy a második világháború 1930-as éveitõl kezdõdõen egészen az 1940-es évek végéig bezáróan létezett összes harckocsit kipróbálhatjuk majd - még azokat is, amelyek csak prototípusként léteztek a háború alatt -, már ha sikerül megvásárolnunk ezeket, a játékban ugyanis semmi nem lesz ingyen. Kezdjük azonban az elején. Egyelõre csak a német és a szovjet páncélosok voltak elérhetõek a bétában - örülnénk néhány magyar harckocsi lemintázásának is, így a Turán, a Toldi és a Nimród egyes változatainak -, ám ezek is csak és kizárólag sorrendben lesznek elérhetõek. Indulunk tehát a könnyû tankoktól, harcolunk, megütközünk az ellenfelekkel, krediteket gyûjtünk, amelyekbõl fejlesztéseket vásárolunk megszeretett gépünkre, vagy feloldjuk a következõ páncélost.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_7.png[/img]
 
Így több ágon ugyan, de szépen lassan elérhetünk minden egyes harckocsit. A szintlépegetések tehát itt érhetõk tetten, nem fejlõdni fogunk, hanem újabb lánctalpasokat elérni, ami higgyétek el, óriási élmény lesz, hiszen elindulni egy kis, tanknak nehezen nevezhetõ valamivel, majd idõvel hadrendbe állítani egy Tigrist, esetleg egy Párducot, finoman szólva is óriási élmény. Ami azonban ennél is hatalmasabb, hogy ha már megvan szívünk választottja, mondjuk egy Jagdpanther, akkor arra vehetünk újabb lánctalpakat, motort, löveget vagy páncélt, amelyek ugyebár növelik a jármû értékeit, így a csatatéren gyorsabbak és erõsebbek leszünk vele. A legjobb az egészben, hogy nem csak magát a tankot formálgathatjuk, hanem annak legénységét is, így képességeik szerint megválogathatjuk a teljes személyzetet, amelyek természetesen újfent nem ingyen elérhetõ bakák lesznek, olyannyira nem, hogy még egyéni nevük is lesz, sajátos tulajdonságaik mellett. A menüben továbbá lehetõségünk lesz az ütközetek után megrongálódott páncélosunk javítására, sõt, arra is, hogy töltetet vegyünk hozzájuk - egyszerre háromféle lõszertípus lehet nálunk -, hiszen muníció nélkül nehéz lesz lövöldözni
 
\"worldoftanksbetateszt_4.png\"
 
Maga a játék menete a 15 vs. 15, illetve a 30 vs. 30 tankcsatákra épít, illetve lesz egy módozat, amely tulajdonképpen egy már-már kampánynak is nevezhetõ, világmegváltásra kiélezett lehetõség. A zárt béta utóbbi kettõbe egyelõre nem engedett bepillantani minket, de nagyon jól szórakoztunk a 15 versus 15 páncélos ütközetek alatt is. Rögtön az elsõ körben kiderült, hogy ki az, aki több napja a szervereken lóg, és ki az, aki csak most érkezett, illetve mennyire ismeri a játékot, hiszen a tapasztalt vén rókák nem hagyják magukat, nagyjából az elsõ tíz köröm azzal telt, hogy az elsõ percben darabjaimra lõttek, majd néztem a csatatér eseményeit. Aztán hamar rájöttem, nem én vagyok béna, átültem ugyanis egy másik páncélosba - történetesen a náciból egy szovjetbe - és lássatok csodát, rögtön az élre kerültem. Mire következtethetünk ebbõl? Pontosan, az orosz tankok lényegesen erõsebbre sikerültek, mint a németek, ami így eléggé sántít, hiszen hiába törekedtek az illetékesek a realitásra, egy T-34-es valamint egy Királytigris összecsapásából a valóságban is gyakrabban került ki utóbbi gyõztesen. Nyilván ez több mindentõl függött, de a játékból származó, megalapozott tapasztalatokra építem most ezt a megállapítást.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_5.png[/img]
 
Szintén szemet szúrt, hogy a kétszer 15 fõs csapat minden esetben vegyes brigád volt, tehát nem a német páncélosok küzdöttek a szovjet harckocsikkal, hanem össze-vissza, ahogy éppen jött. Így megesett például, hogy Tigris ment Tigrisnek, ami enyhén tûnik már most istenkáromlásnak. Ha ez így marad a végleges változatban is, egy óriási mínusz pontot fogunk lekanyarítani a végsõ pontszámból, ugyanis nekem volt kellemetlen ez a megoldás. Szerencsére más ponton komoly gondokkal nem találkoztam. A tankok mozgása reális volt, és bár a kinézet hagy maga után kívánnivalót, ha mindez így marad sem fogunk parádézni, mert a célnak megfelel. A játékban a lényeg, hogy túléljük az ütközeteket, közben pedig a lehetõ legtöbb ellenfelet küldjük a mély telepre. Magunkat külsõ szemlélõként több kameraállásból - közelebbiek és távolabbiak - kémlelhetjük, de van lövegnézet is, amit általában nyilván csak a célzáshoz, illetve a tüzeléshez fogunk használni. Számomra nagyon megnyerõ hangokat adtak ki magukból a tonnás monstrumok, és a lövésekben is megfelelõ erõ volt érezhetõ, valamint kifejezetten tetszett, hogy páncélosaink több helyen sérülhetnek, ami bár alapkövetelmény ugyan, félõ volt, hogy az illetékesek megvalósítják-e.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_6.png[/img]
 
Így tehát ha szétlövik a lánctalpunkat, egy darabig egy helyben kell lennünk, kitéve magunkat a záporozó lövedékeknek, ugyanígy ha a lövegtornyunk kap komoly találatot, képtelenek leszünk mozgatni egy ideig. A baj ott kezdõdik, hogy néhány másodperc után minden visszaáll az eredeti kerékvágásba, így bár sérülésünk nem gyógyul meg - minden páncélosnak saját életereje lesz - annyira megjavul, hogy újra képesek legyünk haladni, vagy mozgatni a löveget. Nekem ez kissé sántított. Szintén a realizmus értékébõl von el, hogy a távolban megbújó páncélosokat jelöli a program, vagy körvonalazza õket, vagy csak egy idegesítõ színes pöttyel jelzi merre találhatók. Nyilván nehezítette volna a végeredményt - pláne ha már csak páran vannak a hatalmas pályákon - ha elhagynák ezt a lehetõséget, de kitalálhattak volna erre egy másik rendszert is az illetékesek, 15 vs. 15-ös csatákban például 10 páncélosig nem lépne életbe ez a rendszer, így lehetne élni a meglepetés erejével, és igazi taktikákat is meg lehetne lépni, nem csak alkalmazni a megyek amerre látok elvét, így ugyanis a kezdõk többsége nagyon nem fog érvényesülni, és a sorozatos kudarcok tudjuk jól mihez vezetnek.
 
\"worldoftanksbetateszt_8.png\"
 
Mivel azonban egyelõre egy nagyon zárt bétáról beszéltünk - amelyet egyébként folyamatosan toldozgattak a programozók - fogjuk fel a fenti negatívumokat amolyan javításra váró hibákként. Akárhány sebbõl is vérzik ugyanis a World of Tanks, a végeredmény már most egy nagyon erõs jó osztályzatot érdemelne, ha pontoznánk. Ezzel azonban természetesen megvárjuk majd a végleges verziót, amely õsszel kerül beizzításra, tehát még van idejük az illetékeseknek javítani, illetve korrigálni ezeken. Újszerûsége és jónak tûnõ fejlõdési rendszere, valamint minõségien kivitelezett, és nem utolsó sorban roppant hangulatos összecsapásai - kivéve a csalásokat ugyebár - miatt mindenképpen egy figyelemreméltó alkotás lesz a World of Tanks, amely üde színfoltja lehet az MMO stílusnak. Aki hiányolt már a piacról egy második világháborús tankcsatákra kiélezett alkotást, itt biztosan meg fogja találni a számításait, persze csak és kizárólag akkor, ha nincsenek magas elvárásai. Minket a zárt béta alatt meggyõzött a program, és nagy-nagy kíváncsisággal várjuk a végleges verziót, ahol már a többi lehetõséget is kipróbálhatjuk, ráadásul végre angolul. Addig is tessék figyelni a World of Tanks nevet, mert jó lesz ez!
Nagyon jó játék ajánlani tudom mindekinek,én már régóta játszok vele,meg van már a legnagyobb szintû tankom,10-es.
Tudj meg többet a játékról itt: http://worldoftanks.com/
 Több féle tank is van:Orosz,Német,Amerikai,Francia.
A közeljövõben várható lesznek a Brit tankok.
És a játékot a fejlesztõk folyamatosan fejlesztés allat tartják.2havonta van új patch,ami 1gb körül van.Most egy olyan patch fog kijönni,amiben fellehet lökni egymást,lelehet ugrani a hegyrõl,de veszélyes.
Pobáld ki és játsz vele!
Leírást:A World Of Tanks készítõi írták!

35
Minecraft / SteveCraft Hamarosan
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 14:27:04 »
SteveCraft
 

(Hamarosan)
 

Szerververõl:
 
Üdv!

Írnak pár dolgot a hamarosan nyíló MineCraft(MC) szerveremrõl.Aminek a neve SteveCraft lesz.Hogy miért?Azért mert az alap MC skin a kedvencem,és annak neve Steve.A szerver smf lesz az az telkes!Több mint 500telek lesz,kicsi spawn helyel.A spawn közelben található lesz bolt,nether kapu,ender kapu,templom és farmok!A farmokat majd kilehet bérelni mivel lesz pénz rendszer.Példa:1hétre a farm 500$,de majd eldöntjük az árát.


Sok érdekesség lesz még:Mobarena,war jaték,kvíz és akadály pálya.


Kezdõ férõhely számnak várható lesz a 14-16.


Admint/Creativot senkinek se fogunk azért adni mert segíteni akar valamiben!


A telkek majd egy nagyobb várban lesznek,amiben a spawn is!A biztonságosabb építkezés kedvéért.


Sõt a szerveren lehet klánokat alapítani,és lehet szabad hq-t készíteni(Bandahely)amit majd a tulajdonostól kell megkérdezni hogy hova fogja engedélyezni!Max 5klán fog lenni,de ez változó!


A szerveren lehet majd hirdetni,pénzért!



 
Árak:
 
Admin(op jár hozzá):1500ft/hó

Vip(Creatív):1000ft/hó


Hírdetés
(Csak youtube channel):250ft/hét
 
Pár parancs ami található lesz a szerveren:
 
/spawn /home /sethome /tpa /back /rules /help //help(OP-nak!) /msg /pm /helpop(Adminoknak üzenet,helpereknek!)
Folyamatosan fejlesztés allat,hamarosan lesznek videók,képek és a nyitásról valló információ!

36
Munkaerő keresése / Scrptert keressünk
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 20:40:40 »
Üdv!
Én meg az egyik barátom belekezdtünk egy 0-ról írt rp modba.Ami Los Santosban játszódik.

A mód 15%-nál tart.


Mivel elég lassan haladunk ezért scripter keressünk,aki értis több mint haladó szinten hozzá.


Aki(ben) meg lehet bízni,nem ver át és azokat csinálja meg amiket mondunk!


Hát kb a dolga az lenne hogy mondjuk csinálj egy bandát,addig mi csináljuk a maffiát.


Kisebb,nagyobb dolgokba besegíthetne.


Mivel ez egy 0-ról írt mód lenne ezért nem szeretnénk hogy ha egy másik módból kivenne scripteket.


Természetesen a jutalom:Tulajdonos a tsn,szerveren


Ha érdekel a dolog írj rám,vagy dobj egy püt!

37
Counter Strike 1.6 / Equinox Gaming Klán
« Dátum: 2012. Július 03. - 00:26:31 »
eQuinox
 
Üdv!
Be mutatnám nektek a cs1.6 klánomat,amit 2009-ben alapítótam meg.Természetesen más névvel,más szabályok voltak!
Mostanra a klán sûrûn jár warozni,elég tapasztalt.A játékban a tagok az eQx ´ elõtagot használják.
Mivel jelenleg nem szponzorál minket senki,ezért újra lett szervezve a klán.Jelenleg csak 3an vagyunk,így a klánba van tgf!(CSAK STEAM)
Weboldalunk:hamarosan
Szerverünk,Júlisban lesz meg.Bármilyen warokra elmegyünk ha van idõnk.
Csak profi játékosokat veszünk fel a klánba,természetesen elõtte le is teszteljük!
Amennyiben megtetszett a klán,és jelentkezni szeretnél töltsd ki a listát és küld el hsz-ben!:
-Neved?(Játékban):
-Korod?:
-Lakhelyed?:
-Napi aktivitás?:
-Steam(kötelezõ):
-Skype:
-Mióta cszel?:
Bõvebb információ ha kell még akkor hszbe jelezzétek!
\"equ_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

38
Hangszerek és előadók / 2 kedvencem
« Dátum: 2012. Június 26. - 20:53:48 »

2 kedvencem


 

39
Kérdések, Segítség / Videószerkesztõ
« Dátum: 2012. Június 17. - 16:18:16 »
Üdv
Egy videó szerkesztõt keressek,aki lekonvertálná a pk videókat,meg szerkesztené,effektekel,stb.
Kisebb jutalomban részesülne a bizonyos személy aki elvállana.KLÁNnak kell.
Tobbi pü.be.

40
Segítségkérés / Mikrofon
« Dátum: 2012. Június 17. - 15:39:04 »
Üdv
Hogy lehet  lehessen beszélni sampba?A z billentyûvel.
Volt egy szerver ahol volt ez,de szerintem ez egy script,fs.
Aki betudná linkelni annak kösz

41
Munkaerő keresése / RP Szerverhez scriptert keressünk
« Dátum: 2012. Június 16. - 20:07:41 »
Üdv
Szóval most egy,profi scriptert keressek,aki elvállalna egy Ox.edit módot!Lsbe lenne minden.A szerver Júliusban nyilna,50férõhelyel,ts3 szerverel.
Jutalom:Web admin,Szerver tulaj,ts3 tulaj.
A mapp már megvan,természetesen én is besegítek a módba,textdraw,bejárat,kocsik,spawn stb.
Gondolom úgy is jönnek kritikák,már megint egy Ox.edit szerve.Elejében az lesz de a késõbbiekben neki látnánk egy 0-ról írt módnak is.
Aki elvállalná,az írjon hsz-t.
Weboldalon 100% saját sablon lesz!

42
Segítségkérés / Bejárat
« Dátum: 2012. Június 16. - 17:19:21 »
Üdv
Hogyan kell úgy megcsinálni a bejáratot hogy oda állok egy ideig az ajtó ellé és bedob egy intbe?Ami oxford rpg-n van.
Ha lehet egy teljes pwn. formátumot.Rp szerverhez kellene,mert az /enter,belépés nekem nem nagyon tetszik,gondolom értitek hogy mi kell

43
Kérdések, Segítség / Klán név
« Dátum: 2012. Június 13. - 19:06:14 »
Üdv!
Valaki tudna egy jó klánnevet?A készlülõ klánomhoz?Nem tudok jelenleg semmit sem kitaláni.
Ha az egyik bejönn akkor egy kis jutalmat kapp a bizonyos személy.

44
Munkaerő keresése / Segéd scriptert,keressek!
« Dátum: 2012. Június 10. - 17:46:09 »
Üdv!
Egy segéd scriptert keressek magam mellé.
Egy Stunt/Drift/Party/Dm módhoz.
Tele lenne érdekes dolgokkal stb.
Sok valamit még nem tudok mondani hogy mik kellenek.
Csak egy pár dolog ami biztos:/adminok,/teles,/v,+(javítás,vagy a 2-es gomb),carjump,automatikus kocsi javítás,/afon,/szabaly,/radio.
A módba még nincs semmi csak kisebb mappok.
A szerver Júliusban nyit,50slotos lesz.
Jutalom:Szerver admin,ts admin.
Egyéb információkért hsz,vagy pm.

45
Hangszerek és előadók / Tiltott rap!
« Dátum: 2012. Június 08. - 17:54:44 »
Hát szerntem igaza van,talpra magyar!
http://www.youtube.com/watch?v=Voz9cYdnQd4

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal