Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lucio

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
61
Általános / Falu név
« Dátum: 2014. Augusztus 10. - 18:30:30 »
Sziasztok!
Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy milyen MAGYAR falu nevet látnátok szívesen egy RP szerveren.
Ha kérhetlek titeket normálisat írjatok..

62
Általános / Forint vagy dollár?
« Dátum: 2014. Augusztus 07. - 02:57:34 »
És, ha egy teljesen új fizetõeszköz lenne, kitalált község nevekkel? Ahhoz mit szólnátok?

63
Általános / Forint vagy dollár?
« Dátum: 2014. Augusztus 06. - 22:58:39 »
Esetleg, ha van új pénznem ötletetek azt is leírhatjátok.

64
Archívum / Hyped Games - DM/TDM/Freeroam szerver
« Dátum: 2014. Július 28. - 23:34:15 »
Köszönjük. :)

65
Archívum / Hyped Games - DM/TDM/Freeroam szerver
« Dátum: 2014. Július 27. - 13:40:03 »
Már átírva.

66
Archívum / Hyped Games - DM/TDM/Freeroam szerver
« Dátum: 2014. Július 26. - 19:09:54 »
Hyped DM/Freeroam
 

Alap tudnivalók
 

Az alapjáték egész San Andreas területén játszódik. Vannak különbözõ JátékMódok(lejjebb) amelybe a 3 város arénáinál lehet fel venni, melyet a kék koponyák jeleznek. Jármû lehívás nincs, az egész játéktéren belül le vannak rakva különbözõ jármûvek, amelyeket el lehet vinni. A fizetõeszköz egyértelmûen $.
 

Fegyver rendszer
 

A fegyver vásárlása szinthez van kötve. Szét van osztva 10 szintre. Amit megvásároltál az már nálad marad örökké, amíg be nem kerül egy másik fegyver a helyére. Ha elfogyott a töltényed nem kell újra vásárolni a fegyvert, hanem csak töltényt kell bele venni. Fegyverek csak a fegyverboltban vásárolhatóak.
 

Kapcsolódó képek
 


\"qnQHDXu.png\"
Fegyver vásárlási hely az interiorban
\"A1TRxdv.png\"
Fegyver vásárlási dialog
 
 
Játékmódok
 


T(eam)D(eath)M(atch) || Lehet választani 2 csapatot, amelyek összecsapnak.

C(apture)T(he)F(lag) || Lehet választani 2 csapatot, amelyek ellopják középrõl a zászlót és be kell vinniük a saját bázisukra.


Defense Tower || Lehet választani 2 csapatot, az egyik csapat elindul a másik csapat bázisa felé és be kell foglalnia azt. Az oda fele vezetõ uton bármilyen módszerrel megállíthatják az ellenséget.


G(un) G(ame) || Mindenki mindenki ellen, 3 ölésenként kapsz új fegyvert, ha megölnek egy fegyver szinttel lejjebb kerülsz.


Sniper DM || Mindenki mindenki ellen, van 2 oldal, középen egy nagy szakadék, oldalt át lehet menni a másik oldalra.

 
 
A játékmódok még bõvítve lesznek!
 

Kapcsolódó képek
 


\"T9H7xxO.png\"
Játékmód felvételi hely
\"1FKzjcf.png\"
Játékmód választó dialog

A számok a játékmódban lévõ játékosokat jelzik. Ha a szám piros akkor még nincs elegendõ játékos az indításához, ha a szám zöld akkor már megy, vagy indítható a játék.

 
 
XP Rendszer
 

A szerveren összesen 10 szint van. Mint feljebb olvashattátok a szintnek is szerepe van a fegyvervásárláshoz, illetve késõbb szerepe lesz a képességekhez is, de ez még fejlesztés alatt áll. A szintedet jelzi a képernyõ bal sarkában lévõ felkiáltójel melletti szám, illetve a ScoreBoard-on lévõ pontod száma. A szint lépéshez egyértelmûen XP szükséges. XP-t szerezni egyenlõre még talált lövéssel, illetve öléssel lehet. Ölésnél lehet szerezni BónuszXP-t amit aszerint számol, hogy mekkora távolságból ölted meg a játékost. Az XP pontjaidat a képernyõ alján jelzi egy kék csík.
 

FõMenü
 

A nevedre kattintva megjelenik a FõMenü. Ebben a dialogban lesz elérhetõ a legtöbb játékos/karakter opció. Ide tartoznak a parancsok, jelszó váltás, név váltás, képességek stb.
 

Kapcsolódó képek
 


\"U71b1Mk.png\"
Maga a fõmenü
\"kzi7YGW.png\"
Alap felhasználó kezelõ
\"2KvUlYn.png\"
Támogatói felhasználó kezelõ(Jelenleg még fejlesztés alatt!)
 
 
Képernyõ Leírás
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140716/597649737Screenshot_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

>> Kép megtekintése nagyban <<
 

További Képek
 


\"Z76cZce.png\"
Mûszerfal
 
 
Végszó
 


Ha felkeltette az érdeklõdésed a leírás és szeretnéd kipróbálni, kövesd nyomon
Facebook oldalunkat és tudd meg akár elsõként az indulás idõpontját!

67
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. Június 04. - 09:37:19 »
Én egy bool változóval oldanám meg. Ha a körben benne van akkor igazra állítja és a timer elejére kell írni egy visszatérést, ha igaz a változó. Ha meg nincs benne a körben akkor pedig hamisra állítja. Ha pedig az a probléma, hogy mindig hamisra állítja akkor egy olyat, hogyha nincs benne a körben ÉS igaz a változó akkor állítsa át hamisra.

68
Munkaerő keresése / DM Mappert keresek
« Dátum: 2014. Június 01. - 01:19:22 »
Tessék. Ennél több információt nem kívánok publikálni. Ha ez nem felel meg akkor töröld.

69
Munkaerő keresése / DM Mappert keresek
« Dátum: 2014. Május 31. - 16:24:09 »

Sziasztok!
Jelenleg 0-ról írok egy DM modot és ehhez kéne nekem egy értelmes, kreatív mapper.
--==Feladatok==--
Egy skinválasztó helység készítése
Egy SpawnHely készítése
Különféle játékmódokhoz elzárt pályák(pl.: TDM,CTF)
--==Elvárások==--
Minimum 14 életkor
Haladó mapper tudás
Megbízhatóság
Napi 1-2 óra aktívság
Referencia !!!KÖTELEZÕ!!!
TeamSpeak3 elõny
--==Jutalom==--
Megegyezés szerint. Az alap jutalom egy 3(/5)-ös admin szint amint kész a játékmód, illetve név feltüntetése.
--==Elérhetõségek==--
Itt a fórumon PrivátÜzenetben
E-mail: [email protected]
Skype: sa-mpzoli

70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vip rendszer
« Dátum: 2014. Április 26. - 09:55:39 »
vipszint[playerid] = szint;

 
Helyett
 
vipszint[id] = szint;

 
Mivel oda adja a PLAYERID-nek azaz annak aki beírta a parancsot, de lementi annak a fájlába akinek adtad, és azért csak akkor aktiválódik neki a szint, ha reconnectel, mert a fájlból olvassa be...

71
Szkript kérések / Kérelem mentése
« Dátum: 2014. Április 19. - 14:10:11 »
Tessék, ennek mûködnie kell.
 
new bool:venniakar[MAX_PLAYERS] = false;
CMD:autovesz(playerid, params[])
{
venniakar[playerid] = true;
return 1;
}
CMD:vetelkerelmek(playerid, params[])
{
new nev[32];
SendClientMessage(playerid, -1, \"<< Vétel kérelmek >>\");
for(new i = 0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
GetPlayerName(i, nev, sizeof(nev));
if(venniakar == true) SendClientMessage(playerid, -1, nev);
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"<< Vétel kérelmek >>\");
return 1;
}

72
Segítségkérés / dini, string mentése
« Dátum: 2014. Április 19. - 12:36:14 »
Meg van a hiba. Okát nem tudom, de 8 karakternél több nem lehet, mert ha több akkor másodpercenként változtatja a 8. karakter utáni karaktereket.

73
Segítségkérés / dini, string mentése
« Dátum: 2014. Április 19. - 12:26:08 »
Átírtam és levágásra eddig nincs panasz, viszont a véletlenszerû karaktert nem értem... Lehet, hogy egy timer csinálja, hogy bebuggolt?

74
Segítségkérés / dini, string mentése
« Dátum: 2014. Április 19. - 12:08:47 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy dini-be szeretnék menteni admin nevet, de bárhogy állítom a fájl kódolását, illetve akárhányszor írom be újra IG az admin nevem a név utolsó betûjét mindig egy véletlenszerû karakterré alakítja át, vagy csak levágja a végét, vagy csak az 1. betût olvassa be. Ez mitõl lehet?
A kód:
 
Dialog:ANev(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) return ShowDialog(playerid, Show:<ANev>, DIALOG_STYLE_INPUT, \"AdminNév\", \"Írd be az adminneved:\", \"Ezt!\", \"Mégse\");
if(strlen(inputtext) == 0) return ShowDialog(playerid, Show:<ANev>, DIALOG_STYLE_INPUT, \"AdminNév\", \"Írd be az adminneved:\", \"Ezt!\", \"Mégse\");
strmid(pInfo[playerid][jANev], inputtext, 0, strlen(inputtext), 50);
JatekosMent(playerid);
GetPlayerName(playerid, DiaNev, sizeof(DiaNev));
Uzenet(playerid, C_UZENET, \"Sikeresen beállítottad az AdminNeved!\");
format(DiaStr, sizeof(DiaStr), \"%s AdminNevet választott: %s\", DiaNev, pInfo[playerid][jANev]);
AdminUzenet(C_ADMIN, DiaStr);
return 1;
}

 
[mod]Kitettem a PAWN Code Taget![/mod]

75
Segítségkérés / MySQL R6 kérdés
« Dátum: 2014. Április 05. - 23:20:44 »
Igen, csak igazából azért R6-al kezdtem, mert ahhoz találtam egy olyan példát amit meg is értek.. De nézek valamit R38-hoz is. (Néztem már elég sok regisztrációs rendszert, de egyikbõl se tudtam megérteni, hogy most mi is történik utána olvasással sem.)

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal