Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dukma

Oldalak: 1 [2]
16
Segítségkérés / Whirlpool hiba
« Dátum: 2013. Március 15. - 14:11:56 »
Sziasztok!
Van 1 szerver itthon teljesen jól megy (win7) de felrakom a most bérelt VPS re (win server 2003) és nem tölt be a Whirlpool :(
 
[14:06:50]  Loading plugin: Whirlpool.dll
[14:06:50]   Failed.
[14:06:50]  Loaded 5 plugins.

 
és a log legvége:
 
[14:06:45] Script[gamemodes/asd.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[14:06:45] Number of vehicle models: 0

 
aki tud pls help fontos lenne.

17
Segítségkérés / Admin duty
« Dátum: 2013. Február 26. - 15:40:57 »
Sziasztok!
Van 1 admin duty scriptem és azt szereném megcsinálni hogy az admin csak dutyban tudjon parancsokat használni.
1 admin command:
 
COMMAND:repair(playerid, params[])
{
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/repair\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 1
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 1)
{
    // Check if the player is inside a vehicle
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You are not in a vehicle!\"); // Let the player know he\'s not inside a vehicle and let the server know that this was a valid command
   // Fully repair the vehicle (damage value and bodywork)
   RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
   // Send the player a message to inform him that his vehicle has been repaired
   SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Your vehicle has been successfully repaired!\");
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
 
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

 
és az admin duty script:
 

//----------------------
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
//----------------------
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
#define COLOR_GREEN 0x008000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00FF
//----------------------
new Text3D: ASZ;
new bool: Adminszolgalat[MAX_PLAYERS];
//----------------------
#include < dini >
#include < zcmd >
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if (strcmp(\"/aduty\", cmdtext, true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerLAdmin(playerid))
   {
       if(Adminszolgalat[playerid] == false)
       {
         ASZ = Create3DTextLabel(\"Admin Szolgálatban\", COLOR_RED, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
         Attach3DTextLabelToPlayer(ASZ, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
                     ShowNameTags( 0 );
                     GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                     SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         format(string, sizeof(string),      \"Admin %s szolgálatba lépett most fogad üzeneteket!\", sendername);
         SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
         SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         Adminszolgalat[playerid] = true;
         SetPlayerSkin(playerid, 0);
      }
      else if(Adminszolgalat[playerid] == true)
      {
         Delete3DTextLabel(ASZ);
             ShowNameTags( 1 );
                   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
             SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         format(string, sizeof(string),      \"Admin %s kilépett a szolgálatból most már csak játékos a szerveren!\", sendername);
         SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,string);
         SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"-------------------------------\");
         Adminszolgalat[playerid] = false;
         SetPlayerSkin(playerid, 46);
      }
   }
   else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
 
if(Adminszolgalat[playerid] == true )
return SendClientMessage( playerid, -1, \"Csak adminiszolgálatban használható!\");
 
new file[128]; // Létrehozzuk a file nevû tárolót (ebbe tároljuk a fájlok elérési útját)
new jatekosnev[24]; // Ebbe tároljuk a nevünket
new szint[MAX_PLAYERS]; // Ebbe tároljuk a fájlból kiolvasott szintet
 
public OnPlayerConnect(playerid) // Amikor csatlakozol
{
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket, és elmentjük a jatekosnev tárolóba
format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini
if(fexist(file)) // Ha létezik a Szintek mappába a \"te neved.ini\"
{
szint[playerid] = dini_Int(file, \"Szint\"); // kiolvassuk a fájlból a \"Szint\" értékét és elmentjük a \"szint\" tárolóba
SetPlayerScore(playerid, szint[playerid]); // Annyi pontot kapsz amennyi a \"szint\" tárolóba van
SendClientMessage(playerid, -1, \"Szinted betöltve!\"); // szöveg
} else { // ha nem létezik a fájl
dini_Create(file); // létrehozzuk
dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // Írunk bele \"Szint\" szöveget, és az értéke annyi lesz amennyi pontod van(szinted)
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) // Amikor lelépsz
{
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, 24); // Lekérjük a nevünket és tároljuk a jatekosnev tárolóba
format(file, sizeof(file), \"/Szintek/%s.ini\", jatekosnev); // Megadjuk hogy a file = \\Szintek\\te neved.ini
dini_IntSet(file, \"Szint\", GetPlayerScore(playerid)); // a szint értéket átírjuk a fájlunkba annyira ahány pontunk van
return 1;
}

 
ha megoldható pls segítsen valaki! elõre is köszi.

18
Segítségkérés / PPC_House admin ház eladás
« Dátum: 2013. Február 11. - 18:01:43 »
Dialog_HouseMenu(playerid, response, listitem)
{
// Just close the dialog if the player clicked \"Cancel\"
if(!response) return 1;
// Setup local variables
new UpgradeList[2000], HouseID, DialogTitle[200], Counter, UpgradePrice, Msg[128], CarSlot, VehicleClassList[1000], VehicleList[500];
// Get the HouseID of the house where the player is
HouseID = APlayerData[playerid][CurrentHouse];
// Select an option based on the selection in the list
switch(listitem)
{
    case 0: // Change house name
    {
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
        format(DialogTitle, 200, TXT_DialogOldHouseName, AHouseData[HouseID][HouseName]);
      ShowPlayerDialog(playerid, DialogHouseNameChange, DIALOG_STYLE_INPUT, DialogTitle, TXT_DialogEnterNewHouseName, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
    }
    case 1: // Upgrade the house
    {
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
        // Check if it\'s possible to upgrade further
      if (AHouseData[HouseID][HouseLevel] < AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel])
      {
         // Add only the upgrades above the current house-level to the upgradelist
         for (new i = AHouseData[HouseID][HouseLevel] + 1; i <= AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]; i++)
         {
             Counter++; // Add 1 to the counter each time an upgrade is added to the upgradelist
             UpgradePrice = ((AHouseData[HouseID][HousePrice] * Counter) / 100) * HouseUpgradePercent;
             // Add the upgrade-info in green if the player can afford it, and in red if he cannot afford it
            if (APlayerData[playerid][PlayerMoney] >= UpgradePrice)
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{00FF00}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice);
            else
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{FF0000}%s (level %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice);
         }
           // Show another dialog to let the player select which upgrade he wants for his house
         ShowPlayerDialog(playerid, DialogUpgradeHouse, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_DialogSelectHouseUpgrade, UpgradeList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseReachedMaxLevel);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
    }
case 2: // Buy house-car
{
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       // Find a free carslot
       CarSlot = House_GetFreeCarSlot(HouseID);
       // Check if the carslot is valid
       if (CarSlot != -1)
       {
          // Let the player choose a vehicle-class
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Motrok\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{40FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Hajok\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{80FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Cabriok\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{B0FF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Helicopterek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{FFFF00}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"MunkaJármuek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{B0FF40}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Low-Riderek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{80FF80}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Telep Aútók\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{40FFB0}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Repülok\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00FFFF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Szolgálati Jármuvek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{00B0FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"RC Jarmuvek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0080FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Saloon Autók\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0040FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Sport Autók\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{0000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Kombik\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{4000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Trailerek\");
         format(VehicleClassList, 1000, \"%s{8000FF}%s{FFFFFF}\\n\", VehicleClassList, \"Egyedi jármuvek\");
         // Ask which vehicle class the player wants to see to buy a vehicle
         ShowPlayerDialog(playerid, DialogBuyCarClass, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_DialogBuyCarSelectClass, VehicleClassList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel);
       }
       else
           SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseHasMaxVehicles);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
}
case 3: // Buy house-car insurance
{
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       new MsgInsurance[128];
       // Check if this house doesn\'t have insurance yet
       if (AHouseData[HouseID][insurance] == 0)
       {
           // Check if the player can afford the insurance
           if (APlayerData[playerid][PlayerMoney] >= (AHouseData[HouseID][HousePrice] / 10))
           {
             // Construct the message for the dialog, this includes the price for the insurance
             format(MsgInsurance, 128, TXT_DialogBuyInsurance, AHouseData[HouseID][HousePrice] / 10);
            // Ask the player if the wants to buy an insurance for this house\'s vehicles
            ShowPlayerDialog(playerid, DialogBuyInsurance, DIALOG_STYLE_MSGBOX, TXT_DialogTitleBuyInsurance, MsgInsurance, TXT_DialogButtonYes, TXT_DialogButtonNo);
         }
         else
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_CannotAffordInsurance);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_HouseAlreadyHasInsurance);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
}
case 4: // Sell house-car
{
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       new BuyableCarIndex, bool:HouseHasCars = false;
      // Check if the house has any cars assigned to it
      for (CarSlot = 0; CarSlot < 5; CarSlot++)
          if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0)
              HouseHasCars = true;
      // Check if the house has any cars assigned to it
      if (HouseHasCars == true)
      {
         // Add all vehicles to the list
         for (CarSlot = 0; CarSlot < 10; CarSlot++)
         {
            if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0)
            {
                // Get the index where the first vehicle is found in the ABuyableVehicles array
                BuyableCarIndex = VehicleBuyable_GetIndex(GetVehicleModel(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot]));
                // Add the name of the vehicle to the list
                format(VehicleList, 500, \"%s{00FF00}%s: $%i{FFFFFF}\\n\", VehicleList, ABuyableVehicles[buyableCarIndex][CarName], ABuyableVehicles[buyableCarIndex][Price] / 2);
            }
            else
               format(VehicleList, 500, TXT_EmptyCarSlot, VehicleList);
         }
         // Ask which vehicle class the player wants to see to buy a vehicle
         ShowPlayerDialog(playerid, DialogSellCar, DIALOG_STYLE_LIST, TXT_SelectVehicleToSell, VehicleList, TXT_DialogButtonSelect, TXT_DialogButtonCancel);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_NoHouseVehicles);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
}
case 5: // Sell house
{
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       // Setup local variables
       new bool:HouseHasCars = false;
      // Check if the house has any cars assigned to it
      for (CarSlot = 0; CarSlot < 10; CarSlot++)
          if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0)
              HouseHasCars = true;
      // Check if all house-cars have been sold (all slots are empty)
      if (HouseHasCars == false)
      {
          format(Msg, 128, TXT_SureSellHouse, House_CalcSellPrice(HouseID));
         ShowPlayerDialog(playerid, DialogSellHouse, DIALOG_STYLE_MSGBOX, TXT_AreYouSure, Msg, TXT_DialogButtonYes, TXT_DialogButtonNo);
      }
      else
          SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, TXT_CannotSellHouseWithCars);
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
}
    case 6: // Open the house to the public (everyone can enter it)
    {
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       // Open the house to the public
      AHouseData[HouseID][HouseOpened] = true;
      // Let the player know he opened the house to the public
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Kinyitottad a hazad publikussa, barki be tud jonni\");
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
    }
    case 7: // Close the house to the public (only the owner can enter it)
    {
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
       // Close the house to the public
      AHouseData[HouseID][HouseOpened] = false;
      // Let the player know he closed the house to the public
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{00FF00}Bezartad a hazad, csak te tudsz bejonni\");
   }
   else
       SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a haz tulajdonosa hasznalhatja ezt az opciot\");
    }
    case 8: // Exit the house
    {
   House_Exit(playerid, HouseID);
    }
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 12. - 18:31:33 )

megoldható?

19
Segítségkérés / PPC_House admin ház eladás
« Dátum: 2013. Február 11. - 17:40:32 »
a ház eladás dialogba van ebben:
 
OMMAND:housemenu(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new OptionsList[200], DialogTitle[200];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/housemenu\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player is inside a house
if (APlayerData[playerid][CurrentHouse] != 0)
{
   format(DialogTitle, sizeof(DialogTitle), \"Select option for %s\", AHouseData[APlayerData[playerid][CurrentHouse]][HouseName]);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Név Változtatás\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház fejlesztése\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s AutóVásárlás\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Aútó Biztositás\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Aútó eladás\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Eladás\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Kinyit Nyivanoság Elot\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Ház Bezár Nyivanoság Elot\\n\", OptionsList);
   format(OptionsList, sizeof(OptionsList), \"%s Kilép a házból\\n\", OptionsList);
   // Show the housemenu
   ShowPlayerDialog(playerid, DialogHouseMenu, DIALOG_STYLE_LIST, DialogTitle, OptionsList, \"Választ\", \"Bezár\");
}
else
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"You\'re not inside a house\");
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

20
Segítségkérés / PPC_House admin ház eladás
« Dátum: 2013. Február 11. - 17:19:39 »
Sziasztok!
Valahol régen láttam 1 ilyan INC t a PPc_Housinghoz hogy admin el tudja admin más házát csak most nem találom. :(
Létezik még ilyen? Akinek megvan kérem szépen 1 linket adjon hozzá.

21
Segítségkérés / Szerver LOG
« Dátum: 2013. Február 10. - 15:27:10 »
köszi

22
Segítségkérés / Szerver LOG
« Dátum: 2013. Február 10. - 12:50:11 »
kész script nincs mert németes vagyok :(

23
Segítségkérés / Szerver LOG
« Dátum: 2013. Február 10. - 12:00:33 »
Sziasztok!
Nem találtam Log scriptet és az a kérdésem hogy van 1 olyan h a scriptfiles mappába legyen 1 log mappa és ott a txt be legyen chat log command log ilyen van?

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal