Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Zotyabuszos ismét lopott« Dátum: 2012. Január 11. - 21:04:27 »
Indi: nem PDRP-s, én tudom honnan jött... Bevallom WRP-s(legalábbis erre következtettem 1-2 dologból), de nem mi kértük meg rá, nem is szóltunk neki, csak nincsenek túl jó viszonyban zotyabuszossal. Lesz következménye a dolognak, azt megígérhetem...
És bocsánatot kérek a gyerekes/gyökér/undorító módszere miatt a WRP nevében... ((Ezt csak azért írtam ki hogy lássák, felvállalom, még ha nem is én tehetek róla, de elõbb-utóbb úgyis szóvá tenné valaki...)) 47
Általános / Magyar Vizsla a San Andreasban« Dátum: 2012. Január 07. - 20:16:25 »
A mai nap találtam az alábbi videót, én jót nevettem rajta, érdemes végignézni, érdekes És nem mellesleg, ha minden igaz, magyar a készítõje =)
((nem tudom mennyire illik ide, de ötletem se volt, hol lenne a legjobb helye )) 48
Általános / PDRP vs. HLRP - legyen egyenlõ esély a vélemény kinyilvánítására...« Dátum: 2011. Október 23. - 19:50:51 »
Elsõzör is leszögezném, hogy a téma ChuckNorris engedélyével lett megnyitva, elõre kijelentette, hogy az összes olyan HSZ törölve lesz, amely már nem vélemény nyilvánítás, hanem szitkozódás(akár csak \"gyökér\" szintû!).
Nos, a történet ott kezdõdik, hogy pár napja a Paradise Role Play szerver weboldalán olvasható volt egy hír, amelyet Indi írt. A hírben kinyilvánította véleményét, arról a játékosról, aki feljött a szerverre provokálni, és lejáratni próbálta õt, kérdezgette az alapvetõ szabályokról, ilyesmi. Nos, mivel néhány ex WRP-s is a PDRP csapatához csatlakozott, hamar kiderült, hogy ez a bizonyos emberke nem más volt, mint Valentino Salvatore a.k.a. Kiss Peter. Aki volt wrp-s annak sokat (sok non-t...) mond ez a név, nos õ valami fõadmin féle ott a HLRP-n, legalább is jelölve lett pl. helyettesnek. Nos, fogalmam sincs, hogy miért jött õ hozzánk... Vagy ahogy egy ismerõsöm írta: nemtudom honnan jöttek minek számonkérni a fogalmakról meg provokálni..[/quote] 49
Kérdések, Segítség / SA:MP klienshez szükséges portok...« Dátum: 2011. Október 04. - 12:24:22 »
Üdv.
Nos, olyan problémába ütköztem, amit nem igazán tudok áthidalni. Kollégiumban vagyok, elég sokat, ahol ugye a portok tiltva vannak, kivédvén a torrentezést. Emiatt azonban a SA:MP sem tud kapcsolódni. A rendszergazdával beszélgettem, õ azt mondta, hogy vagy proxyzzam ki, vagy tudjam meg melyik port, illetve milyen protokollon(TCP / UDP) szükséges ahhoz, hogy a SA:MP csatlakozni tudjon? Mielõtt Google linket adnátok, kerestem már, de konkrét hasznos választ sehol nem találtam, legtöbb helyen a szerver futtatáshoz szükséges portokra irányult a kérdés, 1-2 választ találtam a kliens portokra utalólag, ahol vagy azt írták hogy egyik sem kell, vagy azt hogy mindegy melyik... Elõre köszönöm a segítséget: Anthony
50
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 Alpha 2 R3« Dátum: 2010. Április 10. - 16:49:24 »
Úgy látom, elég kihalt ez a részleg, és mivel nem egy verzió megjelent, gondolom kirakom a legújabbat.Jelenleg ez a legfrissebb verzió, a szinkronizálása már nem rossz, bár sajnos a jelen verzióban most nincs fegyver és animáció szinkronizálás. A Lagg szinte a minimumra csökkent, 1 mb-os nettel is élvezheto már a játék.
V:MP 0.1 Alpha 2 R3 Kliens IV:MP 0.1 Alpha 2 R3 Windows szerver IV:MP 0.1 Alpha 2 R2 Linux szerver ((Linuxal nem volt gond, ezért kellett a windowsosból már az R3-at is kiadni). 1.0.0.4.-es(= 1.0.5.0) patch szükséges a muködéséhez. Végre megérkezett a Linux szerver is, úgyhogy mostantól már valószínuleg a hostoknál is lehet majd rendelni/elorendelni szervert. Én már feltettem, most megyek épp egy lagg tesztre, ha végeztem, leírom, mit tapasztaltam. Amik változtak az Alpha 1-hez képest: * - getPlayerCoordinates és getVehicleCoordinates függvények javítva. * - Hálózati statisztikák ablak megtekintheto, ha F4 nyomva tartjuk. * - Fordítási hibák, melyeket más fejlesztok jeleztek, szintén javítva. * - # 0000047 -es hiba javítva(/ q muködött, / Q nem). * - Hozzáadva egy frissítés, mely eltávolítja a nem használható karaktereket a játékosok nevébol. * - Lényegesen kisebb a szinkron struktúra mérete.((emiatt elvben kevesebb lagg)) * - Küldési arány hozzáadva a szinkronizáláshoz. * - F2 gomb spam chat javítva. * - Skin választó eltávolítva (Ami azt is jelenti,hogy az onPlayerSpawnRequest funkció most már muködoképes). * - Beviteli ablak(chat) mentése(log) hozzáadva. * - A portok nem távolítják el az IP-t gyors kapcsolódás(Jobb Klikk -> Connect) esetén. * - Újra hozzáadva jelszó a klienshez és szerverhez. * - setVehicleColor funkció hozzáadva. * - getVehicleModel funkció hozzáadva. * - Screenshot-ok javítva. * - A szerver böngészo javítva. * - A screenshot funkció javítva. * - A \"scriptinfo\" konzol parancs javítva. * - A beviteli ablak(Chatbox) maximális karakterszáma javítva. * - A commandline.txt és ENB sorozat (nem muködtek) javítva. * - Szinkronizálási problémák javítva vannak. * - Javított szerver böngészo. * - Fomenüben beviteli ablak kikapcsolása javítva. * - Javított beviteli ablak billentyuk. * - Spawn után ismét lehetoség van a CB-ba írásra, és az addig beírt szöveg nem veszik el. * - cp.nut script /v parancsa javítva. * - getPlayerIp funkció hozzáadva. * - isPlayerInVehiclefunkció hozzáadva. * - Eltávolítva néhány felesleges kód isPlayerInAnyVehicle függvénybol. * - getVehicleCoordinates visszatéro rossz értéke javítva, amikor a jármu nem létezik. * - Ha onPlayerText bármi mással tér vissza, nem pedig 1-el, a szöveg a global chat-ben nem fog megjelenni. * - Üres jármu sync most már csak lesz küldve, ha a játékos és a jármu távolsága 100 méternél kisebb. * - togglePlayerRagdoll funkció hozzáadva. * - Jelenet(?) skinek eltávolítva. Amik az R2-vel változtak: - A kiszolgáló küldött vissza egy üres csomagot vissza, a \"PONG\" csomag helyett, ez javítva. - A kiszolgáló összeomlott, ha szóköz volt, a Cb bemenetben. - Távoli linux ip hibakeresési üzenetek javítva. - Új szerver callback (onConsoleOutput) hozzáava, ha a visszatérési érték nem 1, nem fog megjelenni az üzenet. - Linux szerver csomag hozzáadva. Változások az R3-as verziónál: - Szerver keresonél a pingek javítva. - ugetPlayerVehicleID átnevezve getPlayerVehicleId-re. - Javítva több játékossal és jármuvel kapcsolatos függvény - Banlista hozzáadva a master list-hez. - A szerver msotmár nem omlik össze, ha nem sikerül betölteni egy scriptet. - Eltávolítva a debug üzenetek. - Javítva az utas és a jármu szinkronizálása, valamint a jármube való be illetve kiszállás. - Javítva a beviteli ablak munkája, amikor a CB le van tiltva.. - Üres jármuvek szinkronizálása letiltva. - Mostantól használhatók unicode karakterek((ékezetes betuk, stb...)). - A kör alakú jelzések helyett a térképen négyzet alakú jelek. - Az új játékost jelölo négyzet túl nagy volt, javítva. Anthony
51
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése« Dátum: 2009. Április 17. - 15:51:05 »
Na visszatértem, gondoltam írok egy tutorialt.
Egyszer már írt valak iegy tutorialt a fájlokról, de azt én nem találtam elég részletesnek, ezért írok egy újat.Na kezdjük is. Na most sokan úgy hiszik, h fájlok már elavultak, és msot csak mysql és egyéb adatbázisok a hasznosak...pedig ez nem így van, pl. otthoni szerókhoz nem könnyû ingyen SQL tárhelyt szerezni, és a fájlos megoldás, az ugyan lassabb, de szerintem megbízhatóbb, és könnyen kezelhetõbb(manuálisan). Mire is jó egy fájl: adatokat tárolhatunk benne. Itt ne csak a regisztrációs rendszer féle adatok jussanak eszetekbe, mint pl. pénz, rp szeróknál lvl és egyebek, hanem pl. autókhoz koordináták, melyek a gamemode indulásakor a fájlban lévõ koordinátákra töltõdnek be, pickup koordináták... Na most a fájlkezelési függvényeket az file.inc tartalmazza, úgyhogy fájlokkal dolgozáskor ezt kell elõször beágyaznunk a modunkba/scriptünkbe. #include < file > Na most a fájlkezeléshez elõször is meg kell nyitnunk a fájlt. Ehhez az fopen függvényt használjuk fel. Az fopen függvénynek 2 paramétert lehet megadni, de a 2. elhanyagolható. 1. paraméter: a fájl neve. Ezt tárolhatjuk változóban, lehet konstans, vagy simán csak megadhatjuk \" \"-ek közé írva. 2. paraméter a megnyitás tipusa. Ez attól függ, hogy mit szeretnénk csinálni a fájllal Ez 4 féle lehet: a) io_write - törli a fájl tartalmát, így ha megnyitod io_write-val, és elmentesz bele egy koordinátát, akk elõtte akármi volt benne, csak ez az egy koordináta marad. b) io_append - hozzáad egy sort a fájlhoz, tehát az elõzõ adatok is megmaradnak c) io_read - csak olvasni tudjuk a fájlt d) io_readwrite - olvashatjuk vagy létrehozhatunk egy újat Na most akkor így nézhetnek ki egy fájl megnyitása: fopen(\"fájlnév\", io_write); Na most ha a fájl nevét tárolni szeretnénk egy változóban, akkor a változónak a File: -elõtagot kell adnunk.pl: new File: file Na most továbbá adatot a fwrite függvénnyel írhatunk egy fájl-ba. Az fwrite függvény szintén 2 paramétert vár: 1. a fájl azonosítója(ezért célszerû elmenteni pl. egy file nevû változóba) 2. a beírni kívánt szöveget. Mivel file-ban nem általános szöveget akarunk tárolni, hanem általában változó dolgokat, íg ezt általában nem \" \" közé írjuk, hanem formázzuk, mielõtt beírnánk. na egy pl. new szoveg[128] = \"próba\" ; Na msot a megnyitásnál volt ugyebár olyan h io_append és h io_write, ez dönti el, h hozzáadja, vagy töröl, majd beleír a fájlba az fwrite függvény. Az adat kiolvasásához az fread függvényt használjuk. Ennek több paramétere is van, de elég mindössze 2-t megadni: 1. paraméter: a fájl azonosítója 2. paraméter: egy szövegváltozó, melybe eltárolhatja az adatokat new string[256]; Az fread függvény mindig csak 1 sort olvas ki, ezért többszöri meghívás esetén tudjuk kiolvasni az összes sort(ha a sorokat elválasztottuk \\n-nel vagy manuálisan enterrel). A következõ függvény az fclose függvény. Ha végeztünk, akkor ezzel a függvénnyel \"zárhatjuk\" be a fájlt. Illetve ha egy fájlba több adatot szeretnénk elmenteni, ugy hogy az elõzõeket felülírja, akkor szükségünk lesz erre a függvényre sûrûn. az fclose mindössze egy paramétert kér: a megnyitott file azonosítója fclose(file); Ezen kívül még vannak pár függvény, amit biztosít a file.inc, de többnyire ezt a 4-et használjuk. Na akkor nézzünk egy teljes példát. 2 függvényt fogok írni, az egyik kiolvas, a másik betölt egy fájlból adatokat. egy néhány alap dolog,h ha vki felhasználná, akk mûködjön is neki: enum vEnum Na akk a fájlból betöltõ: public LoadVehicle() Na msot a mentõ:
Remélem segít valamit, ha kérdésetek van, írjatok.:-D Üdv újra mindenki(nem tom kik emlékeznek még rám) Nem próbáltam ki, de elvileg mûködnie kell.h mire is jó? hát random kocsikat tehetsz megadott koordinátákra...elvégre ha mindig u.a. a kocsi van ugyanott, az egy idõ után már uncsi. |