Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - tonyo

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Zotyabuszos ismét lopott
« Dátum: 2012. Január 11. - 21:04:27 »
Indi: nem PDRP-s, én tudom honnan jött... Bevallom WRP-s(legalábbis erre következtettem 1-2 dologból), de nem mi kértük meg rá, nem is szóltunk neki, csak nincsenek túl jó viszonyban zotyabuszossal. Lesz következménye a dolognak, azt megígérhetem...
És bocsánatot kérek a gyerekes/gyökér/undorító módszere miatt a WRP nevében...
((Ezt csak azért írtam ki hogy lássák, felvállalom, még ha nem is én tehetek róla, de elõbb-utóbb úgyis szóvá tenné valaki...))

47
Általános / Magyar Vizsla a San Andreasban
« Dátum: 2012. Január 07. - 20:16:25 »
A mai nap találtam az alábbi videót, én jót nevettem rajta, érdemes végignézni, érdekes :D És nem mellesleg, ha minden igaz, magyar a készítõje =)
 

((nem tudom mennyire illik ide, de ötletem se volt, hol lenne a legjobb helye  :( ))

48
Elsõzör is leszögezném, hogy a téma ChuckNorris engedélyével lett megnyitva, elõre kijelentette, hogy az összes olyan HSZ törölve lesz, amely már nem vélemény nyilvánítás, hanem szitkozódás(akár csak \"gyökér\" szintû!).
Nos, a történet ott kezdõdik, hogy pár napja a Paradise Role Play szerver weboldalán olvasható volt egy hír, amelyet Indi írt. A hírben kinyilvánította véleményét, arról a játékosról, aki feljött a szerverre provokálni, és lejáratni próbálta õt, kérdezgette az alapvetõ szabályokról, ilyesmi. Nos, mivel néhány ex WRP-s is a PDRP csapatához csatlakozott, hamar kiderült, hogy ez a bizonyos emberke nem más volt, mint Valentino Salvatore a.k.a. Kiss Peter. Aki volt wrp-s annak sokat (sok non-t...) mond ez a név, nos õ valami fõadmin féle ott a HLRP-n, legalább is jelölve lett pl. helyettesnek. Nos, fogalmam sincs, hogy miért jött õ hozzánk... Vagy ahogy egy ismerõsöm írta:
 
nemtudom honnan jöttek minek számonkérni a fogalmakról meg provokálni..[/quote]
Nos ezután ugye Indi megírta a hírt, ami hamarosan eljutott hozzájuk is. Erre jött a kontra, hogy a PDRP-sek, miért provokálják ÕKET? Hö? Ez csak nekem abszurd? Ha azt tudták, hogy ki lett írva a hír, akkor a tartalmából tudniuk kellett volna, hogy nem mi voltunk, akik provokálni mentek. Bár lehet szövegértési problémák felmerülnek, nem tudom, mindegy is, menjünk tovább.
Szóval Indi beregelt oda, és reagált a \"miért provokáljuk õket\" témára, amire õk már kicsit durvábban reagáltak. Nem tudom, be szabad-e ide másolnom, hogy mi ment azon a fórumon, gyanítom azzal törlésre kerülne a téma, szóval majd kiderül... Lényeg a lényeg, ment az oda-vissza adogatás, pro és kontra. Értelmes érvek persze ritkábban repkedtek, mint a fehér holló. Majd miután ezt ott is kezdték belátni, valaki kitiltotta Indi-t (Marhára meghathatta szegényt...), a fairplay jeléül.  :D
Nos ezért még nem is nyitottam volna ide témát, DE ezután még ment a monitorharc a maradék 1 oldalról, mivel kitiltották az ellenfelet. Én ezt nem tartom korrektnek, szerintem nem ez a dolog lerendezésének a módja. Ezért megnyitottam itt ezt a témát, ahol jó lenne lerendezni a dolgot. Persze hazai terepen könnyû volt a dolog, nem tetszik a kritika, tiltsuk ki aki meg mer szólalni. Itt viszont egyenlõ esélyekkel indul mindenki, senki nem tud kitiltani senkit... Részemrõl alapból volt már vitán ezzel a \"szerverrel\", de most borult a bili. Õk kezdik, és aztán mi vagyunk a provokátorok? Nevetséges az egész, komolyan mondom. Sokak szerint ez a téma is az, de valahol le kell rendezni.
A témát tehát azért nyitottam, mert gyanítom lenne még hozzáfûznivaló a dologhoz a \"másik\" (PDRP) oldalról is, azonban ez az eredeti témánál nem lehetséges, mivel egyesek nem bírják a kritikát, és csak akkor vagányak, ha a vitapartner már ki van tiltva.
Az eredeti beszélgetést nem másolom be ide, nem szeretném, ha egybõl törölve lenne a téma, de valami módon szeretném megosztani azt is a \"nagyközönséggel\", csak hogy mindenki tudja mirõl is van szó. Talán, ha egy link mutatna pastebinre, az megoldás lehetne?  ::|
Edit:
Akit érdekel az eredeti beszélgetés: Másolat, cenzúra nélkül a HRLP fórumáról
Hozzátenném, hogy Indit már a második HSZ-e után egybõl kitiltották, reagálni sem volt ideje a többire.

49
Kérdések, Segítség / SA:MP klienshez szükséges portok...
« Dátum: 2011. Október 04. - 12:24:22 »
Üdv.
Nos, olyan problémába ütköztem, amit nem igazán tudok áthidalni. Kollégiumban vagyok, elég sokat, ahol ugye a portok tiltva vannak, kivédvén a torrentezést. Emiatt azonban a SA:MP sem tud kapcsolódni. A rendszergazdával beszélgettem, õ azt mondta, hogy vagy proxyzzam ki, vagy tudjam meg melyik port, illetve milyen protokollon(TCP / UDP) szükséges ahhoz, hogy a SA:MP csatlakozni tudjon?
Mielõtt Google linket adnátok, kerestem már, de konkrét hasznos választ sehol nem találtam, legtöbb helyen a szerver futtatáshoz szükséges portokra irányult a kérdés, 1-2 választ találtam a kliens portokra utalólag, ahol vagy azt írták hogy egyik sem kell, vagy azt hogy mindegy melyik...
Elõre köszönöm a segítséget:
 
Anthony

50
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 Alpha 2 R3
« Dátum: 2010. Április 10. - 16:49:24 »
Úgy látom, elég kihalt ez a részleg, és mivel nem egy verzió megjelent, gondolom kirakom a legújabbat.Jelenleg ez a legfrissebb verzió, a szinkronizálása már nem rossz, bár sajnos a jelen verzióban most nincs fegyver és animáció szinkronizálás. A Lagg szinte a minimumra csökkent, 1 mb-os nettel is élvezheto már a játék.
V:MP 0.1 Alpha 2 R3 Kliens
IV:MP 0.1 Alpha 2 R3 Windows szerver
IV:MP 0.1 Alpha 2 R2 Linux szerver ((Linuxal nem volt gond, ezért kellett a windowsosból már az R3-at is kiadni).
1.0.0.4.-es(= 1.0.5.0) patch szükséges a muködéséhez. Végre megérkezett a Linux szerver is, úgyhogy mostantól már valószínuleg a hostoknál is lehet majd rendelni/elorendelni szervert. Én már feltettem, most megyek épp egy lagg tesztre, ha végeztem, leírom, mit tapasztaltam.
Amik változtak az Alpha 1-hez képest:
    * - getPlayerCoordinates és getVehicleCoordinates függvények javítva.
    * - Hálózati statisztikák ablak megtekintheto, ha F4 nyomva tartjuk.
    * - Fordítási hibák, melyeket más fejlesztok jeleztek, szintén javítva.
    * - # 0000047 -es hiba javítva(/ q muködött, / Q nem).
    * - Hozzáadva egy frissítés, mely eltávolítja a nem használható karaktereket a játékosok nevébol.
    * - Lényegesen kisebb a szinkron struktúra mérete.((emiatt elvben kevesebb lagg))
    * - Küldési arány hozzáadva a szinkronizáláshoz.
    * - F2 gomb spam chat javítva.
    * - Skin választó eltávolítva (Ami azt is jelenti,hogy az onPlayerSpawnRequest funkció most már muködoképes).
    * - Beviteli ablak(chat) mentése(log) hozzáadva.
    * - A portok nem távolítják el az IP-t gyors kapcsolódás(Jobb Klikk -> Connect) esetén.
    * - Újra hozzáadva jelszó a klienshez és szerverhez.
    * - setVehicleColor funkció hozzáadva.
    * - getVehicleModel funkció hozzáadva.
    * - Screenshot-ok javítva.
    * - A szerver böngészo javítva.
    * - A screenshot funkció javítva.
    * - A \"scriptinfo\" konzol parancs javítva.
    * - A beviteli ablak(Chatbox) maximális karakterszáma javítva.
    * - A commandline.txt és ENB sorozat (nem muködtek) javítva.
    * - Szinkronizálási problémák javítva vannak.
    * - Javított szerver böngészo.
    * - Fomenüben beviteli ablak kikapcsolása javítva.
    * - Javított beviteli ablak billentyuk.
    * - Spawn után ismét lehetoség van a CB-ba írásra, és az addig beírt szöveg nem veszik el.
    * - cp.nut script /v parancsa javítva.
    * - getPlayerIp funkció hozzáadva.
    * - isPlayerInVehiclefunkció hozzáadva.
    * - Eltávolítva néhány felesleges kód isPlayerInAnyVehicle függvénybol.
    * - getVehicleCoordinates visszatéro rossz értéke javítva, amikor a jármu nem létezik.
    * - Ha onPlayerText bármi mással tér vissza, nem pedig 1-el, a szöveg a global chat-ben nem fog megjelenni.
    * - Üres jármu sync most már csak lesz küldve, ha a játékos és a jármu távolsága 100 méternél kisebb.
    * - togglePlayerRagdoll funkció hozzáadva.
    * - Jelenet(?) skinek eltávolítva.
Amik az R2-vel változtak:
- A kiszolgáló küldött vissza egy üres csomagot vissza, a \"PONG\" csomag helyett, ez javítva.
- A kiszolgáló összeomlott, ha szóköz volt, a Cb bemenetben.
- Távoli linux ip hibakeresési üzenetek javítva.
- Új szerver callback (onConsoleOutput) hozzáava, ha a visszatérési érték nem 1, nem fog megjelenni az üzenet.
- Linux szerver csomag hozzáadva.
Változások az R3-as verziónál:
- Szerver keresonél a pingek javítva.
- ugetPlayerVehicleID átnevezve getPlayerVehicleId-re.
- Javítva több játékossal és jármuvel kapcsolatos függvény
- Banlista hozzáadva a master list-hez.
- A szerver msotmár nem omlik össze, ha nem sikerül betölteni egy scriptet.
- Eltávolítva a debug üzenetek.
- Javítva az utas és a jármu szinkronizálása, valamint a jármube való be illetve kiszállás.
- Javítva a beviteli ablak munkája, amikor a CB le van tiltva..
- Üres jármuvek szinkronizálása letiltva.
- Mostantól használhatók unicode karakterek((ékezetes betuk, stb...)).
- A kör alakú jelzések helyett a térképen négyzet alakú jelek.
- Az új játékost jelölo négyzet túl nagy volt, javítva.
 
Anthony

51
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ]Fájlok kezelése
« Dátum: 2009. Április 17. - 15:51:05 »
Na visszatértem, gondoltam írok egy tutorialt.
Egyszer már írt valak iegy tutorialt a fájlokról, de azt én nem találtam elég részletesnek, ezért írok egy újat.Na kezdjük is.
Na most sokan úgy hiszik, h fájlok már elavultak, és msot csak mysql és egyéb adatbázisok a hasznosak...pedig ez nem így van, pl. otthoni szerókhoz nem könnyû ingyen SQL tárhelyt szerezni, és a fájlos megoldás, az ugyan lassabb, de szerintem megbízhatóbb, és könnyen kezelhetõbb(manuálisan).
Mire is jó egy fájl: adatokat tárolhatunk benne. Itt ne csak a regisztrációs rendszer féle adatok jussanak eszetekbe, mint pl. pénz, rp szeróknál lvl és egyebek, hanem pl. autókhoz koordináták, melyek a gamemode indulásakor a fájlban lévõ koordinátákra töltõdnek be, pickup koordináták...
Na most a fájlkezelési függvényeket az file.inc tartalmazza, úgyhogy fájlokkal dolgozáskor ezt kell elõször beágyaznunk a modunkba/scriptünkbe.
 
#include < file >

 
Na most a fájlkezeléshez elõször is meg kell nyitnunk a fájlt. Ehhez az fopen függvényt használjuk fel.
Az fopen függvénynek 2 paramétert lehet megadni, de a 2. elhanyagolható.
1. paraméter: a fájl neve. Ezt tárolhatjuk változóban, lehet konstans, vagy simán csak megadhatjuk \" \"-ek közé írva.
2. paraméter a megnyitás tipusa. Ez attól függ, hogy mit szeretnénk csinálni a fájllal Ez 4 féle lehet:
a) io_write - törli a fájl tartalmát, így ha megnyitod io_write-val, és elmentesz bele egy koordinátát, akk elõtte akármi volt benne, csak ez az egy koordináta marad.
b) io_append - hozzáad egy sort a fájlhoz, tehát az elõzõ adatok is megmaradnak
c) io_read - csak olvasni tudjuk a fájlt
d) io_readwrite - olvashatjuk vagy létrehozhatunk egy újat
Na most akkor így nézhetnek ki egy fájl megnyitása:
 
fopen(\"fájlnév\", io_write);
fopen(\"fájlnév\", io_append);
fopen(\"fájlnév\", io_read);
fopen(\"fájlnév\", io_readwrite);

 
Na most ha a fájl nevét tárolni szeretnénk egy változóban, akkor a változónak a File: -elõtagot kell adnunk.pl:
 
new File: file
file = fopen(\"fájlnév\", io_read);

 
Na most továbbá adatot a fwrite függvénnyel írhatunk egy fájl-ba.
Az fwrite függvény szintén 2 paramétert vár:
1. a fájl azonosítója(ezért célszerû elmenteni pl. egy file nevû változóba)
2. a beírni kívánt szöveget. Mivel file-ban nem általános szöveget akarunk tárolni, hanem általában változó dolgokat, íg ezt általában nem \" \" közé írjuk, hanem formázzuk, mielõtt beírnánk. na egy pl.
 
new szoveg[128] = \"próba\" ;
fwrite(file, szoveg);

 
Na msot a megnyitásnál volt ugyebár olyan h io_append és h io_write, ez dönti el, h hozzáadja, vagy töröl, majd beleír a fájlba az fwrite függvény.
Az adat kiolvasásához az fread függvényt használjuk. Ennek több paramétere is van, de elég mindössze 2-t megadni:
1. paraméter: a fájl azonosítója
2. paraméter: egy szövegváltozó, melybe eltárolhatja az adatokat
 
new string[256];
fread(file, string);

 
Az fread függvény mindig csak 1 sort olvas ki, ezért többszöri meghívás esetén tudjuk kiolvasni az összes sort(ha a sorokat elválasztottuk \\n-nel vagy manuálisan enterrel).
A következõ függvény az fclose függvény. Ha végeztünk, akkor ezzel a függvénnyel \"zárhatjuk\" be a fájlt. Illetve ha egy fájlba több adatot szeretnénk elmenteni, ugy hogy az elõzõeket felülírja, akkor szükségünk lesz erre a függvényre sûrûn.
az fclose mindössze egy paramétert kér: a megnyitott file azonosítója
 
fclose(file);

 
Ezen kívül még vannak pár függvény, amit biztosít a file.inc, de többnyire ezt a 4-et használjuk.
Na akkor nézzünk egy teljes példát. 2 függvényt fogok írni, az egyik kiolvas, a másik betölt egy fájlból adatokat.
egy néhány alap dolog,h ha vki felhasználná, akk mûködjön is neki:
 
enum vEnum
{
PosX,
PosY,
PosZ,
z_Angle
};
new VehInfo[100][vEnum];

 
Na akk a fájlból betöltõ:
 
public LoadVehicle()
{
new strFromFile[34][64];//egy tömb az ideiglenes tároláshoz
new strFromFile2[256];//ide olvassuk ki a szöveget
new File: file = fopen(\"veh.cfg\", io_read);//megnyitjuk olvasásra
if (file)//ha sikerült emgnyitni
{
new idx;//segédváltozó
while (idx < sizeof(VehInfo))//ha kisebb mint 100 akk olvasunk
{
   fread(file, strFromFile2);//olvasunk egy sort
   split(strFromFile2, strFromFile, \',\');//szétdaraboljuk egy tömbbe
   VehInfo[idx][PosX] = floatstr(strFromFile[0]);//feltöltjük az adatokat
   VehInfo[idx][PosY] = floatstr(strFromFile[1]);
   VehInfo[idx][PosZ] = floatstr(strFromFile[2]);
   VehInfo[idx][z_Angle] = floatstr(strFromFile[3]);
   idx++;//segédváltozó növelése
}
fclose(file);//ha 100-at elértük, akk bezárjuk
}
return 1;
}

 
Na msot a mentõ:
 

public SaveVehicle()
{
    new idx;//ismét segédváltozó
new File: file2;//fájl azonosító
while (idx < sizeof(VehInfo))//addig írunk, amég van mit
{
new string[256];//változó a szövegnek
format(string, sizeof(string), \"%f,%f,%f,%f\\n\", VehInfo[idx][PosX], VehInfo[idx][PosY], VehInfo[idx][PosZ], VehInfo[idx][z_Angle]);//formázás
if(idx == 0)//ha az elsõ autó koordinátái
{
   file2 = fopen(\"houseveh.cfg\", io_write);//akk írjuk
}
else
{
   file2 = fopen(\"houseveh.cfg\", io_append);//ha nem, akk hozzáadjuk
}
fwrite(file2, coordsstring);//beleírjuk
idx++;//segédv növelése
fclose(file2);//bezárás
}
return 1;//visszatérés a modba
}

 
Remélem segít valamit, ha kérdésetek van, írjatok.:-D Üdv újra mindenki(nem tom kik emlékeznek még rám)
Nem próbáltam ki, de elvileg mûködnie kell.h mire is jó? hát random kocsikat tehetsz megadott koordinátákra...elvégre ha mindig u.a. a kocsi van ugyanott, az egy idõ után már uncsi.

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal