Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ~BlackStyler~

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Bemutatkozás / BlackStyler
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:59:01 »
Sziasztok
Eljött az ideje hogy bemutatkozzak:
Név: Feher Istvan
Kor: 15
Születési hely: Románia
Lakhely: Szatmárnémeti
Zene: Electro House, Rock, Metal..
Idõtöltés: Gépelõt és a haverokkal! 
Kölcseyibe járok sokat tanultam de az utobi idõben nem tanulok,
szeretem a rajzot a polgárit stb..
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                                                                                                     
Akiket kedvelek:(a legtöbb embert a forumon ismertem meg)
-BoOy
-.:Secur:.
-hunpeesta
-<[Lu$ta]>
-Instant
-Mike
-XziBit
-Flash
-Roni
-Website
-Sub_Zero
Nem sok ismerõsöm van akkit még ismerek a forumon de nekem ennyi is elég :)

32
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kicsi betu :(
« Dátum: 2011. Szeptember 27. - 20:34:02 »
Nincs mit ha segitettem mehet a + :)

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:veboldal a penz ala
« Dátum: 2011. Szeptember 26. - 17:43:43 »

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:No heal
« Dátum: 2011. Szeptember 25. - 19:39:52 »
[eltávolítva]

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogusos Teleport
« Dátum: 2011. Szeptember 25. - 13:44:09 »
Sziasztok. Csináltam egy dialogos teleport szkriptet 4 teleport van benne csak de lehet teni hozzá amenyit akkarsz. Teleportok: Las Venturasi reptér San Fierro Reptér Los Santosi Reptér és az Elhagyót Reptér. A teleport menü parancsa /teles zcmd -vel készitettem el. Remélem jól jön nektek ugy mint nekem :)
Készitette: BlackStyler
http://solidfiles.com/d/a4a1/

36
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyver
« Dátum: 2011. Szeptember 24. - 19:41:44 »
Benne van a Ladmin4v2 LuxAdminban is ott a keresõ nézzd majd meg :)

37
Segítségkérés / Dialog Segitség!
« Dátum: 2011. Szeptember 24. - 15:00:28 »
Na helló írtam tegnap egy nyelv segitséget nyitottam de megoldodot de sajnos egy bajjom lenne nekem egy ilyen dialog kellene: http://kepfeltoltes.hu/110924/sa-mp-035_www.kepfeltoltes.hu_.png :(

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Mozgató Object
« Dátum: 2011. Szeptember 24. - 00:46:42 »
Sziasztok!  :D Most leírom nektek, hogyan kell MoveObjectet (mozgatható objectet) készíteni lépésekre bontva. Most egy egyszerû példával fogom nektek bemutatni, hogyan is kell használni. Akkor hát, csináljunk liftet!
1., Elsõ lépésként le kell mentenünk 2 objectet. Ezt megtehetjük az MTA-ban vagy más object lerakó scriptel. Azért kell 2 objectet lerakni mert az egyik az object alaphelyzete, azaz amikor beindul a szerver akkor itt áll a lift (vagy úgy is mondhatjuk, hogy /close parancs kapuknál). A 2. object pedig azt az objectet mutatja amely már a lift felemelt pozícióját mutatja. (kapuknál /open parancs). Ha ezzel megvagyunk mehetünk a 2. pontra.
2., Ha megvagyunk az object lerakással átkonvertáltuk meg minden akkor megkapjuk az objectet:
 

CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

 
Nos a továbbiakban az objectet így fogom jelölni:
 

CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Na, ha ezzel megvagyunk akkor azt az objectet rakjuk be elsõnek amelyik az alap helyzeten áll (/close parancs).
Így rakjuk be:
Ha gamemódba rakjuk:
 

public OnGameModeInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe rakjuk:
 

public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha megvagyunk elkezdhetjük a MoveObjectet csinálni. Go 3-as pont!
3., Elsõ lépésként meg kell neveznünk az objectet. Ezért létre kell hoznunk \"az object nevét\". A mód elejére írjuk:
 

new lift;

 
Majd odaugrunk ahová a 2. pontban az objectet beillesztettük és átírjuk a sort erre:
 

lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Azaz így néz ki:
Ha gamemódba raktuk:
 

public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe raktuk:
 

public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Most hogy megneveztük az objectet, létrehozzuk azt a parancsot ami mozgatni fogja. Leugrunk az OnPlayerCommandText függvényhez és beírjuk a parancsot:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}

 
Itt ahogy látjátok a /lift-fel parancsot adtam. Ami azt jelenti, hogy a MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); -ben szereplõ X, Y, Z koordinátát le kell cserélni arra az X, Y? Z koordinátára ami a 2. objectben található, azaz, azaz object ami a lift felemelt pozícióját mutatja.
Megjegyzés: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mehvagyunk ezzel akkor, be kell állítanunk a sebességet:
 

MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);

 
Ezt a sebességet lifteknél, hogy ne essünk ki belõle 2-re szokás állítani de kapuknál elérheti az 5-ös sebességet is. pl:
 

MoveObject(lift, X, Y, Z, 2);

 
Ha megvagyunk a koordináták bemásolásával és a sebesség megadásával is akkor csak az object nevét kell megadnunk amit mozgatni fog. Pl:
 

lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);

 
Ha mind ezzel megvagyunk akkor megcsináljuk a lefele utat is. Létrehozunk egy /lift-le parancsot a lift lefele mozgatásához:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}

 


if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}

 
A lefele mozgató parancsnál az X, Y, Z koordináta helyére az eredeti koordinátákat kell megadni. Azaz ezeket:
 

public OnGameModeInit() // vagy filterscriptnél: OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Majd rendesen beállítjuk a sebességet az object nevét is beírjuk. Ha mindezeket megcsináltuk akkor kész van egy komplett lift.
Végül egy példa:
 

#include #define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}

 
Köszönöm és sok sikert kivánok!  :)

39
Segítségkérés / Angol vs Magyar nyelv.
« Dátum: 2011. Szeptember 24. - 00:25:36 »
Sziasztok találtam sok témát legalább vagy 4 darab topickot de egy dolgot nem nagyon értek mikor magyarositom a szervert hogyan kezdjem ell? Mert akkor kell újjra #include <a_samp> stb? vagy? Leírná nekem valaki? :-[

40
Segítségkérés / Felvevõ!
« Dátum: 2011. Szeptember 23. - 20:54:12 »
Sziasztok. Letöltötem a Fraps programato amivel tudok vidizni de nekem nem nagyon jó vagyis nem szerertem. Valaki tudd egy jó felvevõt és add egy jó linket?? :)

41
Segítségkérés / Textdraw dialog
« Dátum: 2011. Szeptember 22. - 19:18:10 »
Sziasztok találtam már egy tutorialt de sajnos nem nagyon sikerült próbáltam megcsinálni textdraw ként de nem ment egy olyan textdraw kéne mint a nxgen szerveren mikor választod a skint.... Valaki segitene ebben kapcsolatban vagy leírná?

42
Segítségkérés / GarObject segitség!
« Dátum: 2011. Szeptember 21. - 15:08:23 »
Sziasztok levettem a GarObjectet és lettetem a DanceFloor -t de sajnos nem lehet lementeni valaki segitene? Mert mikor beírom /saveobject kiadja a dialogot majd azt írja nyisak meg valami txt.. plss segitsetek !  :-[

43
Segítségkérés / Textdraw segitség
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 21:19:21 »
Sziasztok csináltam egy tök jo textdrawot de mikor csatlakozik a játékos akkor megjelenik és mikor lespawnolt akkor eltünik.
 

#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
public OnFilterScriptInit()
{
// Create the textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(220.000000, 426.000000, \"[4FUN]Drift Evolution v.2.5\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.679999, 1.700000);
TextDrawColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 2);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 548.000000, 47.000000);
Textdraw1 = TextDrawCreate(499.000000, 98.000000, \"$000000000\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.539999, 2.000000);
TextDrawColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 2);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}

44
Beszélgetés / Számoljuk az iskolai napokat !
« Dátum: 2011. Szeptember 20. - 19:10:02 »
Sziasztok gondoltam nyitok egy jó kiss számolást inkább ez egy kiss matematika  :D
Na a lényege hogy számoljuk minden nap hogy mennyi napot megyünk a suliba vagyis egészen nyárig!
Kezdem:  1

45
Segítségkérés / Dialogus és real map editor segitség
« Dátum: 2011. Szeptember 19. - 17:07:52 »
Sziasztok lenne tõletek 2 kérdésem  :-[ !
1. Kellene nekem egy olyan dialogus mint a nxgen van az a dialog mikor választod a skint. Probáltam megoldani de nem sikerült sajnos nekem textdraw creatoral!
És adtok egy linket a Text Draw creatorol?
2. Van nekem a Real Map editorom és mikor bemegyek akkor nekem nem látszik semmi csak a viz??
Ha tudtok segiteni kértem segitsetek!

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal