Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gudika12

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. November 11. - 14:26:23 »
Köszi nekem már csak a fix-chars és a cop-tools kéne

92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hülye mese!
« Dátum: 2011. November 10. - 17:54:55 »
SP egy low és megette egy barnamedve az aranylemezét, amely -en Magdi anyus nyög..Ezért, sajtot ivott Barack Obama, aki suna szajtot pancsolt a kádban, ezután sorban a f***tetveket nyalogatta bõnyállal. A medvedisznóember felakasztotta magát VÉGE lett az életének, ezért fluor aki langyos volt, elkezdett sírni, mint egy pisis, ezért Orbán Viktor meghúzott egy lovat a garázsban, VÉGE a világnak, mert Obama azt mondta csá,erre feltalálták a barna hangot ezér mindenki ronda szõrzettel mászkált VÉGE MADAFAKA, mondta *****, majd fejbelõtte magát, Ezzel az Oroszok megnyerték a 2.vh-t, és így ennek a mesének is végelett! DE NEM MA.-Mondta az apa, és megivott még tíz liter kannásbort. SP bizonyítani akarta hogy nem low, de nem jött összeneki, mert orbán viktor elõidézte fluort és fluor seggéberakta õt. Ezután megjelent egy traktorgumibelsõ, amit sp nyalogatott és Chuck Norris fejberúgta elõsszõr ballról utána jobbról, és kifeküdt, aztán kisrévay rástuntolt a fejére, zinthos bácsi meg épp arra sétált kezében a minigunnal és Graduated elvette tõle majd szétlõtte a fejét és elõvett egy hosszú vkúibrátort, de zinthos bácsi túlélte, aztán jött arnold alexander és mindenki agyára ment a sok kérdéssel, DE NEM MA ette meg a zsíros kenyeret, mert leejtette a földre. Ezért elment a sóhivatalba, és leadta a a jelentkezését takarítónak, de Vin Diesel nem szerepelt a Halálos barbibabák mesében. Ezután Kiszel Tünde egy low, és megette Fekete Pákó vacsoráját aki felgerjedt kiszel tündére és itt a tucsok az ablakban. Erre pako kiment az úúrálomásra meg**szni de a dzsumbujtól nem ment és vége lett az intim jelenetnek, majd Dezsõ trolololololol dalt énekelte, és megakart fürdeni csak nem jött össze, mert elcsúszott a tyúksz*ron, utána kiment és szétdobta a pisit és szemébe ment a 3/4-e , ezután pákó elment az úrállomásra és hulye kocsog pottyoslabdát keresett de nem talalt, mert a tucsok megette és a kocsog széttört minden vécécsészét, és zoli összeszedte a szilánkokat, bevette a szájába és lenyelte. Hazament, és bekapcsolta a gépet, és elkezdett sampozni a Paradise RolePlay szerveren, majd RoboT is, de unalmában 500$-t cheatelt,és daragoj kibanolta. ezután írt ub-t, de nem kapott, utána zúzott az éjszakában, õ meg pár haver egy papírtrabanttal, de felgyulladt a papírtrabant, majd hajtogattak egy újabb papírtrabantot és közben papírladára sikeredett, de azért belemásztak és elindultak a lejtõn és összesz*rták a papírautót, majd már a sz*rban lépkedtek. Aztán NyanCat elrepült magyarország felett MAJDNEM mert, visszafordult a büdös sz*rszagtól és utána elment egy házba, ahol volt 3 dögös csajszi, de közben kiderült, hogy travik ezért öngyilkos lett..Ezután a három csaj megtalálta és meg erõszakolták, de nem, csak úgy tünt, helyette megdugták és ezért leesett a haja, és MEGYÜNKINNI!!!!!! ÉS veszek neked egy SZÉNSAVMENTES ÁSVÁNYVIZET, amit iszol mielõtt leszopsz. Ezután meg kapsz egy sört is, csak alkoholmenteset és hagyjuk már ezt az ivászatot mertnemezalényeg!! Ezután SP megint csinált egy trabit és továbbment és karambolozott Michael Schumacherrel. Schumi bemérgesedett és ráküldte Timo Glockot SP-re, hogy a tezsvírekkel szétbasszák a kis száját, majd ezután odament MM, hogy megvédje Krisztinát. Hiába jött MM, Krisztiánt szét**szták akárcsak a segítségére érkezõ MM-t, mert Timo Glock mellett még ott volt Sergio Perez meg David Villa, aki szétbombázta a szivüket. És RÓÓLAND felnyalta a vért. A KisRevay kapott egy pm-et Pedro-tól amiben ezált: uj msn: [cenzúra], pedro ezután várt 4 hónapot és megkapta a meghívást pont MOST. Ezután Flour nevet váltott 20 év mulva és az uj neve Fluor Erzsébet lett! Aztán 20 év múlva Flour Erzsébet koncertjére KisRevay elment és örjöngött a bulin mint egy meleg, de csak azért mert meleg volt Flourtól és Pedro tökönrúgta Graduated-et de túléllte és Graduated vissz*rúgott de Pedro ezt már nem élte túl, sõt át sem élte a fájdalmat mert az érintés pillanatában eltûnt, majd KisRevay nem jelölte vissza Zinthost xfire-n ezért õ bannolta a szerverérõl.Ezután elindult nagy szomorúan, de Buba éppen jött ki a kocsmából és UFOnak látta KisRevayt és ezért hívta a szellemírtókat és KUSSOJA MEGBANOD - mondta ezt KisRevay, és kapott a pofájára a bézbózzal amit az ufók Róóólandtól vettek, ingyen százforintért. És már a negyedok oldal hülyeség megy , mondta pedro nagyannya miközben a blikket olvasta. És ez így fog menni elõre, a sokadik oldalig mesélte tovább amikor is ... bõvebben kezdet el mesélni az otthonába megpenészedett sajtról, amit kapott még a tavalyi év karácsonyára az egyik távoli rokonától. Amit nemrég a kutyája megevett és ezért átváltozott egy gyilkos tyúkká és megette az udvarban található összes disznót, majd kihányta, és BELEPUSZTULT A HÜLYE. de nem ma, hanem tegnap.  Aztán kisrevay a jövõben elköltözött a marsra, ahol minden nap sokat napozott a fagyos hidegben.  Kisrevay csirkéket simogatott hátúl Graduated kertjében, aztán graduated meglátta, hogy molesztálja azt a szegény csirkét és fogta magát majd megerõszakolta KisRevayt. Durexxel. De hiába a durex, mert az kiszakadt így Revay terhes lett, majd kilenc hónap után mikor Grad és Revay gyereket vártak, gyerek helyett egy újabb csirkejött, ami Revay fejét és Grad szekszi lábát örökölte. Erre kisrevay és grad megunta a sok dugást, és elkezdtek sampozni. Felmentek robot koppintott szerverére, és Hozzál be kisfijam vizet, mondta pedro nagyannya pedronak miközben pedro verte a f***át.. és szopta a mamát. young csingcsaj elkezdett maszturbálni zinthos elõtt de õ neki nem állt fel, mert azelõtt verte ki. De a mamája rányitott és szívbajt kapott. A pedro kinyalta, a tányért és trollkodott, majd hatodszorra is megdöglött, mert megfulladt. Eközben Zinthos otthol ette a lekváros szalámit amikor kicsúszott a kezébõl. Majd elkezdett fosni, mert a szalámi romlott volt. Lement a teszkóba és vett narancsos dinnyét. Majd rájött, h magtalan volt, és nem tudja elültetni. Gondolta: még szerencse, hogy vettem sonkát! Mondta és feldugta magának! Eközben Stuntzor failolt egyet, mert a sonka olyan vastag volt, hogy nem tudta feldugni. ezért elment sikosítóért és azzal már feldúgta. Aztán jött Justin Bieber Flour Erzsébettel, és kinyalták egymást. Majd ismét kinyalták volna egymást amikor leszálltak az ÚRÁLLOMÁSRA. Ott találkoztak egy ufóval akinek Révay Barnabás volt a neve akiknek csak 1 kezük volt de azis törött volt mert átment rajta a vonat gózos, ami a kanizsai állomásra ment és elõl ült a masiniszta, kiagózost kiagózost igazíccsa , ki a vonatot tönkrevághatja a kezével mert õ a raj.Aztán rászált a sampforum összes tagja egy a308as repülõgépre és elutaztak.De akkor jöttek rá hogy sp is a repcsin van és meg akarja õket erõszakolni. De ellenkeztek és sp elkezdte verni a farkát de nem sikerült a merevedés mert egy buzi, ezután SP eljött Akasztóra a búcsúra fellépni de Akkora gyökér volt hogy elb***ta az egészet és mindenki megdobálta Féltéglával és betört a feje azután mindenki elkezdett ujjongni mert elcsúszott, mert a talpa alatt volt egy csúszós mû broki Sp míg elesett gondolatban kiverte a bré-nek aztán egy piros szék került oda ahova esett volna a feje de, Fade kirúgta alóla, és leesett a színpadról! Ez a jóskagyerek színdróma szerintem is ezért egy bézbózütõvel aztán oda sz*rt. majd.. ..a lovak elkezdtek tüntetni melnyek címe a \"nyalják fel a sz*rt az emberek\", de nem volt elég tinta a táblához. A melegek felvonulásán megjelent: sp, és bekapott egy banánt megrágta, lenyelte, meghányatta magát és ráhányott Fluor Erzsébetre, aki erre idehívatta a fiát, és elkergette egy román szerzetesi kolostorba, ahol éppen micimackót lelövi Róbert Gida, de erre a fiú odament és vissza. Másnap laci megette az összes zsíroskenyeret, de erre jött a nõvére és, csináltatott vele egy lekváros kenyeret,

93
Játékok / Red Faction Guerilla
« Dátum: 2011. November 10. - 17:49:45 »
Nagyon jó játék, épületeket lehet a földbe döngölni stb.. Magam is kijátszottam ajánlom mindenkinek :)
Következõ leírás forrása www.gamestar.hu
A romboló építõmunkás bal ladája
A Red Faction sorozat harmadik része nem túlzottan szõrözik holmi szofisztikált kerettörténettel - bár a játékba belemerülve azt sikerült tapasztalnom, hogy erre nincs is olyan irdatlan nagy szükség, de errõl késõbb. Adott tehát a Mars, a kétezer-ikszszázikszedik évben. Az Earth Defense Force, azaz az EDF nevû szervezet úgy gondolja, hogy a nevükben megbúvó Earth szócska behelyettesíthetõ akár a Marssal is, ezért az eredetileg a terraformálás közepén járó bolygót védõ, a kolonizációt segítõ szervezet átment zsarnokosdiba, és atomjaira dolgoztatja a helyi munkásságot. Tulajdonképpen az EDF a korlátlan úr, a munkásokat bármikor csicskáztathatják, letartóztathatják, de - ahogy a bevezetõben láthatjuk - meg is ölhetik, ha épp olyan kedvük támad.Fõhõsünk, Alex Mason - mint a szintén nem túl bonyolult névválasztás is mutatja - a munkásosztály jeles tagja, és tesója után érkezik a Marsra, mivel a srác élete az új bolygón nem csupa játék és mese. A bátyót vagy öcsit (az a nyamvadt brother szó nem sokat segít az életkori viszonyok meghatározásában ugyebár) azonban egy rövid tutorial részt követõen simán lepuffantja egy kisebb egységnyi EDF-katona, és mi is odavesznénk, de szerencsénkre a helyi ellenállás közbelép. Nemsokára a marsi városka egyik csücskében, egy (igazság szerint nem túlzottan elrejtett) lázadóbázison találjuk magunkat, ahol megismerhetjük a rendszerellenes elemeket, és megkaphatjuk elsõ feladatunkat. Innen aztán indul a móka, és - ahogy említettem - a kerettörténetet öt percen belül el is felejtjük, csak rombolunk, tombolunk, robbantunk és falakat kalapálunk porrá. És az Úr látá, hogy ez jó.
Trailer
 

94
Játékok / MMORPG online Games
« Dátum: 2011. November 10. - 17:39:16 »
Nekem az APB is bejön, olyan mint a GTA :D

95
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. November 10. - 17:33:58 »
Köszönöm szépen, valaki oda adná az Utils okat?

96
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. November 10. - 16:45:19 »
bocs de nem fogok még 1 Topicot nyitni inkább átírom ezt!
Légyszíves akinek megvannak a Desert Town RP mod Include fáljai átküldené nekem?

97
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. November 06. - 22:07:59 »
Én is nagyon kiszeretném próbálni, játszottam anno én is valamien tyconnal valami open csak nem jut eszembe a neve:(

98
Segítségkérés / 000host és SA-MP szerver
« Dátum: 2011. November 02. - 20:53:46 »
Sziasztok!
Ugye van a 000host ami ingyenes.. Lehet ezzel SAMP szervert üzemelni, és ha lehet és tudja hogyan kell.. leírná nekem hogyan kell? Csak próbaképpen csinálnám:D
[mod]Olvass szabályzatot kérlek. http://sampforum.hu/index.php?topic=3285.0[/mod]

99
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bázis ugrás Ugrás!!
« Dátum: 2011. Október 23. - 13:54:45 »
valahol csak el kell kezdeni :D

100
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bázis ugrás Ugrás!!
« Dátum: 2011. Október 23. - 13:45:05 »
Bocs.. nem vagyunk full profik :D :(

101
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bázis ugrás Ugrás!!
« Dátum: 2011. Október 23. - 00:16:21 »
Sziasztok szeretném azt a modot bemutatni amit Péter barátommal csináltunk :)
A mod neve: Ugrás!!
Letöltés: http://data.hu/get/4343500/ugras.rar
ui.: Azt mondta hogy, nyugodtan terjesszem:)
(90% át õ csinálta, én csak pár dolgot :) )
u.i: Megadom az engedélyt átírni és úgy terjeszteni a modot !
Tovább fejlesztettem!
Újítások: Kasztok, fegyverek, néhány jármû.
 
http://www.2shared.com/file/tqlKvxa1/gamemodes.html

102
Készülõ munkák / [GM]GudiDMv0.1 Béta (letöltéssel)(Készülõ munkám)
« Dátum: 2011. Október 22. - 19:57:12 »
Sziasztok bemutatom a most készülõ munkám aminek a neve: GudiDM
A Lényege: Lv ben gyilkolni egymást :D
Parancsok:
/help , /keszitette, /ongyilkossag, /listabe, /listaki,  /digli, /M4, /fennvok /soti,/osszesfegyo, /adminparancsok, /adminhelp, /funok
Admin parancsok :
/elet, /minitide, /godbe, /godki
Letöltés:http://data.hu/get/4342438/dm11.rar
Ha érdekel leszeded, ha nem tettszik akkor hagyod...
Szerk. Hozzá fûzöm elsõ GM em :D
Szerk2. Képeket is hozok 1 másodperc
Képek :
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/644158461sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/206257171sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/646369624sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/890733870sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/636690667sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/744771553sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/61009170sa-mp-027_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 22. - 20:22:19 )

CS.C.G.1.0 át nem mertem berakni mod névnek mert csúnya a jelentése XD Amúgy ha azt adom kibannoltak volna innen ;)
Ha van benne bug, kérlek írjátok ide le.. Ezzel is könnyítitek a munkám :P

103
RP/RPG kérések / Csomagtartó help
« Dátum: 2011. Szeptember 07. - 19:53:05 »
az lesz, de elõtte veszek 30 slotos szervert :D

104
RP/RPG kérések / Csomagtartó help
« Dátum: 2011. Szeptember 07. - 19:12:22 »
if(strcmp(cmd, \"/trunk\", true) == 0) // By LordMan
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new x_nr[24];
   x_nr = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_nr))
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\");
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\");
       }
       return 1;
   }
   if(strcmp(x_nr,\"info\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
           }
           case 1:
           {
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
               }
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                  return 1;
                        }
                        if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\");
            for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++)
            {
                new gunname[24];
                if(vehTrunk[result][slot] != 0)
                {
                    GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname));
                    format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                }
                else
                {
                    format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                }
            }
            format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                        format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
            return 1;
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"putgun\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
           }
           case 1:
           {
               if(vehTrunkCounter[result] != (MAX_TRUNK_SLOTS-1))
               {
                   if(IsAnOwnableCar(result))
                           {
                               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                               else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                               else
                               {
                         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                        return 1;
                  }
                  }
                  if(ReduceTime[playerid] == 1)
                  {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to wait 3 seconds before using this command !\");
                      return 1;
                  }
                   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                   {
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                       return 1;
                   }
                   if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83|| GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                           {
                               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                               return 1;
                           }
                            new buffer[128];
                            new gunname[24];
                            new gunID = GetPlayerWeapon(playerid);
                            new gunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
                            if(gunID != 0 && gunAmmo != 0)
                            {
                                ReduceTime[playerid] = 1;
                            SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid);
                                GetWeaponName(gunID, gunname, sizeof(gunname));
                                vehTrunkCounter[result]++;
                                vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = gunID;
                                vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = gunAmmo;
                                format(buffer, sizeof(buffer), \"You have put your %s (Ammo: %i) in the car\'s trunk.\", gunname, gunAmmo);
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer);
                                RemovePlayerWeapon(playerid, gunID);
                                format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and puts a weapon there.\", sendername);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                                SaveTrunk();
                                return 1;
                            }
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Car\'s trunk is full\");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"takegun\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(ReduceTime[playerid] == 1)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to wait 3 seconds before using this command !\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                             else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               if(vehTrunkCounter[result] != 0)
               {
                   ReduceTime[playerid] = 1;
                           SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid);
                   new buffer[128];
                   new gunName[100];
                   SafeGivePlayerWeapon(playerid, vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]);
                   GetWeaponName(vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], gunName, sizeof(gunName));
                   format(buffer, sizeof(buffer), \"You\'ve taken a %s (Ammo: %i) from the vehicle.\", gunName, vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]);
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer);
                   vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\';
                   vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\';
                   vehTrunkCounter[result]--;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and takes a weapon.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Trunk is empty ! \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"putarmour\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                              else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               new Float:plyArmour;
               GetPlayerArmour(playerid, plyArmour);
                        if(plyArmour != 0)
               {
                   SafeSetPlayerArmour(playerid, 0);
                   vehTrunkArmour[result] = plyArmour;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s takes off his/her body armour and puts it into car trunk.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You haven\'t got any armour \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
      }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"takearmour\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                              else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               if(vehTrunkArmour[result] != 0)
               {
                   SafeSetPlayerArmour(playerid, vehTrunkArmour[result]);
                   vehTrunkArmour[result] = 0;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s takes out the body armour from the trunk and puts it on.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   There are no body armour in the trunk ! \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
      }
      return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"frisk\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
       {
          new counter = 0;
          new result;
          new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
          for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
          {
              new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
              if(dist)
              {
                    result = i;
                  counter++;
              }
          }
          switch(counter)
          {
              case 0:
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
              }
              case 1:
              {
                  if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                     return 1;
                           }
                           if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                           {
                               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                               return 1;
                           }
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\");
               for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++)
               {
                   new gunname[100];
                   if(vehTrunk[result][slot] != 0)
                   {
                       GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname));
                       format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]);
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                   }
                   else
                   {
                       format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot);
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                   }
               }
               format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                           format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername);
                           ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
               return 1;
              }
              default:
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
                  return 1;
              }
          }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You\'re not the cop ! \");
         return 1;
      }
       return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\");
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\");
       }
       return 1;
   }
    }
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/windows\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/wi\", true)) // By LordMan
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You need to login first ! \");
            return 1;
        }
        new playercar = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
      if(IsModelAPlane(playercar) || IsModelABike(playercar) || IsModelAHeli(playercar) || IsModelABoat(playercar) || IsModelASpecial(playercar))
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the window to roll\");
          return 1;
      }
            if(VehicleWindows[playercar] == 0)
            {
               VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1;
                  format(string, sizeof(string), \"* %s rolls down the window.\", sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                  return 1;
      }
      else if(VehicleWindows[playercar] == 1)
      {
          VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0;
                  format(string, sizeof(string), \"* %s rolls up the window.\", sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                  return 1;
      }
      new y, m, d;
      new h,mi,s;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /windows\",d,m,y,h,mi,s,sendername);
      CommandLog(string);
      return 1;
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to be in the vehicle to use this function !\");
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}

 
Ezt berakom PAWN végére és lefagy .. és nem jó a szeró ! mi a baja ?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 07. - 19:13:05 )

csak mert nem az enyém.. és nem tudom berakni  :-[

105
RP/RPG kérések / GF Tárgyainak módosítása
« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 16:23:02 »
jaj rosszul fogalmaztam, azt akartam kérdezni hogy kell  ^-^

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal