Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - gudika12

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Minecraft / Mineshafter
« Dátum: 2011. November 13. - 22:58:37 »
Ennek a kis \"programnak\" a segítségével tört játékosok is játszhatnak skinnel!
----Hátránya(i)----
- Csak azok látják a skinedet akinek megvan ez a progi.
- Nem leszel prémiumos tõle.
----------------------
-----Elönye(i)-----
- Bármelyik skint beteheted magadnak (ingyen)
---------------------
Saját vélemény: Még mindig jobb ha eredetid van !
Link: http://mineshafter.appspot.com/
u.i. : Ha már van ilyen topic, nyugodtan töröld.

32
Beszélgetés / Folytasd a történetet
« Dátum: 2011. November 13. - 21:00:58 »
Elõre írom hogy: A Történetben a fõszereplõ nem halhat meg, nem szabad káromkodni, szidni stb.
Szabályok: 3 Szóból állhat amit írsz, és fontos hogy a témáról szóljon ! kezdem is:
Egyszer egy erdõbe,

33
Segítségkérés / Ehhez animácó adás
« Dátum: 2011. November 11. - 14:52:29 »
[pawn]   {
                   if(PlayerLevel[playerid] > 499)
                   {
                       SetPlayerHealth(playerid, 150);
                       SendClientMessage(playerid, Green, \"*Beadják az anyagot*\");
                       return 1;
                  }
                   SendClientMessage(playerid, Green, \"Kicsi a rangod ehhez!\");
                   return 1;
               }[/pawn]
Ehhez hogy tudom megcsinálni, hogy legyen benne 1 anime és homályosodjon el a kép?

34
Játékok / Red Faction Guerilla
« Dátum: 2011. November 10. - 17:49:45 »
Nagyon jó játék, épületeket lehet a földbe döngölni stb.. Magam is kijátszottam ajánlom mindenkinek :)
Következõ leírás forrása www.gamestar.hu
A romboló építõmunkás bal ladája
A Red Faction sorozat harmadik része nem túlzottan szõrözik holmi szofisztikált kerettörténettel - bár a játékba belemerülve azt sikerült tapasztalnom, hogy erre nincs is olyan irdatlan nagy szükség, de errõl késõbb. Adott tehát a Mars, a kétezer-ikszszázikszedik évben. Az Earth Defense Force, azaz az EDF nevû szervezet úgy gondolja, hogy a nevükben megbúvó Earth szócska behelyettesíthetõ akár a Marssal is, ezért az eredetileg a terraformálás közepén járó bolygót védõ, a kolonizációt segítõ szervezet átment zsarnokosdiba, és atomjaira dolgoztatja a helyi munkásságot. Tulajdonképpen az EDF a korlátlan úr, a munkásokat bármikor csicskáztathatják, letartóztathatják, de - ahogy a bevezetõben láthatjuk - meg is ölhetik, ha épp olyan kedvük támad.Fõhõsünk, Alex Mason - mint a szintén nem túl bonyolult névválasztás is mutatja - a munkásosztály jeles tagja, és tesója után érkezik a Marsra, mivel a srác élete az új bolygón nem csupa játék és mese. A bátyót vagy öcsit (az a nyamvadt brother szó nem sokat segít az életkori viszonyok meghatározásában ugyebár) azonban egy rövid tutorial részt követõen simán lepuffantja egy kisebb egységnyi EDF-katona, és mi is odavesznénk, de szerencsénkre a helyi ellenállás közbelép. Nemsokára a marsi városka egyik csücskében, egy (igazság szerint nem túlzottan elrejtett) lázadóbázison találjuk magunkat, ahol megismerhetjük a rendszerellenes elemeket, és megkaphatjuk elsõ feladatunkat. Innen aztán indul a móka, és - ahogy említettem - a kerettörténetet öt percen belül el is felejtjük, csak rombolunk, tombolunk, robbantunk és falakat kalapálunk porrá. És az Úr látá, hogy ez jó.
Trailer
 

35
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. November 10. - 16:45:19 »
bocs de nem fogok még 1 Topicot nyitni inkább átírom ezt!
Légyszíves akinek megvannak a Desert Town RP mod Include fáljai átküldené nekem?

36
Segítségkérés / 000host és SA-MP szerver
« Dátum: 2011. November 02. - 20:53:46 »
Sziasztok!
Ugye van a 000host ami ingyenes.. Lehet ezzel SAMP szervert üzemelni, és ha lehet és tudja hogyan kell.. leírná nekem hogyan kell? Csak próbaképpen csinálnám:D
[mod]Olvass szabályzatot kérlek. http://sampforum.hu/index.php?topic=3285.0[/mod]

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bázis ugrás Ugrás!!
« Dátum: 2011. Október 23. - 00:16:21 »
Sziasztok szeretném azt a modot bemutatni amit Péter barátommal csináltunk :)
A mod neve: Ugrás!!
Letöltés: http://data.hu/get/4343500/ugras.rar
ui.: Azt mondta hogy, nyugodtan terjesszem:)
(90% át õ csinálta, én csak pár dolgot :) )
u.i: Megadom az engedélyt átírni és úgy terjeszteni a modot !
Tovább fejlesztettem!
Újítások: Kasztok, fegyverek, néhány jármû.
 
http://www.2shared.com/file/tqlKvxa1/gamemodes.html

38
Készülõ munkák / [GM]GudiDMv0.1 Béta (letöltéssel)(Készülõ munkám)
« Dátum: 2011. Október 22. - 19:57:12 »
Sziasztok bemutatom a most készülõ munkám aminek a neve: GudiDM
A Lényege: Lv ben gyilkolni egymást :D
Parancsok:
/help , /keszitette, /ongyilkossag, /listabe, /listaki,  /digli, /M4, /fennvok /soti,/osszesfegyo, /adminparancsok, /adminhelp, /funok
Admin parancsok :
/elet, /minitide, /godbe, /godki
Letöltés:http://data.hu/get/4342438/dm11.rar
Ha érdekel leszeded, ha nem tettszik akkor hagyod...
Szerk. Hozzá fûzöm elsõ GM em :D
Szerk2. Képeket is hozok 1 másodperc
Képek :
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/644158461sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/206257171sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/646369624sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/890733870sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/636690667sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/744771553sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/111022/61009170sa-mp-027_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 22. - 20:22:19 )

CS.C.G.1.0 át nem mertem berakni mod névnek mert csúnya a jelentése XD Amúgy ha azt adom kibannoltak volna innen ;)
Ha van benne bug, kérlek írjátok ide le.. Ezzel is könnyítitek a munkám :P

39
RP/RPG kérések / Csomagtartó help
« Dátum: 2011. Szeptember 07. - 19:12:22 »
if(strcmp(cmd, \"/trunk\", true) == 0) // By LordMan
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new x_nr[24];
   x_nr = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_nr))
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\");
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\");
       }
       return 1;
   }
   if(strcmp(x_nr,\"info\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
           }
           case 1:
           {
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
               }
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                  return 1;
                        }
                        if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\");
            for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++)
            {
                new gunname[24];
                if(vehTrunk[result][slot] != 0)
                {
                    GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname));
                    format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                }
                else
                {
                    format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot);
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                }
            }
            format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                        format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
            return 1;
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"putgun\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
           }
           case 1:
           {
               if(vehTrunkCounter[result] != (MAX_TRUNK_SLOTS-1))
               {
                   if(IsAnOwnableCar(result))
                           {
                               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                               else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                               else
                               {
                         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                        return 1;
                  }
                  }
                  if(ReduceTime[playerid] == 1)
                  {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to wait 3 seconds before using this command !\");
                      return 1;
                  }
                   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                   {
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                       return 1;
                   }
                   if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83|| GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                           {
                               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                               return 1;
                           }
                            new buffer[128];
                            new gunname[24];
                            new gunID = GetPlayerWeapon(playerid);
                            new gunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid);
                            if(gunID != 0 && gunAmmo != 0)
                            {
                                ReduceTime[playerid] = 1;
                            SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid);
                                GetWeaponName(gunID, gunname, sizeof(gunname));
                                vehTrunkCounter[result]++;
                                vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = gunID;
                                vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = gunAmmo;
                                format(buffer, sizeof(buffer), \"You have put your %s (Ammo: %i) in the car\'s trunk.\", gunname, gunAmmo);
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer);
                                RemovePlayerWeapon(playerid, gunID);
                                format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and puts a weapon there.\", sendername);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                                SaveTrunk();
                                return 1;
                            }
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Car\'s trunk is full\");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"takegun\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(ReduceTime[playerid] == 1)
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to wait 3 seconds before using this command !\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                             else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               if(vehTrunkCounter[result] != 0)
               {
                   ReduceTime[playerid] = 1;
                           SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid);
                   new buffer[128];
                   new gunName[100];
                   SafeGivePlayerWeapon(playerid, vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]);
                   GetWeaponName(vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], gunName, sizeof(gunName));
                   format(buffer, sizeof(buffer), \"You\'ve taken a %s (Ammo: %i) from the vehicle.\", gunName, vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]);
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer);
                   vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\';
                   vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\';
                   vehTrunkCounter[result]--;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and takes a weapon.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Trunk is empty ! \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"putarmour\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                              else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               new Float:plyArmour;
               GetPlayerArmour(playerid, plyArmour);
                        if(plyArmour != 0)
               {
                   SafeSetPlayerArmour(playerid, 0);
                   vehTrunkArmour[result] = plyArmour;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s takes off his/her body armour and puts it into car trunk.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You haven\'t got any armour \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
      }
       return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"takearmour\",true) == 0)
   {
       new counter = 0;
       new result;
       new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
               return 1;
           }
           case 1:
           {
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                   return 1;
               }
               if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                              if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                              else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                              else
                              {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Trunk is locked !\");
                     return 1;
               }
                      }
               if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                            return 1;
                        }
               if(vehTrunkArmour[result] != 0)
               {
                   SafeSetPlayerArmour(playerid, vehTrunkArmour[result]);
                   vehTrunkArmour[result] = 0;
                   format(string, sizeof(string), \"* %s takes out the body armour from the trunk and puts it on.\", sendername);
                   ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                   SaveTrunk();
                   return 1;
               }
               else
               {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   There are no body armour in the trunk ! \");
                   return 1;
               }
           }
           default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
               return 1;
           }
      }
      return 1;
   }
   else if(strcmp(x_nr,\"frisk\",true) == 0)
   {
       if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
       {
          new counter = 0;
          new result;
          new plyName[MAX_PLAYER_NAME];
          GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME);
          for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
          {
              new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
              if(dist)
              {
                    result = i;
                  counter++;
              }
          }
          switch(counter)
          {
              case 0:
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   No cars with trunk near you\");
              }
              case 1:
              {
                  if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You can\'t open the trunk while you\'re in the car\");
                     return 1;
                           }
                           if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523)
                           {
                               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the trunk !\");
                               return 1;
                           }
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\");
               for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++)
               {
                   new gunname[100];
                   if(vehTrunk[result][slot] != 0)
                   {
                       GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname));
                       format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]);
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                   }
                   else
                   {
                       format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot);
                       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                   }
               }
               format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
                           format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername);
                           ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
               return 1;
              }
              default:
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Found more then one car in range\");
                  return 1;
              }
          }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You\'re not the cop ! \");
         return 1;
      }
       return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\");
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\");
       }
       return 1;
   }
    }
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/windows\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/wi\", true)) // By LordMan
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  You need to login first ! \");
            return 1;
        }
        new playercar = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
      if(IsModelAPlane(playercar) || IsModelABike(playercar) || IsModelAHeli(playercar) || IsModelABoat(playercar) || IsModelASpecial(playercar))
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  This vehicle doesn\'t have the window to roll\");
          return 1;
      }
            if(VehicleWindows[playercar] == 0)
            {
               VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1;
                  format(string, sizeof(string), \"* %s rolls down the window.\", sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                  return 1;
      }
      else if(VehicleWindows[playercar] == 1)
      {
          VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0;
                  format(string, sizeof(string), \"* %s rolls up the window.\", sendername);
                  ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5);
                  return 1;
      }
      new y, m, d;
      new h,mi,s;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /windows\",d,m,y,h,mi,s,sendername);
      CommandLog(string);
      return 1;
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   You need to be in the vehicle to use this function !\");
            return 1;
        }
    }
    return 1;
}

 
Ezt berakom PAWN végére és lefagy .. és nem jó a szeró ! mi a baja ?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 07. - 19:13:05 )

csak mert nem az enyém.. és nem tudom berakni  :-[

40
RP/RPG kérések / GF Tárgyainak módosítása
« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 15:47:48 »
Aki ért tudja : A Magyar GF-nek hogy tudom szerkeszteni a mapját ? MTA val ? nagyon kéne :\'(

41
RP/RPG kérések / Ez melyik házrendszer ?
« Dátum: 2011. Szeptember 03. - 16:25:18 »
Ez melyik házrendszer ? aki eltudná küldeni  :-[ ( Linkbe )

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 03. - 16:26:36 )

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110903/5101324381_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

42
Segítségkérés / Mod !
« Dátum: 2011. Szeptember 03. - 15:03:45 »
valaki tudna linkelni egy magyar modot ? Vagy magyarosítottat ?  :angel:
( 2-3 barátommal szeretnék játszani )
Szerk.: RP mod kell

43
RP/RPG kérések / frakciók hozzá adása
« Dátum: 2011. Szeptember 02. - 17:57:51 »
Valaki adna  nekem ide egy frakció ( Script ) Mintát ?

44
RP/RPG kérések / Biznisz készítése
« Dátum: 2011. Szeptember 02. - 16:10:44 »
Hogy tudok bizniszt betenni a szerverbe ?

45
RP/RPG kérések / GarHouse probléma
« Dátum: 2011. Szeptember 01. - 19:34:43 »
Light ajánlottad a Garhouse-t ami nagyon jó, de nekem nem mûködik. beirom /ghcmds és nem hoz ki semmit.. mindent telepítettem amit kért még a pluginokat is  :\'(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 01. - 19:38:34 )

Megvan RCON al be kell lépni ..   :-* még 1x Köszi a scriptet

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal