Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Ennek a kis \"programnak\" a segítségével tört játékosok is játszhatnak skinnel! ----Hátránya(i)---- - Csak azok látják a skinedet akinek megvan ez a progi. - Nem leszel prémiumos tõle. ---------------------- -----Elönye(i)----- - Bármelyik skint beteheted magadnak (ingyen) --------------------- Saját vélemény: Még mindig jobb ha eredetid van ! Link: http://mineshafter.appspot.com/ u.i. : Ha már van ilyen topic, nyugodtan töröld.
Elõre írom hogy: A Történetben a fõszereplõ nem halhat meg, nem szabad káromkodni, szidni stb. Szabályok: 3 Szóból állhat amit írsz, és fontos hogy a témáról szóljon ! kezdem is: Egyszer egy erdõbe,
[pawn] { if(PlayerLevel[playerid] > 499) { SetPlayerHealth(playerid, 150); SendClientMessage(playerid, Green, \"*Beadják az anyagot*\"); return 1; } SendClientMessage(playerid, Green, \"Kicsi a rangod ehhez!\"); return 1; }[/pawn] Ehhez hogy tudom megcsinálni, hogy legyen benne 1 anime és homályosodjon el a kép?
Nagyon jó játék, épületeket lehet a földbe döngölni stb.. Magam is kijátszottam ajánlom mindenkinek Következõ leírás forrása www.gamestar.hu A romboló építõmunkás bal ladája A Red Faction sorozat harmadik része nem túlzottan szõrözik holmi szofisztikált kerettörténettel - bár a játékba belemerülve azt sikerült tapasztalnom, hogy erre nincs is olyan irdatlan nagy szükség, de errõl késõbb. Adott tehát a Mars, a kétezer-ikszszázikszedik évben. Az Earth Defense Force, azaz az EDF nevû szervezet úgy gondolja, hogy a nevükben megbúvó Earth szócska behelyettesíthetõ akár a Marssal is, ezért az eredetileg a terraformálás közepén járó bolygót védõ, a kolonizációt segítõ szervezet átment zsarnokosdiba, és atomjaira dolgoztatja a helyi munkásságot. Tulajdonképpen az EDF a korlátlan úr, a munkásokat bármikor csicskáztathatják, letartóztathatják, de - ahogy a bevezetõben láthatjuk - meg is ölhetik, ha épp olyan kedvük támad.Fõhõsünk, Alex Mason - mint a szintén nem túl bonyolult névválasztás is mutatja - a munkásosztály jeles tagja, és tesója után érkezik a Marsra, mivel a srác élete az új bolygón nem csupa játék és mese. A bátyót vagy öcsit (az a nyamvadt brother szó nem sokat segít az életkori viszonyok meghatározásában ugyebár) azonban egy rövid tutorial részt követõen simán lepuffantja egy kisebb egységnyi EDF-katona, és mi is odavesznénk, de szerencsénkre a helyi ellenállás közbelép. Nemsokára a marsi városka egyik csücskében, egy (igazság szerint nem túlzottan elrejtett) lázadóbázison találjuk magunkat, ahol megismerhetjük a rendszerellenes elemeket, és megkaphatjuk elsõ feladatunkat. Innen aztán indul a móka, és - ahogy említettem - a kerettörténetet öt percen belül el is felejtjük, csak rombolunk, tombolunk, robbantunk és falakat kalapálunk porrá. És az Úr látá, hogy ez jó. Trailer
Sziasztok! Ugye van a 000host ami ingyenes.. Lehet ezzel SAMP szervert üzemelni, és ha lehet és tudja hogyan kell.. leírná nekem hogyan kell? Csak próbaképpen csinálnám:D [mod]Olvass szabályzatot kérlek. http://sampforum.hu/index.php?topic=3285.0[/mod]
Sziasztok szeretném azt a modot bemutatni amit Péter barátommal csináltunk A mod neve: Ugrás!! Letöltés: http://data.hu/get/4343500/ugras.rar ui.: Azt mondta hogy, nyugodtan terjesszem:) (90% át õ csinálta, én csak pár dolgot ) u.i: Megadom az engedélyt átírni és úgy terjeszteni a modot ! Tovább fejlesztettem! Újítások: Kasztok, fegyverek, néhány jármû.
if(strcmp(cmd, \"/trunk\", true) == 0) // By LordMan { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new x_nr[24]; x_nr = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(x_nr)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\"); if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\"); } return 1; } if(strcmp(x_nr,\"info\",true) == 0) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); } case 1: { if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is locked !\"); return 1; } } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\"); for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++) { new gunname[24]; if(vehTrunk[result][slot] != 0) { GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname)); format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } else { format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } } format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); return 1; } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"putgun\",true) == 0) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); } case 1: { if(vehTrunkCounter[result] != (MAX_TRUNK_SLOTS-1)) { if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is locked !\"); return 1; } } if(ReduceTime[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You need to wait 3 seconds before using this command !\"); return 1; } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83|| GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } new buffer[128]; new gunname[24]; new gunID = GetPlayerWeapon(playerid); new gunAmmo = GetPlayerAmmo(playerid); if(gunID != 0 && gunAmmo != 0) { ReduceTime[playerid] = 1; SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid); GetWeaponName(gunID, gunname, sizeof(gunname)); vehTrunkCounter[result]++; vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = gunID; vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = gunAmmo; format(buffer, sizeof(buffer), \"You have put your %s (Ammo: %i) in the car\'s trunk.\", gunname, gunAmmo); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer); RemovePlayerWeapon(playerid, gunID); format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and puts a weapon there.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); SaveTrunk(); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Car\'s trunk is full\"); return 1; } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"takegun\",true) == 0) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); return 1; } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(ReduceTime[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You need to wait 3 seconds before using this command !\"); return 1; } if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is locked !\"); return 1; } } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } if(vehTrunkCounter[result] != 0) { ReduceTime[playerid] = 1; SetTimerEx(\"ReduceTimer\", 3000, false, \"i\", playerid); new buffer[128]; new gunName[100]; SafeGivePlayerWeapon(playerid, vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]); GetWeaponName(vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]], gunName, sizeof(gunName)); format(buffer, sizeof(buffer), \"You\'ve taken a %s (Ammo: %i) from the vehicle.\", gunName, vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, buffer); vehTrunk[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\'; vehTrunkAmmo[result][vehTrunkCounter[result]] = \'\\0\'; vehTrunkCounter[result]--; format(string, sizeof(string), \"* %s opens car\'s trunk and takes a weapon.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); SaveTrunk(); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is empty ! \"); return 1; } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"putarmour\",true) == 0) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); return 1; } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is locked !\"); return 1; } } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } new Float:plyArmour; GetPlayerArmour(playerid, plyArmour); if(plyArmour != 0) { SafeSetPlayerArmour(playerid, 0); vehTrunkArmour[result] = plyArmour; format(string, sizeof(string), \"* %s takes off his/her body armour and puts it into car trunk.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); SaveTrunk(); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You haven\'t got any armour \"); return 1; } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"takearmour\",true) == 0) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); return 1; } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(IsAnOwnableCar(result)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == result) { } else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Trunk is locked !\"); return 1; } } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } if(vehTrunkArmour[result] != 0) { SafeSetPlayerArmour(playerid, vehTrunkArmour[result]); vehTrunkArmour[result] = 0; format(string, sizeof(string), \"* %s takes out the body armour from the trunk and puts it on.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); SaveTrunk(); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" There are no body armour in the trunk ! \"); return 1; } } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } return 1; } else if(strcmp(x_nr,\"frisk\",true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) { new counter = 0; new result; new plyName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, plyName, MAX_PLAYER_NAME); for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++) { new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i); if(dist) { result = i; counter++; } } switch(counter) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" No cars with trunk near you\"); } case 1: { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You can\'t open the trunk while you\'re in the car\"); return 1; } if(IsAPlane(result) || IsABike(result) || IsAOBike(result) || IsABoat(result) || IsAPizzabike(result) || IsABus(result) || IsATowcar(result) || IsAHarvest(result) || IsADrugHarvest(result) || IsASweeper(result) || result >=78 && result <= 83 || GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(result)) == 523) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the trunk !\"); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"|_______ Vehicle Trunk _______|\"); for(new slot = 1; slot != MAX_TRUNK_SLOTS; slot++) { new gunname[100]; if(vehTrunk[result][slot] != 0) { GetWeaponName(vehTrunk[result][slot], gunname, sizeof(gunname)); format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: %s (Ammo: %i)\", slot, gunname, vehTrunkAmmo[result][slot]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } else { format(string, sizeof(string), \"| Slot %i: Empty (Ammo: N/A)\", slot); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } } format(string, sizeof(string), \"| Body armour: %f%\", vehTrunkArmour[result]); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); format(string, sizeof(string), \"* %s opens the trunk and checks what is inside.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); return 1; } default: { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Found more then one car in range\"); return 1; } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You\'re not the cop ! \"); return 1; } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: /trunk [name]\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Available names: info, putgun, takegun, putarmour, takearmour\"); if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You can /trunk frisk as a cop\"); } return 1; } } return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/windows\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/wi\", true)) // By LordMan { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(gPlayerLogged[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You need to login first ! \"); return 1; } new playercar = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(IsModelAPlane(playercar) || IsModelABike(playercar) || IsModelAHeli(playercar) || IsModelABoat(playercar) || IsModelASpecial(playercar)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" This vehicle doesn\'t have the window to roll\"); return 1; } if(VehicleWindows[playercar] == 0) { VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1; format(string, sizeof(string), \"* %s rolls down the window.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); return 1; } else if(VehicleWindows[playercar] == 1) { VehicleWindows[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0; format(string, sizeof(string), \"* %s rolls up the window.\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_CHAT1,COLOR_CHAT2,COLOR_CHAT3,COLOR_CHAT4,COLOR_CHAT5); return 1; } new y, m, d; new h,mi,s; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string,sizeof(string), \"(%d/%d/%d)[%d:%d:%d] %s [CMD] -> /windows\",d,m,y,h,mi,s,sendername); CommandLog(string); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" You need to be in the vehicle to use this function !\"); return 1; } } return 1; }
Ezt berakom PAWN végére és lefagy .. és nem jó a szeró ! mi a baja ? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 07. - 19:13:05 ) csak mert nem az enyém.. és nem tudom berakni
Light ajánlottad a Garhouse-t ami nagyon jó, de nekem nem mûködik. beirom /ghcmds és nem hoz ki semmit.. mindent telepítettem amit kért még a pluginokat is :\'( Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 01. - 19:38:34 ) Megvan RCON al be kell lépni .. még 1x Köszi a scriptet