Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Benceee

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29
406
Segítségkérés / Fa a waltonra
« Dátum: 2011. Október 31. - 10:36:58 »
Sziasztok!
Meg lehet oldani, hogy a walton \"plató\"-ját megpakolom fával? Természetesen úgy, hogy ha az autó mozog akkor is ottmaradjon. A fa ID-jét nem tudom. Lehet, hogy nincs is olyan object.

407
Függvények / AddStaticVehicleEx
« Dátum: 2011. Október 30. - 15:06:09 »
AddStaticVehicleEx
       Ezzel a függvénnyel jármûveket tehetünk le. Csak az OnGameModeInit vagy az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik.
Paraméterei:
 
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)

 
modelid   A jármû Modell ID-je.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   Angle
color1   A fõszín ID-je.
color2   A második szín ID-je.
respawn_delay   Respawn idõ, percben mérve.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    // Hydra, 15perc respawn idõvel.
    AddStaticVehicleEx ( 520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 15 );
    return 1;
}

408
Függvények / AddStaticVehicle
« Dátum: 2011. Október 30. - 14:26:25 »
AddStaticVehicle
   
                 Ezzel a függvénnyel autókat tehetünk a szerverünkbe. A függvény csak az OnGameModeInit és az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik.
Paraméterei:
 
(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2)

 
modelid   A kiválasztott jármû modell ID-je.
Float:spawn_X   A jármû X koordinátája.
Float:spawn_Y   A jármû Y koordinátája.
Float:spawn_Z   A jármû Z koordinátája.
Float:angle   Angle
color1   A fõszín ID-je.
color2   A másodlagos szín ID-je.
Példa a használatra:
 
public OnGameModeInit( )
{
    // Egy hidrát teszünk le.
    AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
    return 1;
}

409
Kérdések, Segítség / e107 megjelenõ név
« Dátum: 2011. Október 30. - 09:48:02 »
Helló
Hogy lehet azt megoldani, hogy e107-ben a megjelenõ nevet átírhassa simán a regisztrált tag? Természetesen a sajátját.

410
Függvények / Attach3DTextLabelToPlayer
« Dátum: 2011. Október 30. - 07:03:42 »
Attach3DTextLabelToPlayer
                       Egy adott játékosra 3D szöveget tehetünk ezzel a funkcióval.
Paraméterei:
 
(Text3D:id, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ)

 
Text3D:id   3D szöveg szövege.
playerid      Játékos azonosítója, akire a szöveget szeretnénk tenni.
OffsetX      A játékos X koordinátája.
OffsetY           A játékos Y koordinátája.
OffsetZ      A játékos Z koordinátája.
Visszatérés           Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 
new Text3D:label[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    label[playerid] = Create3DTextLabel(\"Hello, I am new here!\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(label[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    Delete3DTextLabel(label[playerid]);
    return 1;
}

411
Függvények / Attach3DTextLabelToVehicle
« Dátum: 2011. Október 30. - 06:56:32 »
Attach3DTextLabelToVehicle
                  3D Szöveget tehetünk vele, egy adott jármûre.
Paraméterei:
 
(Text3D:id, vehicleid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ)

 
Text3D:id   A 3D szöveg szövege.
vehicleid         A jármû ID-je, amelyre 3D szöveget szeretnénk csatolni
OffsetX   A jármû X koordinátája. (Az autó X koordinátája 0.0,0.0,0.0)..
OffsetY   A jármû Y koordinátája.  (Az autó Y koordinátája 0.0,0.0,0.0)..
OffsetZ   A jármû Z koordinátája.  (Az autó Z koordinátája 0.0,0.0,0.0)..
Visszatérés     Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 
public OnGameModeInit ( )
{
    new vehicle_id, Text3D:vehicle3Dtext;
    //Creating TextLabel
    vehicle3Dtext = Create3DTextLabel( \"Example Text\", 0xFF0000AA, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1 );
    //Creating the Vehicle
    vehicle_id = CreateVehicle( 510, 0.0. 0.0, 15.0, 5, 0, 120 );
    //Attaching Text Label To Vehicle
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehicle3Dtext, vehicle_id, 0.0, 0.0, 2.0);
}

412
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver
« Dátum: 2011. Október 29. - 23:38:54 »
IP:87.229.103.144:8012
Nyitás: MA 20:30 !!!!!!!! VÁRUNK MINDENKIT!
 
Bone Towns RolePlay szerver
 
Sziasztok! Be szeretném mutatni a hamarosan nyíló RolePlay szerveremet.
A szerver 4 városban fog játszódni. Bone megyében, azaz Fort Carsonban, Las Barrancasban, Las Payasadasban, és El Quebradosban. A szerveren dollár a pénznem. Mint elég sok szerveren, itt is van tapasztalati pont, azaz XP. A szerveren szintrendszer is fut, melyhez csak tapasztalati pont kell. A szerveren a max elérhetõ szint: 999. A szerveren money hack elleni védelem fut, tehát felesleges csalással jönni a szerverre. A szerveren nem tûrjük a nonosokat. A kezdõket nagyon szívesen segítjük.
Az adminrendszerrõl
A szerveren az adminoknak van egy úgynevezett \"AdminNeve\". Tehát ha nekem az a nevem, hogy Kovacs_Sanyika, és az AdminNevem pedig Jenõ, akkor ha reportra válaszolok, bármi, akkor nem azt írja, hogy Admin Kovacs_Sanyika: válasz. Hanem Admin Jenõ: válasz. Ha oda hívsz magadhoz egy admint, akkor van nekik egy ooc parancs. Erre is van magyarázat. Ugye van a /b parancs, ami így néz ki: \"Kovacs_Sanyika ooc: (( Szöveg )). Az adminoknak is van egy OOC parancs, ami CSAK ADMINSZOLGÁLATBAN mûködik. Így néz ki: \"Jenõ ooc: (( Szöveg )). Ha megtudod egy admin IC nevét ( Kovacs_Sanyika ) akkor senkinek nem szabad el mondani, mert ha el mondod valakinek, bant kapsz.
A szerveren egyenlõre nem sok munka van.
Van a Pizzás, Úttisztító, Bútorszállító. A többit most csinálom.
Bútorszállító:
A munkát El Quebradosban lehet felvenni. A szállításért 200$-t és 1 XP-t kapsz. A munka CP alapján mûködik. A munka az egész megyére kiterjed, azaz El Quebradosban, Las Payasadasban, Las Barrancasban és Fort Carsonban is vannak hozzá CP-k.
Pizzafutár
A munkát Fort Carsonban veheted fel. Fort Carsonban vannak a motorok.  A fizetés 0-6 XP pont, és 80$ - 250$-ig terjed. A munka CP alapján mûködik. A CP-k az egész megyére kiterjednek, azaz El Quebradosban, Las Payasadasban, Las Barrancasban és Fort Carsonban is vannak hozzá CP-k.
A szerveren egyedi mapolás van, melyet Clar adminunk készített. Köszönet neki!
Alap fogalmak, amik szinte elengedhetetlenek:
- IG ( In Game ) - Játékban
- IRL ( In Real Life ) - A való életben.
- DM ( Death Match ) - Folytonos öldöklés, ok nélkül. Ez TILOS a szerveren.
- MG ( Meta Game ) - Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben. Ez TILOS a szerveren.
- PG ( Power Game ) - Olyat teszek, amire a való életben nem lennék képes. Ez TILOS a szerveren.
- RK ( Revenge Kill ) - Halál utáni bosszúállás. Ez TILOS a szerveren.
- SK ( Spawn Kill ) - A spawnhelyén megölni egy játékost. Ez TILOS a szerveren.
- DB ( Drive By ) - Elütni folyamatosan valakit, vagy ráálni, és ezzel megölni. Ez TILOS a szerveren.
- WK ( Write Kill ) - Megtámadok valakit, akkor amikor ír, és visszaélek a tehetetlenségével. Ez TILOS a szerveren.
Alap szabályok:
A szerveren TILOS a Multiacc.
Multiacc fogalma: Egy játékosnak több accountja van egy szerveren.
Örökös bannal jutalmazzuk, ha rájövünk, hogy valaki multiaccozik.
- IC és OOC szidásról.
A szerveren az IC szidás megengedett. Rendõr büntet érte.
A szerveren az OOC szidás tiltott.
OOC szidásért az admin warnol és AdminJailbe tesz. Rosszabb esetben bannol.
- A szerveren a piros lámpán át lehet hajtani. Az admin NEM ismétlem NEM büntethet meg érte, csak a rendõrség. Természetesen, ha már egymás után 10-szer mét át, AdminJail-t kapsz.
- Az admint mindenképp tisztelni kell!
- Ha valaki elveszi a kommunikációs eszközeidet \"/me\" paranccsal, akkor NEM hívhatsz fel senkit! Se embert, se rendõrt, se mentõt, se tûzoltót, se taxit.
- Ha egy rendõr igazoltatni akar KÖTELEZÕ megállni. Kivétel, ha köröznek, vagy illegális dolog van nálad.
- Kerüljük a [N]em [R]eport [T]émákat. Az admin 500 másodperc AdminJailba tehet érte. Reportban köszönni szabad.
- Ha valamirõl szó van reportban, és semmi közöd hozzá, akkor NEM szólhatsz bele.
- Kezdõknek MAXIMUM 3000$ adható. ( Kezdõnek a 3 szint alatti számít. )
- Tilos az adminnal szemben tiszteletlenül beszélni és viselkedni. Örök Ban jár érte.
- Tilos szervert hirdetni! Örök ban jár érte.
A szerveren KETTÕ darab banda van. Motorcycle Rats, és a BloodZ. A banda \"hq\"-k fehér kerítéssel vannak körbevéve. Bárki szabadon bemehet. Az már más dolog, ha a bandások megbüntetnek érte. Gondolok itt a gyilkosságra, rablásra, egyéb dolgokra.
Motorcycle Rats Kocsmája:
Az épületet Clar készítette, amiért külön köszönet jár neki. A kocsma, a Motorcycle Rats banda tulajdonában áll. A kocsmában lehet inni. A kocsmának van egy kis terasza, amirõl rá lehet látni El Quebrados egy részére. Itt RP-s rendezvények LESZNEK, ugyanis van egy színpad és pár hangszóró, mely hatalmas RP-zési lehetõség. Számítsatok éneklésekre, karaoke és még sok más bulira. Az épület képe: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-097_0.png
Az autósiskola:
Az iskolában bent van egy \"i\" ikon, ha abba belemegyünk, akkor kiírja a jelenleg szerveren lévõ oktatók. A vizsgát jelenleg egy Blista Compact nevû jármûvel kell megtenni. Az oktatást itt nem egy számítógép azaz robot végzi, hanem egy húsvér magyar játékos.  Rutin pálya: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-099.png  Az épület belülrõl: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-098.png
A szerverre NEM keresünk adminokat.
A szerver akkor fog indulni, amikor kiadják a stabil 0.3d verziójú klienst.
A szerver honlapja: http://bonetownsrpg.atw.hu/
Tûzijáték
A szerveren egyedi tûzijáték rendszer van, melyet én írtam. A pirotechnikai üzletben lehet venni tûzijátékot, majd pedig valahol élesíteni. Élesítés után 10 másodpercünk van elfutni.
Várunk mindenkit sok szeretettel!
Késõbb bõvítem.

413
Függvények / Update3DTextLabel
« Dátum: 2011. Október 29. - 23:05:11 »
Update3DTextLabel
          Ez a függvény frissíti a 3D szöveget, és színét.
Paraméterei:
 
(Text3D:id, color, text[])

 
Text3D:id   A 3D szöveg ID-je.
color   A 3D szöveg színe.
text[]   Maga a 3D szöveg.
Return                        Ez a funkció nem ad visszatérési értéket.
Példa a használatra:
 
public OnGameModeInit()
{
    new Text3D:mylabel;
    mylabel = Create3DTextLabel(\"I\'m at the coordinates:\\n30.0,40.0,50.0\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, \"New text.\");
    return 1;
}

414
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Delete3DTextLabel
« Dátum: 2011. Október 29. - 22:45:25 »
Delete3DTextLabel
     3D szövegek törlésére szolgál.
Paraméterek:
 
(Text3D:id)

 
Text3D:id   A 3D szöveg ID-je.

415
Kérdések, Segítség / e107 színes név
« Dátum: 2011. Október 29. - 19:42:19 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy e107ben, hogyan lehet az adminok nevét színessé tenni? Mondjuk pirossá. NothingSpecial témám van. Valahol át kéne írni a színkódokat?

416
Segítségkérés / SMF
« Dátum: 2011. Október 19. - 08:37:33 »
Sziasztok!
Az lenne  a kérdésem, hogy, hogy lehet külön \"Fõoldal\" és \"Fórum\"-t létrehozni SMF-ben? Ha telepítek egy SMF-t akkor a Fõoldal = Fórum..

417
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dream
« Dátum: 2011. Október 10. - 19:59:40 »
Dream1990
 


A való élet:

Mester Bence a becsületes nevem, Tápiószentmártonban élek.. Jelenleg 21 éves vagyok. Szeptember 28-án fogom tölteni a 22t. Szeretek focizni, melyben nem vagyok nagyon nagy játékos, de élvezem. Kosárlabdát is szeretem, de inkább a foci. Nem járok fõiskolára és egyetemre, de az érettségi az megvan.
A Grand Theft Auto San Andreas:
A játékkal körülbelül 2006-ban kezdtem el játszani, akkor a sima single playerrel. ( Egy játékos mód. ) 2009 környékén letöltöttem a SA-MP-ot. Fogalmam sem volt, hogy mi micsoda. Minden szerver kirúgott a rossz verzió miatt, de nem értettem, hogy mi baja van neki. 2010-ben ismét letöltöttem a SA-MP-t. Ekkor egybõl a NextGen stunt szerverre vezetett az elsõ utam. Nagyon sokat játszottam ott. Aztán LittleTown RPG. Nagyon tetszett, ezért vettem egy szervert. A szerveremen elõször egy sima keresztapa mód futott. 3-4 adminnal nagyon jókat RPzgettünk, melyhez néha-néha hozzákapcsolódott az az egy-néhány player. Körülbelül 2 hónap után egy Stunt mód futott rajta, kisebb nagyobb sikerekkel. A szerver 30 férõhelyes volt. A rekord az 23 player volt. Ekkor még azt sem tudtam, hogy mi az a pawno. Stunt és egyéb szervereken a nevem: Csikk. RP nevemet nem szeretném publikálni, van aki tudja, van aki nem.
Sampfórum:
Rátaláltam erre a fórumra. Beregisztráltam. Megtanultam valamennyire scriptelni. A fórumon a segítõkészség és a jó közösség fogott meg. Publikáltam az elsõ scriptemet, azt hiszem, hogy egy szavazás script volt. Sokaknak tetszett a munka, kaptam hat respectet, aminek nagyon örültem. Több scriptemet publikáltam, leírásokat készítettem, és segítek ahol tudok. Szeretem, hogy az emberek segítenek, és nem káromkodnak.
 

Minden más:

A hétvégén olvasgattam a off telepen. Rátaláltam egy szellemes cikkre, ami nagyon megtetszett. Érdekesnek találtam.
Aznap este sok videót néztem szellemekrõl. Nem kell kinevetni, érdekesnek találtam a témát.
Mostanában Delta zenét hallgatok. Aztán, van egy pár dubstep, ami tetszik. Szám szerint kettõ.
Admin még csak a saját szerveremen voltam. Ha valahova mennék, az RP szerver lenne.
A RolePlay:
Imádok RP-zni. A LittleTown RolePlay szerveren 7.57-es RP pontom volt hét szavazattal. Soha nem szerettem a prémium és VIP tagságokat, hülyeségnek tartom. Egy elég nagy szerveren, majdnem volt szerencsém az egyes szintû adminisztrátori jogosultságra. Amit sajnos el rontottam..
Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszik.

418
Függvények / Create3DTextLabel
« Dátum: 2011. Október 08. - 21:02:06 »
Sziasztok!
Most egy függvényt fordítok le nektek, ami nem más, mint a \"Create3DTextLabel\" függvény.
Kezdjük is:
Funkciója: Létrehoz egy adott pozícióra egy  3Dimenziós szöveget.
Paraméterei
(text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, virtualworld, testLOS)
text[]   Maga a szöveg.
color   A szöveg színe.
x   X koordináta.
y   Y koordináta.
z   Z koordináta.
DrawDistance   Milyen távolságról látod a szöveget.
VirtualWorld   A 3D szöveg virtuális világa.
testLOS   0/1 1 = Csak akkor jelenik meg a szöveg, ha nincs a szöveg és közted valamilyen tárgy.
Példa:
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    Create3DTextLabel(\"I am at the coordinates:\\n30.0,40.0,50.0\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    return 1;
}[/pawn]
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel
Kérem hogy a moderátorok ne helyezzék át a témát. Egy kissebb rendezést tervezek az alfórumokban.

419
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TuT] A "for" ciklus
« Dátum: 2011. Október 08. - 20:36:29 »
Sziasztok!
Ismét egy rövidebb tutoriallal jövök, ami nem más, mint a for ciklus.
A for ciklus arra jó például, hogy: Végigmenjünk az összes playeren, kocsin, objecten. Most a számomra legkönnyebbet fogom bemutatni, a playeres részt.
A feladat:
Végigmegyünk az összes playeren, és megvizsgáljuk, hogy ki van belépve RCON adminnak a szerveren.
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0)
{
     for(new i=0; i<500; i++)
     {
          if(IsPlayerAdmin(i))
          {
               new name[24];
               GetPlayerName(i, name, sizeof(name));
               new string[64];
               format(string, sizeof(string), \"%s\", name);
               SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string);
          }
     }
}[/pawn]
Magyarázat:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0)[/pawn] Létrehozzuk a /adminok parancsot.
[pawn]{[/pawn] Megnyitjuk a parancsot.
[pawn]for(new i=0; i<500; i++)[/pawn] Végigmegyünk mind az 500 playeren. Az 500-at írd át a szerver férõhelyére.
[pawn]{[/pawn]Megnyitjuk a for ciklust.
[pawn]if(IsPlayerAdmin(i))[/pawn] Ha az adott játékos be van lépve RCON-ba akkor...
[pawn]{[/pawn] ...megnyitjuk és.....
[pawn]new name[24];[/pawn] Létrehozzuk a \"name\" változót, 24 karakter hosszusággal.
[pawn]GetPlayerName(i, name, sizeof(name));[/pawn] Lekérjük az RCON admin nevét.
[pawn]new string[64];[/pawn] Létrehozzuk a \"string\" változót, amellyel kiírjuk az admin \"nevét\".
[pawn]format(string, sizeof(string), \"%s\", name);[/pawn]Megformázzuk a szöveget.
[pawn]SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string);[/pawn] Kiírjuk az admin nevét annak az embernek, aki beírta a /adminok parancsot.
[pawn]}
}[/pawn]
Köszönöm, hogy elolvastad, ha valamit nem értesz, írj hozzászólást. Várom a véleményeket.
[pawn]Dream1990[/pawn]

420
Függvények / SendClientMessage
« Dátum: 2011. Október 08. - 20:03:59 »
Sziasztok.
Szeretném bemutatni nektek a SendClientMessage függvényeket.
Kezdjük is az elejével.
SendClientMessage
[pawn]SendClientMessage(*1, *2, \"*3\");[/pawn]
Ez a következõket szolgálja:
*1 = Kinek küldjük a szöveget, mi most a \"playerid\"-t fogjuk használni, azaz annak a játékosnak küldjük el, aki például beírta az adott parancsot, vagy belépett a szerverre, bármi.
*2 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk.
*3 = Az adott szöveg. Nagyon fontos, hogy idézõjelben legyen a szöveg.
Így néz ki egy SendClientMessage-s parancs:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0)
{
     SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Ide a kívánt szöveg\");
     return 1;
}[/pawn]
Ez azt teszi, hogyha beírjuk a /proba parancsot a szerveren, akkor kiírja annak az embernek, aki beírta a parancsot, hogy Ide a kívánt szöveg.
----------------------------------------------------------------------------------------------
SendClientMessageToAll
[pawn]SendClientMessageToAll(*1, *2);[/pawn]
Magyarázat:
*1 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk. ( Ugyanaz, mint a SendClientMessage függvénynél. )
*2 = A kívánt szöveg. Itt is ugyanúgy fontos, hogy idézõjelben legyen.
[pawn]SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\");[/pawn]
Parancsban:
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0)
{
     SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\");
     return 1;
}[/pawn]
Ezt az üzenetet MINDENKINEK elküldi.
----------------------------------------------------------------------------------------------
A definiálásokról.
Gondolom, mint te is szeretsz spórolni. Ezért legjobban ajánlom a [pawn]#define[/pawn] függvényt.
Ez a függvény annyit tesz, hogy egy beírt karakterlánc magában foglal egy másikat. Elsõre nagyon értelmetlennek tûnik, ezért bele is csapunk, hogy minél hamarabb megértsétek.
[pawn]#define kek 0x00FFFFFF[/pawn]
Ez annyit takar magában, hogyha mondjuk alkalmazzuk, az elõzõleg leírt SendClientMessage függvényt, akkor nem kell beírni a színkódot, hanem elég a színkód helyére, annyi, hogy kek.
Köszönöm, hogy elolvastad.
[pawn]Dream1990[/pawn]

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal