Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 406
Segítségkérés / Fa a waltonra« Dátum: 2011. Október 31. - 10:36:58 »
Sziasztok!
Meg lehet oldani, hogy a walton \"plató\"-ját megpakolom fával? Természetesen úgy, hogy ha az autó mozog akkor is ottmaradjon. A fa ID-jét nem tudom. Lehet, hogy nincs is olyan object. 407
Függvények / AddStaticVehicleEx« Dátum: 2011. Október 30. - 15:06:09 »
AddStaticVehicleEx
Ezzel a függvénnyel jármûveket tehetünk le. Csak az OnGameModeInit vagy az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik. Paraméterei: (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay) modelid A jármû Modell ID-je. Float:spawn_X A jármû X koordinátája. Float:spawn_Y A jármû Y koordinátája. Float:spawn_Z A jármû Z koordinátája. Float:angle Angle color1 A fõszín ID-je. color2 A második szín ID-je. respawn_delay Respawn idõ, percben mérve. Példa: public OnGameModeInit() 408
Függvények / AddStaticVehicle« Dátum: 2011. Október 30. - 14:26:25 »
AddStaticVehicle
Ezzel a függvénnyel autókat tehetünk a szerverünkbe. A függvény csak az OnGameModeInit és az OnFilterScriptInit elágazás alatt mûködik. Paraméterei: (modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2) modelid A kiválasztott jármû modell ID-je. Float:spawn_X A jármû X koordinátája. Float:spawn_Y A jármû Y koordinátája. Float:spawn_Z A jármû Z koordinátája. Float:angle Angle color1 A fõszín ID-je. color2 A másodlagos szín ID-je. Példa a használatra: public OnGameModeInit( ) 409
Kérdések, Segítség / e107 megjelenõ név« Dátum: 2011. Október 30. - 09:48:02 »
Helló
Hogy lehet azt megoldani, hogy e107-ben a megjelenõ nevet átírhassa simán a regisztrált tag? Természetesen a sajátját. 410
Függvények / Attach3DTextLabelToPlayer« Dátum: 2011. Október 30. - 07:03:42 »
Attach3DTextLabelToPlayer
Egy adott játékosra 3D szöveget tehetünk ezzel a funkcióval. Paraméterei: (Text3D:id, playerid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ) Text3D:id 3D szöveg szövege. playerid Játékos azonosítója, akire a szöveget szeretnénk tenni. OffsetX A játékos X koordinátája. OffsetY A játékos Y koordinátája. OffsetZ A játékos Z koordinátája. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a használatra: new Text3D:label[MAX_PLAYERS]; 411
Függvények / Attach3DTextLabelToVehicle« Dátum: 2011. Október 30. - 06:56:32 »
Attach3DTextLabelToVehicle
3D Szöveget tehetünk vele, egy adott jármûre. Paraméterei: (Text3D:id, vehicleid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ) Text3D:id A 3D szöveg szövege. vehicleid A jármû ID-je, amelyre 3D szöveget szeretnénk csatolni OffsetX A jármû X koordinátája. (Az autó X koordinátája 0.0,0.0,0.0).. OffsetY A jármû Y koordinátája. (Az autó Y koordinátája 0.0,0.0,0.0).. OffsetZ A jármû Z koordinátája. (Az autó Z koordinátája 0.0,0.0,0.0).. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a használatra: public OnGameModeInit ( ) 412
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bone Towns RolePlay szerver« Dátum: 2011. Október 29. - 23:38:54 »
IP:87.229.103.144:8012
Nyitás: MA 20:30 !!!!!!!! VÁRUNK MINDENKIT! Bone Towns RolePlay szerver
Sziasztok! Be szeretném mutatni a hamarosan nyíló RolePlay szerveremet. A szerver 4 városban fog játszódni. Bone megyében, azaz Fort Carsonban, Las Barrancasban, Las Payasadasban, és El Quebradosban. A szerveren dollár a pénznem. Mint elég sok szerveren, itt is van tapasztalati pont, azaz XP. A szerveren szintrendszer is fut, melyhez csak tapasztalati pont kell. A szerveren a max elérhetõ szint: 999. A szerveren money hack elleni védelem fut, tehát felesleges csalással jönni a szerverre. A szerveren nem tûrjük a nonosokat. A kezdõket nagyon szívesen segítjük. Az adminrendszerrõl A szerveren az adminoknak van egy úgynevezett \"AdminNeve\". Tehát ha nekem az a nevem, hogy Kovacs_Sanyika, és az AdminNevem pedig Jenõ, akkor ha reportra válaszolok, bármi, akkor nem azt írja, hogy Admin Kovacs_Sanyika: válasz. Hanem Admin Jenõ: válasz. Ha oda hívsz magadhoz egy admint, akkor van nekik egy ooc parancs. Erre is van magyarázat. Ugye van a /b parancs, ami így néz ki: \"Kovacs_Sanyika ooc: (( Szöveg )). Az adminoknak is van egy OOC parancs, ami CSAK ADMINSZOLGÁLATBAN mûködik. Így néz ki: \"Jenõ ooc: (( Szöveg )). Ha megtudod egy admin IC nevét ( Kovacs_Sanyika ) akkor senkinek nem szabad el mondani, mert ha el mondod valakinek, bant kapsz. A szerveren egyenlõre nem sok munka van. Van a Pizzás, Úttisztító, Bútorszállító. A többit most csinálom. Bútorszállító: A munkát El Quebradosban lehet felvenni. A szállításért 200$-t és 1 XP-t kapsz. A munka CP alapján mûködik. A munka az egész megyére kiterjed, azaz El Quebradosban, Las Payasadasban, Las Barrancasban és Fort Carsonban is vannak hozzá CP-k. Pizzafutár A munkát Fort Carsonban veheted fel. Fort Carsonban vannak a motorok. A fizetés 0-6 XP pont, és 80$ - 250$-ig terjed. A munka CP alapján mûködik. A CP-k az egész megyére kiterjednek, azaz El Quebradosban, Las Payasadasban, Las Barrancasban és Fort Carsonban is vannak hozzá CP-k. A szerveren egyedi mapolás van, melyet Clar adminunk készített. Köszönet neki! Alap fogalmak, amik szinte elengedhetetlenek: - IG ( In Game ) - Játékban - IRL ( In Real Life ) - A való életben. - DM ( Death Match ) - Folytonos öldöklés, ok nélkül. Ez TILOS a szerveren. - MG ( Meta Game ) - Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben. Ez TILOS a szerveren. - PG ( Power Game ) - Olyat teszek, amire a való életben nem lennék képes. Ez TILOS a szerveren. - RK ( Revenge Kill ) - Halál utáni bosszúállás. Ez TILOS a szerveren. - SK ( Spawn Kill ) - A spawnhelyén megölni egy játékost. Ez TILOS a szerveren. - DB ( Drive By ) - Elütni folyamatosan valakit, vagy ráálni, és ezzel megölni. Ez TILOS a szerveren. - WK ( Write Kill ) - Megtámadok valakit, akkor amikor ír, és visszaélek a tehetetlenségével. Ez TILOS a szerveren. Alap szabályok: A szerveren TILOS a Multiacc. Multiacc fogalma: Egy játékosnak több accountja van egy szerveren. Örökös bannal jutalmazzuk, ha rájövünk, hogy valaki multiaccozik. - IC és OOC szidásról. A szerveren az IC szidás megengedett. Rendõr büntet érte. A szerveren az OOC szidás tiltott. OOC szidásért az admin warnol és AdminJailbe tesz. Rosszabb esetben bannol. - A szerveren a piros lámpán át lehet hajtani. Az admin NEM ismétlem NEM büntethet meg érte, csak a rendõrség. Természetesen, ha már egymás után 10-szer mét át, AdminJail-t kapsz. - Az admint mindenképp tisztelni kell! - Ha valaki elveszi a kommunikációs eszközeidet \"/me\" paranccsal, akkor NEM hívhatsz fel senkit! Se embert, se rendõrt, se mentõt, se tûzoltót, se taxit. - Ha egy rendõr igazoltatni akar KÖTELEZÕ megállni. Kivétel, ha köröznek, vagy illegális dolog van nálad. - Kerüljük a [N]em [R]eport [T]émákat. Az admin 500 másodperc AdminJailba tehet érte. Reportban köszönni szabad. - Ha valamirõl szó van reportban, és semmi közöd hozzá, akkor NEM szólhatsz bele. - Kezdõknek MAXIMUM 3000$ adható. ( Kezdõnek a 3 szint alatti számít. ) - Tilos az adminnal szemben tiszteletlenül beszélni és viselkedni. Örök Ban jár érte. - Tilos szervert hirdetni! Örök ban jár érte. A szerveren KETTÕ darab banda van. Motorcycle Rats, és a BloodZ. A banda \"hq\"-k fehér kerítéssel vannak körbevéve. Bárki szabadon bemehet. Az már más dolog, ha a bandások megbüntetnek érte. Gondolok itt a gyilkosságra, rablásra, egyéb dolgokra. Motorcycle Rats Kocsmája: Az épületet Clar készítette, amiért külön köszönet jár neki. A kocsma, a Motorcycle Rats banda tulajdonában áll. A kocsmában lehet inni. A kocsmának van egy kis terasza, amirõl rá lehet látni El Quebrados egy részére. Itt RP-s rendezvények LESZNEK, ugyanis van egy színpad és pár hangszóró, mely hatalmas RP-zési lehetõség. Számítsatok éneklésekre, karaoke és még sok más bulira. Az épület képe: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-097_0.png Az autósiskola: Az iskolában bent van egy \"i\" ikon, ha abba belemegyünk, akkor kiírja a jelenleg szerveren lévõ oktatók. A vizsgát jelenleg egy Blista Compact nevû jármûvel kell megtenni. Az oktatást itt nem egy számítógép azaz robot végzi, hanem egy húsvér magyar játékos. Rutin pálya: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-099.png Az épület belülrõl: http://noob.hu/2011/10/25/sa-mp-098.png A szerverre NEM keresünk adminokat. A szerver akkor fog indulni, amikor kiadják a stabil 0.3d verziójú klienst. A szerver honlapja: http://bonetownsrpg.atw.hu/ Tûzijáték A szerveren egyedi tûzijáték rendszer van, melyet én írtam. A pirotechnikai üzletben lehet venni tûzijátékot, majd pedig valahol élesíteni. Élesítés után 10 másodpercünk van elfutni. Várunk mindenkit sok szeretettel! Késõbb bõvítem. 413
Függvények / Update3DTextLabel« Dátum: 2011. Október 29. - 23:05:11 »
Update3DTextLabel
Ez a függvény frissíti a 3D szöveget, és színét. Paraméterei: (Text3D:id, color, text[]) Text3D:id A 3D szöveg ID-je. color A 3D szöveg színe. text[] Maga a 3D szöveg. Return Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a használatra: public OnGameModeInit() 414
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Delete3DTextLabel« Dátum: 2011. Október 29. - 22:45:25 »
Delete3DTextLabel
3D szövegek törlésére szolgál. Paraméterek: (Text3D:id) Text3D:id A 3D szöveg ID-je. 415
Kérdések, Segítség / e107 színes név« Dátum: 2011. Október 29. - 19:42:19 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy e107ben, hogyan lehet az adminok nevét színessé tenni? Mondjuk pirossá. NothingSpecial témám van. Valahol át kéne írni a színkódokat? 416
Segítségkérés / SMF« Dátum: 2011. Október 19. - 08:37:33 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy, hogy lehet külön \"Fõoldal\" és \"Fórum\"-t létrehozni SMF-ben? Ha telepítek egy SMF-t akkor a Fõoldal = Fórum.. 417
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dream« Dátum: 2011. Október 10. - 19:59:40 »Dream1990
A való élet: Mester Bence a becsületes nevem, Tápiószentmártonban élek.. Jelenleg 21 éves vagyok. Szeptember 28-án fogom tölteni a 22t. Szeretek focizni, melyben nem vagyok nagyon nagy játékos, de élvezem. Kosárlabdát is szeretem, de inkább a foci. Nem járok fõiskolára és egyetemre, de az érettségi az megvan. A Grand Theft Auto San Andreas: A játékkal körülbelül 2006-ban kezdtem el játszani, akkor a sima single playerrel. ( Egy játékos mód. ) 2009 környékén letöltöttem a SA-MP-ot. Fogalmam sem volt, hogy mi micsoda. Minden szerver kirúgott a rossz verzió miatt, de nem értettem, hogy mi baja van neki. 2010-ben ismét letöltöttem a SA-MP-t. Ekkor egybõl a NextGen stunt szerverre vezetett az elsõ utam. Nagyon sokat játszottam ott. Aztán LittleTown RPG. Nagyon tetszett, ezért vettem egy szervert. A szerveremen elõször egy sima keresztapa mód futott. 3-4 adminnal nagyon jókat RPzgettünk, melyhez néha-néha hozzákapcsolódott az az egy-néhány player. Körülbelül 2 hónap után egy Stunt mód futott rajta, kisebb nagyobb sikerekkel. A szerver 30 férõhelyes volt. A rekord az 23 player volt. Ekkor még azt sem tudtam, hogy mi az a pawno. Stunt és egyéb szervereken a nevem: Csikk. RP nevemet nem szeretném publikálni, van aki tudja, van aki nem. Sampfórum: Rátaláltam erre a fórumra. Beregisztráltam. Megtanultam valamennyire scriptelni. A fórumon a segítõkészség és a jó közösség fogott meg. Publikáltam az elsõ scriptemet, azt hiszem, hogy egy szavazás script volt. Sokaknak tetszett a munka, kaptam hat respectet, aminek nagyon örültem. Több scriptemet publikáltam, leírásokat készítettem, és segítek ahol tudok. Szeretem, hogy az emberek segítenek, és nem káromkodnak. Minden más: A hétvégén olvasgattam a off telepen. Rátaláltam egy szellemes cikkre, ami nagyon megtetszett. Érdekesnek találtam. Aznap este sok videót néztem szellemekrõl. Nem kell kinevetni, érdekesnek találtam a témát. Mostanában Delta zenét hallgatok. Aztán, van egy pár dubstep, ami tetszik. Szám szerint kettõ. Admin még csak a saját szerveremen voltam. Ha valahova mennék, az RP szerver lenne. A RolePlay: Imádok RP-zni. A LittleTown RolePlay szerveren 7.57-es RP pontom volt hét szavazattal. Soha nem szerettem a prémium és VIP tagságokat, hülyeségnek tartom. Egy elég nagy szerveren, majdnem volt szerencsém az egyes szintû adminisztrátori jogosultságra. Amit sajnos el rontottam.. Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszik. 418
Függvények / Create3DTextLabel« Dátum: 2011. Október 08. - 21:02:06 »
Sziasztok!
Most egy függvényt fordítok le nektek, ami nem más, mint a \"Create3DTextLabel\" függvény. Kezdjük is: Funkciója: Létrehoz egy adott pozícióra egy 3Dimenziós szöveget. Paraméterei (text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, virtualworld, testLOS) text[] Maga a szöveg. color A szöveg színe. x X koordináta. y Y koordináta. z Z koordináta. DrawDistance Milyen távolságról látod a szöveget. VirtualWorld A 3D szöveg virtuális világa. testLOS 0/1 1 = Csak akkor jelenik meg a szöveg, ha nincs a szöveg és közted valamilyen tárgy. Példa: [pawn]public OnGameModeInit() { Create3DTextLabel(\"I am at the coordinates:\\n30.0,40.0,50.0\",0x008080FF,30.0,40.0,50.0,40.0,0); return 1; }[/pawn] Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel Kérem hogy a moderátorok ne helyezzék át a témát. Egy kissebb rendezést tervezek az alfórumokban. 419
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TuT] A "for" ciklus« Dátum: 2011. Október 08. - 20:36:29 »
Sziasztok!
Ismét egy rövidebb tutoriallal jövök, ami nem más, mint a for ciklus. A for ciklus arra jó például, hogy: Végigmenjünk az összes playeren, kocsin, objecten. Most a számomra legkönnyebbet fogom bemutatni, a playeres részt. A feladat: Végigmegyünk az összes playeren, és megvizsgáljuk, hogy ki van belépve RCON adminnak a szerveren. [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0) { for(new i=0; i<500; i++) { if(IsPlayerAdmin(i)) { new name[24]; GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); new string[64]; format(string, sizeof(string), \"%s\", name); SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string); } } }[/pawn] Magyarázat: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/adminok\", true) == 0)[/pawn] Létrehozzuk a /adminok parancsot. [pawn]{[/pawn] Megnyitjuk a parancsot. [pawn]for(new i=0; i<500; i++)[/pawn] Végigmegyünk mind az 500 playeren. Az 500-at írd át a szerver férõhelyére. [pawn]{[/pawn]Megnyitjuk a for ciklust. [pawn]if(IsPlayerAdmin(i))[/pawn] Ha az adott játékos be van lépve RCON-ba akkor... [pawn]{[/pawn] ...megnyitjuk és..... [pawn]new name[24];[/pawn] Létrehozzuk a \"name\" változót, 24 karakter hosszusággal. [pawn]GetPlayerName(i, name, sizeof(name));[/pawn] Lekérjük az RCON admin nevét. [pawn]new string[64];[/pawn] Létrehozzuk a \"string\" változót, amellyel kiírjuk az admin \"nevét\". [pawn]format(string, sizeof(string), \"%s\", name);[/pawn]Megformázzuk a szöveget. [pawn]SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, string);[/pawn] Kiírjuk az admin nevét annak az embernek, aki beírta a /adminok parancsot. [pawn]} }[/pawn] Köszönöm, hogy elolvastad, ha valamit nem értesz, írj hozzászólást. Várom a véleményeket. [pawn]Dream1990[/pawn] 420
Függvények / SendClientMessage« Dátum: 2011. Október 08. - 20:03:59 »
Sziasztok.
Szeretném bemutatni nektek a SendClientMessage függvényeket. Kezdjük is az elejével. SendClientMessage [pawn]SendClientMessage(*1, *2, \"*3\");[/pawn] Ez a következõket szolgálja: *1 = Kinek küldjük a szöveget, mi most a \"playerid\"-t fogjuk használni, azaz annak a játékosnak küldjük el, aki például beírta az adott parancsot, vagy belépett a szerverre, bármi. *2 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk. *3 = Az adott szöveg. Nagyon fontos, hogy idézõjelben legyen a szöveg. Így néz ki egy SendClientMessage-s parancs: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Ide a kívánt szöveg\"); return 1; }[/pawn] Ez azt teszi, hogyha beírjuk a /proba parancsot a szerveren, akkor kiírja annak az embernek, aki beírta a parancsot, hogy Ide a kívánt szöveg. ---------------------------------------------------------------------------------------------- SendClientMessageToAll [pawn]SendClientMessageToAll(*1, *2);[/pawn] Magyarázat: *1 = Színkód. Ezzel határozzuk meg az üzenetünk színét. Színkódok például: 0x9ACD32AA, vagy 0x00FFFFFF. Ezeket általában definiáljuk, hogy ne kelljen mindig beírni a színkódot, hanem ennyit beírni: \"kek\", \"zold\". Ezt módosíthatjuk a #define függvénnyel, amire késõbb kitérünk. ( Ugyanaz, mint a SendClientMessage függvénynél. ) *2 = A kívánt szöveg. Itt is ugyanúgy fontos, hogy idézõjelben legyen. [pawn]SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\");[/pawn] Parancsban: [pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/proba\", true) == 0) { SendClientMessageToAll(0x00FFFFFF, \"Valaki beírt egy parancsot.\"); return 1; }[/pawn] Ezt az üzenetet MINDENKINEK elküldi. ---------------------------------------------------------------------------------------------- A definiálásokról. Gondolom, mint te is szeretsz spórolni. Ezért legjobban ajánlom a [pawn]#define[/pawn] függvényt. Ez a függvény annyit tesz, hogy egy beírt karakterlánc magában foglal egy másikat. Elsõre nagyon értelmetlennek tûnik, ezért bele is csapunk, hogy minél hamarabb megértsétek. [pawn]#define kek 0x00FFFFFF[/pawn] Ez annyit takar magában, hogyha mondjuk alkalmazzuk, az elõzõleg leírt SendClientMessage függvényt, akkor nem kell beírni a színkódot, hanem elég a színkód helyére, annyi, hogy kek. Köszönöm, hogy elolvastad. [pawn]Dream1990[/pawn] |