Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - tudvari

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 16
31
Kérdések, Segítség / Emelt díjas SMS szolgálató?
« Dátum: 2014. Május 12. - 20:45:03 »
Sziasztok!
Tudtok egy megbízható, magánszemélyeket is vállaló, jó jutalékú emelt díjas SMS szolgáltatót?

32
Segítségkérés / Óriási mysql probléma,ami idõnként elõfordul
« Dátum: 2014. Május 09. - 20:09:02 »
Sziasztok!
Megint egy nagy problémám van,ami igazából már rég óta van,csak nem foglalkoztam vele,mert ritkán fordul el.
 
[19:23:25] CMySQLHandler::FetchRow() - Return: |1|1|15|14|4|10|7|0|0|0|60|0|0|1|0|10|0|0|0|8|16|5|0|0|0|0|0|4750|10000|0|0|1|0|0|100|0|0|0|0|0|1|1|0|0|2|0|1|0|0|1|0|0|10|0|0|0|10|0|0|100|2706585|33|105|Admin|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0|0

 
Valamiért belépéskor ezt szedi ki az adatbázisból.Leginkább ahhoz köthetném,hogy valamiért elcsúsznak az értékek vagy nem tudom.
És amikor belép akkor össze vissza lesz a karaktere,relogol a játékos,hátha jó lesz,de ezzel csak annyit ér el,hogy felülírja a jó értékeket a hibásokra az adatbázisban.
Valaki találkozott ilyen problémával?
[mod]Már szóltunk neked, hogy ne nyiss minden apróságnak témát! Használd a kisebb kérdéseket, vagy tömöríts mindent egy témába! Ösztönzésképpen zárok.[/mod]

33
Segítségkérés / Nem hozza létre a 3d textet
« Dátum: 2014. Május 09. - 17:52:26 »
Sziasztok!
 
         mysql_fetch_row_format(row7, \"|\");
   explode(row7, field7, \"|\");
   mysql_free_result();
   new Float:forgatas = floatstr(field7[4]) + 180.0;
   new Float:z = floatstr(field7[3]) - 1.25;
   CreateObject(3335,floatstr(field7[1]),floatstr(field7[2]),z,0,0,forgatas,352);
   new Float:x,Float:y;
   x += floatstr(field7[1]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
   y += floatstr(field7[2]) + (2 * floatsin (-forgatas, degrees));
   new szoveg[50];
   format(szoveg,sizeof(szoveg),\"%s\",field7[5]);
   Create3DTextLabel(szoveg,0xFFFF00FF,x,y,floatstr(field7[3]),40.0,0,0);
   printf(\"Tábla: %d | %s | %f | %f | %f\",i,szoveg,x,y,floatstr(field7[3]));

 
A consoleba tökéletesen kiírja minden dolgot de a 3dtext mégsem látszódik ingame.Miért?Elõre is köszönöm a segítséget.
 
Tábla: 1 | TESZT | 223.802734 | -318.720245 | 2.733099

34
Segítségkérés / Pont elmozdítása a nézési szög felé
« Dátum: 2014. Május 08. - 15:52:08 »
Sziasztok!
A következõ lenne a kérdésem,hátha már valaki csinált ilyet:
Le szeretném kérni a játékos elõtt fél méterrel lévõ hely koordinátáját.
X,Y,Z, és a szöggel dolgozhatunk.Nem tudom,hogy kivitelezhetõ-e,de kiírtam ide,hátha valaki tudja a választ :D

35
Segítségkérés / ShowNameTags
« Dátum: 2014. Május 06. - 19:28:08 »
Sziasztok!
Ha kikapcsolom OnGameModeInit alatt,akkor késõbb nem tudom használni a ShowPlayerNameTagForPlayer-t.
Ha pedig nem kapcsolom ki,hogy használhassam majd az adminparancsot,amivel csak az admin látja a name tageket,akkor belépéskor az összes játékos számára láthatatlanná kell tennem a markert.
 
         for(new x;x<MAX_PLAYERS;x++)
   {
      ShowPlayerNameTagForPlayer(x,playerid,false);
            
   }

 
De ez pedig azt okozza,hogy pár embernek jó,és nem látja a játékosok nevét,pár ember pedig látja,és pár ember meg csak akkor látja,hogy ha afkol,és megjelenik a neve mellet a homokóra.Mit tudok tenni?

36
Segítségkérés / Furcsa halálok
« Dátum: 2014. Május 04. - 11:01:56 »
Sziasztok!
Ti találkoztatok már olyannal,hogy valaki nekiugrik a falnak és egybõl meghal(de ez csak szerencse kérdése,játékos függõ)
Leesik a pizzásmotorról és egybõl meghal.Leugrik a mentõs autó tetejérõl,egy ideig lebeg,aztán meghal?
És semmilyen erre utaló dolog nincs a modomban.

37
Beszélgetés / SMF-ben nem mûködnek a formázások
« Dátum: 2014. Május 03. - 10:45:38 »
Sziasztok!
Valaki segíteni abban,hogy az miért van,hogy ha rákattintok egy formázásra a fórumomon,akkor nem történik semmi?
Ezért manuálisan kell írogatnom a formázást.Miért nem jók a gombok?
Elõre is köszönöm a segítséget.

38
Segítségkérés / MySQL betöltési hiba
« Dátum: 2014. Május 01. - 22:58:53 »
Sziasztok!
Az alábbi mysql adatbázisból való betöltés valamiért nem mûködik.Valami formátum hiba lehet,mert össze vissza kerekít.
Elõre is köszönöm a segítséget.
 
   new row6[256]; // The length of 1 \'row\' total.
new field6[5][3]; // [4] = Amount of fields, [24] = Max length of the bigest field.
for(new x = 0; x < MAX_KENDER; ++x )
{
    KenderInfo
  • [Erettseg] = -1;

         format(string, sizeof(string), \"SELECT * FROM Kenderek WHERE ID=\'%d\'\",x);
mysql_query(string);
mysql_store_result();
value = mysql_num_rows();
if(value == 1)
{
   mysql_fetch_row_format(row6, \"|\");
   explode(row6, field6, \"|\");
   mysql_free_result();
   KenderInfo
  • [Erettseg] = strval(field6[4]);

   KenderInfo
  • [X] = floatstr(field6[1]);

   KenderInfo
  • [Y] = floatstr(field6[2]);

   KenderInfo
  • [Z] = floatstr(field6[3]);

   if(KenderInfo
  • [Erettseg] < KENDER_ERETT)

   {
      KenderInfo
  • [Object] = CreateObject(859, KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z], 0, 0, 0, 352);

      printf(\"Kender(%d) betöltve.(%.2f, %.2f, %.2f) (%d)\",x,KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z],KenderInfo
  • [Erettseg]);

   }
   if(KenderInfo
  • [Erettseg] >= KENDER_ERETT)

   {
      KenderInfo
  • [Object] = CreateObject(862, KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z], 0,0, 0, 352);

      printf(\"Kender(%d) betöltve.(%.2f, %.2f, %.2f) (%d)\",x,KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z],KenderInfo
  • [Erettseg]);

   }
}
}

 
\"ee833323777b62db48b9a8130fefbea7.png\"
\"1742469c072f64b75f7315008af5c1f1.png\"
\"fa40d06bb3970430cc1f9a01792c44fc.png\"

39
Segítségkérés / Néha nem érzékeli az egész órát
« Dátum: 2014. Május 01. - 21:16:49 »
:$Sziasztok!
Minden egész órában sorsolni kéne,és valamiért néha kihagyja a sorsolást.
A timer a szeró indulásakor indul el 1 perces repeattel.Kb. minden ötödik órában nincs sorsolás.
 
   new ora,p,mp;
gettime(ora,p,mp);
if(p == 0)
{
    Kamat = random(30)+20;
    Lotto1sz = (random(50)+1);
    for(new x;x<100;x++)
    {
        Lotto2sz = (random(50)+1);
        if(Lotto2sz != Lotto1sz)
        {
            break;
        }
    }
    for(new x;x<100;x++)
    {
        Lotto3sz = (random(50)+1);
        if(Lotto3sz != Lotto1sz && Lotto3sz != Lotto2sz)
        {
            break;
        }
    }
    for(new x;x<100;x++)
    {
           Lotto4sz = (random(50)+1);
        if(Lotto4sz != Lotto1sz && Lotto4sz != Lotto2sz && Lotto4sz != Lotto3sz)
        {
            break;
        }
    }
    for(new x;x<100;x++)
    {
           Lotto5sz = (random(50)+1);
        if(Lotto5sz != Lotto1sz && Lotto5sz != Lotto2sz && Lotto5sz != Lotto3sz && Lotto5sz != Lotto4sz)
        {
            break;
        }
    }.....

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]

40
Segítségkérés / Nem törölte az objecteket.
« Dátum: 2014. Május 01. - 15:33:54 »
Sziasztok!Az alábbi lenne a problémám.
Ha az érettsége elér egy bizonyos szintet,akkor megérik,és új objectet kap.Ha pedig elér egy másik szintet,akkor \"megromlik\" és letörlõdik.
Ha leszeded(aminél ugyan ezek a sorok szerepelnek),akkor törlõdik az object.De ha nem szeded le,és úgy kéne örlõdnie,akkor az ültetés utáni alap object marad ott.
 
   for( new x = 0; x < MAX_KENDER; x++ )
{
    if(KenderInfo
  • [Erettseg]== -1 ) KenderInfo
  • [Object] = 0;

    if(KenderInfo
  • [Erettseg] >= 0)

    {
   KenderInfo
  • [Erettseg] ++;

   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ERETT)

   {
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [Object] = CreateObject(862, KenderInfo
  • [X],KenderInfo
  • [Y],KenderInfo
  • [Z], 0, 0, 0, 352);

   }
   if(KenderInfo
  • [Erettseg] == KENDER_ROSSZ)

   {
 
       DestroyObject(KenderInfo
  • [Object]);

       KenderInfo
  • [X] = 0;

       KenderInfo
  • [Y] = 0;

       KenderInfo
  • [Z] = 0;

       KenderInfo
  • [Erettseg] = -1;

       new filestr[256];
       format(filestr,sizeof(filestr),\"DELETE FROM Kenderek WHERE ID = %d\", x);
      mysql_query(filestr);
   }
}
}

 
Elmentem afkolni,és mire visszajöttem nem voltak ott,mert nem tudtam leszedni,és adatbázisban sincs benne,de a legelsõ objecttípus ott maradt.Miért?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

41
Segítségkérés / Mi alapján mûködik a sobeit,és hogy lehet kivédeni
« Dátum: 2014. Április 29. - 06:39:33 »
Sziasztok,ismét felvetettem a kérdést.Milyen módszerekkel lehet megszabadulni tõlük?

42
Segítségkérés / Rcon feltörõ bot
« Dátum: 2014. Április 28. - 06:12:30 »
Sziasztok!
Mit tudok tenni ez ellen?Nincs fent senki a szerveren,mégis valahogy bepróbál jelentkezni.
 
[02:03:17] Szervermentés!
[02:07:07] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:08:41] Szervermentés!
[02:11:22] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:14:04] Szervermentés!
[02:15:25] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:19:30] Szervermentés!
[02:19:32] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:23:55] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:24:56] Szervermentés!
[02:28:16] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:30:21] Szervermentés!
[02:32:41] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:35:44] Szervermentés!
[02:37:13] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:41:10] Szervermentés!
[02:41:49] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:46:34] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:46:37] Szervermentés!
[02:51:13] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:52:01] Szervermentés!
[02:55:38] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[02:57:24] Szervermentés!
[03:00:09] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:00:50] A nyertes számok: 2 | 30 | 7 | 43 | 42
[03:00:50] A fõnyeremény: 301031
[03:02:51] Szervermentés!
[03:04:41] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:08:19] Szervermentés!
[03:13:42] Szervermentés!
[03:13:56] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:18:39] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:19:08] Szervermentés!
[03:23:20] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:24:36] Szervermentés!
[03:28:08] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:29:59] Szervermentés!
[03:32:56] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:35:22] Szervermentés!
[03:38:00] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:40:46] Szervermentés!
[03:46:09] Szervermentés!
[03:47:54] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:51:33] Szervermentés!
[03:53:01] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[03:56:56] Szervermentés!
[03:58:43] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.178.148
[04:00:18] A nyertes számok: 11 | 42 | 43 | 2 | 1
[04:00:18] A fõnyeremény: 301031
[04:00:18] Car Resi!
[04:02:20] Szervermentés!
[04:04:18] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:07:43] Szervermentés!
[04:09:53] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:13:07] Szervermentés!
[04:15:02] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:18:32] Szervermentés!
[04:20:34] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:23:55] Szervermentés!
[04:26:10] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:29:18] Szervermentés!
[04:31:51] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:34:44] Szervermentés!
[04:37:35] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:40:11] Szervermentés!
[04:43:15] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:45:34] Szervermentés!
[04:49:23] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:51:00] Szervermentés!
[04:55:15] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[04:56:27] Szervermentés!
[05:00:50] A nyertes számok: 18 | 42 | 12 | 43 | 44
[05:00:50] A fõnyeremény: 301031
[05:01:10] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:01:50] Szervermentés!
[05:07:04] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:07:14] Szervermentés!
[05:12:38] Szervermentés!
[05:13:01] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:18:01] Szervermentés!
[05:19:02] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:23:29] Szervermentés!
[05:25:06] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:28:48] Szervermentés!
[05:31:16] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:34:12] Szervermentés!
[05:37:29] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:39:35] Szervermentés!
[05:43:21] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:45:00] Szervermentés!
[05:49:22] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:50:22] Szervermentés!
[05:55:46] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10
[05:55:49] Szervermentés!
[06:00:23] Car Resi!
[06:00:24] A nyertes számok: 32 | 37 | 44 | 20 | 13
[06:00:24] A fõnyeremény: 301031
[06:01:13] Szervermentés!
[06:02:13] BAD RCON ATTEMPT BY: 190.172.171.10

43
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. Április 27. - 15:27:21 »
Sziasztok!
Amikor valaki kicrashel,vagy csak valamiért nem rendeltetésszerûen lép ki,a timerek nem állnak le valamiért,és ezután belép egy játékos,kétszer olyan gyorsan telik az idõ számára.
Nem tudom,hogy ez csak a haverommal fordul elõ,vagy csak a többiek nem jelentik,de elég idegesítõ.

44
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. Április 26. - 21:51:55 »
Sziasztok!
Lehetséges az,hogy jármûhöz kötünk egy markert?Ha ül benne valaki kék,ha nem akkor szürke.Mert ugye az NPC buszokat úgy oldják meg,hogy markert állítanak be az npc-nek.De nem lehetséges az,hogy jármûhöz kötjük?

45
Segítségkérés / 0-val returnol a parancs
« Dátum: 2014. Április 26. - 15:18:05 »
Sziasztok!
 
CMD:pm(playerid,params[])
{
if (Belepve[playerid] != 0)
{
new neve[22],szoveg[128];
    if(sscanf(params,\"s[22]s[128]\",neve,szoveg))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /pm [Admin Neve] [szöveg]\");
    {
        new id=-1;
   for(new x=0;x<MAX_PLAYERS;x++)
   {
       if(CompareEx(AdminNev
  • ,neve))

       {
         id=x;
         break;
       }
   }
   if(id == -1 ) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs ilyen játékos!\");
   if(Belepve[id] == 1)
   {
      if(JatekosInfo[id][AdminSzolgalatban] == 1)
      {
             new string[256];
             format(string,sizeof(string),\"[%d]%s üzenete: %s\",playerid,GetPlayerNameEx(playerid),szoveg);
            SendClientMessage(id,VKEK2,string);
            SendClientMessage(playerid,VKEK,string);
            new string2[512];
             format(string2,sizeof(string2),\"%s -> %s | %s\",GetPlayerNameEx(playerid),AdminNev[id],szoveg);
             printf(string2);
             return 1;
      }
      else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nincs adminszolgálatban!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem online!\");
    }
}
else Logolj(playerid);
return 1;
}

 
Ennél a parancsnál ha nem létezõ adminnevet írok,akkor nem azt írja ki,hogy nincs ilyen admin,hanem hogy nincs ilyen parancs,szóval 0-val returnol.
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal