Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Segítségkérés / Enumok« Dátum: 2012. Július 15. - 10:36:10 »
Sziasztok!
Elkezdtem fejlesztgetni a Bully modot,de folyton errorozik a pawno és nemtudom mibaja :tantrum: Errorok: D:\\samp0.3eserv\\pawno\\bully.pwn(62) : error 029: invalid expression, assumed zero A problémásnak ítélt sorok:
Enumok: enum munkak Aki tudja mi a probléma írjon :\'( 62
Archívum / Blueberry School LRP BSLRP« Dátum: 2012. Július 14. - 21:48:54 » Hamarosan Új leírás
Az Iskolát ki lehet járni. Természetesen nem fogod egy nap alatt kijárni. Új csoportok: - Elsõs - Másodikos - Harmadikos - Negyedikes - Ötödikes - Hatodikos - Hetedikes - Nyolcadikos Valamint egyben lesz az Általános és a Gimnázium. (BLueberry Ált. Isk. és Gim.) Ezért: - Kilencedikes - Tizedikes - Tizenegyedikes - Tizenkettedikes Ha kijártad az iskolát, akkor két választási lehetõséged lesz: - Új karakter, újrajárod a sulit - Az Aktuális karakterrel beállsz tanárnak. A Tanár buktathat, de ki is rúghat. A Kirúgásra ötleteket várok! Most mondhatjátok, hogy unalmas lesz, de itt is meg fognak jelenni azok, amik a valós iskolában. Cigaretta, Drog, Alkohol. Miért is lesznek ezek fontosak? Mert a karaktereknek állandó tulajdonságai lesznek. - Kedv - Álmosság - Pisilés - Elvonás © - Elvonás (d) - Elvonás (a) A Drogok, illetve az ilyen \"romboló\" hatású dolgok nyomják a kedvet. Egyes drogoktól nem leszel álmos, vagy például az alkoholtól is jó kedved lesz, de nyomja a Pisilést. Meg fognak jelenni a fegyverek is. Az iskolától ne messze lesz egy fegyverbolt. Természetesen nem lesz egyszerû fegyverhez jutni, felnõtt ember kell hozzá. Ehhez természetesen egy tanár kell majd. Véleményeket, Építõ -és negatív kritikákat várok. E1.: Majdnem elfelejtettem. Új Honlap készülõben! Folyt. Köv. Kiegészítés: - A Tanári kar számára az összes terem nyitható és zárható lesz egy parancs segítségével. A Parancs a terem sorszámára épül. (/t1 nyit /t1 zár stb..) - Az iskola két részbõl áll. A Felsõ 4-5-6 emelet, és egy -1edik emelet, ami a pince lesz. A Diákok lemehetnek a pincébe, feltéve, hogy nem buknak le. - Házrendszer készülõben. - A Tanítás kezdetekor az iskola kapuja bezárul. A Portás körbe-körbe mászkál. - A Kapu a tanítás végéig zárva marad. - Ki lehet mászni a kerítésen, de ha elkapnak, igazgatói jár érte. Intõrendszer: Lehet kapni intõket, bár ezen még nem gondolkoztam el. Egy bizonyos intõszám után kirúgnak az iskolából. Sajnos még mindig nem tudom, mi legyen, ha kirúgnak. Folyt. Köv. Akik segítenek:
Ben Carter - Tulajdonos/Projectvezetõ [bendor]Skype: dogyerek Oliver_Sanderson - Scripter/Másodlagos tulajdonos [Olie] Elérhetõségek: Web: bslrp.hostei.com IP: Hamarosan Skype: dogyerek Facebook: Hamarosan 63
Média / [MAP]Ház extrákkal« Dátum: 2012. Július 13. - 15:03:33 »
Sziasztok!
Bemutatom nektek a házam(*) Objectek száma : 143 Készítési idõ : 40 perc Vélemények? E.1: Ez még régrõl a második mapom.. Szóval olyan amilyen.. 64
Hangszerek és előadók / A tökéletes klipp(fun)« Dátum: 2012. Július 09. - 12:16:57 »
Sziasztok!
Elõbb megtaláltam youtube-n a First of the year számára a legjobb klippet,íme: :laugh: Ami kapcsán rátaláltam: Vélemények? :laugh: 66
Segítségkérés / Autó lekérés« Dátum: 2012. Március 21. - 13:22:53 »
Sziasztok!
Éppen egy megbízást teljesítettem mikor felötlött egy \"pár\" hiba. Pawn : D:\\Samp Server\\filterscripts\\carspawner.pwn(45) : error 001: expected token: \"*then\", but found \"-identifier-\" A hibás kód: if(!strcmp(\"/nrg\",cmdtext)) 67
SA-MP: Szerverfejlesztés / JumpRace« Dátum: 2012. Március 18. - 09:32:20 »
Tualjdonképp nem is tudom miez,de egynek elmegy
Képek:A képet a www.kep-host.tk tárolja! A képet a www.kep-host.tk tárolja! A képet a www.kep-host.tk tárolja! A képet a www.kep-host.tk tárolja! A képet a www.kep-host.tk tárolja! A képet a www.kep-host.tk tárolja! Map: <map edf:definitions=\"editor_main\"> http://www.convertffs.com/ <-- majd ti átkonvertáljátok :angel: 68
Segítségkérés / Dialog Probléma« Dátum: 2011. November 20. - 11:12:58 »
Sziasztok! Ma elkezdtem csinálni egy GM-et, de állandóan hibát ír, és nem találom :angel:
Hibák: [pawn]D:\\ProgramFiles\\SA\\Samp Server\\gamemodes\\cops.pwn(86) : warning 202: number of arguments does not match definition Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. [/pawn] A Problémásnak jelzett sor: 86.: ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_LIST, \"{00eeff}Válassz csapatot!\",\"{00ff11}Terroristák \\n{00ff11}Kopók\",\"Kiválaszt\"\"Kilépés\"); Valaki ötlet?? 69
SA-MP: Szerverfejlesztés / dAdmin (DogoN\'s Admin System) Beta 1.0« Dátum: 2011. November 20. - 09:26:07 »
Sziasztok!
Belekezdtem egy nagyobb kaliberû munkába, ez egy admin rendszer. Egyenlõre még csak RCON adminok tudják használni, de a következõ verzióban ez is változni fog! Amiket tud: /kick1 (ez is) /stuntbon (aktiválja a Stuntolási Bónuszokat, tehát ha csinálsz egy 360° flip-et kapsz érte pénzt ^^) /minigun (minigun lekérõ ) /freeze (fagyasztás) /unfreeze (\"olvasztás\" ) /adminvagyok (Admin bónuszok/gift-ek[Kapsz 100000 Pontot ]) /get (egyértelmû) /goto (egyértelmû) Egyenlõre ennyi lenne A forráskód: [pawn] #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #include <core> #include <float> #include <sscanf> #include \"../include/gl_common.inc\" #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF //------------------------------------------------------------------------------------------------------ #define ADMIN_SPEC_TYPE_NONE 0 #define ADMIN_SPEC_TYPE_PLAYER 1 #define ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE 2 new toplayerid; //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptInit() { } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/minigun\", true) == 0) { GivePlayerWeapon(playerid,38,999); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/adminvagyok\", true) == 0) { SetPlayerScore(playerid,10000); SetPlayerColor(playerid, 0xAA3333AA); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/reszeg\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1,1); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/stuntbon\", true) == 0) { EnableStuntBonusForAll(0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/ahelp\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Üdv Admin! /minigun , /stuntbon , /adminvagyok , /spec , /asay , /kick1 ,/get , /goto ,/freeze , /unfreeze\"); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/freeze\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /freeze [playerid]\"); return 1; } playerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nem aktív!\"); return 1; } SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA ,\"Le lettél fagyasztva!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/unfreeze\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /unfreeze [playerid]\"); return 1; } playerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nem aktív!\"); return 1; } SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA ,\"Egy admin levette rólad a fagyasztást!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/get\", true) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /get [playerid]\"); return 1; } playerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected(specplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nem aktív!\"); return 1; } SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA ,\"Egy admin magához hívott!\"); SetPlayerPos(playerid,x+2,y+2,z+2); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/goto\", true) == 0) { new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A; GetPlayerPos(toplayerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(toplayerid,A); SetPlayerPos(playerid,X+5,Y+5,Z+2); SetPlayerFacingAngle(playerid,A); new name[MAX_PLAYER_NAME], string[44]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"Elteleportáltál %s-hoz!\",name); SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA, string); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/kick1\", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); new n[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,n,sizeof(n)); new id; new indok[128]; if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /kick [playerid] [indok]\"); return 1; } playerid = strval(tmp); if(!IsPlayerConnected() { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Játékos nem aktív!\"); return 1; } new string[128]; new idname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(id,idname,sizeof(idname)); format(string, sizeof(string),\"%s ki lett rúgva(kick) %s által. Oka: %s\",idname, n, indok); SendClientMessageToAll(COLOR_RED,string); Kick(id); return 1; } [/pawn] Látom szúrta a szemeteket,hogy egy kódot máshonnan szedtem, ezért kivettem belõle! 70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Interior Accepter DogoN módra :D« Dátum: 2011. November 19. - 11:11:26 »
Sziasztok!
A mai nap nagyon unatkoztam, ezért összedobtam egy ilyen kis interior scriptet A lényege annyi, hogy ha beírod a parancsot (lent), dialogban válaszhatsz, hogy hova szeretnél eljutni. CMD: /interiorcon Letöltés: http://solidfiles.com/d/886d3f84c3/ Képek: Véleményeket , hibákat +stb kérnék !:D [pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> new interiorcon; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Int. accepter by KutyuS \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Interior \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } CMD:interiorcon(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, interiorcon, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00eeff}Itt beléphetsz egy interiorba! Válassz egyet ezek közül!\",\"{00ff11}Schamal \\n{00ff11}Andromada \\n{00ff11}Ammunation \\n{00ff11}Jefferson Hotel \\n{00ff11}Millie Room \\n{00ff11} Liberty city \\n{00ff11} Battlefield \\n{00ff11} Catigula\'s hidden room \",\"Kilépés\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == interiorcon) { if(response) { if(listitem == 0) { SetPlayerPos(playerid,1.808619,32.384357,1199.593750); SetPlayerInterior(playerid,1); } if(listitem == 1) { SetPlayerPos(playerid,315.745086,984.969299,1958.919067); SetPlayerInterior(playerid,9); } if(listitem == 2) { SetPlayerPos(playerid,286.148986,-40.644397,1001.515625); SetPlayerInterior(playerid,1); } if(listitem == 3) { SetPlayerPos(playerid,2215.454833,-1147.475585,1025.796875); SetPlayerInterior(playerid,15); } if(listitem == 4) { SetPlayerPos(playerid,346.870025,309.259033,999.155700); SetPlayerInterior(playerid,6); } if(listitem == 5) { SetPlayerPos(playerid,-729.276000,503.086944,1371.971801); SetPlayerInterior(playerid,1); } if(listitem == 6) { SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875); SetPlayerInterior(playerid,10); } if(listitem == 7) { SetPlayerPos(playerid,2131.507812,1600.818481,1008.359375); SetPlayerInterior(playerid,1); } } } return 0; } [/pawn] 71
Segítségkérés / FireWork help« Dátum: 2011. November 17. - 22:04:54 »
Elnézést, hiba megoldva
Egy } hiányzott. 72
Segítségkérés / Object Destroy Fail« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:27:46 »
Sziasztok!
Minap csináltam egy kis scriptet egyik mappomhoz, hogy legyen egy kapu a bulihelyszínen amit lehet nyitni csukni. if(strcmp(cmdtext, \"bulivege\", true ) ==0) Látszólag teljesen rendben van, de ezeket a warningokat kapom: D:\\ProgramFiles\\SA\\samp03csvr_R2-2_win32\\gamemodes\\BetaMode.pwn(312) : error 001: expected token: \";\", but found \"return\" Valaki tudná tökéletesíteni? EDIT: A Script 309-edik sortól a 318-adikig tart. 73
Segítségkérés / Help pls! pwn->amx hogyan?« Dátum: 2011. Július 14. - 17:07:48 »
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani hogyan konvertálhatom a pwn-fájlokat amx-formátumba? 74
Segítségkérés / Map-bug/avagy mégsem?« Dátum: 2011. Július 13. - 22:09:13 »
Sziasztok!
Ma MTA-val moddoltam a samp mapomat. Átconvertáltam olyanra, hogy tudja olvasni a gamemode-m. Bele is tettem,de amikor belépek és elmegyek az adott map területére az eredeti van ott! Ezt hogyan tudnám megoldani,hogy ne így legyen? |