Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Archívum / Foothills Town RolePlay« Dátum: 2012. Július 07. - 22:37:38 »Sziasztok. Bemutatjuk nektek a FTRP-t az az Foothills Town szerverét. A szerver 95%-ban Indi szabályzatait használja , ami kicsit fel lett dobva. Web: www.foothillstownrpg.tk Szerver IP: bbehosting.hu:7785 A csapat: Alapítók: -Legend -Upper! Fõadminok: - ѕтaЯ - RolePlay - Szucsor ( Pacific ) - Rico ( Pacific ) - Fl0rian Adminok: - Aaron ( Pacific ) - Pacino - Sheet - krisk AdminSegédek: - Flow - Nickelson Metaxa és multydex is helyet kaptak, de nekik jelenleg nincs konkrét rangjuk. A szerver körülbelül három hónapja készül, 0-ról írt mód és egyedi mappolás mellett, a szerver dinamikus ház, és jármû rendszert használ SQL mellett. A szerver AngePineba épül, de mellé a Chilliad, és a fõutak mellé is került egy két apróság. A szerveren található frakciók: ( A spojlert lenyitva olvashattok. ) - Sheriff hivatal Egyenlõre 4 rang. Kadát Járõr Sheriff helyettes Sheriff. Szolgálatba álláskor szolgálati fegyvereket kapnak amiket az inventoryban érhetnek el. Alap börtön van AP-ban, ahova 45 perces büntetésekre zárnak 45 perc felettieket a központi börtönbe szállítják. Egy rancher és két LVPD jármû áll rendelkezésükre. Parancsok. /szolgalat, /pc, /berak /szogesdrot, /lecsuk /cipel, /bilincs ID, /letesz, /szogesdrotfel /rendorfelhivas, /felvesz, /kirug - Kórház (ez inkább , csak orvosi rendelõ, de van hozzá mûtõrészleg is) Nem lehet róla különösebben írni, ez az a frakció amiben nem szeretnek játszani a játékosok sajnos. Rangok: - Rezidens - Orvos - Fõorvos Parancsok. /szolgalat,/felvesz,/kirug, /gyogyit,/mc /cipel,/berak,/letesz - Rádió A Chilliad tetején található a rádió állomás egyetlen furgon található a frakcióban. Parancsok. /r,/rc /felvesz,/kirug - Szerelõtelep AngelPine bejáratánál található 4 szerelõ kocsival rendelkezik jelenleg. Parancsok. /felvesz,/kirug,/szc /kalapacs,/csavarhuzo /megszerel,/lefest /targyeltesz - Oktatók Nekik a szerepük nagyon fontos, az erre vonatkozó leírásban megtudhatjátok, hogy miért. Parancsok. /felvesz,/kirug,/oc /vizsgaztat ID,/kressz ID,/elsosegely ID /jogsiad ID Fa kitermelõ cég ( nincs elérhetõ leírás! ) Regisztráció Amikor felregisztráltok a szerverre, egy karaktergenerálás fog fogadni, aminek kitöltése hatással lesz arra, hogy hol dolgozhatsz leaderes munkában, illetve RP szituációkban döntõ szerepet játszhat. Mások megtekinthetik a karakterlapod illetve te is másokét, ha admin hibát talál a karakterlapodban, kötelezheti annak újra kitöltését! Ha nem teszel eleget, vagy bármi, büntetésben részesülsz! Kitöltéshez egy kis segítség. Kor: A karaktered életkora 18-60. Nem: Férfi/Nõ. Származás: Itt megadhatod, hogy a karaktered melyik országból származik. Végzettség: A karaktered végzettsége. PL Mûszaki Szakközépiskola vagy Rendõr-akadémia vagy Orvosi egyetem stb. Személyleírás: Például. Középmagas, rövid barna hajú férfi , barna kockás ingben, kék farmarnadrágban, szem színe zöld, kissé mogorva arckifejezés. Jellem: A karaktered jelleme, ennek van talán a legfontosabb szerepe az egész RPGben, csak ezt sokan nem tudják, ezért tart ott a Magyar és világ samp RPGje ahol! Példa a jellemre: Higgadt önfejû férfi, aki nem fél fitogtatni az erejét, igazán segítõkész, megadja annak a tiszteletet, akitõl megkapja, belelát a világi dolgokba és remek helyzetmegoldó képessége van, néha hirtelen haragú és nagy a szája. Kedvelt dolgok:Amiket kedvel a karaktered: Például semmittevés, lógás a haverokkal, csajozás, edzés, kocsik Utált dolgok: Amiket kevésbé szeret a karaktered: Rendõrök, melegek, kutyák, puhányság Félelmek: Mint az életben, úgy az RPGben is vannak az embereknek félelmeik, nincs félelem nélküli ember! Például halál, szülõk elvesztése, börtönbekerülés, csõd Jó tulajdonságok: A karaktered jó tulajdonságai például segítõkész, önfeláldozó stb Rossz tulajdonság: A karaktered rossz tulajdonságai például kapzsi, enyveskezû stb Jártasság: Boksz tudás, fegyverkezelés, gyógynövények ismerete, csillagászat, felszolgálás Skin ID: Ez lesz a skined, tehát jól válaszd meg, hiszen többet nem válthatsz. Amit ide írtam, azok példaértékûek, a kitöltése viszonylag rövid 5-10 perc, fontos, hogy jól töltsd ki, mivel kihatással lesz mindenre , de ezt már leírtam. Egy karakter Egy élet szabályzat! A szerver nyitásakor életbe lép az 1 karakter 1 élet szabályzat , ez azért lesz jó, mert minden szerveren csupa erõs, hero karakter van, ami nem tükrözi a valóságot sem, mivel õk herok. Így mindenki megtanulja becsülni a karakterét és félni az életét mint az életben, persze lesznek olyan karakterek akik nem félnek a haláltól. A szerveren, csak a lõfegyveres gyilkosság jár karaktertörléssel! Minden más esetben kórházba kerülsz. A gyilkosnak a fórumon minta alapján kérvényeznie kell áldozata törlését, az adminok le ellenõriznek mindent és , ha szabályos a karaktert törlés és az áldozat elfogadja azonnal törlésre kerül, amennyiben bárminemû szabálytalanságot követett el a gyilkos, abban az esetben a gyilkos kap AJ-t vagy Karaktertörlést. Inventory Hogyan érhetem el a tárgyaimat ? TAB-NEVED és kijön egy Dialog ami tartalmazza a cuccaid, azokra kattintva használhatod õkat. Hogyan adhatom át a tárgyaimat ? Rákattintasz az adott játékosra, TAB-nál, majd bejön egy dialog. Itt választod ki, hogy mit szeretnél átadni. Hogyan dobhatom el a tárgyaimat ? /throw , Bejön az inventoryd és amire kattintasz eldobja. Hogyan vehetem fel az eldobott tárgyakat? /pickup a tárgy fölött. Jogosítvány Szinte mindenhol, sõt mindenhol egybõl kapsz jogsit, ha mész egy kört a kocsival, de itt nem, itt máshogy mûködik. Elsõnek 3 Kressz oktatás órán veszel részt darabja 250$ Ha megvan a 3 Kressz órád, mehetsz Kressz vizsgára 200$ a díj, ha megbuksz elõröl kell kezdened a kresszt. Ha tovább mész jöhet az elsõsegély oktatás 3 óra lesz belõle darabja 250$ És végül egy vizsga itt is 200$ Ha átmész mehetsz tovább, ha nem az 1.segélyt újra kell járnod! Majd 2 vezetés óra darabja 200$ és végül a jogsi megszerzés 200$ a vizsgadíj, itt is meglehet bukni. Jármûvek 2-es gomb, jármû indítás, leállítás. Bal CTRL gombbal lehetséges az online rádiók közti váltogatás. /zar jármû nyitás, zárás. /tankol Tankolás. Y lámpa felkapcsolás /cst csomagtartó /mht motorháztatõ Adórendszer: Felsorolom, hogy mi után kell majd fizetned. -Ház - > Víz,Villany,gáz. -Jármû - > Biztosítás -Adózás - > Mindig változni fog, ez az alapja a falu/kisváros gazdasági helyzetének [ késõbb lesz bevezetve! ] 107
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry és Dillimore [ RÉGI LLRP MAPJA ]« Dátum: 2012. Július 04. - 13:12:43 »
Hy all.
Publikálnám a régi LLRP mapját, mivel már úgysincs régóta használva. Az egész mappot én mappoltam. Ugyan van benne pár hiba, de aki használni szeretné, az hamar ki tudja javítani. A map interiorokat is tartalmaz. Legtöbbet LS fölé mappoltam, vagy az adott épület alá. Objectek: http://adf.ly/C54Th Törölendõ objectek: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13029, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25); Képet sajnos most nem tudok adni, de sokan ismerik / ismerték. További szép napot. 108
Társalgó / SA:MP szerver ingyen« Dátum: 2012. Június 16. - 20:37:20 »
Hy all.
Elõször is elnézést, hogy ide nyitottam, de szerintem ez a legmegfelelõbb hely neki, mivel ez nem egy \"hosting\" , csak szívességbõl csinálom. Kaptam nemrég egy Német VPS-t, és nem használom ki, így futtatok szívesen ingyen SAMP szervereket. Nem kérek érte semmit, csak annyit, hogy ha valakinek kell esetleg, a módjának kizárólag az AMX-ét töltse fel! Nem szeretném, ha itt lopás gyanújával megvádolnátok. A szerverhez tudok adni: -MYSQL adatbázist -Webadmin-t -25 slottot -FTP hozzáférést Szerverek Linux környezetben futnak. Uptime: 98.0% ( Egy általam futtatot Counter Strike Game Monitora mutatta ) Egy teszt szerver: 94.249.211.75:7777 Webadmin:http://orpheus.sofdestsrv.tk/webadmin/ Maximum 3 szervert tudok elfuttatni. Eddig 3 telt be. A szerverek korlátlan ideig futnak. Ha szeretnél \"rendelni\", akkor írj egy PM-et és megbeszéljük. 109
Grafikai Munkák/Logók / Munkáim« Dátum: 2012. Június 15. - 10:24:36 »
Hy all.
Mivel már van 1-2 általam készített banner, ezért gondoltam, hogy kiteszem ide õket. Lehet kérni is, és ha van egy kis szabad idõm, megpróbálom megcsinálni. Lássuk a \"csodákat\" http://orpheus.sofdestsrv.tk/kepek/server_logo_kicsi.png[/img] 110
Minecraft / [MAP]Város« Dátum: 2012. Május 16. - 21:47:23 »
Hy all.
Publikálnám a ligára készített mappom. Letöltési link: lcrp.tk/hid.rar Olvasd el feltétlenül a rarban található txt fájlt! Képek: http://kepfeltoltes.hu/120516/8035500691_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120516/11294499802_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120516/11394840653_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120516/3513255644_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120516/4027156625_www.kepfeltoltes.hu_.png A map szabadon felhasználható! További jó fórumozást. 111
Minecraft / [HUN-SMP] Orpheus« Dátum: 2012. Február 11. - 14:22:59 »
Hy all.
Nemrégiben megnyílt a Minecraft tõrt szerverem. A szerver whitelist-es, a weboldalon lehet rá jelentkezni. Átlagba 7 online, kedves játékosunk szokott lenni. Adminok: Legend ( Fõadmin ) Halarc ( Admin ) Feco ( Admin ) Szuper_Cola ( Admin ) Bemutató videó: 112
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeméttelep« Dátum: 2012. Február 03. - 07:03:13 »
Hy all.
Hoztam nektek egy mapot. Kb 2 hete mapoltuk egy szervernek, de ott nagy valószínû, hogy nem rakják be. Készítõk: Legend ( ÉN ) és Geo Objectek: Kb 70 Letöltés: ( MAP file ) http://solidfiles.com/d/a5f85a7ba9/ A map szabadon felhasználható! RP szerverekre ajánlatos. Képek: http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes2_www.kepfeltoltes.hu_.png http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes3_www.kepfeltoltes.hu_.png [pawn]CreateObject(1344, -238.90043640137, -246.20150756836, 1.2379055023193, 0, 0, 0); CreateObject(1344, -241.76496887207, -246.22796630859, 1.2379055023193, 0, 0, 0); CreateObject(1411, -246.58261108398, -247.85549926758, 2.0389425754547, 0, 0, 306); CreateObject(1411, -238.81858825684, -258.59008789063, 2.0389425754547, 0, 0, 305.99670410156); CreateObject(12957, -210.5574798584, -201.03260803223, 1.3079046010971, 0, 0, 0); CreateObject(1411, -234.87197875977, -260.72994995117, 2.0389425754547, 0, 0, 357.99670410156); CreateObject(1411, -229.68478393555, -260.95275878906, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719); CreateObject(1411, -224.43627929688, -261.1438293457, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719); CreateObject(1411, -219.14366149902, -261.29916381836, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719); CreateObject(1411, -214.08874511719, -262.43774414063, 2.0311300754547, 0, 0, 335.99499511719); CreateObject(1411, -209.20777893066, -263.77224731445, 2.0311300754547, 0, 0, 353.99499511719); CreateObject(1411, -204.04946899414, -264.12265014648, 2.0389425754547, 0, 0, 357.99499511719); CreateObject(1411, -198.89530944824, -264.12963867188, 2.0389425754547, 0, 0, 1.9949951171875); CreateObject(1411, -193.74769592285, -264.06332397461, 2.0389425754547, 0, 0, 359.99499511719); CreateObject(1411, -188.63372802734, -264.02392578125, 2.0389425754547, 0, 0, 359.99499511719); CreateObject(18253, -207.28576660156, -238.48599243164, 2.8076338768005, 0, 0, 0); CreateObject(1411, -183.54167175293, -263.4934387207, 2.0389425754547, 0, 0, 11.994995117188); CreateObject(18253, -197.19442749023, -238.49067687988, 2.8076338768005, 0, 0, 0); CreateObject(1411, -178.3688659668, -262.93618774414, 2.0389425754547, 0, 0, 1.9949951171875); CreateObject(1411, -173.17294311523, -263.03698730469, 2.2343921661377, 0, 0, 357.99499511719); CreateObject(18252, -202.64280700684, -255.8631439209, 3.5999999046326, 0, 0, 180); CreateObject(1411, -170.54251098633, -260.8337097168, 2.8467953205109, 0, 0, 87.994995117188); CreateObject(1411, -170.47445678711, -255.78472900391, 2.8624322414398, 0, 0, 91.994018554688); CreateObject(1411, -167.76370239258, -253.00018310547, 2.7369995117188, 0, 0, 359.99401855469); CreateObject(1411, -164.35595703125, -253.02841186523, 2.7563676834106, 0, 0, 359.98901367188); CreateObject(18253, -228.68374633789, -183.2212677002, 3.0107588768005, 0, 0, 76); CreateObject(18253, -213.88226318359, -186.92637634277, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688); CreateObject(18253, -199.32543945313, -190.5550994873, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688); CreateObject(18253, -184.86004638672, -193.92623901367, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688); CreateObject(18253, -170.16323852539, -197.56707763672, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688); CreateObject(18248, -236.99969482422, -213.93623352051, 8.4884033203125, 0, 0, 36); CreateObject(13591, -218.29750061035, -201.22438049316, 0.59195876121521, 0, 0, 0); CreateObject(1337, -202.794921875, -230.6904296875, 0.921875, 0, 0, 0); CreateObject(952, -208.3625793457, -197.22090148926, 1.7711932659149, 0, 0, 0); CreateObject(1635, -244.82403564453, -240.07037353516, 2.9373934268951, 0, 0, 0); CreateObject(3571, -244.48875427246, -225.3511505127, 2.4153702259064, 0, 0, 0); CreateObject(3571, -244.54919433594, -222.69110107422, 2.2637948989868, 0, 0, 0); CreateObject(3571, -244.39472961426, -224.07867431641, 5.1126947402954, 0, 0, 0); CreateObject(952, -224.93336486816, -202.17727661133, 1.7711932659149, 0, 0, 0); CreateObject(952, -210.32014465332, -199.67680358887, 2.7712635993958, 338, 0, 0); CreateObject(3099, -228.30459594727, -198.99128723145, 0.4296875, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -231.82781982422, -202.46560668945, 2.7155919075012, 0, 0, 0); CreateObject(3097, -228.47438049316, -194.74192810059, 4.117751121521, 0, 0, 0); CreateObject(3097, -232.21295166016, -189.99034118652, 4.117751121521, 0, 0, 0); CreateObject(3097, -227.8338470459, -187.00146484375, 4.117751121521, 0, 0, 0); CreateObject(3097, -226.39956665039, -196.67245483398, 4.117751121521, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -227.76203918457, -192.07661437988, 2.9904451370239, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -235.03242492676, -191.91540527344, 2.7155919075012, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -234.32328796387, -197.58274841309, 2.7155919075012, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -228.02098083496, -189.25086975098, 2.7155919075012, 0, 0, 0); CreateObject(3098, -227.50975036621, -204.8433380127, 2.7155919075012, 0, 0, 0); CreateObject(935, -236.38800048828, -245.50553894043, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(13591, -223.36674499512, -194.12705993652, 0.59195876121521, 0, 0, 104); CreateObject(13591, -215.30187988281, -195.73745727539, 0.59195876121521, 0, 0, 231.99656677246); CreateObject(12957, -204.41543579102, -196.98887634277, 1.3079046010971, 0, 0, 280); CreateObject(13591, -218.25538635254, -199.09085083008, 1.3164577484131, 0, 0, 0); CreateObject(16076, -162.72775268555, -245.73457336426, 1.3676424026489, 0, 0, 90); CreateObject(3643, -157.1651763916, -243.74478149414, 5.3266544342041, 0, 0, 182); CreateObject(1344, -236.56993103027, -258.56848144531, 1.2379055023193, 0, 0, 0); CreateObject(6934, -157.11874389648, -248.39990234375, -4.8006381988525, 0, 0, 182); CreateObject(1415, -212.54116821289, -242.23828125, 0.421875, 0, 0, 270); CreateObject(851, -237.38557434082, -209.53981018066, 0.74255859851837, 0, 0, 0); CreateObject(911, -173.07917785645, -245.02149963379, 0.99628603458405, 0, 0, 250); CreateObject(852, -234.22761535645, -207.16323852539, 0.4296875, 0, 0, 0); CreateObject(853, -236.79898071289, -207.46258544922, 0.83036142587662, 0, 0, 0); CreateObject(912, -172.29187011719, -241.33587646484, 0.99628603458405, 0, 0, 0); CreateObject(854, -235.43486022949, -208.71560668945, 0.63642942905426, 0, 0, 0); CreateObject(960, -170.91156005859, -243.7827911377, 0.8114777803421, 0, 0, 0); CreateObject(3073, -178.15794372559, -242.18125915527, 2.0841927528381, 0, 0, 180); CreateObject(852, -236.1639251709, -209.892578125, 0.4296875, 0, 0, 0); CreateObject(3006, -172.90286254883, -237.55960083008, 0.1796875, 0, 0, 0); CreateObject(2890, -245.07727050781, -217.8956451416, 0.56816673278809, 0, 0, 110); CreateObject(2744, -174.53636169434, -242.80244445801, 2.5139393806458, 0, 0, 0); CreateObject(2743, -169.82705688477, -241.34111022949, 1.7789312601089, 0, 0, 0); CreateObject(1442, -175.54173278809, -238.22773742676, 1.0203583240509, 0, 0, 0); CreateObject(1365, -183.64282226563, -241.3614654541, 1.5647873878479, 0, 0, 0); CreateObject(3006, -171.81625366211, -246.00479125977, 0.1796875, 0, 0, 0); CreateObject(3006, -169.59016418457, -238.3317565918, 0.1796875, 0, 0, 0); CreateObject(3006, -169.55319213867, -246.09715270996, 0.1796875, 0, 0, 0); CreateObject(3006, -175.17782592773, -244.4814453125, 0.1796875, 0, 0, 0); CreateObject(2744, -173.66186523438, -246.5602722168, 1.0139393806458, 0, 274, 70); CreateObject(912, -173.58122253418, -244.85607910156, 0.99628603458405, 0, 0, 74); CreateObject(1365, -170.2470703125, -250.49285888672, 1.5647873878479, 0, 0, 0); CreateObject(960, -173.95475769043, -240.03414916992, 0.8114777803421, 0, 0, 0); CreateObject(960, -174.5580291748, -237.33876037598, 0.8114777803421, 0, 0, 0); CreateObject(1442, -172.70315551758, -242.94534301758, 1.0203583240509, 0, 0, 0); CreateObject(3073, -184.14535522461, -247.25701904297, 2.0841927528381, 0, 0, 283.99450683594); CreateObject(3073, -181.03509521484, -243.56312561035, 4.3341927528381, 0, 0, 235.99108886719); CreateObject(18248, -184.73101806641, -239.21272277832, 8.4884033203125, 0, 0, 35.996704101563); CreateObject(1684, -229.72853088379, -257.67779541016, 2.0117511749268, 0, 0, 178); CreateObject(1290, -209.75463867188, -228.98704528809, 6.4452962875366, 0, 0, 0); CreateObject(1290, -157.20959472656, -225.80210876465, 6.4452962875366, 0, 0, 0); CreateObject(1290, -200.05044555664, -195.3801574707, 6.4531087875366, 0, 0, 0); CreateObject(1298, -203.5048828125, -237.830078125, 8.8708562850952, 0, 0, 0); CreateObject(1215, -240.88087463379, -256.61663818359, 0.99401068687439, 0, 0, 0); CreateObject(1215, -245.36700439453, -250.31150817871, 0.99401068687439, 0, 0, 0); CreateObject(935, -212.67211914063, -239.53796386719, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -212.82583618164, -238.29664611816, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -213.47709655762, -239.13255310059, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -213.16513061523, -237.58169555664, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -214.15740966797, -237.70422363281, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -215.05722045898, -238.57154846191, 0.98506736755371, 0, 0, 0); CreateObject(935, -214.06427001953, -238.44812011719, 0.98506736755371, 0, 0, 0);[/pawn] 113
Törölt RP Szerverek / [HuN]Sin City Police Mod Beta« Dátum: 2011. Július 04. - 18:48:31 »
Hy all!
Még béta verzió, de kitûnõen fut egy olyan szerver, ahol kipróbálhatod magad, milyen lennél rendõrnek, bankrablónak, bandatagnak, taxisnak, mentõsnek, szerelõnek, útkarbantartónak, és még jó pár dolognak. A szerver még béta, ezért nem fut éjjel, de nappal igen ( Amint nem lesz béta, non-stop lesz. Jelenlegi férõhely: ?/150 slot. ( Tölts be te egy slottot, és barátaid is egyet ) Szerver ip-je: [Eltávolítva] [Eltávolítva] A szerveren tilos hackerkedni, szabályszegni, mert rögtön bannt kapsz! Ha magas a pinged, akkor automatikusan kidob a szerver. A történet San Ferrioba játszódik! ( SF ) A más városokba vezetõ utak le vannak zárva. Automata idõjárás van- Amint belépsz a szerverre, regisztrálj /register kóddal. Majd jelentkezz be. ( /login ) SF kicsit át lett építve, és kerültek be új épületek is A bankrablás egyszerûen megy, elmész a bankba, tnt-vel felrobbantod a széfet, elrabolod a lóvét, és menekülsz a sünök ( Rendõrök ) elõl. NINCS admin felvétel! Ha megtetszik a szerver, gyere és nézz fel Köszönöm. |