Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Legend

Oldalak: 1 ... 6 7 [8]
106
Archívum / Foothills Town RolePlay
« Dátum: 2012. Július 07. - 22:37:38 »

\"ftrp.php\"
Sziasztok.
Bemutatjuk nektek a FTRP-t az az Foothills Town szerverét.
A szerver 95%-ban Indi szabályzatait használja , ami kicsit fel lett dobva.  :)
Web: www.foothillstownrpg.tk
Szerver IP: bbehosting.hu:7785
A csapat:
Alapítók:
-Legend
-Upper!
Fõadminok:
- ѕтaЯ
- RolePlay
- Szucsor ( Pacific )
- Rico ( Pacific )
- Fl0rian
Adminok:
- Aaron ( Pacific )
- Pacino
- Sheet
- krisk
AdminSegédek:
- Flow
- Nickelson
Metaxa és multydex is helyet kaptak, de nekik jelenleg nincs konkrét rangjuk.
A szerver körülbelül három hónapja készül, 0-ról írt mód és egyedi mappolás mellett, a szerver dinamikus ház, és jármû rendszert használ SQL mellett.
A szerver AngePineba épül, de mellé a Chilliad, és a fõutak mellé is került egy két apróság.
A szerveren található frakciók: ( A spojlert lenyitva olvashattok. )
- Sheriff hivatal



Egyenlõre 4 rang.
Kadát
Járõr
Sheriff helyettes
Sheriff.
Szolgálatba álláskor szolgálati fegyvereket kapnak amiket az inventoryban érhetnek el.
Alap börtön van AP-ban, ahova 45 perces büntetésekre zárnak 45 perc felettieket a központi börtönbe szállítják.
Egy rancher és két LVPD jármû áll rendelkezésükre.
Parancsok.
/szolgalat, /pc, /berak /szogesdrot, /lecsuk
/cipel, /bilincs ID, /letesz, /szogesdrotfel
/rendorfelhivas, /felvesz, /kirug
 
- Kórház (ez inkább , csak orvosi rendelõ, de van hozzá mûtõrészleg is)



Nem lehet róla különösebben írni, ez az a frakció amiben nem szeretnek játszani a játékosok sajnos.
Rangok:
- Rezidens
- Orvos
- Fõorvos
Parancsok.
/szolgalat,/felvesz,/kirug, /gyogyit,/mc
/cipel,/berak,/letesz
 
- Rádió



A Chilliad tetején található a rádió állomás egyetlen furgon található a frakcióban.
Parancsok.
/r,/rc
/felvesz,/kirug
 
- Szerelõtelep



AngelPine bejáratánál található 4 szerelõ kocsival rendelkezik jelenleg.
Parancsok.
/felvesz,/kirug,/szc
/kalapacs,/csavarhuzo
/megszerel,/lefest
/targyeltesz
 
- Oktatók
Nekik a szerepük nagyon fontos, az erre vonatkozó leírásban megtudhatjátok, hogy miért.



Parancsok.
/felvesz,/kirug,/oc
/vizsgaztat ID,/kressz ID,/elsosegely ID
/jogsiad ID
 
Fa kitermelõ cég ( nincs elérhetõ leírás! )
Regisztráció



Amikor felregisztráltok a szerverre, egy karaktergenerálás fog fogadni, aminek kitöltése hatással lesz arra, hogy hol dolgozhatsz leaderes munkában, illetve RP szituációkban döntõ szerepet játszhat. Mások megtekinthetik a karakterlapod illetve te is másokét, ha admin hibát talál a karakterlapodban, kötelezheti annak újra kitöltését! Ha nem teszel eleget, vagy bármi, büntetésben részesülsz!
Kitöltéshez egy kis segítség.
Kor: A karaktered életkora 18-60.
Nem: Férfi/Nõ.
Származás: Itt megadhatod, hogy a karaktered melyik országból származik.
Végzettség: A karaktered végzettsége. PL Mûszaki Szakközépiskola vagy Rendõr-akadémia vagy Orvosi egyetem stb.
Személyleírás: Például. Középmagas, rövid barna hajú férfi , barna kockás ingben, kék farmarnadrágban, szem színe zöld, kissé mogorva arckifejezés.
Jellem: A karaktered jelleme, ennek van talán a legfontosabb szerepe az egész RPGben, csak ezt sokan nem tudják, ezért tart ott a Magyar és világ samp RPGje ahol!
Példa a jellemre: Higgadt önfejû férfi, aki nem fél fitogtatni az erejét, igazán segítõkész, megadja annak a tiszteletet, akitõl megkapja, belelát a világi dolgokba és remek helyzetmegoldó képessége van, néha hirtelen haragú és nagy a szája.
Kedvelt dolgok:Amiket kedvel a karaktered: Például semmittevés, lógás a haverokkal, csajozás, edzés, kocsik
Utált dolgok: Amiket kevésbé szeret a karaktered: Rendõrök, melegek, kutyák, puhányság
Félelmek: Mint az életben, úgy az RPGben is vannak az embereknek félelmeik, nincs félelem nélküli ember!
Például halál, szülõk elvesztése, börtönbekerülés, csõd
Jó tulajdonságok: A karaktered jó tulajdonságai például segítõkész, önfeláldozó stb
Rossz tulajdonság: A karaktered rossz tulajdonságai például kapzsi, enyveskezû stb
Jártasság: Boksz tudás, fegyverkezelés, gyógynövények ismerete, csillagászat, felszolgálás
Skin ID: Ez lesz a skined, tehát jól válaszd meg, hiszen többet nem válthatsz.
Amit ide írtam, azok példaértékûek, a kitöltése viszonylag rövid 5-10 perc, fontos, hogy jól töltsd ki, mivel kihatással lesz mindenre , de ezt már leírtam.
 
Egy karakter Egy élet szabályzat!



A szerver nyitásakor életbe lép az 1 karakter 1 élet szabályzat , ez azért lesz jó, mert minden szerveren csupa erõs, hero karakter van, ami nem tükrözi a valóságot sem, mivel õk herok.
Így mindenki megtanulja becsülni a karakterét és félni az életét mint az életben, persze lesznek olyan karakterek akik nem félnek a haláltól. A szerveren, csak a lõfegyveres gyilkosság jár karaktertörléssel! Minden más esetben kórházba kerülsz.
A gyilkosnak a fórumon minta alapján kérvényeznie kell áldozata törlését, az adminok le ellenõriznek mindent és , ha szabályos a karaktert törlés és az áldozat elfogadja azonnal törlésre kerül, amennyiben bárminemû szabálytalanságot követett el a gyilkos, abban az esetben a gyilkos kap AJ-t vagy Karaktertörlést.
 
Inventory



Hogyan érhetem el a tárgyaimat ?
TAB-NEVED és kijön egy Dialog ami tartalmazza a cuccaid, azokra kattintva használhatod õkat.
Hogyan adhatom át a tárgyaimat ?
Rákattintasz az adott játékosra, TAB-nál, majd bejön egy dialog. Itt választod ki, hogy mit szeretnél átadni.
Hogyan dobhatom el a tárgyaimat ?
/throw , Bejön az inventoryd és amire kattintasz eldobja.
Hogyan vehetem fel az eldobott tárgyakat?
/pickup a tárgy fölött.
 
Jogosítvány



Szinte mindenhol, sõt mindenhol egybõl kapsz jogsit, ha mész egy kört a kocsival, de itt nem, itt máshogy mûködik.
Elsõnek 3 Kressz oktatás órán veszel részt darabja 250$
Ha megvan a 3 Kressz órád, mehetsz Kressz vizsgára 200$ a díj, ha megbuksz elõröl kell kezdened a kresszt.
Ha tovább mész jöhet az elsõsegély oktatás 3 óra lesz belõle darabja 250$
És végül egy vizsga itt is 200$ Ha átmész mehetsz tovább, ha nem az 1.segélyt újra kell járnod!
Majd 2 vezetés óra darabja 200$ és végül a jogsi megszerzés 200$ a vizsgadíj, itt is meglehet bukni.
 
Jármûvek



2-es gomb, jármû indítás, leállítás.
Bal CTRL gombbal lehetséges az online rádiók közti váltogatás.
/zar jármû nyitás, zárás.
/tankol Tankolás.
Y lámpa felkapcsolás
/cst csomagtartó
/mht motorháztatõ
 
Adórendszer:



Felsorolom, hogy mi után kell majd fizetned.
-Ház - > Víz,Villany,gáz.
-Jármû - > Biztosítás
-Adózás - > Mindig változni fog, ez az alapja a falu/kisváros gazdasági helyzetének [ késõbb lesz bevezetve! ]

107
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry és Dillimore [ RÉGI LLRP MAPJA ]
« Dátum: 2012. Július 04. - 13:12:43 »
Hy all.
Publikálnám a régi LLRP mapját, mivel már úgysincs régóta használva.
Az egész mappot én mappoltam.
Ugyan van benne pár hiba, de aki használni szeretné, az hamar ki tudja javítani.
A map interiorokat is tartalmaz. Legtöbbet LS fölé mappoltam, vagy az adott épület alá.
Objectek:
http://adf.ly/C54Th
Törölendõ objectek:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13029, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13079, 272.8047, -239.0469, 5.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13193, 173.5156, -323.8203, 0.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13196, 111.4453, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13197, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13200, 158.3594, -176.3047, 5.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13241, 681.4766, -459.0000, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13389, 720.0156, -454.6250, 15.3281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13484, 738.3984, -553.9844, 21.9609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12923, 158.3594, -176.3047, 5.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -176.5234, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 146.7656, -176.5781, 4.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 161.8672, -175.5547, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12927, 93.4063, -173.8281, 1.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 161.3438, -173.2891, 1.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1688, 168.8984, -165.9922, 6.7969, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1688, 148.0000, -153.6172, 5.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 143.8281, -152.7109, 0.5547, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1503, 638.8359, -517.4766, 15.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 675.5469, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1495, 680.8281, -472.9375, 15.5234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 656.8594, -474.2656, 15.7109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.2500, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 687.2500, -471.5000, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 710.5625, -470.4844, 15.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 725.6641, -473.3594, 15.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1368, 673.5859, -468.7578, 16.1953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3172, 713.3125, -468.0703, 15.1328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 652.5391, -469.0156, 15.7109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 710.5938, -468.1797, 15.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13028, 720.0156, -462.5234, 16.8594, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 725.8750, -465.7422, 15.9375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1689, 677.5234, -464.4766, 22.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12976, 681.4766, -459.0000, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12977, 679.1406, -455.7734, 16.3359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1332, 656.0000, -439.2734, 16.2813, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 659.2266, -439.3906, 16.3750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1688, 686.7578, -455.4141, 20.6406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1691, 686.1172, -452.2578, 20.0391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 693.2891, -456.0156, 16.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12978, 720.0156, -454.6250, 15.3281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13027, 720.0156, -454.6172, 18.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 694, 731.6016, -433.0859, 13.8672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12859, 173.5156, -323.8203, 0.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 306.0625, -255.1016, 1.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1450, 303.3906, -252.1563, 1.1406, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 303.6172, -247.8750, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1345, 308.6719, -255.0938, 1.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13437, 210.9375, -245.1406, 10.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 247.8516, -201.7266, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 241.7031, -202.9453, 5.0313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 253.1250, -201.7109, 1.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13077, 272.8047, -239.0469, 5.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 303.2031, -245.7422, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 304.0938, -231.2578, 0.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1519, 304.1641, -223.2813, 1.6797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1521, 304.1328, -223.5703, 4.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1431, 304.0000, -228.7500, 1.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 305.9063, -232.1719, 1.0234, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 82.4219, -197.1094, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 106.1094, -195.5938, 0.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1684, 81.1250, -190.9844, 2.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.0859, -192.8828, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.0859, -190.8672, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1449, 97.4609, -190.1875, 0.9609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1482, 99.2188, -190.2031, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1426, 116.5078, -191.0938, 0.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 242.9219, -192.0234, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 242.9219, -197.3125, 1.8516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12925, 111.4453, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 106.2188, -184.8828, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12928, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12929, 93.2422, -188.8594, 0.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 90.7813, -186.5625, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12930, 93.0859, -186.3594, 1.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 151.8594, -185.4688, 0.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 116.6484, -188.0234, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1438, 98.4766, -186.8750, 0.4766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -182.7813, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 79.9219, -180.7656, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 92.6406, -182.2813, 1.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1685, 90.6641, -182.3047, 1.2891, 0.25);

 
Képet sajnos most nem tudok adni, de sokan ismerik / ismerték.
További szép napot.

108
Társalgó / SA:MP szerver ingyen
« Dátum: 2012. Június 16. - 20:37:20 »
Hy all.
Elõször is elnézést, hogy ide nyitottam, de szerintem ez a legmegfelelõbb hely neki, mivel ez nem egy \"hosting\" , csak szívességbõl csinálom.
Kaptam nemrég egy Német VPS-t, és nem használom ki, így futtatok szívesen ingyen SAMP szervereket. Nem kérek érte semmit, csak annyit, hogy ha valakinek kell esetleg, a módjának kizárólag az AMX-ét töltse fel! Nem szeretném, ha itt lopás gyanújával megvádolnátok.
A szerverhez tudok adni:
-MYSQL adatbázist
-Webadmin-t
-25 slottot
-FTP hozzáférést
Szerverek Linux környezetben futnak.
Uptime:   98.0%  ( Egy általam futtatot Counter Strike Game Monitora mutatta )
Egy teszt szerver: 94.249.211.75:7777
Webadmin:http://orpheus.sofdestsrv.tk/webadmin/
Maximum 3 szervert tudok elfuttatni. Eddig 3 telt be.
A szerverek korlátlan ideig futnak.
Ha szeretnél \"rendelni\", akkor írj egy PM-et és megbeszéljük.

109
Grafikai Munkák/Logók / Munkáim
« Dátum: 2012. Június 15. - 10:24:36 »
Hy all.
Mivel már van 1-2 általam készített banner, ezért gondoltam, hogy kiteszem ide õket.
Lehet kérni is, és ha van egy kis szabad idõm, megpróbálom megcsinálni.
Lássuk a \"csodákat\" :D
\"width=500http://orpheus.sofdestsrv.tk/kepek/server_logo_kicsi.png[/img]
\"logo.png\"
\"logo2.png\"
\"kilvinuj.png\"
\"lustabanner2.png\"
\"leglog.png\"

110
Minecraft / [MAP]Város
« Dátum: 2012. Május 16. - 21:47:23 »

111
Minecraft / [HUN-SMP] Orpheus
« Dátum: 2012. Február 11. - 14:22:59 »
Hy all.
Nemrégiben megnyílt a Minecraft tõrt szerverem.
A szerver whitelist-es, a weboldalon lehet rá jelentkezni.
Átlagba 7 online, kedves játékosunk szokott lenni.
Adminok:
Legend ( Fõadmin )
Halarc ( Admin )
Feco ( Admin )
Szuper_Cola ( Admin )
Bemutató videó:
 

Weboldal: http://orpheusrpg.bplaced.net
IP: 84.3.182.33:25565
Szeretettel várunk mindenkit!

112
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeméttelep
« Dátum: 2012. Február 03. - 07:03:13 »
Hy all.
Hoztam nektek egy mapot. Kb 2 hete mapoltuk egy szervernek, de ott nagy valószínû, hogy nem rakják be.
Készítõk: Legend ( ÉN ) és Geo
Objectek: Kb 70
Letöltés: ( MAP file ) http://solidfiles.com/d/a5f85a7ba9/
A map szabadon felhasználható! RP szerverekre ajánlatos.
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes2_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120115/lt-szemetes3_www.kepfeltoltes.hu_.png
[pawn]CreateObject(1344, -238.90043640137, -246.20150756836, 1.2379055023193, 0, 0, 0);
CreateObject(1344, -241.76496887207, -246.22796630859, 1.2379055023193, 0, 0, 0);
CreateObject(1411, -246.58261108398, -247.85549926758, 2.0389425754547, 0, 0, 306);
CreateObject(1411, -238.81858825684, -258.59008789063, 2.0389425754547, 0, 0, 305.99670410156);
CreateObject(12957, -210.5574798584, -201.03260803223, 1.3079046010971, 0, 0, 0);
CreateObject(1411, -234.87197875977, -260.72994995117, 2.0389425754547, 0, 0, 357.99670410156);
CreateObject(1411, -229.68478393555, -260.95275878906, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719);
CreateObject(1411, -224.43627929688, -261.1438293457, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719);
CreateObject(1411, -219.14366149902, -261.29916381836, 2.0311300754547, 0, 0, 357.99499511719);
CreateObject(1411, -214.08874511719, -262.43774414063, 2.0311300754547, 0, 0, 335.99499511719);
CreateObject(1411, -209.20777893066, -263.77224731445, 2.0311300754547, 0, 0, 353.99499511719);
CreateObject(1411, -204.04946899414, -264.12265014648, 2.0389425754547, 0, 0, 357.99499511719);
CreateObject(1411, -198.89530944824, -264.12963867188, 2.0389425754547, 0, 0, 1.9949951171875);
CreateObject(1411, -193.74769592285, -264.06332397461, 2.0389425754547, 0, 0, 359.99499511719);
CreateObject(1411, -188.63372802734, -264.02392578125, 2.0389425754547, 0, 0, 359.99499511719);
CreateObject(18253, -207.28576660156, -238.48599243164, 2.8076338768005, 0, 0, 0);
CreateObject(1411, -183.54167175293, -263.4934387207, 2.0389425754547, 0, 0, 11.994995117188);
CreateObject(18253, -197.19442749023, -238.49067687988, 2.8076338768005, 0, 0, 0);
CreateObject(1411, -178.3688659668, -262.93618774414, 2.0389425754547, 0, 0, 1.9949951171875);
CreateObject(1411, -173.17294311523, -263.03698730469, 2.2343921661377, 0, 0, 357.99499511719);
CreateObject(18252, -202.64280700684, -255.8631439209, 3.5999999046326, 0, 0, 180);
CreateObject(1411, -170.54251098633, -260.8337097168, 2.8467953205109, 0, 0, 87.994995117188);
CreateObject(1411, -170.47445678711, -255.78472900391, 2.8624322414398, 0, 0, 91.994018554688);
CreateObject(1411, -167.76370239258, -253.00018310547, 2.7369995117188, 0, 0, 359.99401855469);
CreateObject(1411, -164.35595703125, -253.02841186523, 2.7563676834106, 0, 0, 359.98901367188);
CreateObject(18253, -228.68374633789, -183.2212677002, 3.0107588768005, 0, 0, 76);
CreateObject(18253, -213.88226318359, -186.92637634277, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688);
CreateObject(18253, -199.32543945313, -190.5550994873, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688);
CreateObject(18253, -184.86004638672, -193.92623901367, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688);
CreateObject(18253, -170.16323852539, -197.56707763672, 3.0107588768005, 0, 0, 75.997924804688);
CreateObject(18248, -236.99969482422, -213.93623352051, 8.4884033203125, 0, 0, 36);
CreateObject(13591, -218.29750061035, -201.22438049316, 0.59195876121521, 0, 0, 0);
CreateObject(1337, -202.794921875, -230.6904296875, 0.921875, 0, 0, 0);
CreateObject(952, -208.3625793457, -197.22090148926, 1.7711932659149, 0, 0, 0);
CreateObject(1635, -244.82403564453, -240.07037353516, 2.9373934268951, 0, 0, 0);
CreateObject(3571, -244.48875427246, -225.3511505127, 2.4153702259064, 0, 0, 0);
CreateObject(3571, -244.54919433594, -222.69110107422, 2.2637948989868, 0, 0, 0);
CreateObject(3571, -244.39472961426, -224.07867431641, 5.1126947402954, 0, 0, 0);
CreateObject(952, -224.93336486816, -202.17727661133, 1.7711932659149, 0, 0, 0);
CreateObject(952, -210.32014465332, -199.67680358887, 2.7712635993958, 338, 0, 0);
CreateObject(3099, -228.30459594727, -198.99128723145, 0.4296875, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -231.82781982422, -202.46560668945, 2.7155919075012, 0, 0, 0);
CreateObject(3097, -228.47438049316, -194.74192810059, 4.117751121521, 0, 0, 0);
CreateObject(3097, -232.21295166016, -189.99034118652, 4.117751121521, 0, 0, 0);
CreateObject(3097, -227.8338470459, -187.00146484375, 4.117751121521, 0, 0, 0);
CreateObject(3097, -226.39956665039, -196.67245483398, 4.117751121521, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -227.76203918457, -192.07661437988, 2.9904451370239, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -235.03242492676, -191.91540527344, 2.7155919075012, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -234.32328796387, -197.58274841309, 2.7155919075012, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -228.02098083496, -189.25086975098, 2.7155919075012, 0, 0, 0);
CreateObject(3098, -227.50975036621, -204.8433380127, 2.7155919075012, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -236.38800048828, -245.50553894043, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(13591, -223.36674499512, -194.12705993652, 0.59195876121521, 0, 0, 104);
CreateObject(13591, -215.30187988281, -195.73745727539, 0.59195876121521, 0, 0, 231.99656677246);
CreateObject(12957, -204.41543579102, -196.98887634277, 1.3079046010971, 0, 0, 280);
CreateObject(13591, -218.25538635254, -199.09085083008, 1.3164577484131, 0, 0, 0);
CreateObject(16076, -162.72775268555, -245.73457336426, 1.3676424026489, 0, 0, 90);
CreateObject(3643, -157.1651763916, -243.74478149414, 5.3266544342041, 0, 0, 182);
CreateObject(1344, -236.56993103027, -258.56848144531, 1.2379055023193, 0, 0, 0);
CreateObject(6934, -157.11874389648, -248.39990234375, -4.8006381988525, 0, 0, 182);
CreateObject(1415, -212.54116821289, -242.23828125, 0.421875, 0, 0, 270);
CreateObject(851, -237.38557434082, -209.53981018066, 0.74255859851837, 0, 0, 0);
CreateObject(911, -173.07917785645, -245.02149963379, 0.99628603458405, 0, 0, 250);
CreateObject(852, -234.22761535645, -207.16323852539, 0.4296875, 0, 0, 0);
CreateObject(853, -236.79898071289, -207.46258544922, 0.83036142587662, 0, 0, 0);
CreateObject(912, -172.29187011719, -241.33587646484, 0.99628603458405, 0, 0, 0);
CreateObject(854, -235.43486022949, -208.71560668945, 0.63642942905426, 0, 0, 0);
CreateObject(960, -170.91156005859, -243.7827911377, 0.8114777803421, 0, 0, 0);
CreateObject(3073, -178.15794372559, -242.18125915527, 2.0841927528381, 0, 0, 180);
CreateObject(852, -236.1639251709, -209.892578125, 0.4296875, 0, 0, 0);
CreateObject(3006, -172.90286254883, -237.55960083008, 0.1796875, 0, 0, 0);
CreateObject(2890, -245.07727050781, -217.8956451416, 0.56816673278809, 0, 0, 110);
CreateObject(2744, -174.53636169434, -242.80244445801, 2.5139393806458, 0, 0, 0);
CreateObject(2743, -169.82705688477, -241.34111022949, 1.7789312601089, 0, 0, 0);
CreateObject(1442, -175.54173278809, -238.22773742676, 1.0203583240509, 0, 0, 0);
CreateObject(1365, -183.64282226563, -241.3614654541, 1.5647873878479, 0, 0, 0);
CreateObject(3006, -171.81625366211, -246.00479125977, 0.1796875, 0, 0, 0);
CreateObject(3006, -169.59016418457, -238.3317565918, 0.1796875, 0, 0, 0);
CreateObject(3006, -169.55319213867, -246.09715270996, 0.1796875, 0, 0, 0);
CreateObject(3006, -175.17782592773, -244.4814453125, 0.1796875, 0, 0, 0);
CreateObject(2744, -173.66186523438, -246.5602722168, 1.0139393806458, 0, 274, 70);
CreateObject(912, -173.58122253418, -244.85607910156, 0.99628603458405, 0, 0, 74);
CreateObject(1365, -170.2470703125, -250.49285888672, 1.5647873878479, 0, 0, 0);
CreateObject(960, -173.95475769043, -240.03414916992, 0.8114777803421, 0, 0, 0);
CreateObject(960, -174.5580291748, -237.33876037598, 0.8114777803421, 0, 0, 0);
CreateObject(1442, -172.70315551758, -242.94534301758, 1.0203583240509, 0, 0, 0);
CreateObject(3073, -184.14535522461, -247.25701904297, 2.0841927528381, 0, 0, 283.99450683594);
CreateObject(3073, -181.03509521484, -243.56312561035, 4.3341927528381, 0, 0, 235.99108886719);
CreateObject(18248, -184.73101806641, -239.21272277832, 8.4884033203125, 0, 0, 35.996704101563);
CreateObject(1684, -229.72853088379, -257.67779541016, 2.0117511749268, 0, 0, 178);
CreateObject(1290, -209.75463867188, -228.98704528809, 6.4452962875366, 0, 0, 0);
CreateObject(1290, -157.20959472656, -225.80210876465, 6.4452962875366, 0, 0, 0);
CreateObject(1290, -200.05044555664, -195.3801574707, 6.4531087875366, 0, 0, 0);
CreateObject(1298, -203.5048828125, -237.830078125, 8.8708562850952, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, -240.88087463379, -256.61663818359, 0.99401068687439, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, -245.36700439453, -250.31150817871, 0.99401068687439, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -212.67211914063, -239.53796386719, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -212.82583618164, -238.29664611816, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -213.47709655762, -239.13255310059, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -213.16513061523, -237.58169555664, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -214.15740966797, -237.70422363281, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -215.05722045898, -238.57154846191, 0.98506736755371, 0, 0, 0);
CreateObject(935, -214.06427001953, -238.44812011719, 0.98506736755371, 0, 0, 0);[/pawn]

113
Törölt RP Szerverek / [HuN]Sin City Police Mod Beta
« Dátum: 2011. Július 04. - 18:48:31 »
Hy all!
Még béta verzió, de kitûnõen fut egy olyan szerver, ahol kipróbálhatod magad, milyen lennél rendõrnek, bankrablónak, bandatagnak, taxisnak, mentõsnek, szerelõnek, útkarbantartónak, és még jó pár dolognak.
A szerver még béta, ezért nem fut éjjel, de nappal igen ;) ( Amint nem lesz béta, non-stop lesz.
Jelenlegi férõhely: ?/150 slot. ( Tölts be te egy slottot, és barátaid is egyet ;) )
Szerver ip-je: [Eltávolítva]
[Eltávolítva]
A szerveren tilos hackerkedni, szabályszegni, mert rögtön bannt kapsz!
Ha magas a pinged, akkor automatikusan kidob a szerver.
A történet San Ferrioba játszódik! ( SF )
A más városokba vezetõ utak le vannak zárva.
Automata idõjárás van-
Amint belépsz a szerverre, regisztrálj /register kóddal. Majd jelentkezz be. ( /login )
SF kicsit át lett építve, és kerültek be új épületek is :D
A bankrablás egyszerûen megy, elmész a bankba, tnt-vel felrobbantod a széfet, elrabolod a  lóvét, és menekülsz a sünök ( Rendõrök ) elõl. :D
NINCS admin felvétel!
Ha megtetszik a szerver, gyere és nézz fel :)
Köszönöm.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal