Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Johnies00

Oldalak: 1 2 [3]
31
Segítségkérés / Végképp nem értem..
« Dátum: 2012. Október 13. - 10:05:16 »
Sziasztok, tegnapi nap gondoltam megpróbálok megírni egy C4 szkriptet, ami sikerült is de egyszerûen az egyik változó meghülyül..
 

#include <a_samp>
#define SZIN 0xAAAAAA
new bool:c4[MAX_PLAYERS];
new bool:plantc4[MAX_PLAYERS];
new bomba;
new Float:C4poz[MAX_PLAYERS][3];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
c4[playerid] = false;
plantc4[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/buyc4\", true) == 0)
{
    if(c4[playerid] == false)
    {
   c4[playerid] = true;
   SendClientMessage(playerid, SZIN, \"Vettél egy C4-et! /plantc4 a C4 lerakásához!\");
   } else {
   SendClientMessage(playerid, SZIN, \"Már van C4-ed!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/plantc4\", true) == 0)
{
    if(c4[playerid] == true)
    {
        plantc4[playerid] = true;
        c4[playerid] = false;
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
bomba = CreateObject(1252, X, Y, Z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:p[3];
         GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);
                C4poz[playerid][0] = p[0];
                C4poz[playerid][1] = p[1];
                C4poz[playerid][2] = p[2];
SendClientMessage(playerid, 0xAAAAAA, \"Leraktad a C4et!\");
} else {
SendClientMessage(playerid, SZIN, \"Nincs C4ed!\");
    }
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/c4\", true) == 0)
{
if(plantc4[playerid] == true)
{
    plantc4[playerid] = false;
    CreateExplosion(C4poz[playerid][0], C4poz[playerid][1], C4poz[playerid][2], 1, 10);
    DestroyObject(bomba);
    SendClientMessage(playerid, SZIN, \"Felrobbantottad a C4et!\");
   } else {
   SendClientMessage(playerid, SZIN, \"Nincs letéve C4\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Ugye ha csatlakozik egy játékos akkor a c4 változó hamis lesz.

A /plantc4 parancskor ha igaz az érték lerak egy C4et, de csatlakozásnál hamis értéket kap, mégis lerakja. Mi lehet a probléma?  ???


(Valamint nem tûnik el a létrehozott bomba object /c4 nél)

32
Segítségkérés / + Pajzs
« Dátum: 2012. Október 08. - 18:22:09 »
Sziasztok.  :)

Egy olyan kérdésem lenne hogyan oldható meg az hogy ne egybõl 100pajzsot adjon a SetPlayerArmour fgv., hanem pl +1 -et. (1 timeremhez használnám de nem tudom kivitelezni :/)

33
Segítségkérés / Minden parancsra Uknown Commandot ír
« Dátum: 2012. Október 07. - 16:40:11 »
Sziasztok.
Eddig tökéletesen mûködtek, viszont megfûszereztem egy kis strtok-al és minden parancsra SERVER: Uknown Command-ot ír. :/
OnPlayerCommandText alatt:
 

new cmd[64];
new idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);

 
Egy parancs aminél strtokot használNÉK:
 

if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0)
{
new tmp[64];
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      SetPlayerSkin(playerid, strval(tmp));
        return 1;
}

 
Örülnék a segítségnek.  :)

34
Segítségkérés / Szerver fut, de retrieving info..
« Dátum: 2012. Október 05. - 19:25:52 »
Sziasztok!

Ismerõsömnél egy szûz szervermappával próbálom elindítani a szervert de egyszerûen retrieving info-t ad a SAMP.


- SAMP és szerverfileok verziója megegyezik


- router nincs


- se ip + port-al se localhost + port al se jó


- módba se samp-server.exe -be nincs hiba


Otthon tökéletes és elég informált vagyok az ilyesfajta dolgokhoz de ez kifogott rajtam, fut a szerver, DE mégse?!

35
Segítségkérés / Törölt object helyére új objectek?!
« Dátum: 2012. Szeptember 30. - 16:36:27 »
Sziasztok :)

Egy olyan kérdésem lenne hogy az alap objectek helyére hogyan tudok új objecteket tenni?


Egyszer már láttam egy szerveren ilyet de nem tudom hogy tudnám az MTA val \"közölni\" hogy egyes alap objectek törölve vannak és nincsenek ott. Ugyanis szeretnék mapot készíteni egy helyre de nagyon nehéz úgy hogy ott vannak az objectek amik a szerveren nincsenek :/

 

A módban nincsenek

http://kepgep.hu/2012/09/30/main/gallery9.jpg
MTA-ban ugye ott vannak..
http://kepgep.hu/2012/09/30/main/gallery10.jpg

36
Segítségkérés / Ház átrakás
« Dátum: 2011. Július 03. - 22:55:11 »
Sziasztok, már régebben regisztrálva voltam egy felhasználóval..de annak már ne mtudom se a jelszavát se semmiét..
Nos, már 1 hete egy alap RP szerót csinálgatok és elérkeztem a házakhoz.
Mivel alapból a házak LS/SF/LV be vannak, és az egész cuccost egy kis faluba raknám át, át kell tennem..
CC-RP módját szerkesztem, a scriptfiles mappán belül van egy properties mappa, amiben egy houses.txt, és ilyenek vannak benne(koordinátákat átírtam de a házak nem kerültek át...):
 
1273, -1446.6903,2636.7117,56.2543,177.8050, 114, 1 ; // LV house 1 (Kye)
1273, -1458.9968,2653.3865,55.8359,88.2731, 114, 1 ; // LV house 2 (Kye)
1273, -1444.5944,2653.2566,56.2699,358.7841, 114, 1 ; // LV South house std (Kye)
1273, -1433.7299,2685.9873,56.1410,4.4660, 135, 1 ; // Another LV south house (Kye)
1273, -1450.9757,2690.9395,56.1762,271.0708, 135, 1 ; // Another LV south house (Kye)
1273, -1462.9756,2629.3591,58.7734,178.3859, 135, 1 ; // Another LV south house (Kye)
1273, -1459.9000,2622.1826,58.7734,86.0562, 135, 1 ; // South LV house (dugi)
1273, -1466.4818,2693.0410,56.2699,268.2299, 142, 1 ; // LS beach large place prime (Kye)
1273, -1482.6028,2702.1504,56.2543,1.1838, 143, 1 ; // LS beach place mid single (Kye)
1273, -1491.6392,2703.7532,56.1410,356.9224, 120, 1 ; // LS beach place low small (Kye)
1273, -1491.4655,2685.1548,55.8594,1.6250, 120, 1 ; // LS beach place low small 2 (Kye)
1273, -1511.8358,2694.7820,55.8359,347.6194, 43, 1 ; // ryders house (Kye)
1273, -1213.113037, 1831.049316, 41.929687, 135.571823, 130, 1 ; // cluckin bell dugi
1273, -1529.0934,2686.2646,55.8359,87.9178, 55, 1 ; // Madd Dogg\'s (dugi)
1273, -1550.7838,2699.6477,56.2699,265.7440, 119, 1 ; // north LS G-sTyLeZzZ
1273, -1564.5355,2711.9785,55.8594,82.8601, 115, 1 ; // a mansion, dugi
1273, -1577.6984,2686.6162,55.8359,0.9147, 142, 1 ; // north LS G-sTyLeZzZ
1273, -1589.8367,2705.8130,56.1762,358.0738, 115, 1 ; // Rodeo G-sTyLeZzZ
1273, -1603.6389,2689.6716,55.2856,93.7825, 119, 1 ; // dugi
1273, -1601.9656,2661.4365,55.0104,179.3651, 69, 1 ; // west LS G-sTyLeZzZ
1273, -1587.8057,2650.0735,55.8594,272.7602, 94, 1 ; // dugi
1273, -1568.0272,2629.7556,55.8403,10.0616, 115, 1 ; // dugi
1273, -1563.3033,2651.0354,55.8403,84.2806, 114, 1 ; // LV House
1273, -1568.1461,2629.7607,55.8403,357.9017, 78, 1 ; // LV house Kye
1273, -1533.2523,2656.6328,56.2814,267.3474, 68, 1 ; // LV house Kye
1273, -1513.1270,2646.8955,56.1762,274.0946, 67, 1 ; // LV house Kye
1273, -1476.1185,2562.9238,56.1762,5.0040, 114, 1 ; // LV house Kye
1273, -1450.2455,2545.5525,55.8359,260.6004, 78, 1 ; // LV House (LnX)
1273, -1449.9890,2562.7710,55.8359,178.9240, 114, 1 ; // LV house Kye
1273, -1478.8640,2546.7021,56.2543,338.0154, 114, 1 ; // house LV (G-sTyLeZzZ)
1273, -1487.9326,2531.1304,56.4360,84.4637, 67, 1 ; // LV House (LnX)
1273, -1480.8267,2520.2839,55.9843,184.1648, 114, 1 ; // LV house Zero
1273, -1321.9854,2506.9385,89.5703,4.0104, 68, 1 ; // house LV (G-sTyLeZzZ)
1273, -1326.5649,2506.6919,87.0469,353.3570, 68, 1 ; // LV House (LnX)
1273, -1322.3987,2497.7625,87.0469,356.9081, 67, 1 ; // house LV (G-sTyLeZzZ)
1273, -1314.7429,2493.5093,87.0950,271.6806, 114, 1 ; // house LV (G-sTyLeZzZ)
1273, -1313.3701,2503.6956,87.0420,87.4623, 78, 1 ; // LV House Kye
1273, -1326.9772,2522.7637,87.0953,350.5160, 114, 1 ; // LV House (LnX)

 
Ahogy írtam nem helyezi át a házakat.. Valószínû nem ebben a txt ben kellene átírni a koordinátát hanem másikba..de melyikbe?  :-[
Nagyon hálás lennék a segítségeteknek, ismétlen, a Cave City Role Play módját és a cuccait vettem alapul, köszönöm elõre is. :)

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal