Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ObiWan

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Archívum / Szabályzat dialog csatlakozáskor...
« Dátum: 2013. November 15. - 19:49:15 »
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megoldani, hogy ugye csatlakozáskor bejön nekem a ladmin bejelentkezõ/regisztráló dialogja.
Namost:
Én azt szeretném, hogy csatlakozáskor elõbb bejöjjön a Szabályzat dialog, amit ha elolvas a player akkor a két lehetõség közül az egyikre rákattint
azaz Tovább vagy Kilépés. És azt akarom, hogy ha rákattint a továbbra, akkor jöjjön be a regisztráló/belépõ dialog, de viszont mind a két dialog még az onplayerconnect résznél legyen, ne az onplayerrequestclass résznél.
Így néz ki most az onplayerconnect alatt lévõ regisztráló/belépõ dialog:
 
new file[256];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
    new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
    PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
   LoginPlayer(playerid);
   if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
   {
      format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
      SendClientMessage(playerid,green,string);
            }
         else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
        }
   else
   {
       new lstring[256];
   format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
   ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
return 1;
}

32
Archívum / [MAP] Drift project
« Dátum: 2013. November 13. - 16:33:48 »
Üdv mindenkinek!
Egy drift project nevû mapot szeretnék, de sehogysem tudom megcsinálni :/
Ha van valaki aki tud ilyen mapot amit lelehet tölteni, vagy tudna csinálni eggyet azt nagyon meghálálnám...
Itt egy videó róla:
 

[mod]Mivel kitudódott hogy MTA-ról van szó, így áthelyezve az MTA Segítségkérés kategóriába.[/mod]

33
Drift / ObiWan\'s Drifting 2k13 11.01.
« Dátum: 2013. November 01. - 23:28:45 »
Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek a legújabb videómat, hogy megkaphassam a friss tanácsokat is  ;D
 

34
Archívum / |0.3x| Hungarian Grenade War Server @ Tarhelydiktator.eu
« Dátum: 2013. November 01. - 17:45:13 »
Üdvözlök mindenkit!
 


Szeretnék nektek bemutatni egy olyan szervert, amit eddig még sehol nem láttatok/nem találtatok!

Magárról a módról annyit kell tudni, hogy teljesen a nulláról készítettük el:

 
 
Sky és én(ObiWan)
 

Ötlet:
 


Az ötletet az adta, hogy az egyik nap unalomból dobáltuk egymást gránáttal SF-ben egy háztetõn, és akkor született az ötlet,
hogy csináljunk egy Grenade War Szervert. Mult hét pénteken el is kezdtük és éjjal nappal ezt csináltuk!
 
 
Jelenleg a mód 2100 soros.
 


A szerverre való csatlakozáskor egy kezdõszobába spawnolunk, és random skineket kapunk.
A kezdõ szobából lehet eljutni az arénákba, úgy hogy el van helyezve 8 NPC, ami a 8 arénát jelzi.
Az arénák 6 személyesek, egy menet elindulásához minimum 2 fõ szükséges.
A 8 aréna a 3 városban van elhelyezve 1-1 ház tetején.
 
 

A játék lényege az, hogy gránáttal le kell lökni a másikat a tetõröl, és aki a végén fennmarad az a gyõztes.

A gyõztes kap 400$-t és 2 pontot, amit késõbb átlehet váltani különbözõ dolgokra(ez még készülõben)


Természetesen automata God rendszer van, és fegyvert sem lehet használni másikat.

 
 
Játékmenet:
 


Csatlakoztok egy arénába, vártok 30 másodpercet míg elindul a kör.
Megkezdõdik a harc, és aki leesik az visszakerül a kezdõ szobába és levonásra kerül 100$
Aki végül nyer az pedig megkapja a fent említett jutalmát és õ is megy vissza a kezdõszobába.
 
 
(Megjegyzés: A szerver igazából unalomûzõ \"fun\" DM szervernek készült.)
 

Parancsok amik a szerveren vannak és lesznek:
 


- /help  <-- Ide le van irva a játék lényege és a szabályok
-/leavearena  <-- Kilépés az arénából
Tervezzük:
-/saveskin  <-- El lehet menteni a skineket, hogy ne random legyen
-/buy  <-- Különbözõ extra dolgok vásárlása pontért és pénzért
 
 
Tervezzük még:
 


A szerver két részbõl fog állni: Csatlakozáskor kilehet majd választani hogy a Grenade vagy a Tank War részleget szeretnék játszani.
A Tank war reszleg még csak tervben van, de hamarosan elkezdjük azt is készíteni. A lényeg annyi lesz hogy 5 aréna lesz itt is, arénánként
6-6 játékossal. Egy menet 3 perces lessz, és aki ez idõ alatt a legtöbbet öl, az nyeri a kört!
 
 
A módot készítette: Sky és Obiwan(én)
 

Weboldal: még nincs
 

Szerver IP:
 

144.76.182.26:7782
 

Hosting:
 

\"jatek.png\"
 
 
Slot:
 

92 (az NPC-k miatt)
 

Néhány kép:
 

Csatlakozás a szerverhez:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/131101/K_perny_felv_tel__204__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

A kezdõszobában:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/131101/K_perny_felv_tel__205__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

/help parancs
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/131101/K_perny_felv_tel__206__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
 
35
Test és Miniclip / TheDriftCrew Promo
« Dátum: 2013. November 01. - 10:24:58 »
Üdv mindenkinek!
Szeretném bemutatni nektek az elsõ promo videónkat, amit TDc.GTAkreew-nak köszönhetünk.
http://www.youtube.com/watch?v=dUQkbwpXQuY

36
Rendezvények / [DM]Grenade War Server Beta TEST 13.10.29. 19:00
« Dátum: 2013. Október 29. - 14:44:06 »
Heló mindenkinek!
 
Beszeretnélek invitálni titeket az új szerverünkre, hogy segítsetek tesztelni azt.

A szerver lényege hogy lekell egymást lökni a tetõröl gránáttal.


Az ötlet SkyHD és Obiwan által született.

Szeretnénk 24 embert a szerverre, hogy letudjuk tesztelni a 6 darab arénát egyszerre.
A helyszín: Beta test szerverünk: IP: 88.132.171.226:8567
Idõpont: 2013.10.29.(ma) este 19:00


 
A rendezvény lényege:
 

Mivel 6 darab aréna van, és 1 arénában 6 ember lehet egyszerre, így ha ketten vagyunk, akkor elég nehéz lenne letesztelni, hogy minden mûködik-e, ezért szeretnék este rendezni egy Test-et, hogy megnézhessük mit kell még javítani!
 

Az esemény szabályzata:
 

Az a szabály hogy nincs szabály! Feljössz, hülyülsz és ha minden jól megy, akkor minden gondmentesen fog zajlani.

37
Segítségkérés / SetPlayerTeam lekérése
« Dátum: 2013. Október 28. - 17:36:36 »
Szép estét mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha pl egy játékos a 4 es team be van,
 
SetPlayerTeam(playerid, 4);

 
akkor hogyan tudom én azt lekérdezni, azt hogy éppen melyikben van az adott játékos és hogy kik vannak pl a 4es team be?
Elõre is köszönöm...

38
Segítségkérés / Antiweapon megoldása
« Dátum: 2013. Október 28. - 12:32:56 »
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik megoldás a jobb a fegyver elvételére, ami kevésbé laggoltat:
1, verzió:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}

 
2, verzió:
 
SetTimer(\"Disarm\", 500, 1);
forward Disarm();
public Disarm()
{
for(new i; i {
       if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
 {
  ResetPlayerWeapons(i);
 }
}
}

 
Köszönöm elõre is :D

39
Szkript kérések / count script
« Dátum: 2013. Október 27. - 18:54:56 »
HEló mindenkinek!
Egy olyan visszaszámlálót szeretnék, amit ha használ a player, akkor csak a 30 méteres körzetében lévõknek számol vissza.
Tehát ha beirom /count, akkor csak a 30 méteres körzetemben lévõ playereknek kezd el visszaszámolni.
Elõre is köszönöm.

40
Segítségkérés / kick és warn hiba
« Dátum: 2013. Október 26. - 22:42:14 »
Üdv mindenkinek!
Az a problémám van, hogy van két parancsom, amivel a következõ hibák léptek fel:
/warn:  az a gond, hogy ha warnolok valakit, akkor azt nemirja ki a chatbe... de viszont a parancs mûködik, mert 3 warn után kickelte a szerver a
játékost, de aztsem irta...
/kick: ezzel meg az a problémám, hogy ha kickelem a játékost, akkor az a játékos, akit kickeltem nem látja az üzenetet, csak annyit hogy server closed the connection... Pedig kellene látnia, hogy pl ASD bannolta ádámot. indok.: asdasas
Íme a két parancs:
 
dcmd_warn(playerid,params[]) {
   if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /warn [playerid] [reason]\");
      new warned = strval(tmp), str[2048];
if(PlayerInfo[warned][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
    if(IsPlayerConnected(warned) && warned != INVALID_PLAYER_ID) {
       if(warned != playerid) {
       CMDMessageToAdmins(playerid,\"WARN\");
      PlayerInfo[warned][Warnings]++;
      if( PlayerInfo[warned][Warnings] == MAX_WARNINGS) {
         format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}kirúgta {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned), params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS);
         SendClientMessageToAll(grey, str);
         SaveToFile(\"KickLog\",str);   Kick(warned);
         return PlayerInfo[warned][Warnings] = 0;
      } else {
         format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned), params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS);
         return SendClientMessageToAll(yellow, str);
      }
   } else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Magadat nem figyelmeztheted\");
} else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}
dcmd_kick(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
    if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /kick [playerid] [indok]\");
       new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[2048];
   player1 = strval(tmp);
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) {
      GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));      GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
      CMDMessageToAdmins(playerid,\"KICK\");
      if(!strlen(tmp2)) {
         format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [{E60000}Indok nélkül{375FFF}]**\",adminname,playername); SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1);
      } else {
         format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [indok: {E60000}%s{375FFF}]**\",adminname,playername,params[2]); SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return Kick(player1); }
   } else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy magadat akartad, vagy magasabb szintû az admint!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}

41
Drift / ObiWan\'s Driftint Test (NUM)
« Dátum: 2013. Október 25. - 18:28:59 »
Sziasztok!
Szeptemberben kezdtem el driftelni.
Eleinte egérrel drifteltem, de mostanra sikerült átszokni a numra.
Nézzétek meg a videómat, és ha tetszik mehet a sub  8)
Íme:
 

42
Drift / My youtube chanel!
« Dátum: 2013. Október 19. - 17:30:24 »
Sziasztok!
Nem rég kezdtem driftelni, és még sajna csak key+mouse al tudok, mert nem jó a cam hackem, így a numot sem tudom használni.
Szeretném megosztani veletek youtube csatornámat, hogy láthassátok mit tudok, és hogy tanácsokat kapjak a jobbaktól :)

43
Segítségkérés / Spawn zóna=no dm
« Dátum: 2013. Október 19. - 15:36:11 »
AZt szeretném megcsinálni, hogy a spawn zónába, egy bizonyos távolságon belül ne lehessen lövöldözni.
Tehát a lényeg: van 3 fegyverem alapból, de azt a spawn zónába ne lehessen használni.

44
Segítségkérés / Nitró és lámpa hiba.
« Dátum: 2013. Október 10. - 19:10:52 »
Üdv mindenkinek!
Az a problémám, hogy a nitrót, ha folyamatosan nyomom, egy idõ után elfogy, és csak akkor megy újra ha megint kattintok, ezt kellene
kiküszöbölni, hogy folyamatosan menjen, addig amíg nyomom.
A másik probléma, hogy multkor megcsináltam, hogy a lámpa a kocsin égjen nappal is.
Ezt úgy oldottam meg, hogy beraktam a ManualVehicleEngineAndLights; sort az ongamemode init alá, de ekkor nem indult be a kocsi, amikor bele
ültem. <- ezt is megcsináltam, az onplayerentervehicle dologgal...
DE A PROBLÉMA: Ha lekérek egy kocsit a /car vagy /v paranccsal, akkor ugye lehívtam a kocsit, alapból benne ülök, de a kocsi motorja nem
jár, csak akkor indul be ha kiszállok, és újra beülök...
Ez a jármûlehívó parancs:
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
        new Index;
        new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
        new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
        new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
        if(!strlen(tmp)) return
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
        new car;
        new string[128];
        new colour1, colour2;
        if(!IsNumeric(tmp))
        car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
        if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
        if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
        if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
        if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
        if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
        new Float:Angle,int1;
        new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
        int1 = GetPlayerInterior(playerid);
        SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
        new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid], world);
        LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
        PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
        PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
        format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
        return SendClientMessage(playerid,-1,string);
}

 
Igyekeztem minél érthetõbben leírni a gondomat :) Remélem tudtok segíteni!

45
Segítségkérés / Jármû lehívó probléma...
« Dátum: 2013. Október 01. - 19:15:19 »
Üdv mindenkinek!
Abba a problémába ütköztem, hogy ha lehívok egy kocsit, és pl a 9es világba vagyok, akkor visszarak a kocsival együtt a 0 id jû világba.
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.
 
dcmd_car(playerid, params[])
{
                new Index;
                new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
                new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
                new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
                if(!strlen(tmp)) return
                SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
                new car;
                new string[128];
                new colour1, colour2;
                if(!IsNumeric(tmp))
                car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
                else car = strval(tmp);
                if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
                if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
                if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
                if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
                if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
                new Float:X,Float:Y,Float:Z;
                new Float:Angle,int1;
                new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
                GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
                int1 = GetPlayerInterior(playerid);
                SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
      new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
               SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
                LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
                PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
                PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
                format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
                return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}

 
Elõre is köszönöm.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal