Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - shadee

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Tampa RP Tulaja xD
« Dátum: 2013. Január 05. - 19:25:50 »
egy skype beszélgetés xD
behivtak egy konferenciába
 
Szia Coley_Hilton vagyok a Tampa City RolePlay Tulaja! örömmel jelentem be, hogy hamarosan megnyíllik újra a Tampa City RPG![ új Ip: 91.82.84.215:7786]
[19:20:23] zzoli11: szia
[19:20:26] zzoli11: leszarom :)
[19:21:19] Martin[Coley_Hilton]: Szia
[19:21:21] Martin[Coley_Hilton]: anyád :D
[19:21:36] zzoli11: jobban jársz ha nemanyázol kis 10 éves pöcs.

 
másik:
 
[19:20:08] Martin[Coley_Hilton]: Szia Coley_Hilton vagyok a Tampa City RolePlay Tulaja! örömmel jelentem be, hogy hamarosan megnyíllik újra a Tampa City RPG![ új Ip: 91.82.84.215:7786]
[19:20:23] zzoli11: szia
[19:20:26] zzoli11: leszarom :)
[19:21:19] Martin[Coley_Hilton]: Szia
[19:21:21] Martin[Coley_Hilton]: anyád :D
[19:21:36] zzoli11: jobban jársz ha nemanyázol kis 10 éves pöcs.
[19:21:53] Martin[Coley_Hilton]: én? elvagy tévedve :D
[19:22:13] zzoli11: te
[19:22:53] Martin[Coley_Hilton]: Nagyon tévedsz...
[19:22:56] Martin[Coley_Hilton]: :(
[19:24:45] Martin[Coley_Hilton]: ennyi vagy roma...

32
Segítségkérés / sscanf kérdés
« Dátum: 2013. Január 04. - 18:34:06 »
Helló,az lenne a problémám,most elkezdtem egy RP módot írni,minden okés,csak sscanf-al úgy akarnám  a használatát lekérni hogy pl:Használat: /kick[Játékos Név/ID][indok]
hogy ne csak ID legyen.

33
Hangszerek és előadók / Fluor & Eckü - Anno
« Dátum: 2013. Január 02. - 19:01:39 »
Kurva jó hangzása van  :thumbsup:
 

34
Segítségkérés / Body.inc
« Dátum: 2012. December 30. - 01:36:28 »
helló,vkinek megvan a body.inc?

35
Off Telep / felül a képen fail van :D
« Dátum: 2012. December 17. - 17:14:57 »
csáó,nemtudom,nemjut eszembe minek nevezik azt,ami ott felül van az a kép,de ott egy fail,vagyis úgy néz ki mint egy f.sz a 3db lúfi :D
E:logó

36
Általános / DT edit szerver ötletek
« Dátum: 2012. December 16. - 12:01:59 »
Üdv,mivel mostanság unatkozok,editelgetem a DT módot.
ötleteket várok,hogy mi kéne bele,mi nem stb.

37
Munkaerő keresése / Csapathoz társulnék
« Dátum: 2012. December 12. - 20:19:56 »
Üdv,mostanság kicsit unatkozok (sajnos xD)
ezért társulnék egy csapathoz.
Feltételeim:
a csapatba minimum 2en legyenek.
Szkriptertárs.
RPG mód.
Host rendelés.
Ha a feltételeket elfogadtad,és szeretnéd hogy  a csapatodban dolgozzak,írj.((offokat mellõzük ha lehet))

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:True Life RPG - Team bõvítése.
« Dátum: 2012. December 11. - 20:57:40 »
Sok sikert

39
SA-MP: Szerverfejlesztés / IG create pickup [NINCS TESZTELVE]
« Dátum: 2012. December 11. - 18:49:50 »
üdv,az elözõ témámba kértek ilyet,nemtudom pontosan h ki,de tess
tesztelve nem volt,azt írtam át,elm jó
 
#include   <a_samp>
#include    <zcmd>
#include    <sscanf2>
#include    <zcmd>
#define MAX_PICKUP 20
enum Adatok
{
ModelID,
X,
Y,
Z
};
new Adat[MAX_PICKUP][Adatok];
stock AdatMentes()
{
new idx = 0,string[128],File:file;
while (idx < MAX_PICKUP)
{
    format(string,sizeof(string),\"%d|%f|%f|%f\",
    Adat[idx][ModelID],
    Adat[idx][X],
    Adat[idx][Y],
    Adat[idx][Z]);
}
if(idx == 0)
{
file = fopen(\"pickupok.txt\", io_write);
     }
else
{
file = fopen(\"pickupok.txt\", io_append);
     }
fwrite(file, string);
fclose(file);
idx++;
print(\"Pickupok sikeresen elmentve!\");
}
stock AdatBetoltes()
{
    new idx = 0;
new string[256];
new File:file = fopen(\"pickupok.txt\", io_read);
if(file)
{
while(idx < MAX_PICKUP)
{
    fread(file, string);
   if(Adat[idx][ModelID])
   {
      printf(\"Pickupok sikeresen betöltve!\");
       Adat[idx][ModelID] = CreatePickup(Adat[idx][ModelID],1,Adat[idx][X],Adat[idx][Y],Adat[idx][Z],0);
   }
   idx++;
    }
}
return 1;
}
 
public OnFilterScriptInit()
{
AdatBetoltes();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
AdatMentes();
return 1;
}
CMD:pickup(playerid,params[])
{
new Model;
if(sscanf(params,\"i\",Model))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/pickup [Model]\");
for(new idx=0; idx<MAX_PICKUP; idx++)
{
    if(!Adat[idx][ModelID])
    {
    Adat[idx][ModelID] = Model;
    GetPlayerPos(playerid,Float:Adat[idx][X],Float:Adat[idx][Y],Float:Adat[idx][Z]);
    Adat[idx][ModelID] = CreatePickup(Adat[idx][ModelID],1,Adat[idx][X],Adat[idx][Y],Adat[idx][Z],0);
   AdatMentes();
            AdatBetoltes();
}
}
return 1;
}

40
SA-MP: Szerverfejlesztés / IG create map icon by shadee(V0.2 )
« Dátum: 2012. December 11. - 16:43:11 »
üdv,unatkoztam,nézelõdtem,de sehol se találtam ilyet(nem nagyon néztem,ez a nagy igazság :D )
ma a suliba gondolkoztam,hogy derék raktam fel magamtól egy fs-t gm-et,ezért kitaláltam csinálok egy ilyet,de csak béta verzióba müködik,IG lehet lerakni mapicont
Használata:
/mapicon [Tipus]
/deletemapicon[iD]
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define MAXIMUM_MAP_ICONOK 20 // Maximális lerakható mapicon
 
enum Map_Info
{
ID,
Typus,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z
}
new MapIconInfo[MAXIMUM_MAP_ICONOK][Map_Info];
stock SaveMapIcons()
{
new idx = 0, File:file;
new string[256];
while(idx < MAXIMUM_MAP_ICONOK)
{
    format(string, sizeof(string), \"%d|%f|%f|%f\\r\\n\",
MapIconInfo[idx][Typus],
MapIconInfo[idx][X],
MapIconInfo[idx][Y],
MapIconInfo[idx][Z]);
    if(idx == 0)
    {
        file = fopen(\"mapicon.txt\", io_write);
    }
    else
    {
       file = fopen(\"mapicon.txt\", io_append);
    }
fwrite(file, string);
fclose(file);
idx++;
}
print(\"Mapiconok sikeresen elmentve.\");
}
stock LoadMapIcons()
{
    new idx = 0;
new dinfo[4][128];
new string[256];
new File:file = fopen(\"mapicon.txt\", io_read);
if(file)
{
while(idx < MAXIMUM_MAP_ICONOK)
{
    fread(file, string);
   
    MapIconInfo[idx][Typus] = strval(dinfo[0]);
   MapIconInfo[idx][X] = floatstr(dinfo[1]);
   MapIconInfo[idx][Y] = floatstr(dinfo[2]);
   MapIconInfo[idx][Z] = floatstr(dinfo[3]);
   if(MapIconInfo[idx][Typus])
   {
      printf(\"MapiconID:%d,X:%d,Y:%d,Z:d,Typus:%d\",idx,MapIconInfo[idx][X],MapIconInfo[idx][Y],MapIconInfo[idx][Z],MapIconInfo[idx][Typus]);
       MapIconInfo[idx][iD] = CreateDynamicMapIcon(MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z], MapIconInfo[idx][Typus], 0 ,0);
   }
   idx++;
    }
}
return 1;
}
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Shadee IG create mapicon\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
LoadMapIcons();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    SaveMapIcons();
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:mapicon(playerid,params[])
{
new tipusa,string[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy jogosult a parancs használatára!\");
if(sscanf(params,\"i\",tipusa))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/mapicon [Tipus]\");
if(tipusa > 36)return SendClientMessage(playerid,-1,\"A Tipusa maximum 36 lehet!\");
for(new idx=0; idx<MAXIMUM_MAP_ICONOK; idx++)
{
    if(!MapIconInfo[idx][Typus])
    {
    MapIconInfo[idx][Typus] = tipusa;
    GetPlayerPos(playerid, MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z]);
    MapIconInfo[idx][Typus] = CreateDynamicMapIcon(MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z], MapIconInfo[idx][Typus], 0 ,0);
   SaveMapIcons();
   format(string,sizeof(string),\"%s lerakott egy mapicont!\",Neve(playerid));
   print(string);
}
}
return 1;
}
CMD:deletemapicon(playerid,params[])
{
new idx;
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy jogosult a parancs használatára!\");
if(sscanf(params,\"i\",idx))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/deletemapicon [mapiconID]\");
if(!MapIconInfo[idx][iD])return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen IDjû mapicon!\");
MapIconInfo[idx][iD] = 0;
MapIconInfo[idx][X] = 0;
MapIconInfo[idx][Y] = 0;
MapIconInfo[idx][Z] = 0;
return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
return Nev;
}

 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define MAXIMUM_MAP_ICONOK 20 // Maximumális lerakható mapicon
 
enum Map_Info
{
ID,
Typus,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z
}
new MapIconInfo[MAXIMUM_MAP_ICONOK][Map_Info];
stock SaveMapIcons()
{
new idx = 0, File:file;
new string[256];
while(idx < MAXIMUM_MAP_ICONOK)
{
    format(string, sizeof(string), \"%d|%f|%f|%f\\r\\n\",
MapIconInfo[idx][Typus],
MapIconInfo[idx][X],
MapIconInfo[idx][Y],
MapIconInfo[idx][Z]);
    if(idx == 0)
    {
        file = fopen(\"mapicon.txt\", io_write);
    }
    else
    {
       file = fopen(\"mapicon.txt\", io_append);
    }
fwrite(file, string);
fclose(file);
idx++;
}
print(\"Mapiconok sikeresen elmentve.\");
}
stock LoadMapIcons()
{
    new idx = 0;
new dinfo[4][128];
new string[256];
new File:file = fopen(\"mapicon.txt\", io_read);
if(file)
{
while(idx < MAXIMUM_MAP_ICONOK)
{
    fread(file, string);
   
    MapIconInfo[idx][Typus] = strval(dinfo[0]);
   MapIconInfo[idx][X] = floatstr(dinfo[1]);
   MapIconInfo[idx][Y] = floatstr(dinfo[2]);
   MapIconInfo[idx][Z] = floatstr(dinfo[3]);
   if(MapIconInfo[idx][Typus])
   {
      printf(\"MapiconID:%d,X:%d,Y:%d,Z:d,Typus:%d\",idx,MapIconInfo[idx][X],MapIconInfo[idx][Y],MapIconInfo[idx][Z],MapIconInfo[idx][Typus]);
       MapIconInfo[idx][iD] = CreateDynamicMapIcon(MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z], MapIconInfo[idx][Typus], 0 ,0);
   }
   idx++;
    }
}
return 1;
}
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Shadee IG create mapicon\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
LoadMapIcons();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    SaveMapIcons();
return 1;
}
CMD:mapicon(playerid,params[])
{
new tipusa;
if(sscanf(params,\"i\",tipusa))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/mapicon [Tipus]\");
for(new idx=0; idx<MAXIMUM_MAP_ICONOK; idx++)
{
    if(!MapIconInfo[idx][Typus])
    {
    MapIconInfo[idx][Typus] = tipusa;
    GetPlayerPos(playerid, MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z]);
    MapIconInfo[idx][Typus] = CreateDynamicMapIcon(MapIconInfo[idx][X], MapIconInfo[idx][Y], MapIconInfo[idx][Z], MapIconInfo[idx][Typus], 0 ,0);
   SaveMapIcons();
}
}
return 1;
}

 
Ötleteket várok!

41
Minecraft / Minecraft alvilág kérdés
« Dátum: 2012. November 27. - 15:15:45 »
üdv,mostanság a survival módon gamelok a minecrafton,de csináltam 1 alvilági teleportot,dimenziót és az a baj vele,hogy ha lemegyek néha belaggol,a játékkal lehet valami,mivel fullos a gép,a laptop is,de mégis belaggol,valamit tudtok rá?

42
Segítségkérés / V-s jármûrendszer ID keveredés
« Dátum: 2012. November 14. - 19:07:43 »
üdv,van nekem a storm rpg mód,és az a nagy baj benne,hogy a v-s kocsik ID-e keverednek,magyarul amit pl:stats-ba 522-t ír odagetelném,de olyan nincs.stb mi lehet a baj?

43
Segítségkérés / object debug készítés
« Dátum: 2012. November 08. - 19:32:47 »
helló,tudnátok adni egy olyan fs-t vagy egy példát tudnátok írni hogy tudok cisnálni egy object debugot?vagyis aminek a közelébe van pl kapu,/debug és kiírja a koordinátát,tipusát.

44
Segítségkérés / strtok és sscanf keveredés kérdés
« Dátum: 2012. November 04. - 00:22:44 »
üdv ha strtokos szerverbe sscanfot rakok,akkor keverednek a lekérdezések?

45
Segítségkérés / hqbemehet problematika
« Dátum: 2012. November 03. - 23:57:59 »
üdv,ezzel mi lehet a baj?
 
   if(strcmp(cmd, \"/hqbemehet\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 8 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 8 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)
    {
      new cmd[128], idx;
      cmd = strtok(cmdtext, idx);
      if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat: /hqbemehet [Játékos Neve/ID]\");
      JatekosBeMehet[tmp];
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
   }
}
return 1;
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal