Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 106
Segítségkérés / Plate bug« Dátum: 2012. Január 13. - 15:45:40 »
Sziasztok van egy ilyenem:
[pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> CMD:privatplate(playerid, vehicleid, params[]) { new nevleker[MAX_PLAYER_NAME], string2[24+MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, nevleker, sizeof(nevleker)); format(string2, sizeof(string2), \"{FF0000}%s\", nevleker); new Float:x,Float:y,Float:z,Float:ang; SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), string2); GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),ang); SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); PutPlayerInVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid),0); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),ang); return 1; }[/pawn] ladmin4 et használok, de ha a /car al le kért kocsinak írom be h /privatplate át írja respawnolja és vissza tesz bele át van írva meg minden de 2 mp után eltünik a kocsi és nem jön vissza, ez ellen mit lehet tenni? elõre is köszönöm! 107
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Skyline & HanZyD vs Christian & pEnZi« Dátum: 2012. Január 12. - 20:55:12 »
Christian Problem? xDDD
109
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Skyline vs pEnZi« Dátum: 2012. Január 11. - 13:09:50 »
mi nehéz? agyad nehéz
110
Kihívások / Skyline vs pEnZi« Dátum: 2012. Január 10. - 19:22:50 »
pEnZi majd találj ki feladatot xDDD
Bíró: Crhistian 111
Drift / Skyline New Drift Spot« Dátum: 2012. Január 10. - 17:31:36 »
OFF: Necro.O pls ne szolj hozzá!!! xDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=FcjjPz49m-k&feature=youtu.be UnatkoztamxDDDD 112
Járművek / Elegy Fuck Yeah Style« Dátum: 2012. Január 09. - 15:15:36 »
készítõ: én (SKYLINE)
forrás: http://samp-dps.tarhely.biz/index.php?topic=142.msg353 v0.1: Képek: http://kepfeltoltes.hu/120108/samp_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/120108/samp2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Letöltés: v0.1 (Kicsit bugos) v0.2: Képek: Még nem biztos hogy így fog kinézni!! http://kepfeltoltes.hu/120108/samp3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Letöltés: Hamarosan! 113
Sziasztok!
Most kérek elösször MTA ügybe segítséget de nem tudok már mit csinálni, a problémám: A GTA San Andreas ba vissza tedtem egy régi gta3.img et mert ami volt elrontodtam, és amikor a map editorra katintok akkor félig betölti és ezt írja ki: Az MTA: San Andreas müködése leált Aza datok amelyikel dolgozott elvesztek elõre is köszönöm a segítséget!! Megoldva! 115
Drift / Skyline Drift - Utolsó Drift videóm!!!!« Dátum: 2012. Január 03. - 21:21:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=3YlP8HgdEkg
Hozzáfûzni valóm: TH3 hajrá kritizáld, szold le, úgy is utolsó videóm nem számít 117
SA-MP: Szerverfejlesztés / San Fierro Tûzoltóság (Garázs) + Script« Dátum: 2012. Január 01. - 15:36:05 »Sziasztok A Napokban elkezdtem egy mapot, és gondoltam publikálom Készítõ: én (SKYLINE) Objecktek száma: 165 Jármûvek száma: 2 Teleport: -2310.7468,-71.5127,34.8236 Készítési idõ: 3 óra + 30 perc a script Tesztelt verzión: 0.3d-R2 Csomag tartalma: 1.) Sfgarage.map 2.) Plugin(0.3d) 3.) Include(0.3d) 4.) Jármû koordináták 5.) Teleport koordináta 6.) Komplett MAP + Script Még lesznek újítások! Videó: http://youtu.be/hJ5v8Dhjpgw?hd=1 Csomag Letöltése: http://solidfiles.com/d/af04517f27/ 118
Segítségkérés / SA:MP "double sided"« Dátum: 2011. December 31. - 16:39:09 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy SA:MP ba meg oldható-e a double sided \"Két Oldalas\" object? Mert van a CJ_SPORT_WALL és annak csak egy oldala van a másik átlátszó, és nem szeretnék/szeretnénk szenvedni a folyamatos másolással, hogy legyen másik oldala is. Elõre is köszönöm a segítséget! 119
Segítségkérés / ProgressBar« Dátum: 2011. December 27. - 13:01:04 »
Sziasztok csináltam egy ilyen progress bar -t
tegnap még jó volt de nem tudom ma mért nem megy, a timerek lefutnak mert eltûnik egy kis idõ után a bar de viszont nem akarja frissíteni õket nem tudom mért kód: [pawn]#include <a_samp> #include <progress> new Bar:FPB[MAX_PLAYERS]; forward Varakozas(playerid); forward Varakozas2(playerid); forward Varakozas3(playerid); forward Varakozas4(playerid); forward Varakozas5(playerid); forward Varakozas6(playerid); forward Varakozas7(playerid); forward Varakozas8(playerid); forward Varakozas9(playerid); forward Varakozas10(playerid); forward ObjLerak(playerid); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/fegyverek\", cmdtext, true, 10) == 0) { FPB[playerid] = CreateProgressBar(471.00, 406.00, 151.50, 5.19, 0x00FF00FF, 100.0); ShowProgressBarForPlayer(playerid, FPB[playerid]); SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas\", 1000, false); return 1; } return 0; } public Varakozas(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 10.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas2\", 3000, false); } public Varakozas2(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 20.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas3\", 3000, false); } public Varakozas3(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 30.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas4\", 3000, false); } public Varakozas4(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 40.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas5\", 3000, false); } public Varakozas5(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas6\", 3000, false); } public Varakozas6(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 60.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas7\", 3000, false); } public Varakozas7(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 70.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas8\", 3000, false); } public Varakozas8(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 80.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas9\", 3000, false); } public Varakozas9(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 90.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"Varakozas10\", 3000, false); } public Varakozas10(playerid) { SetProgressBarValue(FPB[playerid], 100.0); UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid); SetTimer(\"ObjLerak\", 3000, false); } public ObjLerak(playerid) { DestroyProgressBar(FPB[playerid]); return 1; }[/pawn] elõre is köszönöm! UI.: Van egy TextDraw is a szerverembe, de ha azt kiveszem akkor se megy 120
Segítségkérés / Move object Forgatása« Dátum: 2011. December 26. - 11:02:35 »
Sziasztok
Nem tudom hogy jól írom le mert ebbe még új vagyok ha van egy moveobjectem(dynamic object) azt hogy lehet az Angle tengejen forgatni? (nem tudom hogy a meg felelõ szavakkal írtam le ) |