Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - [sdc]skyline

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
Segítségkérés / Plate bug
« Dátum: 2012. Január 13. - 15:45:40 »
Sziasztok van egy ilyenem:
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:privatplate(playerid, vehicleid, params[])
{
   new nevleker[MAX_PLAYER_NAME], string2[24+MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, nevleker, sizeof(nevleker));
        format(string2, sizeof(string2), \"{FF0000}%s\", nevleker);
   new Float:x,Float:y,Float:z,Float:ang;
   SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), string2);
   GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
   GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),ang);
   SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
   SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
   PutPlayerInVehicle(playerid,GetPlayerVehicleID(playerid),0);
   SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),ang);
   return 1;
}[/pawn]
ladmin4 et használok, de ha a /car al le kért kocsinak írom be h /privatplate át írja respawnolja és vissza tesz bele át van írva meg minden de 2 mp után eltünik a kocsi és nem jön vissza, ez ellen mit lehet tenni?
elõre is köszönöm!

107
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Skyline & HanZyD vs Christian & pEnZi
« Dátum: 2012. Január 12. - 20:55:12 »
Christian Problem? xDDD

108
Drift / Skyline & HanZyD
« Dátum: 2012. Január 11. - 20:13:23 »

109
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Skyline vs pEnZi
« Dátum: 2012. Január 11. - 13:09:50 »
mi nehéz? agyad nehéz

110
Kihívások / Skyline vs pEnZi
« Dátum: 2012. Január 10. - 19:22:50 »
pEnZi majd találj ki feladatot xDDD
Bíró: Crhistian

111
Drift / Skyline New Drift Spot
« Dátum: 2012. Január 10. - 17:31:36 »
OFF: Necro.O pls ne szolj hozzá!!! xDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=FcjjPz49m-k&feature=youtu.be
UnatkoztamxDDDD

112
Járművek / Elegy Fuck Yeah Style
« Dátum: 2012. Január 09. - 15:15:36 »
készítõ: én (SKYLINE)
forrás: http://samp-dps.tarhely.biz/index.php?topic=142.msg353
v0.1:
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120108/samp_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120108/samp2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés: v0.1 (Kicsit bugos)
v0.2:
Képek:
Még nem biztos hogy így fog kinézni!!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120108/samp3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés: Hamarosan!

113
Archívum / MTA Help
« Dátum: 2012. Január 08. - 19:12:04 »
Sziasztok!
Most kérek elösször MTA ügybe segítséget de nem tudok már mit csinálni,
a problémám:
A GTA San Andreas ba vissza tedtem egy régi gta3.img et mert ami volt elrontodtam, és amikor a map editorra katintok akkor
félig betölti és ezt írja ki: Az MTA: San Andreas müködése leált Aza datok amelyikel dolgozott elvesztek
elõre is köszönöm a segítséget!!
Megoldva!

115
Drift / Skyline Drift - Utolsó Drift videóm!!!!
« Dátum: 2012. Január 03. - 21:21:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=3YlP8HgdEkg
Hozzáfûzni valóm:
TH3 hajrá kritizáld, szold le, úgy is utolsó videóm nem számít

116
Drift / SA:MP Welcome to 2012
« Dátum: 2012. Január 02. - 21:20:02 »

117
SA-MP: Szerverfejlesztés / San Fierro Tûzoltóság (Garázs) + Script
« Dátum: 2012. Január 01. - 15:36:05 »

Sziasztok

A Napokban elkezdtem egy mapot, és gondoltam publikálom

Készítõ: én (SKYLINE)

Objecktek száma: 165

Jármûvek száma: 2

Teleport: -2310.7468,-71.5127,34.8236

Készítési idõ: 3 óra + 30 perc a script

Tesztelt verzión: 0.3d-R2

Csomag tartalma:

1.) Sfgarage.map

2.) Plugin(0.3d)


3.) Include(0.3d)


4.) Jármû koordináták


5.) Teleport koordináta


6.) Komplett MAP + Script


Még lesznek újítások!

Videó:
http://youtu.be/hJ5v8Dhjpgw?hd=1

Csomag Letöltése:
http://solidfiles.com/d/af04517f27/

118
Segítségkérés / SA:MP "double sided"
« Dátum: 2011. December 31. - 16:39:09 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy SA:MP ba meg oldható-e a double sided \"Két Oldalas\" object?
Mert van a CJ_SPORT_WALL és annak csak egy oldala van a másik átlátszó, és nem szeretnék/szeretnénk szenvedni a folyamatos másolással, hogy legyen másik oldala is.
Elõre is köszönöm a segítséget!

119
Segítségkérés / ProgressBar
« Dátum: 2011. December 27. - 13:01:04 »
Sziasztok csináltam egy ilyen progress bar -t
tegnap még jó volt de nem tudom ma mért nem megy, a timerek lefutnak mert eltûnik egy kis idõ után a bar de viszont nem akarja frissíteni õket nem tudom mért
kód:
[pawn]#include <a_samp>
#include <progress>
new Bar:FPB[MAX_PLAYERS];
forward Varakozas(playerid);
forward Varakozas2(playerid);
forward Varakozas3(playerid);
forward Varakozas4(playerid);
forward Varakozas5(playerid);
forward Varakozas6(playerid);
forward Varakozas7(playerid);
forward Varakozas8(playerid);
forward Varakozas9(playerid);
forward Varakozas10(playerid);
forward ObjLerak(playerid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fegyverek\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    FPB[playerid] = CreateProgressBar(471.00, 406.00, 151.50, 5.19, 0x00FF00FF, 100.0);
    ShowProgressBarForPlayer(playerid, FPB[playerid]);
        SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
       UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
   SetTimer(\"Varakozas\", 1000, false);
   return 1;
}
return 0;
}
public Varakozas(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 10.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas2\", 3000, false);
}
public Varakozas2(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 20.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas3\", 3000, false);
}
public Varakozas3(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 30.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas4\", 3000, false);
}
public Varakozas4(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 40.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas5\", 3000, false);
}
public Varakozas5(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 50.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas6\", 3000, false);
}
public Varakozas6(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 60.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas7\", 3000, false);
}
public Varakozas7(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 70.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas8\", 3000, false);
}
public Varakozas8(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 80.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas9\", 3000, false);
}
public Varakozas9(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 90.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"Varakozas10\", 3000, false);
}
public Varakozas10(playerid)
{
    SetProgressBarValue(FPB[playerid], 100.0);
    UpdateProgressBar(FPB[playerid], playerid);
    SetTimer(\"ObjLerak\", 3000, false);
}
public ObjLerak(playerid)
{
DestroyProgressBar(FPB[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
elõre is köszönöm!
UI.: Van egy TextDraw is a szerverembe, de ha azt kiveszem akkor se megy

120
Segítségkérés / Move object Forgatása
« Dátum: 2011. December 26. - 11:02:35 »
Sziasztok
Nem tudom hogy jól írom le mert ebbe még új vagyok :D
ha van egy moveobjectem(dynamic object)  azt hogy lehet az Angle tengejen forgatni? (nem tudom hogy a meg felelõ szavakkal írtam le :D)

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal