Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Szilard

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Segítségkérés / Scripter(eke)t keresek
« Dátum: 2011. Március 22. - 19:30:56 »
Üdv.
Scripter(eke)t keresek egy party szerverre,amit most kezdenék el.
Mivel egyedül elég nehéz elkészíteni a legjobb szervert,amire sok ember szívesen jön (fõleg úgy,hogy van mellette egy RPG szerverem,meg 1 játékom amit folyamatosan karbantartani kell) ,admin jogért,szerintem,aki ténleg foglalkozna vele eléggé,annak elég ez.
Ebben lenne:DM , Stunt , Parkour | Bandák , Munkák

137
RP/RPG kérések / Rendszám
« Dátum: 2011. Február 27. - 09:59:22 »
Üdv.
Nekem egy olyan script kellene,hogy a meglévõ rendszámot át tudja írni.És ha át írta,a kocsin is (0.3c) azt írja.És ez resi után is így maradjon.
(Mikor megveszi a kocsit csak kap egy rendszámot,mint igazából is,ott se õ választja mikor megveszi.De utánna egy kis pénzért õ választhat rendszámot,itt is úgy lenne,de elég csak annyi ha akárhol át tudja iratni a rendszámot és a kocsin is látszik,és resi után megmarad.)

138
Szkript kérések / Autó spawnolás egybõl
« Dátum: 2011. Február 16. - 19:32:19 »
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy mikor belép a player,akkor ha kocsit szeretne használni be kell írnia hogy /kocsi spawn1 (vagy spawn2 vagy spawn3).És ha nem írja be nem is jelenik meg,és max 1 kocsi lehet lespawnolva.
Azt szeretném,ha amikor elindult a szerver,ahány autója van mindet spawnolja le.Hogy lenne megoldható?
A parancsok:
 
else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn1\",true) == 0)
        {
      if(PlayerInfo[playerid][pCarkey] == SCRIPT_CARS) {
                   SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked nincs 1es számú kocsid.\");
                   return 1;
                  }
            if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey]][cImpounded]==1) {
                SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
                return 1;
      }
      if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey]][cOwned] == 0)
      {
         PlayerInfo[playerid][pCarkey] = SCRIPT_CARS;
                  }
                  if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
              else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
              else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
              else
         {
         new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey];
                  new carid;
                  carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
                  VehSpawned[carid] = 1;
                  GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Auto ~g~Spawnolva!\", 5000, 1);
                  VehicleOwned[carid] = key;
                  SetVehicleToRespawn(carid);
                  LoadMods(carid,key);
                  SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
 
                  if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
         {
             Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
         }
         else
         {
             Gas[carid] = 100;
         }
                  VehicleWindows[carid] = 0;
                  }
      return 1;
            }
            else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn2\",true) == 0)
        {
                  if(PlayerInfo[playerid][pCarkey2] == SCRIPT_CARS)
                  {
                   SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"HIBA:Nincs 2es számú kocsid.\");
                   return 1;
                  }
            if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey2]][cImpounded]==1) {
                SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
                return 1;
      }
                if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey2]][cOwned] == 0)
                {
                    PlayerInfo[playerid][pCarkey2] = SCRIPT_CARS;
                }
                if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
            else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
            else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
       else
       {
       new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey2];
       new carid;
                carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
                VehSpawned[carid] = 1;
                GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Kocsi2 ~g~Spawnolva\", 5000, 1);
                VehicleOwned[carid] = key;
                SetVehicleToRespawn(carid);
                LoadMods(carid,key);
                SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
                if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
       {
           Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
       }
       else
       {
           Gas[carid] = 100;
       }
                VehicleEngine[carid] = 0;
                VehicleWindows[carid] = 0;
                }
                return 1;
            }
            else if(SmallLifeParancs(x_job,\"spawn3\",true) == 0)
        {
               if(PlayerInfo[playerid][pCarkey3] == SCRIPT_CARS)
               {
                   SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked nincs 3as számú kocsid.\");
                   return 1;
               }
           if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey3]][cImpounded]==1) {
                SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Your car is impounded, Go to the PD and pay your fine!\");
                return 1;
      }
               if(CarInfo[PlayerInfo[playerid][pCarkey3]][cOwned] == 0)
               {
                   PlayerInfo[playerid][pCarkey3] = SCRIPT_CARS;
                   return 1;
               }
               if(ForwardOwnCar(1,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
           else if(ForwardOwnCar(2,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
           else if(ForwardOwnCar(3,playerid)) { SmallLifeMessage(playerid,COLOR_GREY,\"Neked már le van spawnolva egy kocsid,írd be hogy /v despawn!\"); return 1; }
           else
      {
      new key = PlayerInfo[playerid][pCarkey3];
      new carid;
               carid = SmallLifeVehicle(CarInfo[key][cModel],CarInfo[key][cLocationx],CarInfo[key][cLocationy],CarInfo[key][cLocationz]+1.0,CarInfo[key][cAngle],CarInfo[key][cColorOne],CarInfo[key][cColorTwo],3600);
               VehSpawned[carid] = 1;
               GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Kocsi3 ~g~Spawnolva\", 5000, 1);
               VehicleOwned[carid] = key;
               SetVehicleToRespawn(carid);
               LoadMods(carid,key);
               SetVehicleNumberPlate(carid, CarInfo[key][cPlate]);
               if(CarInfo[key][cFuel] > 0)
      {
          Gas[carid] = CarInfo[key][cFuel];
      }
      else
      {
          Gas[carid] = 100;
      }
               VehicleEngine[carid] = 0;
               VehicleWindows[carid] = 0;
               }
               return 1;
            }

139
Segítségkérés / Object eltûnt
« Dátum: 2011. Február 15. - 18:48:28 »
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy tettem be pár objectet,és pár el tünt.Pl ATM meg a kórházba az ágyak eltûntek.Mi lehet a probléma?

140
Segítségkérés / Linux nemjó
« Dátum: 2011. Február 12. - 15:15:15 »
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy házi szerveren,Windowson tökéletes a szerverem,Linuxon pedig,hosztoson (10-30-200 slotoson is próbáltam) nem jó.A kamerát váltja LS-ben,Angel Pine helyett.És ha regelve vagy akkor is dialog bejön regelõ jelszó loginoló jelszó és utánna kamera LS-ben.

141
Törölt RP Szerverek / Small Life RPG
« Dátum: 2011. Február 05. - 08:13:42 »
Üdvözlök mindenkit!
Small Life RPGLehet késve,de lassan elkészülünk,
Ma elindul szerverünk.
200 slot áll rendelkezésre.
Oldal címe:http://********.net ÚJ
Szerver IP:**.**.**.***:**** ÚJ
A szerver megy!
-Van autószalon,3 autód lehet.Vehetsz biciklit,motort,autót,sportkocsit és egyebeket.
-Rengeteg kiadó (szabad) banda és szervezet.(Ezek leaderes munka -ként vannak.)
 -Mentõautóba belehet menni hátulról,és ha mész vele akkor is oda tesz ki ha kimész.A mentõ autóban egy interior van,ami nagyon jó belülrõl.(Amikor beültél /enter)
 -Ugyanígy,a lakókocsiba is belehet menni!Ez is egy interioros,és van benne sütõ,ágy,meg minden ami kell!(Amikor beültél /enter)
-Admin felvétel NINCS
-Aktív,segítõkész admin csapat
-Folyomatosan fejlesztett mód
-Több mint 500 animáció (/animlist /animlist2)
-ATM Rendszer
-Sima munkák:
 

-Szerelõ (Ez leaderes lesz!)
-Ügyvéd
-Kukás
-Pizzafutár
-Fegyverkereskedõ
-Drogdíler
-Úttisztító
-Autótolvaj
 

-/V Jármû Rendszer
-Fel nyitható csomagtartó,motorháztetõ.Nem kell a kocsiban se ülnöd,de mellette kell lenned.(Pl csomagtartó mögött-csomagtartóhoz!):
Parancsai:
-/opentrunk (csomagtartó)
-/closetrunk
-/openhood (motorháztetõ)
-/closehood
-Lámpa:/v lights (felkapcsolás/lekapcsolás)
-Jó riasztó rendszer:
A kicsi egy kis ideig,
Van jobb az már több ideig,
És a legjobb még a rendõrséget is riasztja!
-El lehet lopni az autókat (szervezetekét,leaderes munkákét,vizsga kocsit nem engedi).
Mivel IRL is el lehet,de ezen még változtatunk ha sok lesz rá a panasz.
És még sok dolog,ha érdekel nézz fel az oldalra! http://****-*****.******.net
Panaszokat,javaslatokat várunk.Mivel mi fejlesztõk nem sokat vagyunk fent,ti játszotok nektek kell mondani mi rossz,hogy tudjunk rajta javítani.Ötletekkel is így vagyunk.
Bankrablás még azért nincs,mivel most nyílt a szerver,sok pénz lenne miatta.

142
RP/RPG kérések / Szervezet\\Banda
« Dátum: 2011. Február 04. - 16:15:18 »
Üdv.
Nem tudom,de én nem találtam ilyen scriptet.Ezért nyitom ezt a témát,hátha valaki segít,esetleg keresni is.
Az lenne a lényege,hogy a leaderes munkáim megvannak,de kellene szervezet is.
Tudnának bankot rabolni és lenne saját kocsijuk.(Az utóbbit én is megtudom csak kellene 1 alap meg a bankrablás)
És ha nagyon jó akkor banda széf is lenne.Elõre is köszönöm a válaszokat.

143
Segítségkérés / Játszott óra
« Dátum: 2011. Február 01. - 16:07:35 »
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy már majdnem kész a módunk (hurrá) de nem számolja az idõt.
Eddig jó volt de most nem.Eredetileg egy letöltött mód volt,tutorial-nál nem számolta az idõt,abból kitöröltünk kicsit és most sehogyse számolja régi tagoknak se.Köszi elõre is a választ!

144
Segítségkérés / Error.MSG
« Dátum: 2011. Január 27. - 17:45:53 »
Üdv.
Lenne egy kis problémám.Már volt ilyen errorom sokszor,de elfelejtettem hogy kell megcsinálni,és a samp forum (eredeti) nem megy épp,ezért nyitottam témát.
undefined symbol \"msg\"
ezt írja.
Elõre is köszi.

145
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mûködés leállt
« Dátum: 2011. Január 26. - 19:43:31 »
Üdv.
Lenne egy kis (nagyon nagy) problémám!
Mikor F5-öt megnyomnám pawno-ba, (amx-é konvertálás)
Akkor kijön a következõ:
,,Pawn Compiler library mûködése leállt\"
Ezt a módot egy ismerõsömtõl kaptam így,nem tudom mi lehet a baj.
A modot feltölteni nem fogom!

146
Segítségkérés / Y objects
« Dátum: 2011. Január 26. - 18:45:16 »
Üdv.
Tudom h 2x nyitottam,de már rájöttem h ide kellett volna!
Valaki adna egy linket a Y_objects-hez?
INC megvan,de nem tudtam letölteni,mert már törölték data-ról.

147
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Y_objects
« Dátum: 2011. Január 26. - 18:25:43 »
Üdv.
Valaki adna egy linket a Y_objects-hez?Lehet nem RPG kérés,de RPG szeróhoz kellene.
INC megvan,de nem tudtam letölteni,mert már törölték data-ról.

148
RP/RPG kérések / Mentõ autót csak mentõsök
« Dátum: 2011. Január 23. - 08:41:17 »
Üdv.
Az lenne a problémám,hogy csináltam egy mentõs helit,és szerintem állandóan el fogják lopni.Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehet azt megcsinálni,hogy a mentõs autókat csak mentõsök,rendõr autókat csak rendõrök vihetnék el.Szerelõt csak szerelõk,taxit csak taxisok stb.Köszi elõre is.

149
RP/RPG kérések / RP pontozás
« Dátum: 2011. Január 22. - 20:04:37 »

if(strcmp(cmd, \"/RP\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat:/RP [JátékosID] [Pont]\");
                return 1;
            }
            new playa;
            new pont;
            playa = ReturnUser(tmp);
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            pont = strval(tmp);
            if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1337)
            {
                if(IsPlayerConnected(playa))
                {
                    if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
                    {
                        GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                        format(string, 256, \"[ADMIN] %s Rp Pontozta %s -t!Kiadott pont: %d.\", sendername,giveplayer,pont);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
                        SendClientMessage(playa, COLOR_BLUE, \"RP pontot kaptál! RP Pontod jelenlegi állása: %d\", pont);
                        PlayerInfo[playa][RpPontok] = pont;
                    }
                }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem vagy elég nagy Admin!\");
            }
        }
        return 1;
    }

 
(Az eredetit sivi151 írta!)
Üdv.
Ezzel nekem az lenne a problémám,hogy ha adok 10 RP-t,meg utánna 1 RP-t akkor 11 lesz az RP-je 5,5 helyett.És annyi,hogy restart után elveszlik.Ha segít valaki elõre is köszi  ;D.

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal