Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - totar

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Üdv!
Van egy kód,:
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float:qw,Float:qx,Float:qy,Float:qz,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank)
{
    new Float:sqw = qw * qw,
Float:sqx = qx * qx,
Float:sqy = qy * qy,
Float:sqz = qz * qz,
Float:unit = sqx + sqy + sqz + sqw,
Float:test = qx * qy + qz*qw;
if(test > 0.499 * unit)
{
heading = 2 * atan2(qx,qw);
attitude = 3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
if(test < -0.499 * unit)
{
heading = -2 * atan2(qx,qw);
attitude = -3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
    heading = atan2(2 * qy * qw - 2 * qx * qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
attitude = asin(2 * test / unit);
bank = atan2(2 * qx * qw - 2 * qy * qz, - sqx + sqy - sqz + sqw);
return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank)
{
    new Float:quat_w,
Float:quat_x,
Float:quat_y,
Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y,heading,attitude,bank);
bank = -1 * bank;
    return 1;
}

 
amivel lelehet kérni a jármû rotációját, és ebbõl a \"bank\" részt fölhasználva a motor elõre/hátra dõlésszögét kapom eredményül!
No, de ezt a számot nem tudom fölhasználni a SetVehicleAngularVolecityhez, mert oda az X, Y tengelyen belüli dõlés szám kellene, de ebbõl az egy számból nem tudok csinálni egy X, Y tengelynek megfelelõt.
Ezért arra gondoltam, hogy a rotation lekérdezésére alkalmas kódot átalakítom, de nem tudom jól megoldani.
Ez az átalakított kód arra szolgálna hogy lekérdezzem a \"bankx\", és a \"banky\"-t.
Íme a 2. kód:
 

stock ConvertNonNormaQuatToEuler(Float:qw,Float:qx,Float:qy,Float:qz,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank,&Float:bankx,&Float:banky)
{
    new Float:sqw = qw * qw,
Float:sqx = qx * qx,
Float:sqy = qy * qy,
Float:sqz = qz * qz,
Float:unit = sqx + sqy + sqz + sqw,
Float:test = qx * qy + qz*qw;
if(test > 0.499 * unit)
{
heading = 2 * atan2(qx,qw);
attitude = 3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
if(test < -0.499 * unit)
{
heading = -2 * atan2(qx,qw);
attitude = -3.141592653 / 2;
bank = 0;
}
    heading = atan2(2 * qy * qw - 2 * qx * qz, sqx - sqy - sqz + sqw);
attitude = asin(2 * test / unit);
bank = atan2(2 * qx * qw - 2 * qy * qz, - sqx + sqy - sqz + sqw);
bankx = atan2(2 * qx * qw, - sqx + sqy);
banky = atan2(2 * qy * qz, - sqz + sqw);
return 1;
}
stock GetVehicleRotation(vehicleid,&Float:heading,&Float:attitude,&Float:bank,&Float:bankx,&Float:banky)
{
    new Float:quat_w,
Float:quat_x,
Float:quat_y,
Float:quat_z;
    GetVehicleRotationQuat(vehicleid,quat_w,quat_x,quat_y,quat_z);
ConvertNonNormaQuatToEuler(quat_w,quat_x,quat_z,quat_y,heading,attitude,bank,bankx,banky);
bank = -1 * bank;
bankx = -1 * bankx;
banky = -1 * banky;
    return 1;
}

 
Ha valaki megtudná mondani, hogy ha lekérdezem rotationt(elõre, hátra dõlést) akkor késõbb hogyan tudom a jármûnbek(motornak) azt a dõlésszöget visszaadni, azt nagyon megköszönném!
Thx

17
Segítségkérés / GetVehicleRotation ---> SetVehicleAngularVelocity
« Dátum: 2012. Október 26. - 18:03:55 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy a jármû rotációjából(nekem az elõre hátra dõlése kellene)
Abból kellene kiszámítani a SetVehicleAngularVelocity-hez a dõlésszöget, amivel az a baj, hogy az X és az Y a forgási szögtõl változó.
A rotation lekérdezésénél a dõlési szög a Z, és abból az egy szögbõl, amikor lekérdem, megnyomva a fire billentyût, akkor visszaállítaná a dõlésszöget a motornak!
Pls help

18
Segítségkérés / Jármû egyenesben tartása!
« Dátum: 2012. Október 22. - 07:57:59 »
Megoldva

19
Segítségkérés / Jármû ne tudjon letérni az addott egyenes útvonalról!
« Dátum: 2012. Október 20. - 08:53:30 »
Üdv!
Ha van egy motorom, egy egyenes úton, akkor hozzácsatolnák egy objectet, aminek ugyebár van rotation-ja, és lenne egy alap rotationom, amivel, hogy ha nem egyezik meg a jármû rotationja, akkor visszatenné az eredeti rotationra, és akkor a jármû pozícióját is megváltoztatná egyben, ami lenne a cél! pl.: rot x(vagy y, z attól függ)akkor attól még egykerekezni tudna, csak nemtudna jobbra balra menni.
Szerintetek ez kivitelezhetõ?

20
Segítségkérés / Jármûvön milyen animációt használ a player
« Dátum: 2012. Október 14. - 07:57:51 »
Üdv!
Azt hogy tudnám lekérdezni, hogy a jármûvön milyen animot használ a player?
Ezalatt értem azt, hogy motorral kanyarodik, és kinyújtja a lábát stb...
Wikirõl:
 

    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Running anim: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }

 
De ez nem jó, mert nem kérdezi le a jármûvön lefutó animációkat...

21
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!
« Dátum: 2012. Október 12. - 15:17:49 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt megírni, hogy a játékos ne tudjon a jármûvével kanyarodni, hiába nyomja a jobbra balra nyilat, vagy a beállított kanyarodási billentyûket, ne kanyarodjon, ne is forduljon az 1. kerék.
Nem tudom meg-e valósítható.
Ezért kérek titeket segítsetek...
Thx

22
Segítségkérés / Forbid Word
« Dátum: 2012. Szeptember 28. - 17:36:48 »
Megoldva!

23
Segítségkérés / PVar vagy Tömb
« Dátum: 2012. Augusztus 29. - 15:43:23 »
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban használni, tömböt, vagy PVar-t?
Mert a hivatalos SA-MP Fórumon Y_Less Írt egy topicot, amiben azt mondja, hogy ne használjunk PVart, hanem helyette használjunk tömböt...
Íme a link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=268499
Írjátok már le a véleményeteket, hogy szerintetek melyiket éri meg jobban használni(gyorsaság,több funkció terén)?
Thx

24
Segítségkérés / Egy Tabulator(\\t) hány darab számjegyet ér dialogban?
« Dátum: 2012. Augusztus 12. - 12:06:51 »
Üdv, adott a kérdésem, ezért még egyszer nem írnám le.
Köszi elõre is!

25
Segítségkérés / stock Name Length
« Dátum: 2012. Augusztus 11. - 16:07:18 »
Mûködik

26
Segítségkérés / GetVehicleColor Help
« Dátum: 2012. Július 14. - 20:09:43 »
Hy
A kérdés egyértelmû!
Megpróbáltam volna összedobni egy fügvényt, de nem jó valamiért...
Pls help
 

stock CreateVehicle2(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay)
{
new Vehicle = CreateVehicle(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,color1,color2,respawn_delay);
SetGVarInt(\"VehicleColor1\", color1, modelid);
SetGVarInt(\"VehicleColor2\", color2, modelid);
return Vehicle;
}
#define CreateVehicle CreateVehicle2
stock DestroyVehicle2(vehicleid)
{
DeleteGVar(\"VehicleColor1\", vehicleid);
DeleteGVar(\"VehicleColor2\", vehicleid);
return DestroyVehicle(vehicleid);
}
#define DestroyVehicle DestroyVehicle2
stock GetVehicleColor(vehicleid,&color1,&color2)
{
color1 = GetGVarInt(\"VehicleColor1\", vehicleid);
    color2 = GetGVarInt(\"VehicleColor2\", vehicleid);
return 1;
}

27
Megoldva!

28
Segítségkérés / Megoldva
« Dátum: 2012. Június 07. - 20:32:50 »
Megoldva

29
Beszélgetés / Kamionos, vagy stunt szeró
« Dátum: 2012. Június 05. - 15:03:07 »
Üdv!
Kérném a segítségeteket, hogy szerintetek milyen szerót kreáljak... ?
Ha lehet, akkor néminemû indokot is! THX

30
Segítségkérés / MySql Time Ban
« Dátum: 2012. Május 27. - 11:31:09 »
Csá
Valaki tudna segíteni egy mysql time ban elkészítésében?
Ezalatt értem, hogy:
 

Ki bannolt:
Indok:
Bannolási Idõ:
Unban indõ: ide, pl 24 óra, és ha letelik, akkor automatán ub-zi a szeró

 
Egy ilyet hogyan kellene elkészíteni?

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal