Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Nicolas

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. November 10. - 10:02:36 »
Ezt leginkább alex től tudnád megkérdezni, ahogy látom social script.
Eduka[/member]
A getenemyID az chat üzenet kiiratására szolgál, azzal kéri le a bandák nevét ID alapján, majd írja ki hogy melyik bandát támadta meg az adott illegál.
Amúgy arra gyanakszom hogy nem hoztál létre illegál frakciót a megfelelő ID vel azért nem tudja lekérni azt.

17
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. November 08. - 15:43:11 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1478606483\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63510\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sokan panaszkodnak arra hogy login után azonnal összeomlik a kliensük, egy bizonyos audi/stream/aa file megnyitása közben, de lehet csak a kliensüket kéne újra tenni ahelyett hogy sírnának hogy nem megy egy amúgy is más keze által készített mod. Nem tagadom én is bele néztem tanulás céljából, és hát szépen rendezetten nem összehány ottan van megírva, így szép. Bár az inventory mentésének folyamatába azért vannak gondok, főleg mikor mentésre készül és kap egy long execute státuszt és fagyasztja a szervert, de ezt leszámítva gratulálok a modhoz :) Szépen megírtad!
 
Speciel nem tudom neked miért fagyasztja, nálunk nem volt ilyen gond, hiába használták akár többen is egyszerre. :D De megeshet hogy valami nem kerek benne, már annyira nem rémlik a felépítése. :D Amúgy a mostani mód amit készítettünk még jobb lett, mert még átláthatóbb az egész, illetve még jobban működik.  :D
 
[/quote]
Az Existence Roleplay re gondolsz? Voltam fent, szép munka lett, úgy szint grat hozzá. A Design megoldásba sokat fejlődtetek Social hoz képest :)

18
Segítségkérés / Segítség
« Dátum: 2016. November 07. - 15:03:31 »
Ha másképpen írtad meg az lap kezeléseket, akkor a \"adminduty\" hivatkozást az általad írt hivatkozásra írd át.

19
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. November 07. - 15:01:39 »
Sokan panaszkodnak arra hogy login után azonnal összeomlik a kliensük, egy bizonyos audi/stream/aa file megnyitása közben, de lehet csak a kliensüket kéne újra tenni ahelyett hogy sírnának hogy nem megy egy amúgy is más keze által készített mod. Nem tagadom én is bele néztem tanulás céljából, és hát szépen rendezetten nem összehány ottan van megírva, így szép. Bár az inventory mentésének folyamatába azért vannak gondok, főleg mikor mentésre készül és kap egy long execute státuszt és fagyasztja a szervert, de ezt leszámítva gratulálok a modhoz :) Szépen megírtad!

20
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. November 07. - 14:45:13 »
Nincs mit, illetve arra szolgál hogy Alex ék php-n át ellenőriztetik a serial-t és a login adatokat, ha bármely address eltér, vagy pl külső ipv4 et adsz meg, de localhostról lépsz fel a szerveredre az esetben is error-t fog kimutatni, mert más ip tartományból nem ellenőrzi vissza a kapcsolatot. De azt hiszem hogy 1.5.3-mason már crash el a mod, legalábbis úgy hallottam.

21
Segítségkérés / Social Gaming Mod probléma
« Dátum: 2016. November 05. - 21:42:40 »
127.0.0.1 es adressről probáld, bár nálam natolt hálózaton ipv4 ről is hibátlan.  A szerver elérési URL jét se felejtsd átírni.

22
Segítségkérés / Fekete képernyő ZEROMTA Edit
« Dátum: 2016. Október 16. - 08:31:45 »
A megoldás a fekete képernyőre a ?getr3kt által leírt funkció.

23
Segítségkérés / Alap modell
« Dátum: 2016. Szeptember 28. - 23:18:15 »
Privátba megírtam neked. Ha kell benne segítség írj és ha holnap végeztem a melóba leírom részletesebben.

24
Segítségkérés / Alap modell
« Dátum: 2016. Szeptember 28. - 19:55:52 »
Ez attól is függ milyen alap modellekre gondolsz.
Alap GTA SA objektekre vagy 3ds maxos modellekre amik \"alapnak\" mondhatóak.
Ha alap GTA SA object kell akkor azt a gta3.img ből kitudod venni txd workshop segítségével.

25
Segítségkérés / Object?
« Dátum: 2016. Szeptember 28. - 00:38:34 »
Ha modellezett talajt készítesz neki annak tudsz egyedi collisiont is adni. 3ds max ba kitudod exportálni .col file ként az objectedet.
(Ha a 3ds maxos .col file nem lenne valamiért jó, akkor importáld be col editorba és onnan exportáld.)

26
Segítségkérés / mysql el van baja...
« Dátum: 2016. Szeptember 16. - 23:44:47 »
1 tipp.
Ha xampp általi mysql-t használsz az új xampp security végett engedélyezned kell a külső IP lekérést, ellenkező esetben megtagadja a szerver felől érkező lekérést, hacsak nem locahost/127.0.0.1-et használsz. Továbbá csinálj 1 user-t aminek teljes jogot adsz phpmysql ben és a többit vedd ki.

27
Modellezés / Textúra
« Dátum: 2016. Szeptember 14. - 11:16:35 »
Gondolom az aszfalt textúra, a képen látszik hogy egészen az alap út textúráig be van sötétedve, amit mondjuk nem értek hogy hogy, az alap amit csináltál az ennyire túl lenne méretezve? A jövőbe lévő textúra hibák orvosolására figyelj rá hogy az alap kitöltendő helyet megfelelő méretű object el töltsd ki vagy előfordulhat hogy \"fodrozódni\" fog a textúrád.

28
Segítségkérés / ban / kick hiba
« Dátum: 2016. Szeptember 14. - 10:40:59 »
Pedig nem valhalla, mint írtam egy másik mód admin systeme, a valhallás meg azért eléggé különbözik.
 

addCommandHandler( \"kick\",
function( player, commandName, otherPlayer, ... )
if otherPlayer then
   local other, name = exports.players:getFromName( player, otherPlayer, true )
   if other then
      if not hasObjectPermissionTo( other, \"command.kick\", false ) then
         local reason = table.concat( { ... }, \" \" )
         kickPlayer( other, player, #reason > 0 and reason )
      else
         outputChatBox( \"You can\'t kick this player.\", player, 255, 0, 0 )
      end
   end
else
   outputChatBox( \"Syntax: /\" .. commandName .. \" [player] [reason]\", player, 255, 255, 255 )
end
end,
true
)
addCommandHandler( \"ban\",
function( player, commandName, otherPlayer, hours, ... )
hours = tonumber( hours )
if otherPlayer and hours and hours >= 0 and ( ... ) then
   local other, name = exports.players:getFromName( player, otherPlayer, true )
   if other then
      if not hasObjectPermissionTo( other, \"command.ban\", false ) then
         local reason = table.concat( { ... }, \" \" ) .. \" (\" .. ( hours == 0 and \"Permanent\" or ( hours < 1 and ( math.ceil( hours * 60 ) .. \" minutes\" ) or ( hours .. \" hours\" ) ) ) .. \")\"
         if exports.sql:query_free( \"UPDATE wcf1_user SET banned = 1, banReason = \'%s\', banUser = \" .. exports.players:getUserID( player ) .. \" WHERE userID = \" .. exports.players:getUserID( other ), reason ) then
            local serial = getPlayerSerial( other )
            banPlayer( other, true, false, false, player, reason, math.ceil( hours * 60 * 60 ) )
            if serial then
               addBan( nil, nil, serial, player, reason .. \" (\" .. name .. \")\", math.ceil( hours * 60 * 60 ) )
            end
         end
      else
         outputChatBox( \"You can\'t ban this player.\", player, 255, 0, 0 )
      end
   end
else
   outputChatBox( \"Syntax: /\" .. commandName .. \" [player] [time in hours, 0 for infinite] [reason]\", player, 255, 255, 255 )
end
end,
true
)

29
Segítségkérés / infobox adutyhoz
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 17:16:44 »
Használd inkább a [*code=lua][/*code]-ot * nélkül.
Probáld meg így:
 
addNotification(szövegrész, tipusok);

 
Tipusok: \"error\" \"warning\" \"info\" \"success\"

30
Segítségkérés / object villogás
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 16:23:39 »
Amit Xistance küldött neked, az a megfelelő megoldás rá, valamint a script ben tudsz radius-t állítani mekkora területre érvényesüljön.
 Nekem hogy ne villogjon a háttér illetve ne tünedezzen el a VH ra így alkalmaztam (Nekem tökéletesen működik)
A radius-al lehet még játszadozni de nekem ezekkel az értékekkel működik rendesen.
 
removeWorldModel (4103, 35, 1134.4000244141, -1783.8000488281, 13)
 
for i=4103,10000 do
    removeWorldModel(i,35, 1134.4000244141, -1783.8000488281, 13)
end
setOcclusionsEnabled(false)  -- Also disable occlusions when removing certain models

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal