Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Általános / PredlineRPG egy kis történet« Dátum: 2012. Február 03. - 17:01:04 »
sziasztok
Remélem admin nemfogja zárni ezt a témát vagy törõlni nos egy szerverrõl van szó, a neve PredlineRPG (91.82.84.189:7751) elmondok egy történetet: Nyavajgott nekem pm-ben egy csávó h segítsek nekik (scriptelni) mer nemtudnak semmit. nos áldott jó szívem egye fene, úgyis szeretek DT móddal dolgozni. csináltam nekik frakciókat,munkát, bugokat javítottam had ne soroljam tovább. egyszer csak felmek, kirug adminból a kiscsávó és bannol ezzel az üzenettel: nincs már szükségünk rád.. láttam volt az RP szervereknél is h hírdették és szídtátok mint a bokrot, ezér is segítettem nekik, de ez már cink És csak mondom h az RP az RP volt míg ottvoltam, felmentem más néven, mindenki non. lehet mer tartottak tõlem nemtudom de én nem sz**kodtam várom a megjegyzéseket Nagy örömmel jelentem be hogy az elsõ Rp szerverem megnyitott 1-2 éve tanulom a pawnot gondoltam megpróbálok valamit kezdeni a tudásommal 62
Segítségkérés / DeAMX« Dátum: 2012. Február 03. - 16:37:20 »
sziasztok
van egy nagy problémám scripter vok egy szerveren és ftp-rõl leszedtem a pwn fájlt és az enyémre kicseréltem, node amit leszedtem pwn-t régebbi változata és pwn-t nemszoktam ftp-re feltölteni próbálkoztam a DeAMX-el de 1kb-os pwn-t csinál csak ennyit tartalmaz a pwn: [pawn]#include <a_samp> #include <core> #include <float> [/pawn] próbáltam rendszer visszaállításal de azt nem hozta vissza tudtok vlami megoldást ? 63
Szkript kérések / tûz script« Dátum: 2012. Február 01. - 19:07:08 »
sziasztok
találtam annó egy Tûz Scriptet amivel létrehoz xy helyen tüzet és el lehet oltani node ezt se találtam már meg... angol fórumon volt, és sajna megaupload-on volt az összes cuccom és nemtom ugyebár leszedni ha lát vlaki ilyet kérem linkeljen danke Schön 64
Szkript kérések / roadblock FS« Dátum: 2012. Január 31. - 15:02:28 »
sziasztok
régebben találtam egy roadblock fs-t ami szögesdrótot rakott le és egy inc is kelett hozzá amivel kilyukasztotta a kocsik kerekét mint említettem régebben találtam de most nemtalálom remélem tudtok linkelni 65
Segítségkérés / kick by mta« Dátum: 2012. Január 31. - 10:02:31 »sziasztok az a gondom h mikor rámek MTA-ban h \"MapEditor\" tölt,tölt de kiírja h kickelve vok xD volt h elindult, letettem egy objectet és kick xD mondom omg.. van sobeit de egyébb más nincs, nincs modolva se az SA letöröltem sobeit-et és ugyan az már nem 1 mta-t szedtem le.. problem? tudja vlaki?mer én már infartust kaptam 66
Segítségkérés / unknown mod (host)« Dátum: 2012. Január 27. - 14:55:03 »
sziasztok
újabb kérdéssel jövök mer már megpróbáltam mindent szal a host-on a modnál aztírja h UNKNOWN és mikor belépek alap mod-ot ad be, milehet a hiba ? ötletek ? 67
Segítségkérés / házin van hoston nincs« Dátum: 2012. Január 26. - 18:59:43 »
sziasztok
ilyennel most találkozom elõször h házin mennek a berakott objectek azaz benntvannak mikor hostra beteszem meg nincs, mi lehet a gond ? 68
Játékok / mondjatok online race-t« Dátum: 2012. Január 23. - 16:49:45 »
sziasztok
mostanság unatkozom és samp-al nem igen foglalkozom már csak fórumra járok fel na szal olyan kéne nekem h ONLINE autóversenyes játék /drift / stb köszi azér ehhez próbáljunk igazodni: 3.0mhz proci 1gb ram 1 gb Ati radeon 69
Segítségkérés / pozíció irányok« Dátum: 2012. Január 06. - 10:03:10 »
sziasztok
engem az érdekelne h van ez a pozíció: [pawn]AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0); AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);[/pawn] azaz: [pawn]-0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0[/pawn] ez egy neon pizíció és engem az érdekelne különösebben hogy melyikkel lehet fel-le-jobbra-balra mozgatni azaz melyik szám melyik elõre is köszönöm Norbee 70
Segítségkérés / autón pozíció« Dátum: 2012. Január 05. - 11:45:23 »
sziasztok, rég kértem helpet itt az idõ megint
nekem 2 pozíció kéne mer nemjó mta-m és nemtom megnézni na szal az kéne h van a szerelõ kocsi és annak a tetején van a \"villogója\" annak kéne mind a 2 oldalt egy pozíció h ne csak az üreségbe beszéljek és lecsesszen pár [cenzúrázva] h értelmesebben fogalmazzak,nemértik stb ezér tesék a gyengébb felfogásuak kedvéér: http://kepfeltoltes.hu/view/120105/ezk_ne-.-_www.kepfeltoltes.hu_.jpg remélem nem voltam annyira \"lekezelõ\" pár fórumozó felé 71
SA-MP: Szerverfejlesztés / hõlégballon [0.3D]« Dátum: 2011. December 16. - 12:55:03 »
szaisztok, megint csak egy más munkáját hoznám ide nem sztem jó
mivel nem scriptelek már csak olvasgatok stb na a videó a scriptrõl: letöltési link: http://pastebin.com/h3MuATqu [pawn]// Hot air balloon filterscript by Srdjan // Date is 01/11/2011 #include <a_samp> #include <mapandreas> #define KEY_AIM 128 #define MAX_BALLOONS 10 new BalloonID[MAX_BALLOONS]; new PlayerInBalloon[MAX_PLAYERS]; new Float: BalloonSpeed[MAX_BALLOONS]; new Float: Radius[MAX_BALLOONS]; new Float: Diametar[MAX_BALLOONS]; new ResetTimer[MAX_BALLOONS]; new ContinueTimer[MAX_BALLOONS]; new Text:commands; forward ResetSpeed (objectid); forward Continue (objectid); public OnFilterScriptInit () { CreateBalloons (); commands = TextDrawCreate (30.0, 270.0,\"~w~Commands:~n~Sprint key - speed up~n~Jump key - speed down~n~Key \'Y\' - Tilt down~n~Key \'N\' - Tilt up~n~LMB - Angle of heading - left~n~RMB - Angle of heading - right\"); TextDrawFont (commands, 2); TextDrawLetterSize (commands, 0.3, 0.; MapAndreas_Init (MAP_ANDREAS_MODE_FULL); for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) PlayerInBalloon = -1; printf (\"\\nHot Air Balloon by Srdjan loaded.\\n\"); return 1; } CreateBalloons () { BalloonID[0] = CreateObject (19334, 198.9927, -1832.8091, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[1] = CreateObject (19335, 241.3257, -1834.1189, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); BalloonID[2] = CreateObject (19336, 284.8625, -1830.8752, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); for (new i = 0; i < 3; i++) { new id = CreateObject (18699, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); AttachObjectToObject (id, BalloonID, 0.0, 0.0, 5.5, 0.0, 180.0, 0.0, 1); } } public OnPlayerCommandText (playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp (cmdtext, \"/operate\")) { if (PlayerInBalloon[playerid] != -1) { ClearAnimations (playerid); TextDrawHideForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = -1; } else { if (GetPlayerBalloonID (playerid, 0) > -1) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 0); } else if (GetPlayerBalloonID (playerid, 1) > -1) { new objectid = BalloonID[GetPlayerBalloonID (playerid, 1)]; if (IsObjectMoving (objectid)) { ApplyAnimation (playerid, \"GANGS\", \"leanIDLE\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 0, 1); TextDrawShowForPlayer (playerid, commands); PlayerInBalloon[playerid] = GetPlayerBalloonID (playerid, 1); } } } return 1; } return 0; } GetPlayerBalloonID (playerid, b) { new Float: x, Float: y, Float: z; for (new i = 0; i < sizeof (BalloonID); i++) { GetObjectPos (BalloonID, x, y, z); if (!b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 1.5, x, y, z)) continue; else return i; } else if (b) { if (!IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, x, y, z)) continue; else return i; } } return -1; } public OnPlayerKeyStateChange (playerid, newkeys, oldkeys) { if (PlayerInBalloon[playerid] > -1) { new objectid = BalloonID[PlayerInBalloon[playerid]]; if ((newkeys & KEY_SPRINT) && !(oldkeys & KEY_SPRINT)) { if (BalloonSpeed[objectid] < 15.0) BalloonSpeed[objectid] += 0.5; } if ((newkeys & KEY_JUMP) && !(oldkeys & KEY_JUMP)) { if (BalloonSpeed[objectid] > -10.0) BalloonSpeed[objectid] -= 0.5; } if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES)) { if (Radius[objectid] < 90.0) Radius[objectid] += 5.0; } if ((newkeys & KEY_NO) && !(oldkeys & KEY_NO)) { if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] -= 5.0; } if ((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE)) { Diametar[objectid] -= 5.0; if (Diametar[objectid] < 0.0) Diametar[objectid] = -5.0; } if ((newkeys & KEY_AIM) && !(oldkeys & KEY_AIM)) { Diametar[objectid] += 5.0; if (Diametar[objectid] > 360.0) Diametar[objectid] = 5.0; } UpdateBalloonMove (objectid); } return 1; } UpdateBalloonMove (objectid) { StopObject (objectid); if (BalloonSpeed[objectid] > 0.0) { Continue (objectid); } else if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) { KillTimer (ResetTimer[objectid]); new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); MapAndreas_FindZ_For2DCoord (x, y, z); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, floatabs(BalloonSpeed[objectid])); ResetTimer[objectid] = SetTimerEx (\"ResetSpeed\", time, 0, \"d\", objectid); } } public ResetSpeed (objectid) { if (BalloonSpeed[objectid] < 0.0) BalloonSpeed[objectid] = 0.0; if (Radius[objectid] > 0.0) Radius[objectid] = 0.0; } public Continue (objectid) { new Float: x, Float: y, Float: z; GetObjectPos (objectid, x, y, z); KillTimer (ResetTimer[objectid]); KillTimer (ContinueTimer[objectid]); z = z + 300 * floatcos (-Radius[objectid], degrees); x = x + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatcos (-Diametar[objectid], degrees); y = y + 1000 * floatsin (-Radius[objectid], degrees) * floatsin (-Diametar[objectid], degrees); new time = MoveObject (objectid, x, y, z, BalloonSpeed[objectid]); ContinueTimer[objectid] = SetTimerEx (\"Continue\", time-2, 0, \"d\", objectid); } [/pawn] eredeti téma : http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294701 eredeti készítõ : Srdjan (bár ha megnézi vlaki a script eleét látja 72
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS] kondigépek« Dátum: 2011. December 15. - 15:46:57 »
sziasztok ezt az angol fórumon találtam mer annó nekem is kelett sokakanak hasznos lehet..
készítõ:Cyanide [pawn]public OnPlayerBenchPress( playerid, reps ) { printf( \"ID %i has just benched, increasing his current reps to %i.\", playerid, reps ); } public OnPlayerStartBenchPress( playerid, result ) { switch( result ) { case 0: { SendClientMessage( playerid, 0x0, \"You\'re not allowed to bench, someone is currently using it!\" ); } case 1: { SendClientMessage( playerid, 0x0, \"{FFFFFF}You\'re now starting to bench, use the spacebar to increase the power bar.\" ); } } } public OnPlayerExitBenchPress( playerid, reps ) { printf( \"Player %i has stopped bench pressing, and has done %i reps!\", playerid, reps ); }[/pawn] eredeti link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=275405&highlight=bench+press de itt a videó is : 73
Segítségkérés / zombi harapás« Dátum: 2011. December 04. - 18:38:48 »
sziasztok, utolsó kérdésem és már majdnem kész a szerverem
nos a kérdés olyan kéne mint kb fél éve láttam egy szerveren sajna nem tudom már a nevét, node abban olyan volt h nem ütni kellet a zombinak hanem mikor bal klikket nyomott akk \"harapott\" remélem tudjátok mirõl van szó, köszi elõre is 74
Segítségkérés / gangzone error« Dátum: 2011. December 03. - 15:00:08 »
ejj még mindig de nemtom mér xD
hiba : [pawn](518) : error 010: invalid function or declaration[/pawn] sor: [pawn] gangzone1 = GangZoneCreate(70,06725, -677,3168, 875,8406, 58,38938);[/pawn] az is jó ha valaki összedob egy tesztelt jó fs-t belõle amin ezt is megtom tanulmányozni köszi 75
Segítségkérés / csapat autó és 2 error« Dátum: 2011. December 01. - 18:23:58 »
sziasztok
remélem utoljára kérek helpet tõletek nos az lenne a kérdésem hogy írok egy egyszerû szervert és hát van 2 csapat és az vannak letéve autók és pl azt hogy lehet megcsinálni h csak az egyik csapat szálhasson be a kocsikba köcce elõre is a helpet respect-el nem spórolok szer: és a másik kérdésem hogy ez mi a fene? hiba: [pawn] (520) : error 010: invalid function or declaration (521) : error 010: invalid function or declaration[/pawn] a hibás sorok: [pawn] new gangzone1; gangzone1 = GangZoneCreate(70,06725, -677,3168, 875,8406, 58,38938); return 1; }[/pawn] nemértem mer a [pawn]public OnGameModeInit()[/pawn] alatt is van szal nemtom |