Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - MonKey

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / /setvip parancs
« Dátum: 2016. Szeptember 10. - 11:38:18 »
Írtam egy kódot de mindig fenn akad azon hogy max 3 ig lehet a vip segítsetek Kód:
 

CMD:setvip(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME], pid, szint;
if(sscanf(params, \"ud\", pid, szint))
{
    if(IsPlayerConnected(pid))
    {
        if(szint > 3)
        {
           GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
           GetPlayerName(pid, Neve, sizeof(Neve));
           new str[200];
           format(str, 200, \"%s átállitotta %s VIP szintjét erre: %i!\", Nev, Neve, szint);
           JatekosInfo[pid][szint] = szint;
      } else msg(playerid, piros, \"A szintet max 3 ig állithatod!\");
   
    } else msg(playerid, piros, \"Csak online lévő játékosnak adhatsz VIP-t!\");
}
else msg(playerid, piros, \"Használat: /setvip ID SZINT[MAX 3]!\");
}
else msg(playerid, piros, \"Te nem osztogathatod a VIP-t!\");
return 1;
}

17
Segítségkérés / See RPG regisztráció panel.
« Dátum: 2016. Szeptember 09. - 22:00:44 »
Üdv! az lenne a kérdésem de inkább kérésem hogy valaki kitudná szedni a see v3 regisztráció paneljét és átírni dini re?
Élőrre is köszönöm! :) :yes:

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jármű fölé felirat
« Dátum: 2016. Szeptember 08. - 19:24:43 »
PLS választ!!! :)

19
Szkript kérések / Jármű fölé felirat
« Dátum: 2016. Szeptember 06. - 23:45:31 »
Csaó! :)
Az lenne a kérdésem hogy jármű fölé hogy lehet feliratot tenni?
- Ha valaki beül a járműbe a szöveg eltűnik.
- Ha kiszáll megjelenik...
Élőrre is Kösz, Kösz

20
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Secret Gaming csapatot keres
« Dátum: 2016. Augusztus 29. - 21:26:56 »
SRY hogy hülyeséget Irtam elösször :)

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kocsi respawn
« Dátum: 2016. Augusztus 29. - 17:40:02 »
Ajánlanám figyelmedbe ezt: https://sampforum.hu/index.php?topic=13028

22
Készülõ munkák / Pokemon GO script :)
« Dátum: 2016. Augusztus 23. - 19:02:20 »
Nem tudom ki hogy van a játékkal de én elkezdtem írni egy pokemon go scriptet! Ehhez szeretnék segítséget kérni! Hogy hogy is lenne jobb megoldás stb.. Elsősorban azoktól kérnék segítséget aki tud ujat mutatni nekem (Nem túl nehéz :( )!

23
Szkript kérések / Kérdéseim #2
« Dátum: 2016. Augusztus 06. - 11:43:29 »
Üdv mindenki! :)
Elnézést hogy az utóbbi időben ennyit kérdezősködök de nagyon össze szeretném már dobni a Játékmódom!
Most Szintén a malibu módban keresgéltem és ezt találtam:
 

CMD:javitas(playerid, params[])
{
new id, mit[64];
if(pInfo[playerid][admin] > 1 || IsPlayerSzerelo(playerid))
{
    if(pInfo[playerid][admin] == 0 && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0, 213.1703,-226.5610,1.5782)) return Malibu(playerid, \"A szerelőtelepen kell lenned.\");
    //id = GetClosestVehicle(playerid);
    if(GetKereskedelemItem(13) < 1) return Malibu(playerid, \"Nincs elég alkatrész a telepen.\");
if(sscanf(params, \"ds[64]\", id, mit)) return SCM(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /javitas [iD] [motort/ajtókat/gumiabroncsokat/karosszériát/lámpákat]\");
if(!IsValidVehicle(id)) return Malibu(playerid,  \"Hibás ID!\");
new Float:vpos[3];
GetVehiclePos(id, vpos[0], vpos[1], vpos[2]);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, vpos[0], vpos[1], vpos[2])) return Malibu(playerid,  \"Nem vagy elég közel a járműhöz!\");
if(IsPlayerSzerelo(playerid) && javitkocsit[playerid] == 1) return Malibu(playerid, \"Már javítod.\");
if(Compare(mit, \"motort\"))
{
    SetVehicleHealth(id, 1000);
    vInfo[id][health] = 1000;
    cmd_me(playerid, \"megszereli a motort.\");
}
new panelss, doorss, tiress, lightss;
if(Compare(mit, \"ajtókat\") || Compare(mit, \"ajtokat\"))
{
    GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
    vInfo[id][doors] = 0;
    //UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, 0, lightss, tiress);
    cmd_me(playerid, \"helyreállítja az ajtókat.\");
}
if(Compare(mit, \"gumiabroncsokat\"))
{
    GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
    vInfo[id][tires] = 0;
    //UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, 0);
    cmd_me(playerid, \"kicseréli a kerekeket.\");
}
if(Compare(mit, \"karosszériát\") || Compare(mit, \"karosszeriat\"))
{
    GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
    vInfo[id][panels] = 0;
    //UpdateVehicleDamageStatus(id, 0, doorss, lightss, tiress);
    cmd_me(playerid, \"helyrepofozza a karosszériát.\");
}
if(Compare(mit, \"lámpákat\") || Compare(mit, \"lampakat\"))
{
    GetVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, lightss, tiress);
    vInfo[id][lights] = 0;
    //UpdateVehicleDamageStatus(id, panelss, doorss, 0, tiress);
    cmd_me(playerid, \"helyrepofozza a lámpákat\");
}
if(IsPlayerSzerelo(playerid)) {
    OnePlayAnim(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
    SetKereskedelemItem(13, GetKereskedelemItem(13)-1);
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimerEx(\"unfreezelni\", 10000, 0, \"ii\", playerid, 0);
    javitkocsit[playerid] = 1;
}
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `vehicles` SET `health`=%f, `panels`=%d, `doors`=%d, `tires`=%d, `lights`=%d WHERE `id`=%d\", vInfo[id][health], vInfo[id][panels], vInfo[id][doors], vInfo[id][tires], vInfo[id][lights], vInfo[id][sqlid]);
mysql_query(query);
new Float:vxx, Float:vyy, Float:vzz, Float:vaa;
GetVehiclePos(id, vxx, vyy, vzz);
GetVehicleZAngle(id, vaa);
vInfo[id][xspawn] = vxx;
vInfo[id][yspawn] = vyy;
vInfo[id][zspawn] = vzz;
vInfo[id][anglespawn] = vaa;
GetVehicleHealth(id, vInfo[id][health]);
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `vehicles` SET `sx`=%f, `sy`=%f, `sz`=%f, `sa`=%f, `virtualworld`=%d, `health`=%f WHERE `id`=%d\", vxx, vyy, vzz, vaa, vInfo[id][virtualworld], vInfo[id][health], vInfo[id][sqlid]);
mysql_query(query);
new wattha;
wattha = GetVehicleModel(id);
new newvehid;
DestroyVehicle(id);
        for(new i=0;i<10;i++)
{
    DestroyDynamicObject(vehobjects[id]);
}
objectszallit[id] = 0;
newvehid = CreateVehicle(wattha, vInfo[id][xspawn], vInfo[id][yspawn], vInfo[id][zspawn], vInfo[id][anglespawn], vInfo[id][Col1], vInfo[id][Col2], 0);
changeVehicleDetails(id, newvehid);
vInfo[newvehid][sqlid] = vInfo[id][sqlid];
UpdateVehicleDamageStatus(newvehid, vInfo[newvehid][panels], vInfo[newvehid][doors], vInfo[newvehid][lights], vInfo[newvehid][tires]);
AddVehicleComponent(newvehid, vInfo[newvehid][wheels]);
AddVehicleComponent(newvehid, vInfo[newvehid][hidraulic]);
if(vInfo[newvehid][health] < 260) vInfo[newvehid][health] = 260;
SetVehicleHealth(newvehid, vInfo[newvehid][health]);
SetVehicleNumberPlate(newvehid, vInfo[newvehid][rendszam]);
SetVehicleVirtualWorld(newvehid, vInfo[newvehid][virtualworld]);
new engg, lll, alarr, doorr, bonnt, boott, objj;
GetVehicleParamsEx(newvehid, engg, lll, alarr, doorr, bonnt, boott, objj);
SetVehicleParamsEx(newvehid, vInfo[newvehid][eng], lighta[newvehid], alarr, doorr, bonnt, boott, objj);
DestroyDynamicObject(taxiobject[id]);
if(vInfo[newvehid][taxitabla] > 0)
{
    format(query, sizeof(query), \"SELECT `x`, `y`, `z`, `rx`, `ry`, `rz` FROM `taxiobjects` WHERE `modelid`=%d\", vInfo[newvehid][Model]);
    mysql_query(query);
    mysql_store_result();
    new Float:taxipos[6];
    new wasd[128];
    if(mysql_fetch_row_format(wasd, \"|\"))
    {
      sscanf(wasd, \"p<|>ffffff\", taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5]);
    }
    taxiobject[newvehid] = CreateDynamicObject(vInfo[newvehid][taxitabla], taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5], vInfo[newvehid][virtualworld], -1, -1);
        AttachDynamicObjectToVehicle(taxiobject[newvehid], newvehid, taxipos[0], taxipos[1], taxipos[2], taxipos[3], taxipos[4], taxipos[5]);
}
}
else return Malibu(playerid,  \"Nincs jogosultságod a parancs használatához.\");
return 1;
}

 
Valaki ezt eltudná magyarázni hogy hogyan is müködik ez mert bárhogyis probálom nem sikerül rájönni! :(
Illetve megköszönném ha át alakitaná valaki ezt Mindenféle Hülyeség nélkül tehát pl ha a grandlarc ba beteszem is
müködjön
Köszönöm!!!!
A helyesírási hibákért Sry! :)

24
Szkript kérések / Ujjabb Kérdéseim
« Dátum: 2016. Augusztus 05. - 15:15:48 »
Üdvözlet..! :)
Ujjúbb dolgokat találtam a MALIBU modban amik érdekelnének! :)
1. Ott vagyok valahol és megnyomom PL Az Entert vagy az y akkor történik valami ezt hogyan?...
2. A Tabot megnyomom majd a nevemre kattintok és kiad egy menüt ezt hogyan?...
3. A Módban Van a Malibu ezt hogyan..? Tehát szeretnék én is a szerverembe pl olyat hogy r3Szam
az lenne hogy a képernyőn A GameTextForPlayer rel 1 - 3 ig megjelenik egy szám Ez csak egy példa volt! Ezt hogyan?
Illetve Genki CCTV scriptjét szeretném felhasználni csak egy kicsit másképp...
Mégpedig Úgy hogy Az összes kamera akkor rögzítsen ha mozgás van és mentse is le.
Ha olyat nem lehet akkor maga a videót mentse le! (akkor is ha mozgás van és akkor is amikor nincs)
Ez egy amolyan anti hack lenne.....
Mostanra ezek Köszönöm...!

25
Szkript kérések / MySQL Dolgok...
« Dátum: 2016. Augusztus 04. - 14:25:33 »
Üdv!
Ezt eltudná valaki magyarázni PLEASE :
https://sampforum.hu/index.php?topic=7449.0

26
Szkript kérések / Script kérdések!?!
« Dátum: 2016. Augusztus 04. - 13:30:37 »
Üdv mindenki!
A Malibu módban találtam egy részt ami hasznos lehet, csak nem találom :
- Ha a térképen bejelölök egy pontot akkor automatikusan oda dob!
Ezt a scriptet valaki megosztaná velem?
Köszönőm..!

27
Segítségkérés / SA:MP nem multi!
« Dátum: 2016. Június 21. - 07:15:22 »
Sziasztok, jó reggelt!
Az eredeti ( Stori ) módban hogyan lehet saját autókat létrehozni ilyeneket:
http://www.gtahungary.hu/letoltesek.php?letid=37
A válaszokat élőrre is köszönöm!
A témát remélem jó helyre nyitottam!

28
Segítségkérés / Magyar leírás
« Dátum: 2016. Június 20. - 21:11:03 »
valaki készítene erről egy magyar nyelvű leírást:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=291722

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLVE
« Dátum: 2016. Június 20. - 17:37:24 »
TÖRÖLVE!!

30
Segítségkérés / A "Béna" kérdéseim
« Dátum: 2016. Június 20. - 11:38:20 »
Sziasztok!!
Most egy olyan kérésem lenne, hogy a pawno nyelvét szeretném megtanulni 100%-osan!
Most felteszem, a kérdéseim mit nem tudok aki tud lehetőség szerint válaszoljon előre is köszönöm!
1. Amit nem tudok: // Eléggé bénán hangzik de erről nem találtam leírást:
- Hogyan kell azt megcsinálni, hogy egy bizonyos helyen spawnolás előtt (mint a grandlarc ban) kiadjon egy skin választót nekem pontosan ugy kellene
  hogy, CJ háza előtt a kamera az ajtó felé néz a karakter pedig a lépcsön áll és a kamera felé néz ehhez 6 skin kellene!
  Ez volt az 1. kérdésem!
2. Amit nem tudok: // Szerintem ez már mindenki számára kicsit bonyolultabb!
- Ha az iménti dolog megtörtént, akkor dobja a játékost egy megadott helyre!!
  (15 lementett helyszínre bedobja a játékosokat, de senkit sem ugyan óda)
3. Amit nem tudok: // Ez is eléggé bonyolult (Gondolom én!)
Ha a 15 játékos valamelyike megtalálja (A pályán elrejtett bombát ha jol emlékszem 1552 körül van az idje) akkor az objectet törli, és a hátára veszi a táskabombát
igy: SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
Ez talán segítségetekre lehet:
 

#include <a_samp>
new BOMB[MAX_PLAYERS];
forward tRob();
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bombafel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
   SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
   BOMB[playerid] = 1;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát felvetted!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát felvenni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/bombale\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
   BOMB[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát leraktad!\");
   SetTimerEx(\"tRob\", 35000, false, \"i\", playerid);
   CreateObject(371, 1, 1, 8, 1, 1, 1);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát lerakni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/oda\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1, 1, 8);
}
return 0;
}
public tRob()
{
    CreateExplosion(1,1,7, 7, 10.0);
    SendClientMessageToAll(-1, \"A bomba felrobbant\");
DestroyObject(371);
}

 
Ha a játékos meghal, ott újra létrehozza az objectet ahol meghalt és csak akkor kapja meg újra, ha újra megtalálja immáron az ujj helyen!
Le lehet ezt tenni a /letesz paranccsal a földre (de csak 1 bizonyos helyen a spawnon olyan 7 méter eltéréssel) és ott a /hatastalanit paranccsal lehet hatástalanítani!
Ha senki sem hatástalanítja akkor 35mp múlva robbanjon fel!
A bombát a letétele és felrobbanása között nem lehet felvenni!
Ha felrobbant ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
Ha hatástalanította akkor szintén ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
4. //Nem kifejezetten script
valaki eltudná magyarázni a samp hoz a mysql társítását most egy házrendszerről lenne szó hogy is működik,  mit kell csinálni neki??
5. //Mindenki számára lejátszon egy zenét
Azt hogyan kell megcsinálni hogy mindenki számára lejátszon egy hangot??
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!!!!
 :D ;) :)

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal