Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - mauladam

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / SII vagy Fini
« Dátum: 2011. Június 26. - 18:26:49 »
Sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy eddig úgy gondoltam hogy y_ini használatával írom meg az adminscriptem, de mivel nem találtam egy értelmes leírást, így elkezdtem új dolgok után nézni, és rátaláltam az SII-re és a Fini-re. Arra lennék kiváncsi hogy egy adminscript megírásához melyiket használjam a kettõ közül, vagy esetleg, ha tudtok jobbat, akkor melyik az?
Kérlek titeket, ha tudtok linkeljetek be egy használati leírást az adott rendszerrõl..
Köszi a segítséget!

32
Segítségkérés / y_ini leírás
« Dátum: 2011. Június 26. - 00:27:23 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy valaki látott/tudna írni nekem egy normális leírást a y_ini-rõl, ami van a másik fórumon, az kicsit bonyolult nekem...
Olyan kéne kb mint a dFile leírása.
Köszi a segítséget! :)

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / dFile - Segítség kéne
« Dátum: 2011. Június 24. - 19:07:19 »
Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy nem tudom hogy milyen függvénnyel lehet egy paraméter értéket megváltoztatni.
Akárhogy próbálom sehogy sem írja fölül a meglévõ paraméter értékét..
Remélem valaki tudja.. Fontos lenn PLs segítsetek ha tudjátok!
Köszi! :)

34
Segítségkérés / Whirlpool telepítés
« Dátum: 2011. Június 24. - 14:07:27 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.
A gond az: hogy letöltöttem a Whirlpool plugint innen.
Ha kicsomagolom a rar fájlt akkor ezeket a fájlokat kapom, és nem mindegyikrõl tudom, hogy hova tegyem...
Binaries mappán belül: Whirlpool.dll     ---> gondolom plugins mappa.
SDK mappán belül:
 
-amx mappa
-amxplugin.cpp
-plugincommon.H
-plugin.H

 
amx mappán belül:
 
-amx.H
-getch.C
-getch.H
-sclinux.H

 
A fõmappában:
 
-64bit_tables.H
-main.CPP
-main.H
-makefile
-nessie.H
-Whirlpool.DEF
-Whirlpool.SLN
-Whirlpool.VCPROJ
-Whirlpool.VCPROJ.ALEX-LAPTOP.Alex.USER

 
Ezeket nem tudom hova kell tenni...
PLS aki tudja, segitsen!
Köszi a segítséget! :)

35
Segítségkérés / dFile paraméter értékének felülírása
« Dátum: 2011. Június 23. - 12:07:30 »
Sziasztok!
Egy kicsit elakadtam.
A gond az, hogy nem tudom hogy dFile-ba hogy kell megcsinálni azt, hogy egy paraméter értékét felülirjam.
Eddig jutottam:  (A belépés után)
[pawn]dfile_Open(fajlnev);
dfile_WriteBool(\"Belepve\", true);
dfile_SaveFile();
dfile_CloseFile();[/pawn]
A lecsatlakozásnál:
[pawn]dfile_Open(fajlnev);
dfile_WriteBool(\"Belepve\", false);
dfile_SaveFile();
dfile_CloseFile();[/pawn]
Ezzel az a gond, hogy így mégegyszer beírja a paramétert, és az új értékét, és nem írja felül az elõzõt.
Köszi a segítséget, fontos lenne.

36
Segítségkérés / dFile probléma
« Dátum: 2011. Június 23. - 10:15:32 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.
Az a gond, hogy regrendszert kezdtem el 2 napja, be is fejeztem tegnap este.
Pawno error nem volt, a szerver elindul rendesen, felmegyek rá, rendesen bejön a dialog, amibe a jelszót kéne irni. De ha beírtam, akkor  elkezdené a mûveleteket(dFile) de nem kezdi el hanem servercrash...
crashinfoba ez volt:(hátha segít...)
 
--------------------------
SA-MP Server: 0.3c R2
 
Exception At Address: 0x7C90100B
 
Registers:
EAX: 0x00000020   EBX: 0x00000100   ECX: 0x7FFDD000   EDX: 0x00000020
ESI: 0x00E51830   EDI: 0x00E4C634   EBP: 0x0012F3E4   ESP: 0x0012F3A8
EFLAGS: 0x00010202
 
Stack:
+0000: 0x004A29BE   0x00000020   0x004A92F0   0x00000000
+0010: 0x00E4C634   0x00E51830   0x00000100   0x0012F3B0
+0020: 0x0000002F   0x0012F3B8   0x0012EFCC   0x0012F84C
+0030: 0x004A6FE4   0x004C28E0   0xFFFFFFFF   0x00000100
+0040: 0x004A2FE0   0x00000000   0x00405114   0x00000000
+0050: 0x0012F410   0x00E51830   0x00000100   0x0012F538
+0060: 0x6E7A7361   0x6B6F6C61   0x75614D2F   0x64415F6C
+0070: 0x00405A52   0x00000000   0x00000100   0x00000001
+0080: 0x445C3A43   0x6D75636F   0x73746E65   0x646E6120
+0090: 0x74655320   0x676E6974   0x614D5C73   0xC1206C75
+00A0: 0x445C6964   0x6D756B6F   0x75746E65   0x5C6B6F6D
+00B0: 0x706D6153   0x657A5320   0x72657672   0x7263735C
+00C0: 0x66747069   0x73656C69   0x416D6D5C   0x6E696D64
+00D0: 0x6C65665C   0x7A736168   0x6F6C616E   0x614D5C6B
+00E0: 0x415F6C75   0x692E6964   0x0012F400   0x100023EC
+00F0: 0x10013250   0x100023E3   0x68CCB60A   0x0000002C
+0100: 0x0012F4F0   0x00DE89F8   0x00000000   0x0012F4A0
+0110: 0x00E4CA6C   0x0012F84C   0x10004610   0x78DF5B3E
+0120: 0xFFFFFFFE   0x100023E3   0x10002400   0x10013250
+0130: 0x10011328   0x00000040   0x0012F538   0x1000137C

 
Köszi a segítséget!

37
Segítségkérés / sscanf paraméter értékének ellenörzése
« Dátum: 2011. Június 21. - 11:17:29 »
Sziasztok!
Van egy problémám, amire nem tudom a megoldást.
A gond az, hogy belekezdtem az elsõ adminscriptembe, dFile használatával.
Egy db errort kaptam, amit nem tudok kijavítani sehogy.. :(
Error: (74) : error 033: array must be indexed (variable \"dfile_ReadString\")
74. sor: [pawn]if(dfile_ReadString(\"Jelszo\") == params[0])[/pawn]
Lehet, hogy valami nagyon egyszerû hiba, de most kezdtem az adatmentési mûveleteket, így még nem megy..
Köszi a segítséget! :)

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmTeleportCreator
« Dátum: 2011. Június 03. - 18:08:11 »
Sziasztok!
Belefogtam egy nagyobb projektbe.
Több scriptbõl fog állni, ha már kiadtam mindet, akkor kiadom csomagban is.
Megérkezett az elsõ, az mmTeleportCreator.
Parancsok: /ctele
Sorok száma: 40
Elkészítési idõ: kb 10 perc.
A script ZCMD + SSCANF-al készült. (letöltõ link lejjebb, a GM/FS elejére #include <zcmd> #include <sscanf>)
Használat/Leírás:
Annyiból áll, hogyha beírjuk a /ctele [késõbbi parancs]-ot akkor a scriptfiles mappába, létrehoz egy tele.txt-t amibe beleír nekünk egy teleport parancsot, az akkori pozíciónkról. A létrehozott teleport késõbbi parancsa: a késõbbi parancs paraméterben megadott string.
Annyi a dolgunk, hogy a szerveren megcsináljuk a kivánt teleport(ok)at és a txt ben lévõ kódot bemásoljuk az FS-ünk/GM-ünkbe.
ZCMD Solidfiles
SSCANF Solidfiles
PWN Solidfiles
AMX Solidfiles
RAR Solidfiles
Remélem hasznát veszitek.
(Igaz hogy 1.0-s verzió, de ezt szerintem nem lehet fejleszteni.)

39
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba
« Dátum: 2011. Május 31. - 18:51:23 »
Sziasztok!
Most kezdtem el nézegetni az sscanf függvényt!
Írtam is egy parancsot a használatával, de ha beírom akkor \"SERVER:Unknown command!\"
Nem tudom mi lehet a hiba, a parancsaban van egy ki fwrite()-s dolog is.
A kód:
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new parancs[32], Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
new position[100];
new ang[12];
new cmd[32];
CMD:ctele(playerid, params[]) {
    if(sscanf(params, \"s[50]\",parancs)) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Használat: /ctele [késõbbi parancs]\" );
    }
else
{
   GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
   format(cmd, sizeof(cmd), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", cmd);
   format(position, sizeof(position), \"      SetPlayerPos(playerid, %f, %f, %f);\\r\\n\", x, y, z);
   format(ang, sizeof(ang), \"      SetPlayerFacingAngle(playerid, %f);\\r\\n\", angle);
   new File:tele=fopen(\"tele.txt\", io_append);
   fwrite(tele, cmd);
   fwrite(tele, \"{\\r\\n\");
        fwrite(tele, position);
   fwrite(tele, ang);
   fwrite(tele, \"      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \'Sikeres teleportálás!\');\\r\\n\");
   fwrite(tele, \"      return 1;\");
        fwrite(tele, \"}\\r\\n\");
   fclose(tele);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Sikeresen létrehoztad a teleportot, most menj be a scriptfiles mappába, nyitsd meg a tele.txt fájlt, és tedd bele a benne lévõ kódot a GM-edbe/FS-be.\");
}
return 1;
}[/pawn]
Lehet, hogy nagyon alap dolgot rontottam el, de hát a kezdet mindíg nehéz  :)
Köszi a segítséget!

40
Segítségkérés / frite()-ba változó értékének írása. Hogyan?
« Dátum: 2011. Május 28. - 08:31:58 »
Sziasztok!
Most kezdtem egy FS-t amit fopen(), fwrite(), fclose() függvények használatával szeretnék megoldani.
3 kérdésem lenne:
1. Hogy írathatok bele a jegyzettömbbe változó értékeket?
2. Hogy kerüljön új sorba amit új sorba szeretnék kezdeni? (a sorok végén \\n van akkor a jegyzettömb egy kis kockát jelenít meg.)
3. Néztem pár fwrite-t használó FS-t de nem értem, hogy miért van az hogy: Létrehoznak egy fájlt, de nem is ellenörzik, hogy van-e olyan, és így felülirja az elõzõt, nem?
Ezekben kérném a segítségeteket.
Elõre is köszönöm :)

41
Segítségkérés / Random Money HELP
« Dátum: 2011. Május 15. - 23:07:39 »
Sziasztok!
Lenne egy egyszerû kérédésem, de nem tudom hogy lehetne megoldani.
Az a gond hogy van egy random money FS-em, és az vele a gond hogy ha beirja h /sorsjegy akkor pénzt kap 20-50-ig randomban. Itt ki kéne irnia hogy: Vettél egy sorsjegyet $20-ért. Nyereményed: a randombol kijött összeg.
Viszont nem tudom hogy kérdezzem le hogy mennyi jött ki.
Ebben kérném a segitségeteket! Köszi elõre is :)

42
Segítségkérés / dFile segítség
« Dátum: 2011. Május 14. - 13:30:18 »
Sziasztok!
Ma kezdtem nézegetni a dFile-t és az lenne a kérdésem, hogy ami a dini-be dini_IntSet, az dFile-ba mi?
dfile_IsSet-re gondoltam.
Köszönöm a segítséget! :)

43
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmSkinChanger
« Dátum: 2011. Május 13. - 13:02:24 »
Már megjelent az 1.2-es verzó is. További infók lejjebb!
Megérkezett az 1.1-es verzó. További infók lejjebb!
Sziasztok!
Megérkezett 2. scriptem, remélem hasznát veszitek majd!
Adatok:
Név: mmSkinChanger
Sorok száma: 1.0: 46 | 1.1: 84 | 1.2: 129
Parancsok:  1.0:/skin | /mminfo 1.1: -||- 1.2: -||- /skinem /skine
Használat/leírás:
Ha beírjuk a /skin parancsot, azzal megnyitunk egy input dialogot.
Itt beírhatjuk, hogy hányas skinID-t szeretnénk magunknak. (CSAK AZ ID-T KELL BEÍRNI)
Ha kiválasztottuk, akkor nyomjuk meg az \"Ok\" gombot.
Ha minden jól megy, akkor megváltozik a skinünk a kiválasztott ID-re.
Ha azonban az a skin volt rajtunk, amelyiknek beírtuk az ID-jét, ezt az üzenetet kapjuk: \"Jelenleg is ebben a skinben vagy!\".
KB ennyi használjátok egészséggel  :) ;D
1.0-s verzió:
PWN: Solidfiles
AMX:  Solidfiles
RAR:  Solidfiles
Megérkezett az 1.1-es!
Ebben annyi változott, hogyha beírsz egy skin id-t, ha nem vétettél hibát, megváltoztatja a skined a beírt értéküre, így a dialog alatt már látod melyik skin az, és kiírja hogy \"Ezt a skint választottad: \'ID\' \", és egy dialog jelenik meg, 2 választási lehetõséggel: \"Ezt a skint szeretném.\" \"Mégsem ezt a skint szeretném.\" Egyértelmû, ha az elsõt választjuk, kiírja, hogy \"Skined megváltoztatva!\" Ha a másodikat, akkor visszaállítja az elõzõ skinre.
Letöltés:
PWN    Solidfiles
AMX    Solidfiles
RAR    Solidfiles
Megjelent az 1.2-es verzió, 2 új paranccsal!
Annyi fejlesztés történt az 1.1 hez képest, hogy van 1 /skinem parancs, amivel lekérdezheted, hányas ID-jü skinben vagy.
A /skine paranccsal pedig elõugrik egy dialog, meg kell adnod a kívánt játékos ID-jét, és ha megadtad, minden jol ment, kiírja az adott Player skin ID-jét.
Letöltés:
PWN  Solidfiles
AMX  Solidfiles
RAR Solidfiles
(Ha valami hibát/bugot tálálnátok akkor irjátok le, és megpróbálom javítani.)

44
Segítségkérés / Almenü készítés HELP!
« Dátum: 2011. Május 12. - 21:46:11 »
Sziasztok!
[pawn]public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:view;
skins = GetPlayerMenu(playerid)
if (skins == skins1)
{
    switch(row)
    {
    case 0: SetPlayerSkin(playerid, 1);
    }
    switch(row)
    {
    case 1:
    }
              }
}[/pawn]
Mit kellene a case 1:-be irnom, hogy egy másik menüt jelenítsen meg?
Köszi a segítséget!

45
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmAFK
« Dátum: 2011. Május 11. - 21:47:32 »
Megjelent az 1.2-es verzió is. További infók lejjebb
Megjelent az 1.1-es verzió. További infók lejjebb
mmAFK
Végre eljött ez a nap is.
Megírtam elsõ scriptem amit most publikálok.
Ez egy egyszerû kis AFK script.
Sorok száma: 1.0: 85 | 1.1: 87 | 1.2: 97
Parancsok: 1.0: /afk /mminfo  1.1: -||- 1.2: -||-
Ha beírjuk a /afk parancsot, egy menüben lehet választani az \"AFK módba lépés\" és a \"Játék folytatása\" opciók között.
Ha kiválasztjuk az \"AFK módba lépés\" funkciót, akkor a játékosunk nem tud mozogni, nem sebezhetõ, és egy 3D text jelenik meg a fölötte, \"AFK\" feladattal, feltéve ha még nem vagy AFK.
Viszont ha az vagy, akkor kiírja hogy: \"Már AFK vagy.\"
Ha a \"Játék folytatása\"-t vlasszuk, akkor ha AFK vagy, eltûnik a 3D text, és újra mozoghatunk.
Ha nem vagy AFK és mégis ezt a lehetõséget választod, akkor kiírja hogy: \"Nem vagy AFK\".
1.0-s verzió:
PWN  Solidfiles
AMX  Soludfiles
RAR  Solidfiles
Megérkezett az 1.1-es!
Annyi változás történt az 1.0-áshoz képest, hogy ha beírjuk a /afk parancsot, akkor már nem jelenik meg, az a manü ami eddig megjelent, helyette egy input dialogot láthatunk, amibe be kell írnunk azt, hogy miért leszünk AFK-módban(tehát egy tevékenységet). Ezek után nem az fog megjelenni a játékos feje fölött hogy: \"AFK\" hanem az a tevékenység amit korábban beírtunk).
Letöltés:
PWN  Solidfiles
AMX  Solidfiles
RAR  Solidfiles
Megjelent az 1.2-es!
Ez a verzió annyiban jobb, mint az elõzõ 2, hogy ebben ha beírjuk /afk akkor kapunk egy ilyen választ: \"A visszaélések elkerülése érdekében nem most, hanem majd 1 perc mulva lépsz AFK módba.\" Ha letelik az egy perc, AFK ba lépünk. Ez azért jó mert így nem tudják kihasználni, hogy PL.: ölik és AFK-ba lép és így nem hal meg, mivel 1 percet kell várni hogy afk módba lépjen.
Letöltés:
PWN Solidfiles
AMX Solidfiles
RAR Solidfiles

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal