Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / SII vagy Fini« Dátum: 2011. Június 26. - 18:26:49 »
Sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy eddig úgy gondoltam hogy y_ini használatával írom meg az adminscriptem, de mivel nem találtam egy értelmes leírást, így elkezdtem új dolgok után nézni, és rátaláltam az SII-re és a Fini-re. Arra lennék kiváncsi hogy egy adminscript megírásához melyiket használjam a kettõ közül, vagy esetleg, ha tudtok jobbat, akkor melyik az? Kérlek titeket, ha tudtok linkeljetek be egy használati leírást az adott rendszerrõl.. Köszi a segítséget! 32
Segítségkérés / y_ini leírás« Dátum: 2011. Június 26. - 00:27:23 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy valaki látott/tudna írni nekem egy normális leírást a y_ini-rõl, ami van a másik fórumon, az kicsit bonyolult nekem... Olyan kéne kb mint a dFile leírása. Köszi a segítséget! 33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / dFile - Segítség kéne« Dátum: 2011. Június 24. - 19:07:19 »
Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy nem tudom hogy milyen függvénnyel lehet egy paraméter értéket megváltoztatni. Akárhogy próbálom sehogy sem írja fölül a meglévõ paraméter értékét.. Remélem valaki tudja.. Fontos lenn PLs segítsetek ha tudjátok! Köszi! 34
Segítségkérés / Whirlpool telepítés« Dátum: 2011. Június 24. - 14:07:27 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. A gond az: hogy letöltöttem a Whirlpool plugint innen. Ha kicsomagolom a rar fájlt akkor ezeket a fájlokat kapom, és nem mindegyikrõl tudom, hogy hova tegyem... Binaries mappán belül: Whirlpool.dll ---> gondolom plugins mappa. SDK mappán belül: -amx mappa amx mappán belül: -amx.H A fõmappában: -64bit_tables.H Ezeket nem tudom hova kell tenni... PLS aki tudja, segitsen! Köszi a segítséget! 35
Segítségkérés / dFile paraméter értékének felülírása« Dátum: 2011. Június 23. - 12:07:30 »
Sziasztok!
Egy kicsit elakadtam. A gond az, hogy nem tudom hogy dFile-ba hogy kell megcsinálni azt, hogy egy paraméter értékét felülirjam. Eddig jutottam: (A belépés után) [pawn]dfile_Open(fajlnev); dfile_WriteBool(\"Belepve\", true); dfile_SaveFile(); dfile_CloseFile();[/pawn] A lecsatlakozásnál: [pawn]dfile_Open(fajlnev); dfile_WriteBool(\"Belepve\", false); dfile_SaveFile(); dfile_CloseFile();[/pawn] Ezzel az a gond, hogy így mégegyszer beírja a paramétert, és az új értékét, és nem írja felül az elõzõt. Köszi a segítséget, fontos lenne. 36
Segítségkérés / dFile probléma« Dátum: 2011. Június 23. - 10:15:32 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám. Az a gond, hogy regrendszert kezdtem el 2 napja, be is fejeztem tegnap este. Pawno error nem volt, a szerver elindul rendesen, felmegyek rá, rendesen bejön a dialog, amibe a jelszót kéne irni. De ha beírtam, akkor elkezdené a mûveleteket(dFile) de nem kezdi el hanem servercrash... crashinfoba ez volt:(hátha segít...) -------------------------- Köszi a segítséget! 37
Segítségkérés / sscanf paraméter értékének ellenörzése« Dátum: 2011. Június 21. - 11:17:29 »
Sziasztok!
Van egy problémám, amire nem tudom a megoldást. A gond az, hogy belekezdtem az elsõ adminscriptembe, dFile használatával. Egy db errort kaptam, amit nem tudok kijavítani sehogy.. Error: (74) : error 033: array must be indexed (variable \"dfile_ReadString\") 74. sor: [pawn]if(dfile_ReadString(\"Jelszo\") == params[0])[/pawn] Lehet, hogy valami nagyon egyszerû hiba, de most kezdtem az adatmentési mûveleteket, így még nem megy.. Köszi a segítséget! 38
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmTeleportCreator« Dátum: 2011. Június 03. - 18:08:11 »
Sziasztok!
Belefogtam egy nagyobb projektbe. Több scriptbõl fog állni, ha már kiadtam mindet, akkor kiadom csomagban is. Megérkezett az elsõ, az mmTeleportCreator. Parancsok: /ctele Sorok száma: 40 Elkészítési idõ: kb 10 perc. A script ZCMD + SSCANF-al készült. (letöltõ link lejjebb, a GM/FS elejére #include <zcmd> #include <sscanf>) Használat/Leírás: Annyiból áll, hogyha beírjuk a /ctele [késõbbi parancs]-ot akkor a scriptfiles mappába, létrehoz egy tele.txt-t amibe beleír nekünk egy teleport parancsot, az akkori pozíciónkról. A létrehozott teleport késõbbi parancsa: a késõbbi parancs paraméterben megadott string. Annyi a dolgunk, hogy a szerveren megcsináljuk a kivánt teleport(ok)at és a txt ben lévõ kódot bemásoljuk az FS-ünk/GM-ünkbe. ZCMD Solidfiles SSCANF Solidfiles PWN Solidfiles AMX Solidfiles RAR Solidfiles Remélem hasznát veszitek. (Igaz hogy 1.0-s verzió, de ezt szerintem nem lehet fejleszteni.) 39
Segítségkérés / sscanf + ZCMD hiba« Dátum: 2011. Május 31. - 18:51:23 »
Sziasztok!
Most kezdtem el nézegetni az sscanf függvényt! Írtam is egy parancsot a használatával, de ha beírom akkor \"SERVER:Unknown command!\" Nem tudom mi lehet a hiba, a parancsaban van egy ki fwrite()-s dolog is. A kód: [pawn]#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new parancs[32], Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; new position[100]; new ang[12]; new cmd[32]; CMD:ctele(playerid, params[]) { if(sscanf(params, \"s[50]\",parancs)) { SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00AA, \"Használat: /ctele [késõbbi parancs]\" ); } else { GetPlayerPos(playerid, x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); format(cmd, sizeof(cmd), \"CMD:%s(playerid)\\r\\n\", cmd); format(position, sizeof(position), \" SetPlayerPos(playerid, %f, %f, %f);\\r\\n\", x, y, z); format(ang, sizeof(ang), \" SetPlayerFacingAngle(playerid, %f);\\r\\n\", angle); new File:tele=fopen(\"tele.txt\", io_append); fwrite(tele, cmd); fwrite(tele, \"{\\r\\n\"); fwrite(tele, position); fwrite(tele, ang); fwrite(tele, \" SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \'Sikeres teleportálás!\');\\r\\n\"); fwrite(tele, \" return 1;\"); fwrite(tele, \"}\\r\\n\"); fclose(tele); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Sikeresen létrehoztad a teleportot, most menj be a scriptfiles mappába, nyitsd meg a tele.txt fájlt, és tedd bele a benne lévõ kódot a GM-edbe/FS-be.\"); } return 1; }[/pawn] Lehet, hogy nagyon alap dolgot rontottam el, de hát a kezdet mindíg nehéz Köszi a segítséget! 40
Segítségkérés / frite()-ba változó értékének írása. Hogyan?« Dátum: 2011. Május 28. - 08:31:58 »
Sziasztok!
Most kezdtem egy FS-t amit fopen(), fwrite(), fclose() függvények használatával szeretnék megoldani. 3 kérdésem lenne: 1. Hogy írathatok bele a jegyzettömbbe változó értékeket? 2. Hogy kerüljön új sorba amit új sorba szeretnék kezdeni? (a sorok végén \\n van akkor a jegyzettömb egy kis kockát jelenít meg.) 3. Néztem pár fwrite-t használó FS-t de nem értem, hogy miért van az hogy: Létrehoznak egy fájlt, de nem is ellenörzik, hogy van-e olyan, és így felülirja az elõzõt, nem? Ezekben kérném a segítségeteket. Elõre is köszönöm 41
Segítségkérés / Random Money HELP« Dátum: 2011. Május 15. - 23:07:39 »
Sziasztok!
Lenne egy egyszerû kérédésem, de nem tudom hogy lehetne megoldani. Az a gond hogy van egy random money FS-em, és az vele a gond hogy ha beirja h /sorsjegy akkor pénzt kap 20-50-ig randomban. Itt ki kéne irnia hogy: Vettél egy sorsjegyet $20-ért. Nyereményed: a randombol kijött összeg. Viszont nem tudom hogy kérdezzem le hogy mennyi jött ki. Ebben kérném a segitségeteket! Köszi elõre is 42
Segítségkérés / dFile segítség« Dátum: 2011. Május 14. - 13:30:18 »
Sziasztok!
Ma kezdtem nézegetni a dFile-t és az lenne a kérdésem, hogy ami a dini-be dini_IntSet, az dFile-ba mi? dfile_IsSet-re gondoltam. Köszönöm a segítséget! 43
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmSkinChanger« Dátum: 2011. Május 13. - 13:02:24 »
Már megjelent az 1.2-es verzó is. További infók lejjebb!
Megérkezett az 1.1-es verzó. További infók lejjebb! Sziasztok! Megérkezett 2. scriptem, remélem hasznát veszitek majd! Adatok: Név: mmSkinChanger Sorok száma: 1.0: 46 | 1.1: 84 | 1.2: 129 Parancsok: 1.0:/skin | /mminfo 1.1: -||- 1.2: -||- /skinem /skine Használat/leírás: Ha beírjuk a /skin parancsot, azzal megnyitunk egy input dialogot. Itt beírhatjuk, hogy hányas skinID-t szeretnénk magunknak. (CSAK AZ ID-T KELL BEÍRNI) Ha kiválasztottuk, akkor nyomjuk meg az \"Ok\" gombot. Ha minden jól megy, akkor megváltozik a skinünk a kiválasztott ID-re. Ha azonban az a skin volt rajtunk, amelyiknek beírtuk az ID-jét, ezt az üzenetet kapjuk: \"Jelenleg is ebben a skinben vagy!\". KB ennyi használjátok egészséggel 1.0-s verzió: PWN: Solidfiles AMX: Solidfiles RAR: Solidfiles Megérkezett az 1.1-es! Ebben annyi változott, hogyha beírsz egy skin id-t, ha nem vétettél hibát, megváltoztatja a skined a beírt értéküre, így a dialog alatt már látod melyik skin az, és kiírja hogy \"Ezt a skint választottad: \'ID\' \", és egy dialog jelenik meg, 2 választási lehetõséggel: \"Ezt a skint szeretném.\" \"Mégsem ezt a skint szeretném.\" Egyértelmû, ha az elsõt választjuk, kiírja, hogy \"Skined megváltoztatva!\" Ha a másodikat, akkor visszaállítja az elõzõ skinre. Letöltés: PWN Solidfiles AMX Solidfiles RAR Solidfiles Megjelent az 1.2-es verzió, 2 új paranccsal! Annyi fejlesztés történt az 1.1 hez képest, hogy van 1 /skinem parancs, amivel lekérdezheted, hányas ID-jü skinben vagy. A /skine paranccsal pedig elõugrik egy dialog, meg kell adnod a kívánt játékos ID-jét, és ha megadtad, minden jol ment, kiírja az adott Player skin ID-jét. Letöltés: PWN Solidfiles AMX Solidfiles RAR Solidfiles (Ha valami hibát/bugot tálálnátok akkor irjátok le, és megpróbálom javítani.) 44
Segítségkérés / Almenü készítés HELP!« Dátum: 2011. Május 12. - 21:46:11 »
Sziasztok!
[pawn]public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:view; skins = GetPlayerMenu(playerid) if (skins == skins1) { switch(row) { case 0: SetPlayerSkin(playerid, 1); } switch(row) { case 1: } } }[/pawn] Mit kellene a case 1:-be irnom, hogy egy másik menüt jelenítsen meg? Köszi a segítséget! 45
SA-MP: Szerverfejlesztés / mmAFK« Dátum: 2011. Május 11. - 21:47:32 »
Megjelent az 1.2-es verzió is. További infók lejjebb
Megjelent az 1.1-es verzió. További infók lejjebb mmAFK Végre eljött ez a nap is. Megírtam elsõ scriptem amit most publikálok. Ez egy egyszerû kis AFK script. Sorok száma: 1.0: 85 | 1.1: 87 | 1.2: 97 Parancsok: 1.0: /afk /mminfo 1.1: -||- 1.2: -||- Ha beírjuk a /afk parancsot, egy menüben lehet választani az \"AFK módba lépés\" és a \"Játék folytatása\" opciók között. Ha kiválasztjuk az \"AFK módba lépés\" funkciót, akkor a játékosunk nem tud mozogni, nem sebezhetõ, és egy 3D text jelenik meg a fölötte, \"AFK\" feladattal, feltéve ha még nem vagy AFK. Viszont ha az vagy, akkor kiírja hogy: \"Már AFK vagy.\" Ha a \"Játék folytatása\"-t vlasszuk, akkor ha AFK vagy, eltûnik a 3D text, és újra mozoghatunk. Ha nem vagy AFK és mégis ezt a lehetõséget választod, akkor kiírja hogy: \"Nem vagy AFK\". 1.0-s verzió: PWN Solidfiles AMX Soludfiles RAR Solidfiles Megérkezett az 1.1-es! Annyi változás történt az 1.0-áshoz képest, hogy ha beírjuk a /afk parancsot, akkor már nem jelenik meg, az a manü ami eddig megjelent, helyette egy input dialogot láthatunk, amibe be kell írnunk azt, hogy miért leszünk AFK-módban(tehát egy tevékenységet). Ezek után nem az fog megjelenni a játékos feje fölött hogy: \"AFK\" hanem az a tevékenység amit korábban beírtunk). Letöltés: PWN Solidfiles AMX Solidfiles RAR Solidfiles Megjelent az 1.2-es! Ez a verzió annyiban jobb, mint az elõzõ 2, hogy ebben ha beírjuk /afk akkor kapunk egy ilyen választ: \"A visszaélések elkerülése érdekében nem most, hanem majd 1 perc mulva lépsz AFK módba.\" Ha letelik az egy perc, AFK ba lépünk. Ez azért jó mert így nem tudják kihasználni, hogy PL.: ölik és AFK-ba lép és így nem hal meg, mivel 1 percet kell várni hogy afk módba lépjen. Letöltés: PWN Solidfiles AMX Solidfiles RAR Solidfiles |