Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lorain

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Segítségkérés / Admin parancs (ACL)
« Dátum: 2017. Január 31. - 17:55:52 »
Még mindig nem sikerült megoldanom, várok még segítségeket! Újra indítja de semmi értesítést nem kapok vissza!
 

-- restart resources
function restartRes( thePlayer, commandName, resourceName )
if ( resourceName ) then
   local resource = getResourceFromName( resourceName )
   local restart = restartResource(resource)
      if (restart) then
      outputChatBox(\"Resource újraindítva\" .. resourceName .. , thePlayer, 0, 255, 0)
      else
      outputChatBox ( resourceName .. \"Hiba!\", thePlayer, 255, 0, 0 )
   end
end
end
addCommandHandler ( \"restart\", restartRes )

 
köszönöm!..

17
Segítségkérés / Admin parancs (ACL)
« Dátum: 2017. Január 29. - 16:22:42 »
Server side (oldalon)

18
Segítségkérés / Admin parancs (ACL)
« Dátum: 2017. Január 29. - 14:25:05 »
valamiért még mindig nem kapok visszajelzést a \"outputChatBox\"-tól!

19
Segítségkérés / Admin parancs (ACL)
« Dátum: 2017. Január 29. - 11:08:37 »
Ez lenne az alap script, amit Vallhalából néztem:
 

function restartResource( thePlayer, commandName, resourceName )
local theResource = getResourceFromName(tostring(resourceName))
if (theResource) then
   if getResourceState(theResource) == \"running\" then
      restartResource(theResource)
      outputChatBox( \"Resource \" .. resourceName .. \" újraindítva.\", thePlayer, 0, 255, 0 )
   end
end
end
addCommandHandler ( \"restart\", restartResource )

 
az a probléma, hogy újraindítani újra indítja, de semmi válasz üzenetet nem kapok (gondolok ez alatt a outputChatBox-részre) esetleg valaki tudná javítani?

20
Segítségkérés / Auto (car) spawnolás
« Dátum: 2017. Január 26. - 20:24:24 »
Azt hogy lehetne megoldani, hogy például ha beírom /addcar 411 , akkor le spawnolna egy infernust de úgy, hogy benne ülök?
 
(Mint szokásosan melléd spawnoli az autót) helyette veled együtt, hogy benne ül az adott játékos...

21
Segítségkérés / Admin parancs (ACL)
« Dátum: 2017. Január 25. - 21:14:40 »
Üdv!
 
Hogyan valósítható meg, hogy újraindítható legyen egy adott resource erre a parancsra /restart [Resource Neve] és kiírja pl.: Resource újraindítva \"runcode-system\"
 
Természetesen ACL jogon keresztül, nem RPG - szerverhez kellene!
 
Köszönöm!!!

22
Szerintem fölösleges vizsgáltatni, hogy tartalmazza-e vagy sem. Hisz ha tartalmazza sikeresen betölti, ha nem akkor meg hibát ad vissza..

23
Üdv!
 
Mi a kettő közti különbség, és melyiket hasznosabb inkább alkalmazni?!
 

(1)
local dir = \"mods\"
function loadMod(f, m)
if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.txd\') then
   txd = engineLoadTXD(dir ..\'/\'.. f ..\'.txd\')
   engineImportTXD(txd, m)
end
if fileExists(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\') then
   dff = engineLoadDFF(dir..\'/\'.. f ..\'.dff\', m)
   engineReplaceModel(dff, m)
end
end
 
(2)
function loadMod(f, m)
   txd = engineLoadTXD(dir ..\'files/\'.. f ..\'.txd\')
   engineImportTXD(txd, m)
   dff = engineLoadDFF(dir..\'files/\'.. f ..\'.dff\', m)
   engineReplaceModel(dff, m)
end

 
 

24
Segítségkérés / Automatikus /me /do
« Dátum: 2017. Január 06. - 07:55:15 »
Üdv! Azon gondolkozom, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy ok.: előveszek egy Ak47 fegyvert akkor ki írja /me-be **elővett egy fegyvert. (Ak-47) 
 
Ha elrakom akkor meg pl.: **elrakott egy fegyvert. (AK-47) és ugyan ezt a többi fegyverhez..
 
Esetleg valaki tudna segíteni? Emlékszem valami ilyesmire csak nem nagyon értem, hogy lehetne ezt megvalósítani.:
 

// me action
function sendLocalMeAction(thePlayer, message)
local name = getPlayerName(thePlayer) or getElementData(thePlayer, \"ped:name\")
sendLocalText(thePlayer, \" *\" ..  string.gsub(name, \"_\", \" \").. ( message:sub( 1, 1 ) == \"\'\" and \"\" or \" \" ) .. message, 194, 162, 218)
end
addEvent(\"sendLocalMeAction\", true)
addEventHandler(\"sendLocalMeAction\", getRootElement(), sendLocalMeAction)
 
// do action
function sendLocalDoAction(thePlayer, message)
sendLocalText(thePlayer, \" * \" .. message .. \" *      ((\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\", \" \") .. \"))\", 255, 51, 102)
end

 
Köszönök minden segítséget, és választ!

25
Hogyan lehetne megoldani, hogy a fegyver nem a kézbe van akkor automatikusan a skin hátára rakja?
 
(bone_attach)

26
Segítségkérés / Mi a különbség a kettő között?
« Dátum: 2017. Január 04. - 16:25:30 »
Mi a különbség a kettő között?
 

<script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\"/>
<script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\" cache=\"false\"/>

 
 

27
Segítségkérés / "takeAllWeapons" script segítség.
« Dátum: 2016. December 02. - 11:11:45 »
Nos sziasztok! Találtam Wikipédián egy számomra elég érdekes scriptet amit megszeretnék valósítani, de nem tudom mi lehet a probléma vele...
Esetleg ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
-- kezdetleges példa...function takeAllWeapons ( getRootElement() )outputChatBox ( \"Az összes fegyver sikeresen törölve lett!\" )endaddCommandHandler ( \"deleteweapons\", takeAllWeapons )

28
Segítségkérés / Mi a különbség addEventHandler....
« Dátum: 2016. Szeptember 12. - 10:02:47 »
Mi a különbség a kettő között?!
Melyiket célszerűbb használni?!
1.
 
function replaceModel()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

 
2.
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end)

29
Segítségkérés / Script védelem Wikipédia
« Dátum: 2016. Augusztus 28. - 17:59:50 »
Üdv! Ezeket wikipédián találtam, de nem nagyon értem esetleg valaki letudná fordítani magyarra nekem?!
 
addEventHandler(\"onElementDataChange\", root,
    function(dataName, oldValue)
        -- Check data is coming from a client
        if client then
            -- Validate \'special_thing\'
            if dataName == \"special_thing\" then
                -- \'special_thing\' can only be set by a client on its own player
                if client ~= source then
                    -- Illegal activity here, so log and revert the change
                    reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
                end
            end
            -- Validate \'flag_waving\'
            if dataName == \"flag_waving\" then
                -- \'flag_waving\' can only be set by a client on its own vehicle
                local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
                if vehicle ~= source then
                    -- Illegal activity here, so log and revert the change
                    reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
                end
            end
        end
    end
)
-- Helper function to log and revert changes
function reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
    -- Report
    outputConsole( \"Possible rouge client!\"
            .. \" client:\" .. tostring(getPlayerName(client))
            .. \" dataName:\" .. tostring(dataName)
            .. \" oldValue:\" .. tostring(oldValue)
            .. \" newValue:\" .. tostring(getElementData(source,dataName))
            .. \" source:\" .. tostring(source)
            )
    -- Revert (Note this will cause an onElementDataChange event, but \'client\' will be nil)
    setElementData( source, dataName, oldValue )               
end

 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Script_security#How_to_never_trust_data_coming_from_a_client

30
Segítségkérés / játékmód név átírása...
« Dátum: 2016. Augusztus 22. - 20:59:45 »
Üdv! Mindenki tudja, mikor a keresőbe keres egy szervert például Roleplay szervert és mellette írja azt, hogy játékmód: MTA:SA
\"main_www.kepfeltoltes.hu_.png\"


http://www.kepfeltoltes.hu/160822/main_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
Ezt szeretném megváltoztatni, azt hogyan lehetséges?!... Köszönök minden segítséget

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal