Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Lorain

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Automatikus /me /do
« Dátum: 2017. Január 06. - 07:55:15 »
Üdv! Azon gondolkozom, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy ok.: előveszek egy Ak47 fegyvert akkor ki írja /me-be **elővett egy fegyvert. (Ak-47) 
 
Ha elrakom akkor meg pl.: **elrakott egy fegyvert. (AK-47) és ugyan ezt a többi fegyverhez..
 
Esetleg valaki tudna segíteni? Emlékszem valami ilyesmire csak nem nagyon értem, hogy lehetne ezt megvalósítani.:
 

// me action
function sendLocalMeAction(thePlayer, message)
local name = getPlayerName(thePlayer) or getElementData(thePlayer, \"ped:name\")
sendLocalText(thePlayer, \" *\" ..  string.gsub(name, \"_\", \" \").. ( message:sub( 1, 1 ) == \"\'\" and \"\" or \" \" ) .. message, 194, 162, 218)
end
addEvent(\"sendLocalMeAction\", true)
addEventHandler(\"sendLocalMeAction\", getRootElement(), sendLocalMeAction)
 
// do action
function sendLocalDoAction(thePlayer, message)
sendLocalText(thePlayer, \" * \" .. message .. \" *      ((\" .. getPlayerName(thePlayer):gsub(\"_\", \" \") .. \"))\", 255, 51, 102)
end

 
Köszönök minden segítséget, és választ!

17
Hogyan lehetne megoldani, hogy a fegyver nem a kézbe van akkor automatikusan a skin hátára rakja?
 
(bone_attach)

18
Segítségkérés / Mi a különbség a kettő között?
« Dátum: 2017. Január 04. - 16:25:30 »
Mi a különbség a kettő között?
 

<script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\"/>
<script src=\"sourceC.lua\" type=\"client\" cache=\"false\"/>

 
 

19
Segítségkérés / "takeAllWeapons" script segítség.
« Dátum: 2016. December 02. - 11:11:45 »
Nos sziasztok! Találtam Wikipédián egy számomra elég érdekes scriptet amit megszeretnék valósítani, de nem tudom mi lehet a probléma vele...
Esetleg ha tudnátok segíteni azt megköszönném.
-- kezdetleges példa...function takeAllWeapons ( getRootElement() )outputChatBox ( \"Az összes fegyver sikeresen törölve lett!\" )endaddCommandHandler ( \"deleteweapons\", takeAllWeapons )

20
Segítségkérés / Mi a különbség addEventHandler....
« Dátum: 2016. Szeptember 12. - 10:02:47 »
Mi a különbség a kettő között?!
Melyiket célszerűbb használni?!
1.
 
function replaceModel()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceModel)

 
2.
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
    dff = engineLoadDFF(\"files/wheel_lr1.dff\", 1077)
    engineReplaceModel(dff, 1077)
end)

21
Segítségkérés / Script védelem Wikipédia
« Dátum: 2016. Augusztus 28. - 17:59:50 »
Üdv! Ezeket wikipédián találtam, de nem nagyon értem esetleg valaki letudná fordítani magyarra nekem?!
 
addEventHandler(\"onElementDataChange\", root,
    function(dataName, oldValue)
        -- Check data is coming from a client
        if client then
            -- Validate \'special_thing\'
            if dataName == \"special_thing\" then
                -- \'special_thing\' can only be set by a client on its own player
                if client ~= source then
                    -- Illegal activity here, so log and revert the change
                    reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
                end
            end
            -- Validate \'flag_waving\'
            if dataName == \"flag_waving\" then
                -- \'flag_waving\' can only be set by a client on its own vehicle
                local vehicle = getPedOccupiedVehicle(client)
                if vehicle ~= source then
                    -- Illegal activity here, so log and revert the change
                    reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
                end
            end
        end
    end
)
-- Helper function to log and revert changes
function reportAndRevertDataChange( dataName, oldValue, source, client )
    -- Report
    outputConsole( \"Possible rouge client!\"
            .. \" client:\" .. tostring(getPlayerName(client))
            .. \" dataName:\" .. tostring(dataName)
            .. \" oldValue:\" .. tostring(oldValue)
            .. \" newValue:\" .. tostring(getElementData(source,dataName))
            .. \" source:\" .. tostring(source)
            )
    -- Revert (Note this will cause an onElementDataChange event, but \'client\' will be nil)
    setElementData( source, dataName, oldValue )               
end

 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/Script_security#How_to_never_trust_data_coming_from_a_client

22
Segítségkérés / játékmód név átírása...
« Dátum: 2016. Augusztus 22. - 20:59:45 »
Üdv! Mindenki tudja, mikor a keresőbe keres egy szervert például Roleplay szervert és mellette írja azt, hogy játékmód: MTA:SA
\"main_www.kepfeltoltes.hu_.png\"


http://www.kepfeltoltes.hu/160822/main_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
Ezt szeretném megváltoztatni, azt hogyan lehetséges?!... Köszönök minden segítséget

23
Segítségkérés / Hasznos setTimer funkciót használni?!
« Dátum: 2016. Augusztus 15. - 09:46:56 »
Üdvözletem! A kérdés ugye modellekhez szólna. Hasznos járműmodelleknél használni? => Sokszor tapasztalom azt, hogy némely jármű fehér és bugosan töltődik be, de ezt megoldja. Szerintetek is hasznos vagy fölösleges.....??

24
Segítségkérés / Modoláshoz parancs
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 21:37:02 »
Üdv! Lenne egy ilyen script amivel különféle járműveket lehet bemódolni.
 

function replaceskin() -- az admiral egy példa
txd = engineLoadTXD(\"vehs/admiral.txd\",  445)
engineImportTXD(txd, 445)
dff = engineLoadDFF(\"vehs/admiral.dff\", 445)
engineReplaceModel(dff, 445)
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), replaceskin)

 
Ezt szeretném kiegészíteni egy addCommandHandler parrancsal ==> reloadcar, amit lényegében bármilyen ember/játékos beírna akkor csak nála újra töltődnének be az autók.
Ez lehetséges??!
Köszönök mindenféle segítséget!!!

25
Segítségkérés / outputChatBox létrehozás többször...
« Dátum: 2016. Augusztus 06. - 16:21:17 »
Nos sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy ha beírom az adott parancsot /teszt_szoveg akkor ugye ki írja egyszer, hogy Üdvözöllek!
Azt hogy lehetne megoldani pl.: ugyan ezt jelenítse meg, de viszont többször??!!
Ez alatt nem erre gondolok: ( hogy egymás alá bemásolom, hanem valami funkcióra ami e helyett ki írja 10x-er)
outputChatBox(\"Üdvözöllek!\", 255, 0, 0)
outputChatBox(\"Üdvözöllek!\", 255, 0, 0)
outputChatBox(\"Üdvözöllek!\", 255, 0, 0)
outputChatBox(\"Üdvözöllek!\", 255, 0, 0)
Client:
 
function szoveg(player)
outputChatBox(\"Üdvözöllek!\", 255, 0, 0)
end
addCommandHandler(\"teszt_szoveg\", szoveg)

 
Köszönök mindenféle választ- segítséget!!

26
Off Telep / Windows 10 telepítése, de mégsem....
« Dátum: 2016. Július 30. - 19:59:15 »
Nos sziasztok, az van, hogy van egy ilyen alaplapom ASUSTeK P8Z68-V LE (LGA1155)
Itt vannak hozzá driverek: https://www.asus.com/support/Download/1/39/6/6/lnde37J3Fxi4e68o/10/
Gondom/Problémám az lenne, hogy telepíteni szeretném a Windows 10-et, de nem merem hisz nincsenek az alaplaphoz win10-es driverek csak Win7-8.1 van
Ilyenkor mi a teendő ne telepítsem, telepítsem, illetve tapasztalatok vélemények??!
Köszönöm!

27
Segítségkérés / Jármű létrehozás paranccsal...(segítség)
« Dátum: 2016. Július 28. - 18:34:09 »
Sziasztok! Azt hogyan tudnám (lehet) megcsinálni, hogy egy adott parancsra (pl.: /addcar)
Ha beírom akkor arra a pozícióra lehívjon pl.: egy \"infernus\" járművet?  ====>> (csak client side ha lehet, köszönöm)
Beírom /addcar és akkor arra a pozícióra amit beállítottam spawnoljon egy infernust?!
Köszönöm a segítséget....

28
Segítségkérés / Pár hiba.
« Dátum: 2016. Július 17. - 15:44:17 »
Üdv! Valaki tudna segíteni, hogy tudnám ezeket a hibákat kijavítani?!
1. [WARNING]: function/s_pool.lua:93: bad argument @ \'getElementType\' [Expected element at argument 1, got boolean]
1. [WARNING]: function/s_pool.lua:108: bad argument @ \'getElementChildren\' [Expected element at argument 1, got boolean]
2. [ERROR]: call: failed to call \'function:allocateElement\' [string \"?\"]
3. [ERROR]: call: failed to call \'core:allocateElement\' [string \"?\"]
4. [WARNING]: chat/c_chat-system:120 Bad argument @ \'getElementData\' [Ecpected element at argument 1, got boolean]

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PR mód
« Dátum: 2016. Július 11. - 07:25:03 »

30
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Garázs System
« Dátum: 2016. Július 11. - 07:22:43 »
Itt van csomó mód, amiben megtalálható keresgélj!
http://samp-mta-dev.atw.hu/

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal