Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - szabyxxx

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 58
46
Segítségkérés / Zene feltöltés!
« Dátum: 2012. Április 07. - 13:32:27 »
Sziasztok nem tudnátok nekem feltölteni egy zenét a tárhelyetekre hogy AudioStream-ba tudjam a szerómon használni??
 

Elõre is Köszönöm!

47
Segítségkérés / Fixchars.h
« Dátum: 2012. Április 06. - 22:30:04 »
Köszönöm ment a + Megy!

48
Segítségkérés / Fixchars.h
« Dátum: 2012. Április 06. - 22:15:58 »
Szerinted hülye vagyok? XDD
Bentvan fixchars.h Fájlnévvel a pawno /Include mappába és nem jó!

49
Segítségkérés / Fixchars.h
« Dátum: 2012. Április 06. - 22:13:10 »
Ugyan az...
 
C:\\Documents and Settings\\bence\\Dokumentumok\\Drift\\filterscripts\\v.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"fixchars.h\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

50
Segítségkérés / Fixchars.h
« Dátum: 2012. Április 06. - 22:07:47 »
Sziasztok nem mûködõképes a Fixcharsom!
Fatál Error Pedig benne van a pawno/include-ba és Simán az Include-ba is
Vmi Tipp/Ötlet???
Elõre is kössz!

51
Segítségkérés / Teleportálási hiba...
« Dátum: 2012. Április 06. - 00:12:50 »
Nem vagyok gondolatolvasó ird le mik a warningok!!

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MTA Crash ;S
« Dátum: 2012. Április 05. - 14:42:28 »
Kussoljál má be !
Ez MTA!!!!!!

53
Archívum / MTA Crash ;S
« Dátum: 2012. Április 05. - 09:49:09 »
Version = 1.0.5-release-2488.0.000
Time = Thu Apr 05 09:48:20 2012
Module = C:\\WINDOWS\\system32\\ntdll.dll
Code = 0xC0000005
Offset = 0x0000100B
EAX=00000020  EBX=00B71848  ECX=7FFDF000  EDX=00000020  ESI=00000000
EDI=00B71848  EBP=0022FCBC  ESP=0022FC78  EIP=7C90100B  FLG=00210202
CS=001B   DS=0023  SS=0023  ES=0023   FS=003B  GS=0000
Kidob és ezt irja!
Valaki Megmonaná mi a baja? XD

54
XDDDDD!
DE a Drifteket majd megmapolom!

55
Segítségkérés / Mini gun
« Dátum: 2012. Április 03. - 20:01:31 »
Legalább ne Vadássz!!
Vmi értelmeset nem tudsz irni már bocs

56
Segítségkérés / Mini gun
« Dátum: 2012. Április 03. - 19:58:04 »
public OnPlayerUpdate (playerid, killerid)
Igy is Mûködne!

57
Segítségkérés / DM csapat és pont kijezés
« Dátum: 2012. Április 03. - 19:57:09 »
Hoppá Elirtad XD
case 1:
               {
                      ballas++;
                      format(string2, sizeof(string2), \"Grove: %d\", grove);
                      GameTextForAll(string2, 3000, 3);
               }
tehát Miért Groove ha Ballas++??    és még itt is Groove  grove);
Nem inkább itt igy nézne ki?
Tehá!
[pawn]case 1:
               {
                      ballas++;
                      format(string2, sizeof(string2), \"Ballas: %d\", ballas);
                      GameTextForAll(string2, 3000, 3);
               }[/pawn]
Ennyit akartam!

58
SA-MP: Szerverfejlesztés / RCON Védelem
« Dátum: 2012. Április 03. - 19:52:56 »
Ez most neked idetartozik?
Buba nah ja XDDDDD
Easy!
Grat Jó lett!

59
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport (Textdraw) 0.3e
« Dátum: 2012. Április 03. - 19:51:25 »
Grat Jó lett!
Ment a +!!  :D

60
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Sisak
« Dátum: 2012. Április 02. - 19:12:38 »
Én is azt használom amit régen szedtem le fórumról XDDD
 
#include <a_samp>
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define SLOT 1 //By default uses slot 1, change it if you need slot 1 for other thing.
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //All this made Hiddos, so credits to him :D
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
   switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
    }
}
}
else
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
return 1;
}
stock IsABike(vehicleid) //Made by me :D
{
new result;
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
return result;
}

 
 :hihi: :hihi:

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 58
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal