Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - szabyxxx

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
17
Grafikai Munkák/Logók / Banner kérelem
« Dátum: 2012. Március 24. - 13:16:39 »
Sziasztok!
Nem tudnátok nekem egy faxa bannert készíteni??
A szeróm neve Interfeel Full Features ez legyen és az Ip az aláirásomban van és az is legyen benne!
Eéõre is Kösszönöm majd mennek a + ok :D

18
Segítségkérés / MI a baj az NPC-vel?
« Dátum: 2012. Március 23. - 14:18:39 »
Megcsintem 1. NPC-m de nincs bennt a szerver-be nah a kódokat mutatom.
Van egy \"npcmlesz.rec\" fájl benne van az npcmodes/recording -ba
Van egy FS em, simán az npcmodes mappába npcteszt. \"amx\", \"pwn\"
Tartalma:
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
És van egy FS em külön ami neve \"asd.amx\"
Tartalma:
 
#include a_samp
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"npcmlesz\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Mi baj lehet?? Elõre is kössz!

19
Segítségkérés / NPC berakás
« Dátum: 2012. Március 23. - 14:08:24 »
Sziasztok csináltam egy npc-t de nem értem hogy kell berakni a felvétel megvan az FS megvan amit bekell rakni az npcmodes mappába meghogy csatlakozzon az NPC az is megvan de Nem tudom hogy kell vmit átirni új vmit látrehozni a server cfg-be?? vagy nem tom jó lenne ha elondanátok :D

20
Segítségkérés / For \'All\'
« Dátum: 2012. Március 23. - 13:38:27 »
Sziasztok!
Ezt meglehetne oldani ugy, hogy All, Itt van Fl0rian Msg includéja, és ugy szeretném megoldani hogy,
ShowMessageForAll(playerid, \"msg\");           Tehát mindenkinek kiirja
A kód:
[pawn]new Text:UzenetBox[MAX_PLAYERS];
new TDT[MAX_PLAYERS];
stock
ShowMessageForPlayer( playerid, msg[] )
{
    TextDrawHideForPlayer( playerid, UzenetBox[playerid] );
KillTimer( TDT[playerid] );
TextDrawDestroy( UzenetBox[playerid] );
UzenetBox[playerid] = TextDrawCreate(15.000000, 204.000000, \"\");
TextDrawBackgroundColor(UzenetBox[playerid], 255);
TextDrawFont(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(UzenetBox[playerid], 0.499999, 1.699999);
TextDrawColor(UzenetBox[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(UzenetBox[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawUseBox(UzenetBox[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(UzenetBox[playerid], 110);
TextDrawTextSize(UzenetBox[playerid], 153.000000, 0.000000);
TextDrawShowForPlayer( playerid, UzenetBox[playerid] );
TextDrawSetString( UzenetBox[playerid], msg );
TDT[playerid] = SetTimerEx( \"HideTextDraw\", 3000, 0, \"i\", playerid );
}
forward HideTextDraw( playerid );
public
HideTextDraw( playerid )
{[/pawn]       
Elõre is köszönöm,  biztos ért hozzá vki ;)   

21
Segítségkérés / Almenüs Dialog
« Dátum: 2012. Március 21. - 19:47:33 »
Sziasztok hogy tudom azt megcsinálni hogy Behozok egy Dialogot És mittom én ott van hogy ShotGunok
Rámek arra és átrak egy másik dialog-ba ahol választhatom!
Nekem csak a dialog kell nem kellenek a fegyók!

22
Segítségkérés / Not closed (pedig megvan)
« Dátum: 2012. Március 21. - 19:40:07 »
Sziasztok unalmamban elkezdtem csinálni egy Fegyver lekérõ Scriptet és Épp Tesztelni akartam mikor bejött ez az error.
 
D:\\ßa£uYamy\\UWMOD 0.3d-re\\pawno\\teszt.pwn(46) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 25)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Itt a DialogResponse rész hiába Lezártam a script végét... :S
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOGID)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Vegyvertipust\", \"{33aa33}Combat Shotgun           {00ff00}1600$\", \"Kiválasztás\", \"Mégse\");
}
 
if(dialogid == DIALOGID+1)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 27, 23);
}
}
}
return 1;
}

 
Akárhogy, Hiába Próbáltam a visszatérés értékét \"0\"-ra igy is próbáltam
 
return 1;
}
return 0;
}

 
De semmi  Várom a válaszokat!
Megoldottam!!  Zárok

23
Segítségkérés / Timer | Fagyasztás
« Dátum: 2012. Március 21. - 13:52:21 »
Sziasztok!
Hogy lehetne azt megoldani hogy ha csatlakozok Lefagyassza a játékot 3-4 Mp-re és utána elindul??
Tom Timerrel meglehet de nem értem, Vki konkrét válasz?
elõre is kössz :D

24
Beszélgetés / Becsukott szemmel irj..
« Dátum: 2012. Március 16. - 12:18:45 »
a feladat Becsukott szemmel irj valamit Próbálj vmi értelmeset Ne csaljatok kezdem
szabnyxxx a kuréyjk
xD

25
Segítségkérés / Ujra Dm információ Csík!
« Dátum: 2012. Március 16. - 10:52:10 »
Sziasztok Eddigi ilyen témáimat zártam de ujra nyitok eggyet sztem tudjéátok mirõl van szó de azért elmondom
Azt szeretném hogy a Dm eim textdrawba alulra kilegyenek irva és mellé egy szám hogy számlálja is azokat ha pl beirja a játékos /dm  akkor a Td alul igy nézzen ki
/dm (1)  És így tovább a Dm hez kapcsolódóan a kódok:
A változó:
 
new dm[MAX_PLAYERS];

 

CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
   
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
}
 
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
   
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
   
 if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
    {
   
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
   
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
     
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
  CMD:rcwar(playerid,params[])
    {
     
if(dm[playerid]<0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /exitdm\");
    dm[playerid]=7;
    SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875);
    SetPlayerInterior(playerid, 10);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
   
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
   
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn-nál az(az) a Dm VisszaSpawn..
 
if(dm[playerid]==1)
{
SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875); //dm1
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}
if(dm[playerid]==2)
{
SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);//dm2
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}
if(dm[playerid]==3)
{
SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);//dm3
SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}
if(dm[playerid]==4)
{
SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);//dm4
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}
if(dm[playerid]==5)
{
SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);//dm5
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
    return 1;
}
    if(dm[playerid]==6)
{
SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);//dm6
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}
    if(dm[playerid]==7)
{
SetPlayerPos(playerid,-975.975708,1060.983032,1345.671875);//dm7
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{FFFF00}Dm Visszaspawn: {FF0606}Visszakerültél a DM zónába Kilépés /ExitDm\");
SetPlayerInterior(playerid, 10);
   
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
return 1;
}

 
Elõre is Kössz tom hogy nagy kérés de rem megoldható :)

26
Segítségkérés / ~d~ Elforditása
« Dátum: 2012. Március 10. - 10:23:27 »
Sziasztok ez a \"~d~\" Announcé-ba vagy textdrawba lehet használni ez egy lefele mutató nyíl, de nekem az kéne amelyik oldalra mutat ,  a lefele mutatójé ez, ~d~ de mi az oldalra \"Jobb\" Oldal felé mutasson a nyíl .......
Elõre is Köszönöm!  ;)

27
Segítségkérés / Értelmes TooBox
« Dátum: 2012. Március 09. - 18:26:35 »
Sziasztok!
Kéne egy normális toolbox nem az amit Lu$ta le irt az MTa verziókba mert az nem jó vmi ötlet?  :D

28
Segítségkérés / Rádió 1 Message
« Dátum: 2012. Március 07. - 18:11:59 »
Sziasztok!.. 
Azt hogy lehetne kivenni, hogy a rádió 1-nek vagy akár melyik rádiónak, ott a bal alsó sarokba irja hogy Radio1 -  és melyik szám megy...
Azt nem lehetne kikapni onnan?
Elõre is Kössz !

29
Segítségkérés / OnPlayerSpawn... nál
« Dátum: 2012. Március 04. - 17:16:31 »
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy..
Mikor lespawnol a játékos akkor kihoz neki egy Dialogot név szín váltó LIST-be
és akkor ugy akarom hogy ha megval utána már ne hozza ki mert akkor is kihozza a ha mehalok mert utána ujraspawnol hogy lehetne azt megoldani  û
Elõre is Kössz   :thumbsup:

30
Segítségkérés / Névre Szóló Chat color + OnPlayerText név elõtt Rang
« Dátum: 2012. Március 04. - 12:19:58 »
Sziasztok hogy lehetne azt megoldani hogy Pl
Szabyxxx nek a chat színe piros és a chatbe a neve elõtt legyen hogy fõadmin így
<Fõadmin> Szabyxxx: Sárga Chat Szín!   de csak nekem... 
ha meglehetne azt oldani
Elõre is kössz   :thumbsup:

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal