Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Brian Harris

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
166
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Gondolkodós Téma
« Dátum: 2015. December 20. - 23:19:32 »
Tyler te is wadez seggnyalója vagy azt se tudod miről beszélsz...
Itt azon van a lényeg, h csak te kaptad meg és a publikálásban, a pawno mappában benne volt!
UI: tsre sose volt feltöltve a mód Objektestől és benne van!

167
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Gondolkodós Téma
« Dátum: 2015. December 20. - 23:10:19 »
Mondja ezt Wadez aki elfelejtette honnan indult, (Dini), vannak nálam jobbak elfogadom, de az elég erős volt h az aki. azt se tudta mi az a MySQL és én tanítottam meg az alapjaira, az nekem mondja h egy Senki vagyok az picit fájt. Kérlek mesélj egy úgynevezett \"patkánykodásomról\"? Még annyit fűznék hozzá, hogy mindenki tudja h irigységből lett publikálva az EverLifeRPG v1 ... és ahogy skyline megmondta, a te embereid accountjaiból lett kirakva, + csak te kaptad meg a pawnom amibe benne volt a Zsoltikaa.inc és az is a .zipbe volt. Ebben az egészben úgy állítasz be mint ha te szent lennél sose DDoSoltál le senkit és sorolhatnám.

168
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 22:34:09 »
Köszönöm drop minden erőmmel rajta vagyok a projekten, adnék plusz-t de nekem nem jelenik meg a Dis/Like.  :)

169
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. December 20. - 22:19:10 »
hiányzik a progessbar, j_fader includod.
 
D:\\Szerverek\\gamemodes\\cryrpg.pwn(60506) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerHit\")

 
nincs forwardolva.

170
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 22:03:29 »
Akkor nem értem miért szólsz be egy olyan dologba ami egy include és bárki felhasználhatja?

171
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 21:58:09 »
Ha egy picit is olvasnál, akkor rájönnél h felvan tüntetve, hogy keypad.inc lett használva. Mielőtt valamit írsz olvasd el 2xer is ha nem érted...
 
Idézetet írta: anGeL date=1450640096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58737\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ne törődj velük, sok sikert a szerverhez! :)
 
Köszönöm, legalább vannak normális emberek is a fórumon, akik nem a fikázásra veri magát!
Respect anGeL!

172
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 20:20:58 »
Anthony nyugi, a munkák, és a másik bankrablás nem lett publikálva, + a drog rendszer van még mit leírni, de az majd idővel feltéve ha kitakarítják a fórumot a Drake,Whadez,Blaise emberektől, mert ez ilyen formában nem sampforum.

173
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 19:43:08 »
Drake: + malibu, defensive, rise,see,lsrp,nexa gamerlife etc.
Attól mert valami hasonlít a te szervereden nem azt jelenti, hogy nem lehet egyedi, még a textdraw fájl is megvan mikor csináltam az editorból, de tudom egy arrogáns faszfej vagy aki csak magára veri, amit kimásolt valahonnan.
Blaise is elmehet a sunyiba, annyira gyerekes ez az egész fórum nem is tudom minek raktam ki ez nem arról szól h megosszuk egymás dolgait, hanem kitud jobb fikázni ez megy. Nagyon nem érdemlitek meg h itt legyetek, Drake,Blaise és a többi aki csak a faszságot nyomja és saját szerverét szopkodja.
Puszi.

174
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 17:32:52 »
Pedró már adott egy ötletet a biztonság tovább fejlesztésére!  :P

175
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 17:07:05 »
Kedves Blaise!
Nem tudom mit ártottam neked, de akár mit írok nekem támadsz, a múltkori Hiroshis posztnál is, ha bajod van velem vagy az EverLifeRPG-vel akkor beszéljük meg privátba nem a posztjaimnál fikázz engem és a készülő szerveremet.

176
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 16:55:21 »
Valóban módosítva lett pár helyesírási hiba és bb code fail a leírásban, valamint a fejlesztési videók is bele lettek téve.
Hamarosan még bővítjük a leírást pár képpel.

177
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 16:40:07 »
A mód csak az én tulajdonomban, van így nem hiszem h kikerülne valaha is a \"fejlesztett mód\", a tolvajok kezére. De megfogadom a tanácsod módosítom a posztom. Köszi!  :thumbsup:

178
Archívum / EverLifeRPG v2
« Dátum: 2015. December 20. - 16:19:02 »
\"everlife_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
 

Facebook:
http://facebook.com/EverLifeRPG
Weboldal: www.everliferpg.eu
Email: [email protected]
Teamspeak: ts.everliferpg.eu
Nyitás: Hamarosan...
 
 
Rendszer felépítése:
A rendszer teljesen dinamikus, nem terveztem ennél összetettebb rendszert életemben. Az adattároló a „MySQL R39-3” plugin kezeli, a rendszer több szálon fut így nincs olyan nagy terhelés. A szerver a „ZCMD” parancskezelőt használja, ami könnyebb és gyorsan parancskezelést biztosít. A biztonságra is nagyon-nagy hangsúlyt fektettem, a jelszavak kétszeresen vannak kódolva. Mivel 0-ról írt módról beszélünk, ezért nagyon-nagy hangsúly van még a naplózáson, minden „SQL” lekérést és minden sikertelen, sikeres parancsot tárolja a szerver. A mód elméleti tervezése „Hiroshi” és „Harris” által készült el. A rendszer kikapcsolja a „SA:MP” lekérések napló fájlját, mert minden másodpercben több 100 lekérés fut, így egy nap kb 50 GB naplózás lenne. (Szinkronizált Rendszerek)
Rendszerigény (Pluginok):
 

  • MySQL R39-3


  • SSCANF2


  • STREAMER


  • ZCMD


Fejlesztők és Teszterek:
 

  • Brian „Harris” – Fejlesztő (A mód írása)


  • Lorenzo Sylvester – Fejlesztő (Az indulásnál jelen volt)


  • Kyosuke Hiroshi – Fejlesztő (Elméleti megoldások)


  • Borisz Dimitriev – Tulajdonos (A mód tesztelése.)


  • Brian Delonge – Tulajdonos (Projekt kitalálója)


  • Chris Harris – SzuperAdmin (A mód tesztelése)


  • Axel. – SzuperAdmin (Mappolások)


  • Makkai - Mapper Tag (Mappolások)


  • James – Mapper Tag (Mappolások)


  • Jack D Alvarez – Mapper Tag (Mappolások)


Fejlesztési videók:
 

 

 
Rendszerek leírása
 
Ajtó rendszer:
Az ajtó rendszer teljesen egyedi rendszer, a /ajtó paranccsal lehet az ajtókat kezelni! Ami újdonság benne, az a minitérképen az „Ikon” állíthatósága, illetve a fagyasztás ideje.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/338707480sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/686817233sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Kapu Rendszer:
A kapu rendszer teljesen dinamikus, illetve automatikusan bezárásra kerül 5 másodperc
után. A módosítás is teljesen egyedi ötlet alapján készült, ahogy régen volt a divatboltban
úgy lehet állítani a kapu tengelyeit. Ugyan úgy lehet frakciónak, civilnek kapuja, a kapu kódokat „SzuperAdmin”-tól látják az adminok, és a régi „keypad.inc” textdrawjával lehet kinyitni a /nyit paranccsal!  A parancs: /kapu
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/518705311sa-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/406826859sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Frakció Rendszer:
A frakció rendszer is megírásra került, teljesen dinamikus a rendszer, dialogba foglalva a parancs: /setfrakció, ahol felugrik egy dialog, amiben be kell írnod a frakció „ID”-t (1-10)
Itt a szervezet nevét tudod módosítani, rádiószínt, szolgálati fegyvereket, dutyt, max. tagokat, rangok nevét, rang szerinti ruhákat, széf tartalom módosítás, frakció típusa hogy rendvédelmi, banda maffia és egyéb dolgokat.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1193559245sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Inventory Rendszer:
Az inventoryról tudni kell, hogy teljesen szinkronizált lásd, az eddigi szervereken „relog”-olni kellett, ha valamit módosítottak a játékos adataidba, most ez megszűnik, ha adok az „SQL”-ből egy ”Item”-et akkor az már „relog” nélkül is nálad lesz. Bármikor hozzáadhatok új „Item”-et amit már egyből lehet használni. Az „Item”-ek közt hat típus van. Ezek a következők: Kártyák, Kulcsok, Fegyverek, Ital, Étel, Elektronikai cuccok. A kulcs típusról részletesebben beszélnék. A járműveknél, Az „Y” gombbal hozod elő az inventoryd, így alapból lesz két menüpontod a dialogban. „Kulcsok | Kártyák”. Kiválasztod a kulcsot, és használat, ha jó járműben ülsz, akkor a jármű beindul, és kitörli az inventorydból a jármű kulcsod, ami már a járművedben van. Így ha kiszállsz továbbra is a járműben marad, és bárki kitudja venni a járműkulcsodat. A kulcsot az „N” lenyomásával tudod kivenni! A kártyákról is szeretnék részletesebben beszélni, mégpedig a „Szervezet Kártyáról”. Ez az „Item” akkor kerül hozzád, ha egy szervezetbe bevesznek, lásd „LSPD” a szervezet járművek nem kulccsal indulnak, hanem kártyával, viszont ezt más nem tudja kivenni a kocsiból, annyit tudni kell a kártyáról és a járműről, hogy tárolja melyik járgányba ültél, utoljára illetve megtudja nézni a központ kiült utoljára az XY járműben. (Felhasználói Ötlet – átalakítva „Harris” módra!)
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/404962899sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/875892316sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/449171487sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Jármű Rendszer:
Ezt a rendszert nagyon nem lehet változtatni, az összes járművel kapcsolatos parancsot a /v paranccsal éred el. A rendszer akár 50 saját járművet is enged, nincs korlátozás. A járművet nem a „/motor” paranccsal indítod, ahogy eddig megszoktuk, hanem az Inventoryból. A rendszer annyira fejlett, hogy már a tuning rendszer is hozzá van írva. Óránként van „Globális CRS”, szóval nem lesznek széthagyva a járművek, a bandáknak nem lesznek járművei, a rendőrség és más legális szerveknek persze lesz!
Ház Rendszer:
A ház rendszer is nagyon ütősre sikerült, minden házzal kapcsolatos parancsot a „/ház”-al kezelsz. Ha leraknak egy házat, azt a minitérképeden jelzi egy zöldházikó, a játékban pedig egy sárgaház ikon, ha foglalt, akkor a minitérképen semmit sem jelez, a játékba pedig egy pirosház ikon jelzi, ha belemegyünk. A házikonba csak a házszámot fogja kiírni, IRL sincs kiírva h „Jóska” lakik itt. Az eladóházaknál kivan írva az ára természetesen. A házszéf rendszer is nagyon dinamikus lett, teljesen te döntöd el, hogy hol legyen. Ugyanúgy, ahogy régen a divatboltnál. Ha eladod a házad, akkor a vásárolt ára felét kapod vissza, játékosnak nem lehet eladni közvetlen.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/161910126sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Helyek Rendszer:
Ez a rendszer is teljesen szinkronizált, nincs átmeneti állapot, nincs mit nagyon rajta
magyarázni. „FőAdmin” lerakja és a játékos a /helyek paranccsal tudja megnézni milyen, segítségek, útmutatások vannak számára.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminTeleport Rendszer:
Ezt sem magyaráznám túl, lerakja a „Szuper Admin” és a /tele paranccsal tudod előhozni!
Illetve van még egy „Térkép Teleport” megnyitod a térképet, és valahova lerakod a jelet, majd visszalépsz a játékba és elteleportált arra a helyre ahova leraktad a jelet.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/124016826sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1219185946sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

AdminJail Rendszer:
Ez nem nagyon változott annyi újítás került be, hogy most már nincs „gumiszoba” üdülés csak is „Írogatós” van, parancsa: /jail [Játékos] [Admin | LSPD | Kórház] [idő] [Oka]
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Hulla Rendszer:
Ez a rendszer különleges, mert egy álmot váltottam valóra, az új „Actor” függvénnyel. Ha meghalsz, akkor egy ugyan olyan ruhájú „Hulla” fog ott feküdni a földön, persze ezt ki is lehet rabolni majd idővel. A hullaidő 5 perc, szóval ha letelik az ideje, magától törlődik a hulla.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Szerver Rendszer:
Ez így elég stílustalanul hangzik, de röviden arról szól, hogy a /szerver paranccsal tudod állítani a kezdő helyet, kezdőpénzt, vhspawn pozt, kórház pozt, erősítésidőt, kórházidő, hullaidőt amolyan „IG” átírás és minden változtatást ment a rendszer így nem kell mindig irkálni.
Fegyver Rendszer:
Ez az Inventoryval van összefűzve, lásd a nincs most már fegyver „duplikáció”, ahogy régen volt /eldob fegyver és a társunknak lett egy fegyverre és lőszere hozzá, ennek most vége. Továbbra se lehet görgővel váltani fegyvert! A fegyverhasználat az Inventoryból indul, kiválasztod melyik fegyvert szeretnéd elővenni(Y gomb),majd egy újabb Inventory előhívással(Y) tudod elrakni a fegyveredet. A rendszer minden egyes lövésnél szinkronizál a szerver és közted, így esélytelen több lőszert „cheatelni”. Amennyiben észreveszi a rendszer akkor insta BAN-t kapsz.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-016_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/543642000sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Anim Rendszer:
Erről a rendszerről elég sok vita volt, hogy mégis hogyan legyen megvalósítva, végül dűlőre jutottunk. Több helyen tudnak eltalálni, helyenként más animmal esel össze, viszont csak akkor kerülsz animba, ha a „Súlyos belsővérzésed van!”, és láblövésnél. Amennyiben eltalálják a kezed, akkor használhatatlan lesz, nem tudsz fegyvert fogni. A fejlövésnél egyértelmű INSTA halál. Ami új dolog az a mentősök dolga, felmerült egy ötlet mi lenne, ha valakit meglőnek, kórházba kell szállítani, és ott egy helyen „ki műteni a golyót” és ne lehessen felsegíteni, mint régen. Így elkerülvén azt, hogy valakit /segit paranccsal csak úgy felsegítenek egy tűzharc közepén.
Bank & ATM Rendszer:
Akárhány bankszámlád lehet. Amit tudni kell, 3 bank van, a szerveren ebből kettőt lehet rabolni, mindegyiket más módon.
 

[hs width=200 height=200]
http://kepfeltoltes.hu/151220/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1035128967sa-mp-014_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs][hs width=200 height=200]http://kepfeltoltes.hu/151220/1014032643sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
 

Bankrablás Rendszer:
Mindenki játszott szerintem a „PayDay” játékkal, van egy pálya a „No Mercy”. Ennek a lényege: Ki kell lőni a kamerákat, fúrni és a többi. Nos, a rendszert úgy képzelem el, szerezned kell 5 embert, ebből 1 hacker. Ha megvagytok, a rendszer jelez nektek egy járművet, amiben vannak maszkok és egy csomó fegyver. Beültök, a járműbe elindultok Civil ruhába, a bankba fegyver nélkül. Körül néztek hol van a kamera, ha megvannak és mindenki kész, akkor az, egyikőtök előveszi a fegyvert és automatikusan mindenkinek előveszi a maszkot és a fegyvert. A bankba lesz 7 darab kamera, amit ki kell, lőnötök (5 mp alatt), vagy különben jelez a rendőrségnek. Amennyiben sikerült kilőni a kamerákat, nyugodtan fúrhattok addig, még a páncélszekrény ki nem nyílik, ott a hacker barátunk, aki a járműben maradt, feltöri a rendszert és hatástalanítja a lézereket, kb (3) perc. Mivel nyitva van a széfajtó és szét fúrtátok, ezért 5 percetek van, ebből 3 perc hack, és 2 perc pakolás, eltűnés. Az eltűnés egy robbantással gondoltam a padlón, ami egy „csatornába” vezetne a tengerhez.
Drog Rendszer:
A szerveren 3 fajta drog lesz, „Fű, Heroin, Kokain”. A drogokat a bandásoktól kell szerezned, amennyiben szereztél, akkor te már csak végfelhasználó vagy, a drogot a bandás csinálja meg, és adja el neked.

179
Archívum / Phoenix Roleplay (Áthelyezve, új topic, törlésre vár...)
« Dátum: 2015. Június 06. - 18:38:49 »
Nem szeretnék kötözködni, de Drake van papírod, hogy hivatalosan is levédetted a nevet?! (Ha nincs akkor bárki használhatja...). Számtalan külföldi szerver neve ez....

180
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Munkák
« Dátum: 2015. Június 06. - 00:27:30 »
A negatív kritikai is egy formája a  \"hirdetésnek\" egyszerűen irigy vagy, igazad van lopjuk el A RiseRPG módot és nyissunk egy szervert, SeeRPG néven Drake & Martin is alátámasztja, hogy a SeeRPG semmi köze nincs ahhoz a módhoz (ellopták mert, nem az igazi tulajdonosoktól kérték el), akkor hogy is van a \"Seegyen\". Mellesleg minket ismernek veled ellentétben névtelenül a legkönnyebb bírálni mutass egy munkádat, ja nincs értem... egyéb hozzáfűznivaló?
Nekem legalább nem talpnyalóim vannak, mint az átlag szervereken. Akkor is velem vannak ha 0/190 a játékosszám, veled ki van anyuci? aki fizeti a szervert?
Megamúgy is hamarosan kész a nulláról írt módunk nekünk se kedvező a \"Seegyen\" bélyeg, ha érdekel szeretnéd fikázni a facebook oldalunkon megtudod tenni.
Ui: eltudlak képzelni, az életed a SA:MP vagy az MTA és erre vered magad egésznap h \"Seegyen\", \"Valhalla\" etc... én itt befejeztem nem fogok vitatkozni egy értelmileg visszamaradott emberrel, nagyon gyerekes viselkedés ez. A témához továbbra is hozzáfogok szólni, de csak szakmai szemmel!
Szerk: Mellesleg amíg én nem nevezlek annak ami vagy, kérlek addig te se engem és a csapatom tagjait, alapvető egymás iránti tisztelet legyen meg, ha utáljuk is egymást.

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal