Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - impreZZa

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 37
481
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT]Low budget ImVehFt
« Dátum: 2016. Március 28. - 21:04:59 »
Spoiler for Képek:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/7VP40l7.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/XOChHZt.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Luxac69.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/tdOPyLw.png[/hs]
Funkciók:
- Kormány
- Fordulatszámmérő
- Sebességmérő
Nem a legpontosabb, és nemis működik minden autóval, ez csak egy kiindulópont azoknak, akiknek szükségük van rá, és tovább fejlesztenék.
Az \'_ivf_C.lua\' fájl alapján látni fogjátok, hogyan működik. (a jármű egy bizonyos \'alkotóelemét\' forgatja el, aminek kb. minden modellnél más a neve, ezért nem működik a script minden autóval.. persze ez könnyen orvosolható)
Egy adott jármű \'alkotóelemeit\' a /gvc (GetVehicleComponents) paranccsal tudjátok lekérni.
A resource tartalmaz egy kocsit (Sabre), amivel kipróbálható a cucc. (FPS nézet: /fp)
Nem egy nagy valami, de még nem láttam ilyet publikálva.
Letöltés: https://www.dropbox.com/s/uhx1r5cl6g2x1kg/IVF.zip?dl=1

482
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Március 28. - 19:27:49 »

483
Archívum / .col .txd .dff
« Dátum: 2016. Március 27. - 19:16:31 »
Elég ennyi:
 
col = engineLoadCOL(\"vinesign.col\")
txd = engineLoadTXD(\"vinesign.txd\")
dff = engineLoadDFF(\"vinesign.dff\")
engineReplaceCOL(col, 13831)
engineImportTXD(txd, 13831)
engineReplaceModel(dff, 13831)

 
Vagy így is lehet:
 
function ReplaceObject()
col = engineLoadCOL(\"vinesign.col\")
txd = engineLoadTXD(\"vinesign.txd\")
dff = engineLoadDFF(\"vinesign.dff\")
engineReplaceCOL(col, 13831)
engineImportTXD(txd, 13831)
engineReplaceModel(dff, 13831)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), ReplaceObject)

 
Meg lehet parancsra is rakni, de amúgy mindegy, ha csak megnézni akarok..

484
Archívum / Karakter kódolás
« Dátum: 2016. Március 27. - 16:21:00 »
utf8

487
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Március 04. - 20:02:49 »

Viro..

488
Archívum / Mta sa zero mod hiba -nem új rp szerver!
« Dátum: 2016. Február 28. - 01:37:36 »
Az adatbázis nevébe ne rakj szóközt..

489
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés
« Dátum: 2016. Január 16. - 15:14:46 »

 

Valaki az instrut plíz  :-*

490
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Január 15. - 20:03:04 »

491
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Január 13. - 15:12:56 »

492
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Január 08. - 20:41:05 »

493
Segítségkérés / Chatbubble
« Dátum: 2016. Január 07. - 20:50:27 »
Rég nyúltam már SAMP-hoz, de alapból van egy filterscript erre, gl_chatbubble néven nem?

494
Segítségkérés / Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Dátum: 2015. December 22. - 01:18:30 »
Idézetet írta: forceltp date=1450699215\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
CreateDynamicObjectCreateObject-Setobjectmaterial
 
ezmiez
btw. miért nem csak az egyiket használod?


A RemoveBuildingForPlayer() az OnPlayerConnect(playerid) alatt legyen, a CreateDynamicObject() meg az OnFilterScriptInit() alatt, lehet nem feltétlen szükséges, de oda szokás rakni..ha úgy van, hagyd figyelmen kívül.

495
Segítségkérés / Malibu mod indítása
« Dátum: 2015. December 21. - 19:27:56 »
adatbázis

Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 37
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal