Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Alfonso

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos városháza RP szerverekre
« Dátum: 2015. Április 01. - 17:53:30 »
Helló.
Most készültem el ezzel a mappal. Elkészítési idő: 15-20 perc.
Ez még az első mapjaim között van, így nem lett a legjobb. :)
Miket csináltam?
-A nagyobb fákat kivettem, nekem nem tetszettek.
-Az utakat egy másik objectel cseréltem fel.
-Egy kisebb csatorna-áradást csináltam a városháza elé.
-Rendőrségtől elvettem a hírdetőtáblát, amit máshová helyeztem.
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-45-55-49_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-16-77_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-25-82_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-28-99_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-34-74_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Kód:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4220, 1370.6406, -1643.4453, 33.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1407.1953, -1749.3125, 13.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1457.9375, -1620.6953, 13.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1266, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4229, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4230, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1496.8672, -1707.8203, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1429.5313, -1748.4219, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1447.9063, -1748.2266, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1516.0000, -1748.6016, 13.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4005, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1445.8125, -1650.0234, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.6563, -1707.6875, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.1250, -1687.5625, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1449.8516, -1655.9375, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1496.9766, -1686.8516, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1503.1875, -1621.1250, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1508.4453, -1668.7422, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1533.2656, -1749.0234, 12.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1553.7031, -1747.9375, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1260, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
CreateDynamicObject(8661, 1439.36902, -1735.82727, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1433.11340, -1716.66211, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1430.32703, -1697.79053, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1431.23499, -1681.36462, 12.40540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.31116, -1665.53857, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.21631, -1650.19446, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.23022, -1630.68518, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1443.65515, -1612.27283, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1459.49377, -1596.90308, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1497.94470, -1593.13123, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.37634, -1587.44031, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.56567, -1612.13196, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.62329, -1628.93591, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1515.53857, -1647.50183, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1517.65161, -1664.18469, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.31848, -1680.42407, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.81628, -1697.40601, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.30359, -1712.44373, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1520.25684, -1737.27576, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1490.08484, -1737.00256, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1473.71753, -1736.37964, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(4206, 1469.34827, -1717.24194, 11.92840,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(673, 1462.98584, -1695.62170, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1463.16028, -1707.21021, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1498.33411, -1701.02795, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1493.47900, -1708.21338, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(700, 1498.85547, -1708.17505, 13.72656,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1492.62549, -1700.75916, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1455.63452, -1621.87610, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1460.00000, -1619.05115, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1459.32385, -1622.08960, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1457.02905, -1618.83276, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1498.94946, -1621.71106, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(1260, 1538.66064, -1732.33594, 19.84375,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(4230, 1598.33521, -1823.10962, 30.21094,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.63953, -1665.26416, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.61047, -1684.34229, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1389.93713, -1688.19336, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1393.57507, -1689.14966, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1409.63562, -1688.92554, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(4021, 1412.30493, -1667.90540, 18.89248,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

137
SA-MP: Szerverfejlesztés / /me RP szerverekre.
« Dátum: 2015. Március 28. - 13:53:13 »
Nem teszteltem.

138
SA-MP: Szerverfejlesztés / /me RP szerverekre.
« Dátum: 2015. Március 28. - 13:46:56 »
Nem tudom, mit hagyhattam ki. :(

139
SA-MP: Szerverfejlesztés / /me RP szerverekre.
« Dátum: 2015. Március 28. - 13:40:13 »
                                                                                                      Sziasztok!
                                                                                                       
                                                             Ez egy általam írt FilterScript, RP szerverekre készítettem.
                                                                                                 Parancsa: /me
                                                                               Elkészítési idő: 5-10 perc. (mivel kezdő vagyok.)
                                                            Ha felhasználod, egy kérésem van: Tüntesd fel a nevem. Köszönöm. :)
                                                                                                     Javított verzió:
                                                 
 

    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf>
    #define filterscript
    #define fekete 0x000000AA
    #define piros 0xAA3333AA
     
    #if defined filterscript
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n->>> /me rendszer betöltve. Alfonso által írt FilterScript. <<<-\");
            return 1;
    }
     
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    #endif
     
    CMD:me(playerid,params[])
    {
            new csel[64], nev[MAX_PLAYER_NAME], uzenet[90];
            if(sscanf(params,\"s[64]\",csel)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"/me (cselekvésed)\");
            {
                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                format(uzenet,sizeof(uzenet),\"*%s %s.\", nev, uzenet);
                SendClientMessageToAll(fekete,uzenet);
                print(uzenet);
            }
            return 1;
    }

 
                                                                                             
                                                                                                      Szükséges includek:
                                                                                                         
                                                                                                              -a_samp
                                                                                                              -zcmd
                                                                                                              -sscanf
                                             
Legközelebb ne hagyd ki amit kiegészítettem, illetve ezt a kék színt hanyagold, hiszen olvashatatlan.

140
Archívum / Syndicate TDM [0.3z][Sync-shooting]
« Dátum: 2015. Március 28. - 13:09:55 »
Az egészben az a vicc, hogy a mi szerverünk is épp így néz ki, ugyanezekkel a teamekkel, ráadásul mi nyitottunk előbb.

141
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat tiszítás
« Dátum: 2015. Március 21. - 23:20:04 »
Idézetet írta: Nátha date=1426974773\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53400\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A legelső SendClientMessage-el minek írtad ki, hogy folyamatban van a tisztítás? Mintha az olyan sok időt venne igénybe, hogy bárki eltudja olvasni :D Azt egyből \"ledarálja\" a chat ablak és nem fog látszódni.
 
Tessék, kivettem. :D

142
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat tiszítás
« Dátum: 2015. Március 21. - 18:12:18 »
Flash, megfelel? Most ilyen mini dolgon nincs mit bővíteni szerintem. :D

143
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat tiszítás
« Dátum: 2015. Március 21. - 15:10:57 »
Hali! Első scriptem, eléggé egyszerű cuccos. Elkészítési idő: 1 perc. Ez felhasználható minden kategóriájú szerverre, de inkább stuntra ajánlom. :D Bárki megtudná csinálni, szerintem de azért publikáltam. Hátha. :D 
 

//Chat tisztítás. By: Alfonso
//Ha felhasználod, tüntesd fel a nevem!
CMD:tisztit(playerid)
{
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      return 1;

144
Archívum / Desert Village RolePlay
« Dátum: 2015. Március 15. - 10:15:40 »
Sziasztok.
Egy RolePlay szervert szeretnék bemutatni, melynek Desert Village a neve.
Ez a szerver egy editelt Defensive, tehát nem 0-ról írt, de folyamatos fejlesztés alatt van.
A szerverhez 0.3z kliens szükséges.
Miben edit a szerver?
-Új adminrendszer.
Az adminrendszert egy barátom készítette, még a saját szerveréről, mely szintén Defensive edit. Ez több admin parancsot, illetve rangot rejt, mint az eredeti rendszer. Az eredetiben 4, míg a miénkben 7+1 adminrang található. Ezek: 1-4-s admin, Főadmin,  Webmester, tulajdonos, és a +1 a moderátor.
-Más mapolás
A módban a Rockstar által készített alap, unalmas utak voltak megtalálhatóak. Mi ezt egy kicsit feldobtuk, és a helyére egy szebb objectet raktunk, ami még illek is ahoz hogy falut RP-zünk. Ezen felül, a lepukkant házakat kitöröltük, majd leraktunk sokkal modernebb házakat.
-Valós jármű nevek, de ez még fejlesztés alatt van.
Mikor beszálunk egy autóba, az alap nevek helyett nem azt írja hogy pl \"Sultan\" hanem, Subaru Imprezza, vagy Nissan Skyline, stb.
Ezt még az autószalonban található listán át kell írnom.
-Belső nézet
Nagyon kevés SAMP RP szerveren találkoztam belső nézettel. Ez szerintem nagyon jó egyes RP szituációkhoz.
Játékosokat lehet hívni, de nem adunk érte adminisztrátori rangot, esetleg moderátort, mert ezeket csak azok kapnak, akik megérettek rá, illetve vállalják a felelősséget.
-A szerelő telep kijavítása.
Ezt nem igazán mondanám editnek, az alap modban a szerelőtelep kapui kétszer lettek lerakva, ezért ha beírtam a /nyit parancsot, felnyílt a kapu, de alatta megjelent még egy, ezáltal nem lehetett bemenni a műhelyekbe.. Ez elég macerás volt, ezért csak egyszerűen kitöröltem a kapukat.
-Új TextDraw
Ezt mondjuk kevésbé mondanám editnek, de jól mutat. :D
Másodállások:
-Kamionsofőr(Benzinszállító, sóderszállító)
-Úttisztító
-Buszsofőr
-Villanyszerelő
Frakciók:
-Bone County Sheriff Department
-El Quebrados Medical Center
-Las Paysadas FM
-Las Paysadas Fire Department
-Ameri-Car service.co
Illegális frakciókat kiveszem, és a helyükre Nonscript frakciókat lehet igényelni a fórumon.
A szerveren AntiCheat található, tehát nem érdemes feljönni cheatelni.   >:D
A frakciókba fórumon lehetséges jelentkezni, ez persze nem vonatkozik az illegális frakciókra!
Viszont gondolkoztam rajta, hogy kiszedem az illegális frakciókat, és berakok egy egyszerűbb drogdíleres melót helyette.
Köszönöm hogy végigolvastad.
IP:  Megvárom, míg egy moderátor/admin jóváhagyja.
Fórum: -
Facebook:  -
Képek:
-Rendőrség interrior:-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-050_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Szerelő telep:-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-EQ map-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-LP map-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Étterem parkolója, sweet333 munkája. http://sampforum.hu/index.php?topic=51258 -
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Tűzoltóság-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Kamionos telep-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-057_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Benzinszállító-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-058_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Benzinkút-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-059_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Karbantartó munka-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-EQ parkoló-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/810301196sa-mp-061_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Pizzázó-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-062_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Oktató iroda-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-FPS rendszer: (fps, /fps ki)-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-065_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az a zászló TextDraw ideglenesen van bent, mert ma van március 15.

145
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ tér
« Dátum: 2015. Március 09. - 18:38:44 »
Amúgy énszerintem jólett a map Alfonso!
[/quote]
Köszönöm. :3

146
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ tér
« Dátum: 2015. Március 08. - 13:00:11 »
Hali! Most dobtam össze ezt a mapot. kb. 5-10 perc volt az egész. :D Egyébként, az első munkám.



Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150308/kepfe_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150308/kepfel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -1464.3438, 2656.5000, 56.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3341, -1446.4531, 2639.3516, 54.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3342, -1447.2344, 2653.3047, 54.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11673, -1461.1563, 2627.6797, 62.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1479.6953, 2611.3984, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1483.6484, 2611.3984, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11479, -1460.9141, 2613.7813, 54.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2613.5938, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2617.6250, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2621.6250, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11543, -1461.1563, 2627.6797, 62.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2625.6094, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2629.4688, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2633.3281, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -1454.2734, 2640.1406, 55.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11461, -1466.0313, 2637.5938, 54.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2637.1797, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2641.0391, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -1457.8672, 2648.9922, 55.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11544, -1483.2813, 2642.3828, 56.6953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3170, -1446.4531, 2639.3516, 54.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, -1441.7891, 2647.3281, 55.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3173, -1447.2344, 2653.3047, 54.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -1464.3438, 2656.5000, 56.6484, 0.25);
CreateObject(8661, -1466.09717, 2621.11743, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1466.11133, 2640.99072, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1466.11829, 2651.18042, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.89661, 2651.09521, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.86011, 2631.70459, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.84705, 2621.14453, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(11548, -1466.89343, 2619.01758, 54.85680,   0.00000, 0.00000, -29.00000);
CreateObject(956, -1468.22864, 2620.23218, 55.23440,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(956, -1458.04822, 2620.18066, 55.23440,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3292, -1441.78223, 2630.19043, 54.65590,   0.85840, 0.00000, 180.14160);
CreateObject(3294, -1446.53662, 2620.23291, 57.74219,   356.85840, 0.00000, -1.57080);
CreateObject(3294, -1445.85645, 2625.24731, 57.74219,   356.85840, 0.00000, -1.57080);
CreateObject(1294, -1442.66882, 2618.09448, 59.27340,   3.14160, 0.00000, 9.57080);
CreateObject(11674, -1474.84973, 2653.30298, 54.83650,   0.00000, 0.00000, 219.00000);
CreateObject(16776, -1459.08984, 2655.76367, 54.56620,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1408, -1464.38660, 2661.13940, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1459.14612, 2661.12769, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1459.14612, 2661.12769, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1453.90344, 2661.12622, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1448.66357, 2661.11426, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1443.44702, 2661.09253, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1438.66614, 2661.13110, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1435.97070, 2658.31323, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.03247, 2652.87329, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.06067, 2642.17896, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.06995, 2647.40259, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.05212, 2636.93506, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.03345, 2631.67749, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.02026, 2626.43945, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.01050, 2623.17212, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1438.74597, 2620.47217, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1481.22925, 2635.46582, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1481.22681, 2640.72607, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1481.16711, 2645.91846, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1458.76843, 2620.88940, 55.27790,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(669, -1446.46143, 2650.38647, 55.24219,   356.85840, 0.00000, 3.14159);

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal