Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Alfonso

Oldalak: 1 [2]
16
Archívum / Black Town Roleplay
« Dátum: 2016. Február 13. - 23:53:09 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/160220/1373791206embed_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Black Town Roleplay


Játéktér: Blueberry - Fort Carson


IP: -


Fórum: -


Facebook oldal: -


Kezdetek

Először is, köszönetet szeretnék mondani Amf-nek, és Cannonnak a Defensive RPG mod publikálásáért.


Ezzel a moddal többször is próbálkoztam szervert nyitni, akkor még nem gondoltam komolyan ezt a dolgot, ez a szerveren is meglátszott. Egy ideig nem is volt szerverem, viszont egy hónapja elkezdtem megint ezen gondolkozni. Az ötlet meg is valósult, a szervert megrendeltem, majd elkezdtem editelni a Defensive modot. Először a játékteret Los Santosba szerettem volna, de végül maradtam a faluknál, mivel a szerver 30 slotos, az felérne azzal, hogy 30 embert beengedjünk egy dzsungelbe.




Autószalon

Járművek vásárlásához be kell mennünk az autószalonba, ahol oda kell sétálnunk ehhez a pickuphoz.


\"429263325sa-mp-044_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

A parancs beirása után megjelenik ez a dialog, ahol a kivánt járműre kattintva megvásárolhatjuk a járművet.


\"sa-mp-045_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Étel rendszer

Ha nem eszünk, karakterünk megéhezik, és idővel meghal. Éhesen 15 percig birod ki.


Ahhoz, hogy ételhez jussunk, menjünk be a Cluckin Bell-be, ahol számos étel közül válogathatunk.


Miután odasétálsz a pickuphoz, és beirtad a /étlap parancsot előjön ez a dialog:


\"sa-mp-047_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Itt ha kiválasztottad a neked tetsző ételt, akkor az invertorydba kerül, ahonnan azt kiválasztva eltudod fogyasztani.


Italrendszer

Hasonlóképp működik, mint az ételrendszer. Be kell menni a kocsmába, ahol /itallap paranccsal előhozzuk ezt a dialogot:


\"819524761sa-mp-049_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Majd ha azt megvásároltuk, az invertoryba kerül, ahonnan elfogyaszthatjuk azt.


Amennyiben alkoholos italt fogyasztunk, a kamera imbolyogni kezd, magyarul a karakterünk berúg.


Egy pohárnál enyhébb részegség, többnél erősebb imbolygás, és rosszullét lehet.


Szomjasan 7 percig birod ki.


Invertory rendszer

A játékos listán a nevünkre kattintva előtudjuk hozni a dialogos invertoryt, amivel megtudjuk nézni, hogy mi van nálunk, illetve tárgyakat tudunk átadni.


\"sa-mp-050_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Az átadás úgy történik, hogy a közelben lévő fél nevére kattintunk a játékoslistán.


\"854967900sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

\"153175398sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Csatorna rendszer

\"972811620sa-mp-068_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

A pizzahut előtt található egy csatorna lejáró, ahol ha lemegyünk, akkor ez fogad minket:


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160214/sa-mp-070_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Ezen ha egy darabig végigmegyünk, találhatunk egy elhagyatott vonatállomást.


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160214/791557139sa-mp-071_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Ennek fontos szerepe lesz a szerveren, ugyanis bankrabláskor a széfeknél lesz egy útvonal, amit követve az állomásra csöppenünk.


Tehát nem kell a bank ajtaján kimenni, és szembeszállni a rendőrökkel, hanem könnyedén elmenekülhetünk.


Ez eddig nem is tűnik kockázatosnak, viszont a kamera felvesz téged, hogy hogyan nézel ki, ami alapján a rendőrök beazonositanak.


A szerveren lévő helyszinek:

Buszállomás


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160213/1930534_1013209202070794_6909889219201992983_n_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Ha nincs járműved, esetleg gyalog vagy, akkor nyugodtan buszozhatsz, ugyanis két járat áll szolgálatodra. NPC-k vezetik ezeket, Fort Carson, és Blueberry között közlekednek, különböző buszmegállóknál megállnak.


Vonatállomás


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160213/12728916_1013209708737410_7685846412644274596_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Ha San Fierroba, vagy Los Santosba szeretnél eljutni valamiért, akkor a Brown Streak Railroad szolgálatodra áll! Ezt is NPC-k vezetik majd, ha valami gond lesz, akkor szintén elvállalható munka lesz.


Bone County Sheriff\'s Office


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160213/10422488_1013211275403920_198619958779207593_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

Bajba kerültél? A rendvédelem a szolgálatodra áll! A nap akármelyik időpontján hivhatod őket, és ők 5 percen belül ott is vannak.


Bone County Medic Center


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160213/369052845sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Rosszul vagy, beteg vagy? Nyugodtan fordulj a Bone County Medic Center orvosaihoz, ők biztosan tudnak segiteni.


Blueberry park

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160220/sa-mp-089_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Kikapcsolódásra vágysz? Látogass el Blueberryben lévő parkba, ahol nyugodtan olvashatsz, meditálhatsz.


Rotschild\'s Car Service

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160220/sa-mp-090_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Elromlott a járműved? Nem megfelelően működik? Szólj a szerelőknek, és ők megszerelik neked!


Benzinkút

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160219/sa-mp-077_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Ha kevés lenne a járművedben az üzemanyag, nyugodtan látogass el ide.


Kérdések-válaszok.

Kérdés: Hol játszódik a szerver?

Válasz:Főként Blueberryben, és Fort Carsonban.

Kérdés: Hány karaktered lehet?

Válasz: Összesen két karaktered lehet, de azok közt nem lehet semmiféle kapcsolat.

Kérdés: Melyik SAMP klienst igényli a szerver?

Válasz: 0.3.7-et.

Kérdés: Használhatok a szerveren bármiféle segédprogramot, ami nem cheatnek számit, pl. nametag, handling?

Válasz: Nem, mivel ezekből előnyben részesülsz más játékosokkal szemben.

A szerveren lévő legális frakciók:

Bone County Sheriff\'s Office


Bone County Medic Center


Polgármesteri hivatal


Rotshchild\'s Car Service


A szerveren lévő illegális frakciók:

Busceta&Bezrukov Connections


Mayans666


A szerveren egyenlőre csak az úttisztitó munka található meg, de ez bővitésre kerül.


Csapatunk:

Alessandro Busceta -
Tulajdonos

Porphyry Bezrukov -
Tulajdonos

Peter Rothschild -
Főadmin

Sonny Wendelin -
Főadmin

Christian Hedges -
Admin

Ahogy jönnek újitások a szerverre időközben, úgy frissitem a leirást.


Pár ember kérésére elhagytuk a GF jelzőt.



17
Segítségkérés / Hibakódok.
« Dátum: 2016. Február 12. - 11:40:12 »

Sziasztok! Ma elkezdtem egy módot editelgetni, egész jól haladtam vele, mostanáig. Ez a probléma:
 
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Madness RPG\\gamemodes\\Whadez.pwn(930) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Madness RPG\\gamemodes\\Whadez.pwn(930) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Madness RPG\\gamemodes\\Whadez.pwn(930) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Madness RPG\\gamemodes\\Whadez.pwn(930) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Ez a sor, amiben hiba van a következőképp néz ki:
 
   ShowPlayerDialog(playerid, ELDOBOTT_TARGYAK, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, \"#COL_LRED\"[Eldobott Tárgyak]\",wszoveg,\"Felvesz\",\"Kilépés\");

18
Leírások/Útmutatók/Segítség / IVMP folyamatosan leáll..
« Dátum: 2015. Április 25. - 09:38:09 »
Hali. Mikor játszok IVMP-n, olyan 10 percenként berzárja magát.. Mi lehet a baj? Crackelt+0.3 T1. :-[

19
Szkript kérések / error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect
« Dátum: 2015. Április 18. - 14:31:50 »
Hali. :D Írogatom a modom, de beleütköztem egy ilyen problémába. AMF által készített regisztrációs rendszerem van, DINI. Itt a mód eleje, a problémát a 88. sorban észleli a pawnom.
Kód:

//                                                                           MOD ELEJE
//                                                                     A MODOT ALFONSO NERVO ÍRTA
// Teleportok: /teles
//Üdvözlő üzenet, spawn, mapok
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define CITROM 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xAA3333AA
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#if defined FILTERSCRIPT
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Gamemode név, spawn helye. Jelenleg a mólón spawnolsz!
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 834.8079,-1948.7460,12.8672,0.9264, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{                                                                 <--------- 88. sor
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FF9933}%s {33AA33}Feljött játszani!. :)\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFF9933AA,string);
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");  //Deaktiválhatóak ha //-t teszel a SendClientMessage-k elé.
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Köszöntelek a szerveren!!! :) \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/teles a teleportokért!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/rules a szabályokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/cmds a parancsokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A szervert nagy részét Alfonso Nervo készítette!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A teleport rendszer Graduado_Cabeludo munkája.\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Adminlandot SuspecT mappolta! \");
    //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó szórakozást a szerveren! :) \");
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}

 
Siker!

20
Segítségkérés / error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect"
« Dátum: 2015. Április 18. - 14:22:42 »
Hali. :D Írogatom a modom, de beleütköztem egy ilyen problémába. AMF által készített regisztrációs rendszerem van, DINI. Itt a mód eleje, a problémát a 88. sorban észleli a pawnom.
 
//                                                                           MOD ELEJE
//                                                                     A MODOT ALFONSO NERVO ÍRTA
// Teleportok: /teles
//Üdvözlő üzenet, spawn, mapok
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define CITROM 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xAA3333AA
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#if defined FILTERSCRIPT
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Gamemode név, spawn helye. Jelenleg a mólón spawnolsz!
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 834.8079,-1948.7460,12.8672,0.9264, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{                                                                 <--------- 88. sor
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FF9933}%s {33AA33}Feljött játszani!. :)\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFF9933AA,string);
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");  //Deaktiválhatóak ha //-t teszel a SendClientMessage-k elé.
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Köszöntelek a szerveren!!! :) \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/teles a teleportokért!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/rules a szabályokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/cmds a parancsokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A szervert nagy részét Alfonso Nervo készítette!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A teleport rendszer Graduado_Cabeludo munkája.\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Adminlandot SuspecT mappolta! \");
    //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó szórakozást a szerveren! :) \");
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}

21
Segítségkérés / Parancs beírása után automatikusan relogol
« Dátum: 2015. Április 18. - 13:24:40 »
Sziasztok. Egy kis problémával küszködök, de nem tudok rájönni, hogy mi a probléma oka.. Tehát, ha bírok egy teleportot, akkor kidob a szerver, majd újracsatlakozik.. Itt egy kód, a probléma fix hogy itt van.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
CMD:lspk(playerid, params[])
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált  Los Santos-i Parkourra!{FF0000}(/lspk)\",name);
        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1813.6587,-1420.1920,13.4231);
    } else {
        SetPlayerPos(playerid,1813.6587,-1420.1920,13.4231);
    }
    return 1;
}
CMD:lsair(playerid, params[])
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
        format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált  Los Santos reptérre{FF0000}(/lsair)\",name);
        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1957.9131,-2289.7188);
    } else {
        SetPlayerPos(playerid,1957.9131,-2289.7188);
    }
    return 1;
}
CMD:lvair(playerid, params[])
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált  Las Venturas reptérre{FF0000}(/lvair)\",name);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1521.9480,1831.4257,10.8955);
    } else {
        SetPlayerPos(playerid,1546.0148,1801.9745,10.8955);
    }
    return 1;
}
CMD:sfair(playerid, params[])
{
        new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[128];
        GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, sizeof(string), \"{0000FF}%s {FFFF00}Elteleportált  San Fierro reptérre{FF0000}(/sfair)\",name);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1319.3417,-220.7780);
    } else {
        SetPlayerPos(playerid,-1319.3417,-220.7780);
    }
    return 1;
}

22
Archívum / Black Town RP-GF
« Dátum: 2015. Április 13. - 19:51:07 »
Sziasztok!
A napokban nyitottam az RP szerverem, melyet én Editelek.
Nem vagyok túl jó scripter, de ebbe minden erőm belefektetem.
A szervert igazából tanulás céljából rendeltem, aztán felvetettem magam elé az ötletet:
-Mi lenne, ha nyitnék egy szervert?
Ehhez egy Street RPG módot használtam fel, mert az alapból Fort Carsonban játszódik. (Ezt a várost egyszerűen imádom, és az első szerver, ahol RP-ztem itt játszódott.)
Editek:
-TextDrawok kivétele, RL sem látod a szemed előtt a pénzed.
-Mapolás
-Gettó áthelyezése, bankrablás, és egyéb dolgok kiszedve, feleslegesnek tartom. +bankot csak maffia szokott rabolni RL.
-Néhány kocsi átírása.. Ezzel persze nem erőltettem meg magam.. :DD
-A regisztrálás után a polgármesteri hivatalból RP-sen át sétál a karektered egy szerintem szépen bemappolt térre.
-Kezdő pénz/skin átírása, ezzel sem erőltettem meg magam...  :D
Ha a szerverre jön még valami, bővítem a listát!
Mappolt dolgok:
-Kosárpálya
-Gettó, és egy \"néger negyed\"
-Park
-Parkoló
És még ezeken kívül sok más!
Parancsok:
/do /proba /s /w /h /b /penztarca /report /adminok /107 /104 /105 /555 /fizetesfelvesz /adobefizet[/me]
/dm /mg /pg /db /cheat /jarmuvesz /jarmuelad /jarmu2elad /o /munkakezdes /felsegit /anim /hirdetes /afk
/klcsonkulcsad /eldobkilcsinkulcs /felhiv /felvesz /letesz /szendvics /udito /cigi /erme /gps /av /avfreg /ujszamla
/frissit /stats /ment /fizet /cptorol /italvesz /jogositany /bank /kocsikulcs /kocsikulcs2 /mennyi /kivegez
/penzfelvesz /befizetado /tankol /motor /hazvesz /eladhaz /hazkulcs /eldobtelefon /telefonszam /felmond
/holvan1 /holvan2 /csominyit /csomizar /motorhazteto /ov /pm /togpm
Anim(lista)
/kezekfel - /bomba - /rohog - /crossarms - /fekszik - /fekszik2
/integet - /crack - /leul - /leul2 - /fall - /fall2 - /fall3 - /kick
/rap - /rap2 - /rap3 - /rap4 - /jump - /hoodfrisked - /meghal - /lean1 - /lean2
/tanc - /tanc2 - /tanc3 - /tanc3 |-| Animació befejezese: /anim stop |-| Ezek használata: /anim fekszik pl.
Frakik:
-Black City Police Dept. Rendőr
-Black City Medic Center Mentős
-Ameri-car service.co Autószerelő
-Black City FM Rádiós
-Black City Polgárőrség -
Mellékmunkák:
-Dömperes
-Úttisztító
-Pizzafutár
-Ügyvéd
-Pincér
-Postás
A szerveren található helyszínek:
-Étterem Éhes vagy? Menj el az étteremben, ahol elegáns kiszolgálásban lehet részed!
-Pizzázó Éhes vagy? Menj el a pizzázóba, és kapj be valamit!
-Ruhabolt Unod már a ruhádat? Tegyél szert újakra!
-Telefonbolt Nincs telefonod?Menj be ide, és biztos megtalálod a neked megfelelő mobilt.
-Kisbolt Itt szinte mindent megvehetsz, amire szükséged van.
-Kosárpálya Ha esetleg nagyon unatkoznál...
-Getto Fű/kokain kell? Térj be ide, biztos szerezhetsz.
Miért játssz a szerveren?
-Kedves, ugyanakkor megfelelő szigorsággal rendelkező adminok.
-Pályázható leaderek.
-Folyamatos újdonságok a szerveren
Mi várható, mint fejlesztés? V.4.5.0
-/stats behoz egy dialogot, és nem a chatben lesz a statisztika.
-További adminszintek.
-Egyéb mappolások.
-Az eddig felfedezett hibák javítása.
Adminok:
Alfonso Nervo - Tulajdonos
Sean Walker - 2*-s admin
Mark Nervo - 2*-s admin
Ray Smith - 2*-s admin
Patrick Jane - 1*-s admin
Adminrendszer:
-Moderátor
-Kezdő admin. 1*
-Haladó admin 2*
-Tulajdonos 3*
A szerverről inkább videót készítettem, amit az alábbi linken érhettek el!
https://www.youtube.com/watch?v=Ej38K80WG3k&feature=youtu.be
Szerver IP:
Szerver verizó: V.4.4.5

23
RP/RPG kérések / TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Dátum: 2015. Április 07. - 21:50:52 »
Sziasztok. Street RPG módot használok, amit folyamatosan editelek. :) Na most, az a problémám hogy a TD-s pénzt úgy szeretném megoldani, hogy ne legyen a pénznek TD-je, hanem helyette az alap GTA-s TD legyen bent. Mondták nekem hogy a függvényeket írjam át, de ez nekem kínai. :D Kösz előre is. :)
Zárható, megoldva!

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos városháza RP szerverekre
« Dátum: 2015. Április 01. - 17:53:30 »
Helló.
Most készültem el ezzel a mappal. Elkészítési idő: 15-20 perc.
Ez még az első mapjaim között van, így nem lett a legjobb. :)
Miket csináltam?
-A nagyobb fákat kivettem, nekem nem tetszettek.
-Az utakat egy másik objectel cseréltem fel.
-Egy kisebb csatorna-áradást csináltam a városháza elé.
-Rendőrségtől elvettem a hírdetőtáblát, amit máshová helyeztem.
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-45-55-49_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-16-77_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-25-82_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-28-99_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-34-74_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Kód:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4220, 1370.6406, -1643.4453, 33.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1407.1953, -1749.3125, 13.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1457.9375, -1620.6953, 13.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1266, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4229, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4230, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1496.8672, -1707.8203, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1429.5313, -1748.4219, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1447.9063, -1748.2266, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1516.0000, -1748.6016, 13.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4005, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1445.8125, -1650.0234, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.6563, -1707.6875, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.1250, -1687.5625, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1449.8516, -1655.9375, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1496.9766, -1686.8516, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1503.1875, -1621.1250, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1508.4453, -1668.7422, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1533.2656, -1749.0234, 12.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1553.7031, -1747.9375, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1260, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
CreateDynamicObject(8661, 1439.36902, -1735.82727, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1433.11340, -1716.66211, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1430.32703, -1697.79053, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1431.23499, -1681.36462, 12.40540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.31116, -1665.53857, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.21631, -1650.19446, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.23022, -1630.68518, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1443.65515, -1612.27283, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1459.49377, -1596.90308, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1497.94470, -1593.13123, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.37634, -1587.44031, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.56567, -1612.13196, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.62329, -1628.93591, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1515.53857, -1647.50183, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1517.65161, -1664.18469, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.31848, -1680.42407, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.81628, -1697.40601, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.30359, -1712.44373, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1520.25684, -1737.27576, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1490.08484, -1737.00256, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1473.71753, -1736.37964, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(4206, 1469.34827, -1717.24194, 11.92840,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(673, 1462.98584, -1695.62170, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1463.16028, -1707.21021, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1498.33411, -1701.02795, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1493.47900, -1708.21338, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(700, 1498.85547, -1708.17505, 13.72656,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1492.62549, -1700.75916, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1455.63452, -1621.87610, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1460.00000, -1619.05115, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1459.32385, -1622.08960, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1457.02905, -1618.83276, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1498.94946, -1621.71106, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(1260, 1538.66064, -1732.33594, 19.84375,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(4230, 1598.33521, -1823.10962, 30.21094,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.63953, -1665.26416, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.61047, -1684.34229, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1389.93713, -1688.19336, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1393.57507, -1689.14966, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1409.63562, -1688.92554, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(4021, 1412.30493, -1667.90540, 18.89248,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / /me RP szerverekre.
« Dátum: 2015. Március 28. - 13:40:13 »
                                                                                                      Sziasztok!
                                                                                                       
                                                             Ez egy általam írt FilterScript, RP szerverekre készítettem.
                                                                                                 Parancsa: /me
                                                                               Elkészítési idő: 5-10 perc. (mivel kezdő vagyok.)
                                                            Ha felhasználod, egy kérésem van: Tüntesd fel a nevem. Köszönöm. :)
                                                                                                     Javított verzió:
                                                 
 

    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf>
    #define filterscript
    #define fekete 0x000000AA
    #define piros 0xAA3333AA
     
    #if defined filterscript
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n->>> /me rendszer betöltve. Alfonso által írt FilterScript. <<<-\");
            return 1;
    }
     
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    #endif
     
    CMD:me(playerid,params[])
    {
            new csel[64], nev[MAX_PLAYER_NAME], uzenet[90];
            if(sscanf(params,\"s[64]\",csel)) return SendClientMessage(playerid,piros,\"/me (cselekvésed)\");
            {
                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                format(uzenet,sizeof(uzenet),\"*%s %s.\", nev, uzenet);
                SendClientMessageToAll(fekete,uzenet);
                print(uzenet);
            }
            return 1;
    }

 
                                                                                             
                                                                                                      Szükséges includek:
                                                                                                         
                                                                                                              -a_samp
                                                                                                              -zcmd
                                                                                                              -sscanf
                                             
Legközelebb ne hagyd ki amit kiegészítettem, illetve ezt a kék színt hanyagold, hiszen olvashatatlan.

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat tiszítás
« Dátum: 2015. Március 21. - 15:10:57 »
Hali! Első scriptem, eléggé egyszerű cuccos. Elkészítési idő: 1 perc. Ez felhasználható minden kategóriájú szerverre, de inkább stuntra ajánlom. :D Bárki megtudná csinálni, szerintem de azért publikáltam. Hátha. :D 
 

//Chat tisztítás. By: Alfonso
//Ha felhasználod, tüntesd fel a nevem!
CMD:tisztit(playerid)
{
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"\");
      return 1;

27
Archívum / Desert Village RolePlay
« Dátum: 2015. Március 15. - 10:15:40 »
Sziasztok.
Egy RolePlay szervert szeretnék bemutatni, melynek Desert Village a neve.
Ez a szerver egy editelt Defensive, tehát nem 0-ról írt, de folyamatos fejlesztés alatt van.
A szerverhez 0.3z kliens szükséges.
Miben edit a szerver?
-Új adminrendszer.
Az adminrendszert egy barátom készítette, még a saját szerveréről, mely szintén Defensive edit. Ez több admin parancsot, illetve rangot rejt, mint az eredeti rendszer. Az eredetiben 4, míg a miénkben 7+1 adminrang található. Ezek: 1-4-s admin, Főadmin,  Webmester, tulajdonos, és a +1 a moderátor.
-Más mapolás
A módban a Rockstar által készített alap, unalmas utak voltak megtalálhatóak. Mi ezt egy kicsit feldobtuk, és a helyére egy szebb objectet raktunk, ami még illek is ahoz hogy falut RP-zünk. Ezen felül, a lepukkant házakat kitöröltük, majd leraktunk sokkal modernebb házakat.
-Valós jármű nevek, de ez még fejlesztés alatt van.
Mikor beszálunk egy autóba, az alap nevek helyett nem azt írja hogy pl \"Sultan\" hanem, Subaru Imprezza, vagy Nissan Skyline, stb.
Ezt még az autószalonban található listán át kell írnom.
-Belső nézet
Nagyon kevés SAMP RP szerveren találkoztam belső nézettel. Ez szerintem nagyon jó egyes RP szituációkhoz.
Játékosokat lehet hívni, de nem adunk érte adminisztrátori rangot, esetleg moderátort, mert ezeket csak azok kapnak, akik megérettek rá, illetve vállalják a felelősséget.
-A szerelő telep kijavítása.
Ezt nem igazán mondanám editnek, az alap modban a szerelőtelep kapui kétszer lettek lerakva, ezért ha beírtam a /nyit parancsot, felnyílt a kapu, de alatta megjelent még egy, ezáltal nem lehetett bemenni a műhelyekbe.. Ez elég macerás volt, ezért csak egyszerűen kitöröltem a kapukat.
-Új TextDraw
Ezt mondjuk kevésbé mondanám editnek, de jól mutat. :D
Másodállások:
-Kamionsofőr(Benzinszállító, sóderszállító)
-Úttisztító
-Buszsofőr
-Villanyszerelő
Frakciók:
-Bone County Sheriff Department
-El Quebrados Medical Center
-Las Paysadas FM
-Las Paysadas Fire Department
-Ameri-Car service.co
Illegális frakciókat kiveszem, és a helyükre Nonscript frakciókat lehet igényelni a fórumon.
A szerveren AntiCheat található, tehát nem érdemes feljönni cheatelni.   >:D
A frakciókba fórumon lehetséges jelentkezni, ez persze nem vonatkozik az illegális frakciókra!
Viszont gondolkoztam rajta, hogy kiszedem az illegális frakciókat, és berakok egy egyszerűbb drogdíleres melót helyette.
Köszönöm hogy végigolvastad.
IP:  Megvárom, míg egy moderátor/admin jóváhagyja.
Fórum: -
Facebook:  -
Képek:
-Rendőrség interrior:-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-050_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Szerelő telep:-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-EQ map-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-LP map-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Étterem parkolója, sweet333 munkája. http://sampforum.hu/index.php?topic=51258 -
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Tűzoltóság-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Kamionos telep-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-057_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Benzinszállító-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-058_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Benzinkút-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-059_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Karbantartó munka-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-EQ parkoló-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/810301196sa-mp-061_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Pizzázó-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-062_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-Oktató iroda-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-064_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
-FPS rendszer: (fps, /fps ki)-
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150315/sa-mp-065_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az a zászló TextDraw ideglenesen van bent, mert ma van március 15.

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ tér
« Dátum: 2015. Március 08. - 13:00:11 »
Hali! Most dobtam össze ezt a mapot. kb. 5-10 perc volt az egész. :D Egyébként, az első munkám.



Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150308/kepfe_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150308/kepfel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -1464.3438, 2656.5000, 56.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3341, -1446.4531, 2639.3516, 54.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3342, -1447.2344, 2653.3047, 54.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11673, -1461.1563, 2627.6797, 62.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1479.6953, 2611.3984, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1483.6484, 2611.3984, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11479, -1460.9141, 2613.7813, 54.9688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2613.5938, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2617.6250, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2621.6250, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11543, -1461.1563, 2627.6797, 62.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2625.6094, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2629.4688, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2633.3281, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -1454.2734, 2640.1406, 55.8281, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11461, -1466.0313, 2637.5938, 54.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2637.1797, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3278, -1485.7188, 2641.0391, 59.6172, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -1457.8672, 2648.9922, 55.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11544, -1483.2813, 2642.3828, 56.6953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3170, -1446.4531, 2639.3516, 54.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, -1441.7891, 2647.3281, 55.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3173, -1447.2344, 2653.3047, 54.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -1464.3438, 2656.5000, 56.6484, 0.25);
CreateObject(8661, -1466.09717, 2621.11743, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1466.11133, 2640.99072, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1466.11829, 2651.18042, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.89661, 2651.09521, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.86011, 2631.70459, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(8661, -1455.84705, 2621.14453, 54.84740,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(11548, -1466.89343, 2619.01758, 54.85680,   0.00000, 0.00000, -29.00000);
CreateObject(956, -1468.22864, 2620.23218, 55.23440,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(956, -1458.04822, 2620.18066, 55.23440,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3292, -1441.78223, 2630.19043, 54.65590,   0.85840, 0.00000, 180.14160);
CreateObject(3294, -1446.53662, 2620.23291, 57.74219,   356.85840, 0.00000, -1.57080);
CreateObject(3294, -1445.85645, 2625.24731, 57.74219,   356.85840, 0.00000, -1.57080);
CreateObject(1294, -1442.66882, 2618.09448, 59.27340,   3.14160, 0.00000, 9.57080);
CreateObject(11674, -1474.84973, 2653.30298, 54.83650,   0.00000, 0.00000, 219.00000);
CreateObject(16776, -1459.08984, 2655.76367, 54.56620,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1408, -1464.38660, 2661.13940, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1459.14612, 2661.12769, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1459.14612, 2661.12769, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1453.90344, 2661.12622, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1448.66357, 2661.11426, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1443.44702, 2661.09253, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1438.66614, 2661.13110, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1435.97070, 2658.31323, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.03247, 2652.87329, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.06067, 2642.17896, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.06995, 2647.40259, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.05212, 2636.93506, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.03345, 2631.67749, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.02026, 2626.43945, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1436.01050, 2623.17212, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1438.74597, 2620.47217, 55.36340,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1408, -1481.22925, 2635.46582, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1481.22681, 2640.72607, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1481.16711, 2645.91846, 55.27880,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1408, -1458.76843, 2620.88940, 55.27790,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(669, -1446.46143, 2650.38647, 55.24219,   356.85840, 0.00000, 3.14159);

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal