Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Szabi9

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Korházba spawnolás!
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 12:49:09 »
Sziasztok azt hogyan lehetne megcsinálni hogyha valaki meghal azt egy adott interirorba spawnolja,nálam a korházba és levonja a korházi költséget?

17
Segítségkérés / Mi a korhaz interior idje es pos-ja?
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 08:07:34 »
Nem kapom sehol sem a korhaz interiort plss segitsetek.Koszi  elore is! :)

18
Segítségkérés / Üzlet rendzser.Többi lent.
« Dátum: 2015. Szeptember 04. - 15:23:24 »
Azt szeretnem megkerdezni hogy keszitettem egy /zsebem parancsot es szeretnek kesziteni egy uzlet rendszert amiben lehet vasarolni.Es nem tudom hogyan kel elkesziteni azt hogy mikor veszek egy termeket peldaul viz akkor a zsebem-be rakja ,hogy mikor beirom /zsebem akko irja hogy:viz   1 drb .Itt a parancs segitsetek:
 

CMD:zsebem(playerid)
{
                 new string[128];
                GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                format(string,sizeof(string),\"Pénzem:%i Lej\\nBuletin: %s || RPG Megye || RPG Ország\\nCsekk: %d\",JatekosInfo[playerid]                      [Penz],nev,JatekosInfo[playerid][Csek]);
                ShowPlayerDialog(playerid,zsebem,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zsebem\",string,\"Oké\",\"Kilép\");
                return 1;
}

19
Segítségkérés / Éhség script segitség!
« Dátum: 2015. Szeptember 04. - 15:21:21 »
Egy ilyen textdraw-os éhségscriptet hogyan lehet késziteni?    Válaszokat elöre is köszi.  KÉP: http://www.kepfeltoltes.hu/view/150904/sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png

20
Segítségkérés / SetTimerEx Segitseg!
« Dátum: 2015. Szeptember 04. - 08:39:54 »
Udv aazt szeetnem megkerdezni ha keszitek egy Timert(SetTimerEx) akkor azt hogyan lehet elkesziteni hogy mikor a jatekos a timer onat folytatodjon ahonnan a jatekos kilepett es a timer abbahagyta? PL:kilepeet es a timer 10 masodpercnel volt es mikor a jatekos viszalep akkor 10 masodperctol folytassa.Hogyan lehet megoldani?Ha lehet egy mintat is adjatok,koszi.Jah és amugy dini regisztácios rendzerem van.

21
Segítségkérés / Respawn hiba!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 11:31:44 »
Azt hogyan csinaljam meg hogy mikor a jatekos ul a biciklin es mikor leszal a biciklirol csak aztat spawnolja ujra amekrol leszal,mert igy az osszes biciklit respawnolja ha egyrol leszal?Koszi elore is!
if(Munkas[playerid] == 1)
{
SetVehicleToRespawn(bmx);
SetVehicleToRespawn(bmx1);
SetVehicleToRespawn(bmx2);
SetVehicleToRespawn(bmx3);
}

22
Segítségkérés / Az alap pickupot hogyan vegyem ki?(kep lent)
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 10:26:32 »
Van az alap pickupok a kulonbozo interiorokba es hogyan vegyem ki? KEP:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/150903/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png

 
Ez alapbol benne volt..

23
Segítségkérés / HIBA!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 09:46:45 »
Beraktam a Varoshaza interiort es mikor megnyomom az Y gombot nem csinal semmit pedig bekkellene menjen az interiorba Segitsete!
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1481.0933,-1772.3116,18.7958,3.0))
    {
    if ((newkeys & KEY_YES) && !(oldkeys & KEY_YES))
    {
   
        SetPlayerPos(playerid, 386.5259, 173.6381, 1008.3828);
        GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Városháza\",3000,5);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
     }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,389.2193,173.8611,1008.3828,3.0))
   {
        SetPlayerPos(playerid,1480.5881,-1750.0313,15.4453);
   SetPlayerInterior(playerid,0);
   }
   }
return 1;
}

24
Segítségkérés / Undefined symbol:pickupid!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:15:32 »
Miert nem jo?Ugy akarom hogy gombnyomasra menjen be az interiorba a jatekos:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if((newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK))
{
    if(pickupid == varoshaza)
   {
        SetPlayerPos(playerid, 386.5259, 173.6381, 1008.3828);
        GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Városháza\",3000,5);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
   }
}
return 1;
}

25
Segítségkérés / Időzitő(Timer) Segitség!Fontos lenne..
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 07:54:34 »
Udv aazt szeetnem megkerdezni ha keszitek egy Timert(SetTimerEx) akkor azt hogyan lehet elkesziteni hogy mikor a jatekos a timer onat folytatodjon ahonnan a jatekos kilepett es a timer abbahagyta? PL:kilepeet es a timer 10 masodpercnel volt es mikor a jatekos viszalep akkor 10 masodperctol folytassa.Hogyan lehet megoldani?Ha lehet egy mintat is adjatok,koszi.Jah és amugy dini regisztácios rendzerem van.

26
Segítségkérés / Üzlet rendszer - Dialog hiba
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 07:51:47 »
Azt szeretnem megkerdezni higy keszitettem egy /zsebem parancsot es szeretnek kesziteni egy uzlet rendszert amiben lehet vasarolni.Es nem tudom hogyan kel elkesziteni azt hogy mikot veszek egy termeket peldaul viz akkor a zsebem=be rakjak,hogy mikor beirom /zsebem akko irja hogy:viz = 1.Itt a parancs segitsetek:
CMD:zsebem(playerid)
{
                new string[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(string,sizeof(string),\"Pénzem:%i Lej\\nBuletin: %s || RPG Megye || RPG Ország\\nCsekk: %d\",JatekosInfo[playerid]                      [Penz],nev,JatekosInfo[playerid][Csek]);
ShowPlayerDialog(playerid,zsebem,DIALOG_STYLE_LIST,\"Zsebem\",string,\"Oké\",\"Kilép\");
return 1;
}

 
Máskor pontos témacímet adj meg a témádnak.

27
Segítségkérés / Dialog hiba!Segitsetek?!
« Dátum: 2015. Szeptember 01. - 11:03:32 »
Mikor beirom hogy /terkep akkor elojon a dialog es mikor rakatintok egy opciora akko \"Server closed the connection\" Miert dob ki szerver?Minden dialognal igy van.Kod:
 

CMD:terkep(playerid)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,terkep,DIALOG_STYLE_LIST,\"Térkép\",\"Városháza\\nRendõrség(LS)\\nSofõriskola\\nMunkanélküli hivatal\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == terkep)
    {
        if(!response) return SendClientMessage(playerid,feher,\"kileptel\");
        {
               if(listitem == 0)
                {
            SetPlayerCheckpoint(playerid,1481.3082,-1757.6917,17.5313,3.0);
            SendClientMessage(playerid,feher,\"Varoshaza\");
                }
                if(listitem == 1)
                {
                        SetPlayerCheckpoint(playerid,1550.4543,-1675.7583,15.4160,3.0);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                      SetPlayerCheckpoint(playerid,1782.4116,-1864.5566,13.5737,3.0);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                        SetPlayerCheckpoint(playerid,1414.1429,-1701.8900,13.5395,3.0);
                }
               
        }
        return 1;
    }
}
}

28
Segítségkérés / Jogsi rendszer hiba!!! SegitseG!
« Dátum: 2015. Augusztus 28. - 18:08:24 »
Mikor beszalok az autoba az elso checkpointot mutassa es a tobbit nem miert??
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(vehicleid == vizsgakocsi)
{
    if(vizsgazik[playerid] == true)
    {
      DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      CP[playerid] = 0;
      SetPlayerCheckpoint(playerid,-1644.6655,854.2914,13.3724,3.0);
      vizsgatimer[playerid] = SetTimerEx(\"VizsgaTime\",1000,true,\"i\",playerid);
   }
   else RemovePlayerFromVehicle(playerid),SendClientMessage(playerid,RED,\"Nem fizetted ki a tanfolyamot ezért nem vizsgázhatsz!\");
}
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(CP[playerid])
{
    case 0:
    {
   SetPlayerCheckpoint(playerid,-1689.9003,853.5403,24.7344,3.0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   CP[playerid]++;
}
    case 1:
{
   SetPlayerCheckpoint(playerid,-1710.6167,883.2687,24.7422,3.0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   CP[playerid]++;
}
case 2:
{
   SetPlayerCheckpoint(playerid,-1736.5791,944.0354,24.7422,3.0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   CP[playerid]++;
}
case 3:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1773.3867,943.6154,24.7422,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 4:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1794.9808,916.4143,24.7422,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 5:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1797.8975,865.3364,24.7500,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 6:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1807.9396,824.3468,25.1788,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 7:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1808.1145,743.8553,35.2308,3.0);
            DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 8:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1735.3002,727.7364,26.0094,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 9:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1710.8218,771.9761,24.7344,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 10:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1710.9835,811.4437,24.7344,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 11:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1700.3691,838.5355,24.7344,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 12:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1643.0591,837.4599,12.7072,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 13:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1575.7928,842.1969,7.1520,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 14:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1578.8510,854.2066,7.2372,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 15:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1604.9236,855.4888,7.5391,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 16:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1616.2781,859.9451,7.6875,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 17:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1629.9691,875.8057,8.7322,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 18:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,-1629.9691,875.8057,8.7322,3.0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    CP[playerid]++;
}
case 19:
{
   new Float:VHealth;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),VHealth);
   if(VHealth >= 998)
   {
       new year,month,day,hour,minute,sec;
       getdate(year,month,day);
       gettime(hour,minute,sec);
       SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"Sikeresen Átmentél a vizsgán!\");
       CP[playerid] = -1;
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi] = 1);
      vizsgazik[playerid] = false;
      SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
      KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
       vizsgatimer[playerid] = -1;
      if(!fexist(file)){
          dini_Create(file);
         format(str,sizeof(str),\"%d,%02d,%02d %02d:%02d:%02d\",year,month,day,hour,minute,sec);
         dini_Set(file,\"Név\",pName(playerid));
          dini_Set(file,\"Megkapta\",str);
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,RED,\"Megbuktál!\");
       CP[playerid] = -1;
       vizsgazik[playerid] = false;
       SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
       KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
       vizsgatimer[playerid] = -1;
       dini_IntSet(file,\"Jogsi\", PlayerInfo[playerid][Jogsi] = 0);
   }
}
}
}

29
Segítségkérés / Pawno hiba segitsetek!
« Dátum: 2015. Augusztus 28. - 15:01:26 »
A pawno ezt a hibat adja ki: itt a kep: http://kepkezelo.com/images/z8337gmqubgebqbujth.gif
Idaig ment es nem modositottam azota semmit..

30
Segítségkérés / Audio plugin hiba?
« Dátum: 2015. Augusztus 26. - 12:18:50 »
Azt szeretnem megkerdezni hogy keszitettem egy zenelejatszot hogy mikor a playe beszal egy jarmube elinditson egy zenet.Az mukodik is de azt szeretnem megkerdezni hogy hogyan lehet azt megcsinalni hogy mikor lejar a zene automatikusan vigye tovabb a kovetkezo zenere? KOD:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    switch(random(9))
    {
                case 0:Audio_Play(playerid,1);
case 1:Audio_Play(playerid,2);
case 2:Audio_Play(playerid,3);
case 3:Audio_Play(playerid,4);
case 4:Audio_Play(playerid,5);
case 5:Audio_Play(playerid,6);
case 6:Audio_Play(playerid,7);
case 7:Audio_Play(playerid,8);
case 8:Audio_Play(playerid,9);
     }

 
Kerlek ha tudtok segitsetek!

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal