Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - .::David::.

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / bAdmin
« Dátum: 2012. Március 22. - 13:54:02 »
van nekem egy olyan problémám hogy a bAdmin nevezetû admin scriptet bele raktam a modomba és az elsö hibás bejelentkezésnél még kiírja hogy hibás a jelszó de a másidik után már beenged bármilyen jelszóval

32
Segítségkérés / automatikus bejelentkezés
« Dátum: 2012. Március 18. - 15:24:35 »
azt szeretném megoldani hogy ha nem változik az ip-m akkor ne kérje mindig a szerver a jelszavamat
ezt hogy lehetne megoldani?

33
Segítségkérés / bAdmin
« Dátum: 2012. Március 15. - 13:57:14 »
helló
abban kéne egy kis segítség hogy a bAdmin scriptben hogy lehetne megcsinálni hogy ne titkosítsa le a jelszavakat?
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == 1)
    {
        GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
        format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name);
        if(!response) return Kick(playerid);
        if (!strlen(inputtext)) return
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Üdv, Te még nem regisztráltál, Írj be egy jelszót a regisztráláshoz\", \"Regisztrál\", \"Kilép\");
        dini_Create(file);
        dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext));
        dini_IntSet(file, \"AdminLevel\",0);
        dini_IntSet(file, \"Money\",0);
        dini_IntSet(file, \"Score\",0);
        dini_IntSet(file, \"Warns\",0);
        format(String, 128, \"[sYSTEM]: Sikeres regisztráció neved: %s jelszavad: %s .\", Name, inputtext);
        SendClientMessage(playerid, YELLOW, String);
        gPlayerLogged[playerid] = 1;
    }
    if (dialogid == 2)
    {
        GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
        format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name);
        if(!response) return Kick(playerid);
        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login\", \"Te már regisztráltál, jelentkez be.\", \"Login\", \"Kilép\");
        new tmp;
        tmp = dini_Int(file, \"Password\");
        if(udb_hash(inputtext) != tmp)
{
           SendClientMessage(playerid, RED, \"Hibás Jelszó\");
           ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login\", \"Te már regisztráltál, jelentkez be.\", \"Login\", \"Kilép\");
        }
        else
        {
            gPlayerLogged[playerid] = 1;
            PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = dini_Int(file, \"AdminLevel\");
            PlayerInfo[playerid][pScore] = dini_Int(file, \"Score\");
            PlayerInfo[playerid][pWarns] = dini_Int(file, \"Warns\");
            PlayerInfo[playerid][pCash] = dini_Int(file, \"Money\");
   Save[playerid] = SetTimerEx(\"SaveStats\",1000,true,\"i\",playerid);
            SendClientMessage(playerid,RED,\"[sYSTEM]:Sikeres bejelentkezés\");
            GivePlayerMoney(playerid,PlayerInfo[playerid][pCash]);
            SetPlayerScore(playerid,PlayerInfo[playerid][pScore]);
            if(PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] >0)
            {
            //format(String,sizeof(String),\"Admin %s has logged in\", Name[playerid]);
            //SendClientMessageToAll(ORANGE,String);
            }
}
}
return 1;
}

34
Szkript kérések / /readcmds
« Dátum: 2012. Március 14. - 15:30:31 »
helló
kellene nekem egy olyan script hogy beírom hogy /readcmds és akk kiírja az adminoknak a chatba hogy ki milyen parancsot használ
elõre is köszönöm

35
Segítségkérés / /admins parancs
« Dátum: 2012. Február 18. - 18:51:59 »
az lenne a bajom hogy ha leveszem magamról az admint akkor ugyanúgy kiír /admins parancsba és a szinthez azt írja hogy 0
 
CMD:admins(playerid)
{
 
   new sLevel[][]=
   {
       \"{FFFFFF} RCON Admin\",
       \"{375FFF} Kezdõ admin\",
       \"{CDF917} Próbaidõs Moderátor\",
       \"{ADFF2F} Moderátor\",
       \"{33FF33} Fõadmin\",
       \"{FF0000} Szerver Tulaj\"
   };
    new iName[MAX_PLAYER_NAME],
        iMax = 1,
        iStr[128];
    SendClientMessage(playerid,GREEN, \"[___Elérhetõ Adminok____]\");
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
       if(PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] > 1 || IsPlayerAdmin(i))
        {
           GetPlayerName(i,iName,sizeof(iName));
            format(iStr,sizeof(iStr),\"%i. | %s | Id: %i | Szint: %i - %s\",iMax,iName,i,PlayerInfo[playerid][pAdminLevel],sLevel[PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]]);
           
            SendClientMessage(playerid,LIGHTBLUE,iStr);
   
           iMax++;
      }
   }
   if(iMax < 2)
   {
       
       SendClientMessage(playerid,RED,\"Nincs jelenleg admin a szerveren!\");
       SendClientMessage(playerid,GREEN, \" _______________________________________\");
   }
   return 1;
}

36
Segítségkérés / 0.3d frissítés
« Dátum: 2011. December 07. - 14:36:09 »
helló
Átraktam a szerveremet 0.3d re és a 2.restart után már nem jó ha felakarok menni a szeróra egybõl crashel, de ha nem megyek fel akkor kb fél oráig nincs semmi baj de utána ugyanúgy leáll és nem tudom h miért
pedig mindent frissítettem

37
Segítségkérés / Bomba
« Dátum: 2011. December 01. - 17:40:39 »
Helló!
van ez a script:
 
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#include <a_samp>
enum HydrogenBomb
{
Nuke,
Float:x,
Float:y,
Float:z,
bool:bombactive,
timer,
shock,
count,
area
};
new NuclearBomb[MAX_PLAYERS][HydrogenBomb];
new bool:PlayerPushed[MAX_PLAYERS];
new bool:detonated[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Hydrogen Bomb \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
NuclearBomb[bombactive] = false;
NuclearBomb[count] = 0;
NuclearBomb[area] = 0;
PlayerPushed = false;
detonated = false;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/plantbomb\", true) == 0)
{
    if(!NuclearBomb[playerid][bombactive])
    {
    new Float:bx, Float:by, Float:bz, Float:ba;
    GetPlayerPos(playerid, bx, by, bz);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, ba);
    bx += (floatsin(-ba, degrees));
    by += (floatcos(-ba, degrees));
   NuclearBomb[playerid][Nuke] = CreateObject(3786, bx, by, bz, 0, 0, ba);
   NuclearBomb[playerid]
  • = bx;

   NuclearBomb[playerid][y] = by;
   NuclearBomb[playerid][z] = bz;
   NuclearBomb[playerid][area] = 0;
        ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_In\",4.0,0,0,0,0,0);
   NuclearBomb[playerid][bombactive] = true;
   detonated[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Bomb planted. Flee the area.\");
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You\'ve already planted a bomb!\");
}
if(strcmp(cmdtext, \"/detonate\", true) == 0)
{
    if(NuclearBomb[playerid][bombactive])
    {
        NuclearBomb[playerid][timer] = SetTimerEx(\"Detonation\", 250, 1, \"i\", playerid);
        DestroyObject(NuclearBomb[playerid][Nuke]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Bomb detonated.\");
    }
    else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You haven\'t planted a bomb!\");
}
return 0;
}
forward Detonation(playerid);
public Detonation(playerid)
{
if(NuclearBomb[playerid][count] == 0)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);

}
else if(NuclearBomb[playerid][count] == 1)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);

}
else if(NuclearBomb[playerid][count] == 2)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);

}
else if(NuclearBomb[playerid][count] == 3)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);

}
    else if(NuclearBomb[playerid][count] == 4)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);

       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);

}
    else if(NuclearBomb[playerid][count] == 5)
{
       CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);

}
    else if(NuclearBomb[playerid][count] == 6)
{
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);

}
    else if(NuclearBomb[playerid][count] == 7)
{
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);

}
    else if(NuclearBomb[playerid][count] == 9)
{
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

}
else if(NuclearBomb[playerid][count] == 10)
{
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);

CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

}
else if(NuclearBomb[playerid][count] >= 11)
{
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]+3, NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]-3, NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • +3, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);

    CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]
  • -3, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);

    KillTimer(NuclearBomb[playerid][timer]);
    NuclearBomb[playerid][count] = 0;
    NuclearBomb[playerid][bombactive] = false;
}
if(!detonated[playerid])
{
       NuclearBomb[playerid][shock] = SetTimerEx(\"Shockwave\", 500, 1, \"i\", playerid);
detonated[playerid] = true;
}
NuclearBomb[playerid][count]++;
return 0;
}
forward Shockwave(playerid);
public Shockwave(playerid)
{
NuclearBomb[playerid][area]+= 100;
for(new sz=0; sz<MAX_PLAYERS;sz++)
{
    if(PlayerToPoint(NuclearBomb[playerid][area], sz, NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z])/* && !PlayerPushed[sz]*/)

    {
        PushPlayer(sz, NuclearBomb[playerid]
  • , NuclearBomb[playerid][y]);

        PlayerPushed[sz] = true;
    }
}
if(NuclearBomb[playerid][area] >= 1000)
{
    NuclearBomb[playerid][area] = 0;
    for(new pz=0;pz<MAX_PLAYERS;pz++) PlayerPushed[pz] = false;
    detonated[playerid] = false;
    KillTimer(NuclearBomb[playerid][shock]);
}
return 0;
}
stock PushPlayer(playerid, Float:X, Float:Y)
{
new
   Float:pX,
   Float:pY,
   Float:pZ;
GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ);
new Float:ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0);
pX = (-3 * floatsin(-ang, degrees));
pY = (-3 * floatcos(-ang, degrees));
if(GetPlayerState(playerid) == 2)
{
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), pX, pY, 1.0);
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0);
}
else if(GetPlayerState(playerid) == 1)
{
SetPlayerVelocity(playerid, pX, pY, 1.0);
}
SetPlayerHealth(playerid, 1.0);
return 0;
}
PlayerToPoint(Float:radius, playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z)
{
    new Float:oldpos[3], Float:temppos[3];
    GetPlayerPos(playerid, oldpos[0], oldpos[1], oldpos[2]);
    temppos[0] = (oldpos[0] -X);
    temppos[1] = (oldpos[1] -Y);
    temppos[2] = (oldpos[2] -Z);
    if(((temppos[0] < radius) && (temppos[0] > -radius)) && ((temppos[1] < radius) && (temppos[1] > -radius)) && ((temppos[2] < radius) && (temppos[2] > -radius)))
    {
        return true;
    }
    return false;
}

 
és azt hogy tudnám megcsinálni hogy több helyen is robbanjon
ugy mint ha oda is leraktam volna
pl. ezeken a pontokon:
228.9350,2487.7087,16.4844
224.3014,1882.8418,17.6406

38
Segítségkérés / LuxAdmin hiba
« Dátum: 2011. November 07. - 08:22:15 »
az vele a bajom hogy bejelentkezésnél bármilyen jelszót elfogad
ez ellen mit tudnék csinálni?

39
Segítségkérés / névváltás
« Dátum: 2011. November 03. - 14:09:01 »
ezt a kódot még régebben itt találtam a forumon
azt szeretném vele megcsinálni hogy ne csak a játékba írja át a nevet hanem a scriptfiles mappában lévõ nevet is
itt a kód:
 

COMMAND:changename(playerid,params[])
{
new ujnev[24];
if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\");
new str[128],name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev);
SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str);
format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev);
SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str);
SetPlayerName(playerid,ujnev);
return 1;
}

 
aki segít annak megy a +

40
Segítségkérés / Óra
« Dátum: 2011. November 02. - 14:22:42 »
csõ
valaki elmondaná nekem hogy a jobb felsõ sarokban lévõ órát hogy lehet megcsinálni h pontos legyen?

41
Segítségkérés / Név színe
« Dátum: 2011. November 01. - 14:38:46 »
Helló
azt hogy tudom megcsinálni hogy beírok egy parancsot pl. /scolor és akkor elmenti a színemet és relog után ugyanaz a színem legyen amit elmentettem

42
Segítségkérés / LuxAdmin hiba
« Dátum: 2011. Október 25. - 17:36:47 »
Helló
olyan bajom van hogy pár parancsot kitöröltem a Luxadminbol és utána minden parancsra azt írja hogy ismeretlen olyan mint ha be se töltene
de a bejelentkezésnél kiírja az admin szintet
ez a hiba mitõl lehet?
ezt használom:  http://sampforum.hu/index.php?topic=13954.0

43
Segítségkérés / parancsok láthatósága
« Dátum: 2011. Október 12. - 15:44:22 »
Üdv
Azt hogy tudnám megcsinálni hogy az adminok beírnak vmi parancsot és akkor látják hogy a játékosok milyen parancsot használnak
ja és LuxAdminom van

44
Segítségkérés / Pickup hiba
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 18:14:49 »
#include <a_samp>
new labirintus;
#define ORANGE 0xFF9900
#define YELLOW 0xFFFF00AA
public OnGameModeInit()
{
labirintus = CreatePickup(1276, 23, 2496.2358,-4648.0796,9.1575);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
 
    if(pickupid == labirintus) {
     new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
     new string[256];
     GivePlayerMoney(playerid, 100000);
     SetPlayerScore(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid,YELLOW,\"Gratulálok végig mentél a labirintuson! ezzel nyertél 100.000$-t és 100pontot!\");
     format(string, sizeof(string), \"[LABIRINTUS]:***%s Sikeressen végig ment a labirintuson és ezért kapott 100.000$-t és 100pontot!(/labirintus)\",     PlayerName);
     SendClientMessageToAll(ORANGE, string);
     }
     
return 1;
}

 
van ez a kód amit írtam és az vele a bajom hogy nem rakja oda a pickupot ahova kéne
de a többi pickup ami a szerveremen van az meg jó és az is ugyanígy van megoldva

45
Segítségkérés / DM spawn
« Dátum: 2011. Szeptember 26. - 17:42:38 »
Csõ
azt hogyan lehet megcsinálni ha valaki DM be hal meg az ugyanúgy DM be spawnoljon le? ne pedig az alap spawn helyeken

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal