Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - .::David::.
31
« Dátum: 2012. Március 22. - 13:54:02 »
van nekem egy olyan problémám hogy a bAdmin nevezetû admin scriptet bele raktam a modomba és az elsö hibás bejelentkezésnél még kiírja hogy hibás a jelszó de a másidik után már beenged bármilyen jelszóval
32
« Dátum: 2012. Március 18. - 15:24:35 »
azt szeretném megoldani hogy ha nem változik az ip-m akkor ne kérje mindig a szerver a jelszavamat ezt hogy lehetne megoldani?
33
« Dátum: 2012. Március 15. - 13:57:14 »
helló abban kéne egy kis segítség hogy a bAdmin scriptben hogy lehetne megcsinálni hogy ne titkosítsa le a jelszavakat? public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name); if(!response) return Kick(playerid); if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Üdv, Te még nem regisztráltál, Írj be egy jelszót a regisztráláshoz\", \"Regisztrál\", \"Kilép\"); dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Password\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file, \"AdminLevel\",0); dini_IntSet(file, \"Money\",0); dini_IntSet(file, \"Score\",0); dini_IntSet(file, \"Warns\",0); format(String, 128, \"[sYSTEM]: Sikeres regisztráció neved: %s jelszavad: %s .\", Name, inputtext); SendClientMessage(playerid, YELLOW, String); gPlayerLogged[playerid] = 1; } if (dialogid == 2) { GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name); if(!response) return Kick(playerid); if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login\", \"Te már regisztráltál, jelentkez be.\", \"Login\", \"Kilép\"); new tmp; tmp = dini_Int(file, \"Password\"); if(udb_hash(inputtext) != tmp) { SendClientMessage(playerid, RED, \"Hibás Jelszó\"); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login\", \"Te már regisztráltál, jelentkez be.\", \"Login\", \"Kilép\"); } else { gPlayerLogged[playerid] = 1; PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = dini_Int(file, \"AdminLevel\"); PlayerInfo[playerid][pScore] = dini_Int(file, \"Score\"); PlayerInfo[playerid][pWarns] = dini_Int(file, \"Warns\"); PlayerInfo[playerid][pCash] = dini_Int(file, \"Money\"); Save[playerid] = SetTimerEx(\"SaveStats\",1000,true,\"i\",playerid); SendClientMessage(playerid,RED,\"[sYSTEM]:Sikeres bejelentkezés\"); GivePlayerMoney(playerid,PlayerInfo[playerid][pCash]); SetPlayerScore(playerid,PlayerInfo[playerid][pScore]); if(PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] >0) { //format(String,sizeof(String),\"Admin %s has logged in\", Name[playerid]); //SendClientMessageToAll(ORANGE,String); } } } return 1; }
34
« Dátum: 2012. Március 14. - 15:30:31 »
helló kellene nekem egy olyan script hogy beírom hogy /readcmds és akk kiírja az adminoknak a chatba hogy ki milyen parancsot használ elõre is köszönöm
35
« Dátum: 2012. Február 18. - 18:51:59 »
az lenne a bajom hogy ha leveszem magamról az admint akkor ugyanúgy kiír /admins parancsba és a szinthez azt írja hogy 0 CMD:admins(playerid) { new sLevel[][]= { \"{FFFFFF} RCON Admin\", \"{375FFF} Kezdõ admin\", \"{CDF917} Próbaidõs Moderátor\", \"{ADFF2F} Moderátor\", \"{33FF33} Fõadmin\", \"{FF0000} Szerver Tulaj\" }; new iName[MAX_PLAYER_NAME], iMax = 1, iStr[128]; SendClientMessage(playerid,GREEN, \"[___Elérhetõ Adminok____]\"); for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] > 1 || IsPlayerAdmin(i)) { GetPlayerName(i,iName,sizeof(iName)); format(iStr,sizeof(iStr),\"%i. | %s | Id: %i | Szint: %i - %s\",iMax,iName,i,PlayerInfo[playerid][pAdminLevel],sLevel[PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]]); SendClientMessage(playerid,LIGHTBLUE,iStr); iMax++; } } if(iMax < 2) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Nincs jelenleg admin a szerveren!\"); SendClientMessage(playerid,GREEN, \" _______________________________________\"); } return 1; }
36
« Dátum: 2011. December 07. - 14:36:09 »
helló Átraktam a szerveremet 0.3d re és a 2.restart után már nem jó ha felakarok menni a szeróra egybõl crashel, de ha nem megyek fel akkor kb fél oráig nincs semmi baj de utána ugyanúgy leáll és nem tudom h miért pedig mindent frissítettem
37
« Dátum: 2011. December 01. - 17:40:39 »
Helló! van ez a script: #define FILTERSCRIPT #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #include <a_samp> enum HydrogenBomb { Nuke, Float:x, Float:y, Float:z, bool:bombactive, timer, shock, count, area }; new NuclearBomb[MAX_PLAYERS][HydrogenBomb]; new bool:PlayerPushed[MAX_PLAYERS]; new bool:detonated[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Hydrogen Bomb \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { NuclearBomb[bombactive] = false; NuclearBomb[count] = 0; NuclearBomb[area] = 0; PlayerPushed = false; detonated = false; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/plantbomb\", true) == 0) { if(!NuclearBomb[playerid][bombactive]) { new Float:bx, Float:by, Float:bz, Float:ba; GetPlayerPos(playerid, bx, by, bz); GetPlayerFacingAngle(playerid, ba); bx += (floatsin(-ba, degrees)); by += (floatcos(-ba, degrees)); NuclearBomb[playerid][Nuke] = CreateObject(3786, bx, by, bz, 0, 0, ba); NuclearBomb[playerid] NuclearBomb[playerid][y] = by; NuclearBomb[playerid][z] = bz; NuclearBomb[playerid][area] = 0; ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_In\",4.0,0,0,0,0,0); NuclearBomb[playerid][bombactive] = true; detonated[playerid] = false; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Bomb planted. Flee the area.\"); } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You\'ve already planted a bomb!\"); } if(strcmp(cmdtext, \"/detonate\", true) == 0) { if(NuclearBomb[playerid][bombactive]) { NuclearBomb[playerid][timer] = SetTimerEx(\"Detonation\", 250, 1, \"i\", playerid); DestroyObject(NuclearBomb[playerid][Nuke]); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Bomb detonated.\"); } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You haven\'t planted a bomb!\"); } return 0; } forward Detonation(playerid); public Detonation(playerid) { if(NuclearBomb[playerid][count] == 0) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 1) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 2) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z], 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 3) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+3, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 4) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+6, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 5) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+9, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 6) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+12, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 7) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+15, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 9) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+18, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] == 10) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+21, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
} else if(NuclearBomb[playerid][count] >= 11) { CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-10, NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -10, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+24, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-7, NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -7, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+27, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]+3, NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]-3, NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- +3, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);
CreateExplosion(NuclearBomb[playerid]- -3, NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z]+30, 7, 10);
KillTimer(NuclearBomb[playerid][timer]); NuclearBomb[playerid][count] = 0; NuclearBomb[playerid][bombactive] = false; } if(!detonated[playerid]) { NuclearBomb[playerid][shock] = SetTimerEx(\"Shockwave\", 500, 1, \"i\", playerid); detonated[playerid] = true; } NuclearBomb[playerid][count]++; return 0; } forward Shockwave(playerid); public Shockwave(playerid) { NuclearBomb[playerid][area]+= 100; for(new sz=0; sz<MAX_PLAYERS;sz++) { if(PlayerToPoint(NuclearBomb[playerid][area], sz, NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y], NuclearBomb[playerid][z])/* && !PlayerPushed[sz]*/)
{ PushPlayer(sz, NuclearBomb[playerid]- , NuclearBomb[playerid][y]);
PlayerPushed[sz] = true; } } if(NuclearBomb[playerid][area] >= 1000) { NuclearBomb[playerid][area] = 0; for(new pz=0;pz<MAX_PLAYERS;pz++) PlayerPushed[pz] = false; detonated[playerid] = false; KillTimer(NuclearBomb[playerid][shock]); } return 0; } stock PushPlayer(playerid, Float:X, Float:Y) { new Float:pX, Float:pY, Float:pZ; GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ); new Float:ang = (-acos((X - pX) / floatsqroot((X - pX)*(X - pX) + (Y - pY)*(Y - pY))) - 90.0); pX = (-3 * floatsin(-ang, degrees)); pY = (-3 * floatcos(-ang, degrees)); if(GetPlayerState(playerid) == 2) { SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), pX, pY, 1.0); SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0); } else if(GetPlayerState(playerid) == 1) { SetPlayerVelocity(playerid, pX, pY, 1.0); } SetPlayerHealth(playerid, 1.0); return 0; } PlayerToPoint(Float:radius, playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z) { new Float:oldpos[3], Float:temppos[3]; GetPlayerPos(playerid, oldpos[0], oldpos[1], oldpos[2]); temppos[0] = (oldpos[0] -X); temppos[1] = (oldpos[1] -Y); temppos[2] = (oldpos[2] -Z); if(((temppos[0] < radius) && (temppos[0] > -radius)) && ((temppos[1] < radius) && (temppos[1] > -radius)) && ((temppos[2] < radius) && (temppos[2] > -radius))) { return true; } return false; } és azt hogy tudnám megcsinálni hogy több helyen is robbanjon ugy mint ha oda is leraktam volna pl. ezeken a pontokon: 228.9350,2487.7087,16.4844 224.3014,1882.8418,17.6406
38
« Dátum: 2011. November 07. - 08:22:15 »
az vele a bajom hogy bejelentkezésnél bármilyen jelszót elfogad ez ellen mit tudnék csinálni?
39
« Dátum: 2011. November 03. - 14:09:01 »
ezt a kódot még régebben itt találtam a forumon azt szeretném vele megcsinálni hogy ne csak a játékba írja át a nevet hanem a scriptfiles mappában lévõ nevet is itt a kód: COMMAND:changename(playerid,params[]) { new ujnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\"); new str[128],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev); SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str); format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev); SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str); SetPlayerName(playerid,ujnev); return 1; }
aki segít annak megy a +
40
« Dátum: 2011. November 02. - 14:22:42 »
csõ valaki elmondaná nekem hogy a jobb felsõ sarokban lévõ órát hogy lehet megcsinálni h pontos legyen?
41
« Dátum: 2011. November 01. - 14:38:46 »
Helló azt hogy tudom megcsinálni hogy beírok egy parancsot pl. /scolor és akkor elmenti a színemet és relog után ugyanaz a színem legyen amit elmentettem
42
« Dátum: 2011. Október 25. - 17:36:47 »
Helló olyan bajom van hogy pár parancsot kitöröltem a Luxadminbol és utána minden parancsra azt írja hogy ismeretlen olyan mint ha be se töltene de a bejelentkezésnél kiírja az admin szintet ez a hiba mitõl lehet? ezt használom: http://sampforum.hu/index.php?topic=13954.0
43
« Dátum: 2011. Október 12. - 15:44:22 »
Üdv Azt hogy tudnám megcsinálni hogy az adminok beírnak vmi parancsot és akkor látják hogy a játékosok milyen parancsot használnak ja és LuxAdminom van
44
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 18:14:49 »
#include <a_samp> new labirintus; #define ORANGE 0xFF9900 #define YELLOW 0xFFFF00AA public OnGameModeInit() { labirintus = CreatePickup(1276, 23, 2496.2358,-4648.0796,9.1575); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == labirintus) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; GivePlayerMoney(playerid, 100000); SetPlayerScore(playerid, 100); SendClientMessage(playerid,YELLOW,\"Gratulálok végig mentél a labirintuson! ezzel nyertél 100.000$-t és 100pontot!\"); format(string, sizeof(string), \"[LABIRINTUS]:***%s Sikeressen végig ment a labirintuson és ezért kapott 100.000$-t és 100pontot!(/labirintus)\", PlayerName); SendClientMessageToAll(ORANGE, string); } return 1; }
van ez a kód amit írtam és az vele a bajom hogy nem rakja oda a pickupot ahova kéne de a többi pickup ami a szerveremen van az meg jó és az is ugyanígy van megoldva
45
« Dátum: 2011. Szeptember 26. - 17:42:38 »
Csõ azt hogyan lehet megcsinálni ha valaki DM be hal meg az ugyanúgy DM be spawnoljon le? ne pedig az alap spawn helyeken
|