Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Mike.

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / Teleporthoz 1 textdraw
« Dátum: 2011. Augusztus 19. - 23:50:54 »
Hi all
Olyan kérdésem lenne,hogy hogyan is lehetne megoldani azt,hogy 1 textdrawot több teleporthoz is lehessen használni tehát ne kelljen minden teléhez csinálni egy textdrawot,hanem van 1db és az mindig más tele nevet ad ki a játékosnak! pl San Fierro,Las Venturas,Los Santos...stb

32
Segítségkérés / fallout minigame help
« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 00:15:15 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy megpróbálnám megcsinálni magamnak ezt a minigamet,hogy olyan mûködõ képes és bugtalan legyen mint bármelyik más szerveren ahol láttam,nos ehhez kellene egy segítség!
[pawn]public DecideWinners()
{
SetTimer(\"GMX\", 5000, 0);
Info[end] = 1;
SendFalloutMessage(yellow, \"Gyõztesek:\");
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128], winners;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(GetPVarInt(i, \"FALLOUT\") == 1)
    {
      if(PlayerInfo[lost] == 0 && PlayerInfo[spawned] == 0 && IsPlayerConnected(i) == 1)

      {


         winners++;


         GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));


         format(string, sizeof(string), \"%d) %s\", winners, pname);


         SendFalloutMessage(yellow, string);


         SetPlayerScore(i, GetPlayerScore(i) + 1);


      }


   }


}


if(winners == 0) SendFalloutMessage(red, \"Ezúttal nincs gyõztes!\");


return 1;


}[/pawn]


Itt azt hiszem úgy oldották meg,hogy valamennyi ideig bent kell maradni a játékban és az nyeri meg aki a legvégén az adott idõben játékban marad!


És én úgy szeretném megoldani,hogy ne legyen semmiféle idõ rá,csak a legutolsó játékos nyerje meg a meccset tehát ha a második kiesik a játékból akkor az elsõ azon nyomba megnyerje a meccset! :D Ebben kellene kis help

33
Segítségkérés / Sok object miatt kifagyás
« Dátum: 2011. Augusztus 03. - 05:29:28 »
Hi all
Olyan problémám lenne,hogy ugye john mappol nekem egy egész jó infernus mappot,de valami végett mindig kifagyunk tõle,szerintünk a sok object miatt történhet ez!
Tudtok erre valami megoldást?

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los santosi party
« Dátum: 2011. Július 23. - 02:10:02 »
Hi all
Kezdõ mapper vagyok,ezért gondoltam publikálok egy party mappot!
Sorok száma: 40
Elkészítési idõ: kb 1 óra (illesztések..stb)
Képek:
http://www.kephost.com/images4/2011/7/23/jxf6afbo9yld9ovef3kj.jpg
http://www.kephost.com/images4/2011/7/23/djr43ofc7r6o05ajtdmb.jpg
Teleport: 1473.1372,-1895.7930,22.2875
Objectek:
CreateDynamicObject:
[pawn]CreateDynamicObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875);
CreateDynamicObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875);
CreateDynamicObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875);
CreateDynamicObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875);
CreateDynamicObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875);
CreateDynamicObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270);
CreateDynamicObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266);
CreateDynamicObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182);
CreateDynamicObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90);
CreateDynamicObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88);
CreateDynamicObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2);
CreateDynamicObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781);
CreateDynamicObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0);[/pawn]
CreateObject:
[pawn]CreateObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875);
CreateObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875);
CreateObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875);
CreateObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875);
CreateObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0);
CreateObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0);
CreateObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0);
CreateObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0);
CreateObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0);
CreateObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0);
CreateObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0);
CreateObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0);
CreateObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0);
CreateObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0);
CreateObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0);
CreateObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875);
CreateObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270);
CreateObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266);
CreateObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0);
CreateObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182);
CreateObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0);
CreateObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0);
CreateObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90);
CreateObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88);
CreateObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0);
CreateObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2);
CreateObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781);
CreateObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0);
CreateObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0);
CreateObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0);
[/pawn]
CreateStreamedObject:
[pawn]CreateStreamedObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875, 500);
CreateStreamedObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875, 500);
CreateStreamedObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875, 500);
CreateStreamedObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875, 500);
CreateStreamedObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875, 500);
CreateStreamedObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270, 500);
CreateStreamedObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266, 500);
CreateStreamedObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182, 500);
CreateStreamedObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90, 500);
CreateStreamedObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88, 500);
CreateStreamedObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2, 500);
CreateStreamedObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781, 500);
CreateStreamedObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0, 500);
CreateStreamedObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0, 500);[/pawn]

35
Segítségkérés / Egy bizonyos jármûbe csak admin szálhasson be!
« Dátum: 2011. Június 29. - 17:54:30 »
Hi all
A kérdés a téma nevében van :D
ID: 416
Ezt szeretném megoldani hogy ha a 416-s  jármû ID-be sima játékos beszáll akkor  kiírja, hogy pl \"ebbe a jármûbe csak admin ülhet be!\"
Valami ötlet?

36
Segítségkérés / PM látása adminnak!
« Dátum: 2011. Június 27. - 17:53:53 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy ugyebár a ladminban lehetett látni a a pm-eket pl \"x,y parancsot használt /pm 0 csõ\"
Azt mondják ,hogy a ladmin a bugos,de én annak idején láttam így a parancsokat tehát bugos nem lehet csak valami fügvény hiányozhat belõle!
Úgy szeretném hogy én \"fõadmin\" lássam a sima player , és a adminjaim elsütött pm-jeit!
Valami megoldás...?

37
Segítségkérés / Jármû vásárlás
« Dátum: 2011. Június 24. - 23:12:44 »
Hi all
Úgy szeretném megoldani,hogy a motoraimat CSAK kimondottan pénzért lehessen megvenni
Próbálkoztam is vele de nem sok sikerrel
Az a gond,hogy ugyebár 1000 dollárba kerül a motor
Ha nincs annyi pénzem akkor kiírja , hogy \"nincs elég pénzed\" de viszont a motort lekéri
Bemásolom a kódot,valaki beleírná pls , hogy ha nincs elég pénz akkor nrg-t ne lehessen lekérni?
[pawn]CMD:nrg(playerid, params[])
{
    new Float:vPos [ 4 ]; GetPlayerPos ( playerid, vPos [ 0 ], vPos [ 1 ], vPos [ 2 ] ); GetPlayerFacingAngle ( playerid, vPos [ 3 ] );
    new nrg = CreateVehicle ( 522, vPos [ 0 ], vPos [ 1 ], vPos [ 2 ], vPos [ 3 ], 250, 1, -1 );
    PutPlayerInVehicle ( playerid, nrg, 0 );
    if( GetPlayerMoney( playerid ) < 10000 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"[HIBA] Nincs elég pénzed [10000$]\");
    GivePlayerMoney(playerid,-10000);
    new strings[512];
    new player[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player));
    format(strings, sizeof(strings), \"%s Bizniszelt 10000 dollárért egy NRG-500 motort [/nrg]!\", player);
    SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, strings);
    PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 10.0);
    return 1;
}[/pawn]

38
Segítségkérés / Ladminba Scorementés
« Dátum: 2011. Június 21. - 01:11:08 »
Hi all
Olyan gondom lenne , hogy megpróbáltam volna a ladminomba bele írni azt hogy mentse a score-t..
Configba is beleírtam,ladminba is.
A játékban nyerek reakcióval pontokat.Kilépek s megnézem a fiókomat akkor még benne van a pont
Na de ha felmegyek újra akkora már le nullázódik valami miatt a score..:s
Pedig ugyanúgy oldottam meg a score mentését mint a Money-nak van és mégse menti
Esetleg valakinek lenne rá ötlete?

39
Szkript kérések / GMT Szkript
« Dátum: 2011. Június 12. - 17:50:04 »
Hi all
Olyan szkriptet keresnék egy újabb készülõ szerveremhez,hogy csatlakozáskor kiírja a GMT az az idõszámítást!
Nézegettem fórumon de olyanokat találtam amiben van IP country is
Nos nekem olyan kellene amiben maga a GMT szkript található
PL
[TSM]Mike Csatlakozott a szerverhez GMT: x,y

40
Archívum / [HUN]*TSM* TuNiNg-StUnT MaNia Szerver
« Dátum: 2011. Június 05. - 22:16:52 »
Hi all
Szeretném bemutatni a szerveremet.
- Körül belül 2 hónapja kezdtem el csinálgatni a szervert.
- ZCMD-s parancsok a GM-ben.
- A klánom adminkodik, illetve ügyel a rendre.
- Szerveremet az FPS-system.eu hostingtól rendelem
- Készítõ: [TSM]Mike azaz (én)
- Antifall örök tehát leesni nem tudsz róla :)
- Motor sisak
- Saját mappok
A szerveren található viszonylag elég sok teleport.
/sf /lv /ls /lsair /lvair /sfair  /chilliad /jizzy /stuntx /pig
/getto /police1-3 /drift1-5 /party /speed /beach /sziget
/area51 /aa /cj /skatepark /fb /hazak1-2 /disco /maddog /ramp1-15
Teleportokból ennyi :)
Jöhetnek a parancsok :)
/cmds
/help
/afk
/re
hitman
/geth
/goto
playlist
/volume
/givecash
/szabalyzat
/heal
/sp /lp
/fight
/teles
/flip
/szinek
/keszul
/count
/times
/idojaras
/neon
/skin
/v
/carmenu
/lock /unlock
HostName: [HUN]*TSM* TuNiNg-StUnT MaNia Szerver
IP:  91.82.84.98:8018
Players:  x / 60
Ping:    *
GM neve:   [HUN]TSM By Mike
Szerverrõl képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/110605/Szerver_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110605/Szerver2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Várom a jó és a rossz válaszokat is :)

41
Szkript kérések / Anti Szerver reklámozás
« Dátum: 2011. Június 03. - 14:40:08 »
Hi all
Olyan szkriptet írnátok e nekem,hogy ne lehessen a szerveren hírdetni?
Nekem van ilyen szkript csak az a gond , hogy ha pl az ip  elõtt szöveget ír akkor  nem bannolja..
Csak akkor bannol ha pl csak ip-t írnak szöveget meg nem..
Nekem meg olyan kellene hogy ha szöveget is ír akkor pl kiírja rá,hogy \"Szervert itt ne hírdess\" és akkor nem engedi kiírni az IP-t

42
Segítségkérés / Nem értem a hibát...
« Dátum: 2011. Május 28. - 23:33:26 »
Hi all
Nézem a server_log-om és ott hibát jelez de nem értem,hogy mi lehet a gond...
[pawn] Script[gamemodes/ventrill.amx]: Run time error 20: \"Invalid index parameter (bad entry point)\"[/pawn]
Esetleg valakinek van ötlete, hogy mi lehet a gond?

43
Segítségkérés / több 0.3c-s object berakás
« Dátum: 2011. Május 14. - 17:32:28 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy be akartam volna rakni még 1 0.3c-s mappot (eddig 1 volt bent) de miután beraktam azután nem jelentek meg a 0.3b-s objectek amiket konvertáltam....
a 0.3c-s objectek megjelentek csak azok nem amik konvertálva lettek..
Streamerem van , mappot biztos jól raktam be de mégse akar mûkodni.
Valakinek ötlete van?

44
Segítségkérés / Textdraweditor1.0 hiba
« Dátum: 2011. Május 09. - 21:55:49 »
hi all!
Olyan gondom lenne,hogy amikor elkezdenék a szerveremre textdrawot csinálni akkor beírom,hogy /text akkor kijön egy dialog de ott akármeikre megyek rá eltünik a dialog... Kértem már szerver újratelepítést de nem használt az sem..
Kérem aki tudja,hogy mi lehet a gond az írjon!

45
Szkript kérések / Sisak
« Dátum: 2011. Április 16. - 23:07:41 »
Helló all!
Valaki leírná,hogy motor sisakot hogyan kell csinálni?

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal