Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / Teleporthoz 1 textdraw« Dátum: 2011. Augusztus 19. - 23:50:54 »
Hi all
Olyan kérdésem lenne,hogy hogyan is lehetne megoldani azt,hogy 1 textdrawot több teleporthoz is lehessen használni tehát ne kelljen minden teléhez csinálni egy textdrawot,hanem van 1db és az mindig más tele nevet ad ki a játékosnak! pl San Fierro,Las Venturas,Los Santos...stb 32
Segítségkérés / fallout minigame help« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 00:15:15 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy megpróbálnám megcsinálni magamnak ezt a minigamet,hogy olyan mûködõ képes és bugtalan legyen mint bármelyik más szerveren ahol láttam,nos ehhez kellene egy segítség! [pawn]public DecideWinners() { SetTimer(\"GMX\", 5000, 0); Info[end] = 1; SendFalloutMessage(yellow, \"Gyõztesek:\"); new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128], winners; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(GetPVarInt(i, \"FALLOUT\") == 1) { if(PlayerInfo[lost] == 0 && PlayerInfo[spawned] == 0 && IsPlayerConnected(i) == 1) { winners++; GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname)); format(string, sizeof(string), \"%d) %s\", winners, pname); SendFalloutMessage(yellow, string); SetPlayerScore(i, GetPlayerScore(i) + 1); } } } if(winners == 0) SendFalloutMessage(red, \"Ezúttal nincs gyõztes!\"); return 1; }[/pawn] Itt azt hiszem úgy oldották meg,hogy valamennyi ideig bent kell maradni a játékban és az nyeri meg aki a legvégén az adott idõben játékban marad! És én úgy szeretném megoldani,hogy ne legyen semmiféle idõ rá,csak a legutolsó játékos nyerje meg a meccset tehát ha a második kiesik a játékból akkor az elsõ azon nyomba megnyerje a meccset! Ebben kellene kis help 33
Segítségkérés / Sok object miatt kifagyás« Dátum: 2011. Augusztus 03. - 05:29:28 »
Hi all
Olyan problémám lenne,hogy ugye john mappol nekem egy egész jó infernus mappot,de valami végett mindig kifagyunk tõle,szerintünk a sok object miatt történhet ez! Tudtok erre valami megoldást? 34
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los santosi party« Dátum: 2011. Július 23. - 02:10:02 »
Hi all
Kezdõ mapper vagyok,ezért gondoltam publikálok egy party mappot! Sorok száma: 40 Elkészítési idõ: kb 1 óra (illesztések..stb) Képek: http://www.kephost.com/images4/2011/7/23/jxf6afbo9yld9ovef3kj.jpg http://www.kephost.com/images4/2011/7/23/djr43ofc7r6o05ajtdmb.jpg Teleport: 1473.1372,-1895.7930,22.2875 Objectek: CreateDynamicObject: [pawn]CreateDynamicObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875); CreateDynamicObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875); CreateDynamicObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875); CreateDynamicObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875); CreateDynamicObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875); CreateDynamicObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270); CreateDynamicObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266); CreateDynamicObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182); CreateDynamicObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88); CreateDynamicObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2); CreateDynamicObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781); CreateDynamicObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0);[/pawn] CreateObject: [pawn]CreateObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875); CreateObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0); CreateObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0); CreateObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0); CreateObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0); CreateObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0); CreateObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0); CreateObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0); CreateObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0); CreateObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0); CreateObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0); CreateObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0); CreateObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875); CreateObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270); CreateObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266); CreateObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0); CreateObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182); CreateObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0); CreateObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0); CreateObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0); CreateObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0); CreateObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0); CreateObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0); CreateObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90); CreateObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88); CreateObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0); CreateObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2); CreateObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781); CreateObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0); CreateObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0); CreateObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0); [/pawn] CreateStreamedObject: [pawn]CreateStreamedObject(14820, 1484.8321533203, -1895.8675537109, 22.355337142944, 0, 0, 271.99951171875, 500); CreateStreamedObject(18070, 1486.4794921875, -1895.830078125, 21.735244750977, 0, 0, 267.99951171875, 500); CreateStreamedObject(2232, 1484.2553710938, -1898.5084228516, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875, 500); CreateStreamedObject(2232, 1484.3349609375, -1893.0615234375, 22.84348487854, 0, 0, 271.99951171875, 500); CreateStreamedObject(2452, 1474.8107910156, -1890.3428955078, 21.2109375, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1474.6281738281, -1890.8350830078, 22.570264816284, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1543, 1474.8125, -1890.8349609375, 22.382495880127, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1544, 1475.2935791016, -1890.8349609375, 22.371797561646, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1546, 1475.4716796875, -1890.8349609375, 22.456369400024, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1517, 1474.8148193359, -1890.8349609375, 22.124263763428, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1512, 1475.4331054688, -1890.8349609375, 22.088842391968, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1484.2258300781, -1893.7233886719, 21.39405632019, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1432, 1481.1046142578, -1893.3291015625, 21.251977920532, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1432, 1481.1173095703, -1896.3272705078, 21.266920089722, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1432, 1478.4736328125, -1894.4174804688, 21.267658233643, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1811, 1486.1707763672, -1895.8825683594, 21.863607406616, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1957, 1486.8454589844, -1898.6558837891, 22.352798461914, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2229, 1487.9556884766, -1898.3311767578, 22.245609283447, 0, 0, 267.99951171875, 500); CreateStreamedObject(2229, 1488.0651855469, -1894.1658935547, 22.185577392578, 0, 0, 270, 500); CreateStreamedObject(18102, 1481.7026367188, -1901.5103759766, 33.403007507324, 0, 0, 266, 500); CreateStreamedObject(16063, 1490.4323730469, -1898.0263671875, 25.478273391724, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(11245, 1490.4323730469, -1896.154296875, 28.339570999146, 0, 0, 182, 500); CreateStreamedObject(3509, 1437.3234863281, -2016.9357910156, -152.83843994141, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(646, 1469.5791015625, -1890.6979980469, 22.627462387085, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2773, 1482.8088378906, -1898.2935791016, 21.774234771729, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2773, 1482.8148193359, -1896.3350830078, 21.774200439453, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2773, 1482.8282470703, -1894.4350585938, 21.774044036865, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2773, 1482.83984375, -1892.5146484375, 21.757471084595, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(2773, 1483.8426513672, -1891.5709228516, 21.74387550354, 0, 0, 90, 500); CreateStreamedObject(2773, 1483.8326416016, -1899.2899169922, 21.76823425293, 0, 0, 88, 500); CreateStreamedObject(1302, 1468.6286621094, -1890.7573242188, 21.2109375, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(3095, 1484.79296875, -1889.837890625, 22.305551528931, 90, 0, 2, 500); CreateStreamedObject(3095, 1484.79296875, -1899.6020507813, 22.305551528931, 90, 0, 178.99523925781, 500); CreateStreamedObject(3095, 1484.7012939453, -1894.9556884766, 26.245609283447, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1478.6032714844, -1894.3414306641, 22.027944564819, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1478.1678466797, -1894.5959472656, 22.027944564819, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1481.0926513672, -1896.2977294922, 22.027206420898, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1486, 1480.7154541016, -1896.4846191406, 22.027206420898, 0, 0, 0, 500); CreateStreamedObject(1517, 1481.05859375, -1893.3695068359, 22.067070007324, 0, 0, 0, 500);[/pawn] 35
Segítségkérés / Egy bizonyos jármûbe csak admin szálhasson be!« Dátum: 2011. Június 29. - 17:54:30 »
Hi all
A kérdés a téma nevében van ID: 416 Ezt szeretném megoldani hogy ha a 416-s jármû ID-be sima játékos beszáll akkor kiírja, hogy pl \"ebbe a jármûbe csak admin ülhet be!\" Valami ötlet? 36
Segítségkérés / PM látása adminnak!« Dátum: 2011. Június 27. - 17:53:53 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy ugyebár a ladminban lehetett látni a a pm-eket pl \"x,y parancsot használt /pm 0 csõ\" Azt mondják ,hogy a ladmin a bugos,de én annak idején láttam így a parancsokat tehát bugos nem lehet csak valami fügvény hiányozhat belõle! Úgy szeretném hogy én \"fõadmin\" lássam a sima player , és a adminjaim elsütött pm-jeit! Valami megoldás...? 37
Segítségkérés / Jármû vásárlás« Dátum: 2011. Június 24. - 23:12:44 »
Hi all
Úgy szeretném megoldani,hogy a motoraimat CSAK kimondottan pénzért lehessen megvenni Próbálkoztam is vele de nem sok sikerrel Az a gond,hogy ugyebár 1000 dollárba kerül a motor Ha nincs annyi pénzem akkor kiírja , hogy \"nincs elég pénzed\" de viszont a motort lekéri Bemásolom a kódot,valaki beleírná pls , hogy ha nincs elég pénz akkor nrg-t ne lehessen lekérni? [pawn]CMD:nrg(playerid, params[]) { new Float:vPos [ 4 ]; GetPlayerPos ( playerid, vPos [ 0 ], vPos [ 1 ], vPos [ 2 ] ); GetPlayerFacingAngle ( playerid, vPos [ 3 ] ); new nrg = CreateVehicle ( 522, vPos [ 0 ], vPos [ 1 ], vPos [ 2 ], vPos [ 3 ], 250, 1, -1 ); PutPlayerInVehicle ( playerid, nrg, 0 ); if( GetPlayerMoney( playerid ) < 10000 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"[HIBA] Nincs elég pénzed [10000$]\"); GivePlayerMoney(playerid,-10000); new strings[512]; new player[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player)); format(strings, sizeof(strings), \"%s Bizniszelt 10000 dollárért egy NRG-500 motort [/nrg]!\", player); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, strings); PlayerPlaySound(playerid, 1058, 0.0, 0.0, 10.0); return 1; }[/pawn] 38
Segítségkérés / Ladminba Scorementés« Dátum: 2011. Június 21. - 01:11:08 »
Hi all
Olyan gondom lenne , hogy megpróbáltam volna a ladminomba bele írni azt hogy mentse a score-t.. Configba is beleírtam,ladminba is. A játékban nyerek reakcióval pontokat.Kilépek s megnézem a fiókomat akkor még benne van a pont Na de ha felmegyek újra akkora már le nullázódik valami miatt a score..:s Pedig ugyanúgy oldottam meg a score mentését mint a Money-nak van és mégse menti Esetleg valakinek lenne rá ötlete? 39
Szkript kérések / GMT Szkript« Dátum: 2011. Június 12. - 17:50:04 »
Hi all
Olyan szkriptet keresnék egy újabb készülõ szerveremhez,hogy csatlakozáskor kiírja a GMT az az idõszámítást! Nézegettem fórumon de olyanokat találtam amiben van IP country is Nos nekem olyan kellene amiben maga a GMT szkript található PL [TSM]Mike Csatlakozott a szerverhez GMT: x,y 40
Archívum / [HUN]*TSM* TuNiNg-StUnT MaNia Szerver« Dátum: 2011. Június 05. - 22:16:52 »
Hi all
Szeretném bemutatni a szerveremet. - Körül belül 2 hónapja kezdtem el csinálgatni a szervert. - ZCMD-s parancsok a GM-ben. - A klánom adminkodik, illetve ügyel a rendre. - Szerveremet az FPS-system.eu hostingtól rendelem - Készítõ: [TSM]Mike azaz (én) - Antifall örök tehát leesni nem tudsz róla - Motor sisak - Saját mappok A szerveren található viszonylag elég sok teleport. /sf /lv /ls /lsair /lvair /sfair /chilliad /jizzy /stuntx /pig /getto /police1-3 /drift1-5 /party /speed /beach /sziget /area51 /aa /cj /skatepark /fb /hazak1-2 /disco /maddog /ramp1-15 Teleportokból ennyi Jöhetnek a parancsok /cmds /help /afk /re hitman /geth /goto playlist /volume /givecash /szabalyzat /heal /sp /lp /fight /teles /flip /szinek /keszul /count /times /idojaras /neon /skin /v /carmenu /lock /unlock HostName: [HUN]*TSM* TuNiNg-StUnT MaNia Szerver IP: 91.82.84.98:8018 Players: x / 60 Ping: * GM neve: [HUN]TSM By Mike Szerverrõl képek: http://kepfeltoltes.hu/view/110605/Szerver_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110605/Szerver2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Várom a jó és a rossz válaszokat is 41
Szkript kérések / Anti Szerver reklámozás« Dátum: 2011. Június 03. - 14:40:08 »
Hi all
Olyan szkriptet írnátok e nekem,hogy ne lehessen a szerveren hírdetni? Nekem van ilyen szkript csak az a gond , hogy ha pl az ip elõtt szöveget ír akkor nem bannolja.. Csak akkor bannol ha pl csak ip-t írnak szöveget meg nem.. Nekem meg olyan kellene hogy ha szöveget is ír akkor pl kiírja rá,hogy \"Szervert itt ne hírdess\" és akkor nem engedi kiírni az IP-t 42
Segítségkérés / Nem értem a hibát...« Dátum: 2011. Május 28. - 23:33:26 »
Hi all
Nézem a server_log-om és ott hibát jelez de nem értem,hogy mi lehet a gond... [pawn] Script[gamemodes/ventrill.amx]: Run time error 20: \"Invalid index parameter (bad entry point)\"[/pawn] Esetleg valakinek van ötlete, hogy mi lehet a gond? 43
Segítségkérés / több 0.3c-s object berakás« Dátum: 2011. Május 14. - 17:32:28 »
Hi all
Olyan gondom lenne,hogy be akartam volna rakni még 1 0.3c-s mappot (eddig 1 volt bent) de miután beraktam azután nem jelentek meg a 0.3b-s objectek amiket konvertáltam.... a 0.3c-s objectek megjelentek csak azok nem amik konvertálva lettek.. Streamerem van , mappot biztos jól raktam be de mégse akar mûkodni. Valakinek ötlete van? 44
Segítségkérés / Textdraweditor1.0 hiba« Dátum: 2011. Május 09. - 21:55:49 »
hi all!
Olyan gondom lenne,hogy amikor elkezdenék a szerveremre textdrawot csinálni akkor beírom,hogy /text akkor kijön egy dialog de ott akármeikre megyek rá eltünik a dialog... Kértem már szerver újratelepítést de nem használt az sem.. Kérem aki tudja,hogy mi lehet a gond az írjon! 45
Szkript kérések / Sisak« Dátum: 2011. Április 16. - 23:07:41 »
Helló all!
Valaki leírná,hogy motor sisakot hogyan kell csinálni? |