Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ninjo98

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
46
Segítségkérés / Jármû
« Dátum: 2013. Július 20. - 13:17:01 »
Üdv!
Hogy oldhatom meg azt, hoyg beírom /nrg és rátesz a motorra? (nem mellém rakja hanem rátesz)

47
Segítségkérés / RangeOfPoint
« Dátum: 2013. Július 19. - 21:17:17 »
Üdv!
Hogy oldhatom meg azt, hogy van egy /fegyver parancs \"A\" pontba írom be AK-t ad \"B\" pontba írod be M4et kapsz? És persze mind2 nél /fegyver a parancs..
És írja ki: Nem vagy \"A\" pontban ezért nem kapsz AK-t  :D

48
Szkript kérések / Pénz textdraw kitakarás
« Dátum: 2013. Július 19. - 21:14:35 »
Egyszerû egy szöveg köré vonsz boxot  :D
 
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 115);

49
Segítségkérés / Összekeveri a dolgokat :(
« Dátum: 2013. Július 18. - 14:09:51 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1374135363\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39972\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Üdv!  :Cry2:
Számolni se akarom mennyi témát írtam ehhez a problémához!
Mindent szépen lement kivéve az \'ExpLevelt\' összekeveri a sima EXP-vel
Szóval mikor megszerzem az EXP uppolom a szintet figyeltem is a .init még játszottam minden rendben de mikor Disconnectelek akkor bezavarodik az Level ugyanaz lesz mint az EXP és úgy is tölti be.. Mi az oka?
     
 
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
        dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", GetPlayerExp(playerid)); // level elmentése
        dini_IntSet(pfile, \"Exp\", GetPlayerExpLevel(playerid)); // exp elmentése
   
        return 1;
    }

[/quote]
Nem biztos hogy ez a hiba én csak az elnevezéseket olvasgattam.
Jha meg felejtsd el a dini-t, meg írj saját magad egy szkriptet, ne mások hibáit keresgéld, csak szenvedsz vele.
És még az benne a k*rv* jó hogy a fájlban lévõ adatokkal kínlódsz onnan olvasod be mennyi van azt olvasod be mikor növeled, miért nem hozol létre változókat ezeknek az exp pontoknak és változtatod értéküket pawn kódban, és csak akkor foglalkozol adatmentéssel meg beolvasással mikor egy játékos csatlakozik illetve kilép?
 
[/quote]
Igazából ezt mintának töltöttem le én is próbálok hasonlót írni de még most kezdem megismerni a dinit :)

50
Segítségkérés / Összekeveri a dolgokat :(
« Dátum: 2013. Július 18. - 09:00:32 »
Üdv!  :Cry2:
Számolni se akarom mennyi témát írtam ehhez a problémához!
Mindent szépen lement kivéve az \'ExpLevelt\' összekeveri a sima EXP-vel
Szóval mikor megszerzem az EXP uppolom a szintet figyeltem is a .init még játszottam minden rendben de mikor Disconnectelek akkor bezavarodik az Level ugyanaz lesz mint az EXP és úgy is tölti be.. Mi az oka?
 
    #include <a_samp>
    #include <dudb>
    #include <progress>
     
    new Text:ExpText[MAX_PLAYERS];
    new Text:LevelText[MAX_PLAYERS];
    new Text:Textdraw0;
    new Bar:bar[MAX_PLAYERS];
    new Text3D:LevelLabel[MAX_PLAYERS];
    new pfile[100];
     
    //You can change these values.
    #define ExpForLevel 1000 //How much exp you need to pass a level. The Exp gets multiplied by the level. If you\'ve got 1000 total exp then for lvl 2 it will be 2000
    #define MaxLevel 99 //The maximum level a player can achieve.
    #define UseProgBar // Define wheater to use íthe progress bar or not. Comment the line if you don\'t want a progress bar and leave like that if you do want a progress bar.
    #define ProgBarColor 0x0000FFFF //The experience bar\'s color.
    #define TextLabelColor 0x00FFFFFF // The textlabel\'s color.
    #define CashForLevelUp 300 //This is the cash you get for levelling up. It gets multiplied by the level you achieved and one more time by a number you define.
    #define CashMultiplier 1 //This multiplies the Cash * Level achieved by the number you want.
    #define GameTextStyle 4 //This defines the GameText\'s style used for the GivePlayerExp function.
    #define GameTextTime 3000 //This defines the time for which the GameText for the GivePlayerExp function will be visible
    #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
     
    #pragma unused strtok
    #pragma unused ret_memcpy
     
    //Declaring New
    //new nev[MAX_PLAYER_NAME];
     
     
    //The function which gives exp. Usage: GivePlayerExp(playerid, ammount, reason);
    stock GivePlayerExp(playerid, exp, reason[])
    {
        new string2[126], string3[126], string4[126];
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") +exp);
        if (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
        {
            if (dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") < MaxLevel)
            {
                while (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
                {
                    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") - dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
                    dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") + 1);
                    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * ExpForLevel);
                    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
                    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
                    GivePlayerMoney(playerid, CashForLevelUp * dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * CashMultiplier);
                    format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !~n~~g~Level up!\", exp, reason);
                }
            }
            else
            {
                    GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Max Level Reached!\", GameTextTime, GameTextStyle);
                dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
                    }
        }
        else
        {
                format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !\", exp, reason);
        }
        format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
        TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
        #if defined UseProgBar
       SetProgressBarValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"Exp\"));
        SetProgressBarMaxValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
        UpdateProgressBar(bar[playerid], playerid);
        #endif
       GameTextForPlayer(playerid, string4, GameTextTime, GameTextStyle);
        format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
        Update3DTextLabelText(LevelLabel[playerid], TextLabelColor, string3);
    }
     
    //The function to get a player\'s level. Usage: GetPlayerLevel(playerid)
    stock GetPlayerExpLevel(playerid)
    {
        new Plevel;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        Plevel = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\");
        return Plevel;
    }
     
    //The function to get a player\'s experience. Usage: GetPlayerExp(playerid)
    stock GetPlayerExp(playerid)
    {
        new PExp;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        PExp = dini_Int(pfile, \"Exp\");
        return PExp;
    }
     
    //The function to get a player\'s experience needed to lvl up. Usage: GetPlayerTotalExp(playerid)
    stock GetPlayerTotalExp(playerid)
    {
        new PTotalExp;
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        PTotalExp = dini_Int(pfile, \"TotalExp\");
        return PTotalExp;
    }
     
     
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
        new string2[126], string3[126];
     
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        if(dini_Exists(pfile)) // ha létezik..
        {
            format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",GetPlayerExp(playerid), GetPlayerTotalExp(playerid));
                TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
                format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",GetPlayerExpLevel(playerid));
                TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
                SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(pfile, \"Cash\"));
                    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pfile, \"Score\"));
        }
        else // ha nem..
        {
            dini_Create(pfile); // akkor csinálja meg
            dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1);
                dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0);
                dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel);
        }
        format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",GetPlayerExp(playerid), GetPlayerTotalExp(playerid));
        TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
        format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",GetPlayerExpLevel(playerid));
        TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
     
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            TextDrawHideForAll(Textdraw0);
        TextDrawDestroy(Textdraw0);
        TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
        TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
        format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pName(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
        dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", GetPlayerExp(playerid)); // level elmentése
        dini_IntSet(pfile, \"Exp\", GetPlayerExpLevel(playerid)); // exp elmentése
        dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", GetPlayerTotalExp(playerid)); // totalexp elmentése
     
        return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, ExpText[playerid]);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, LevelText[playerid]);
        return 1;
    }
     
     
    public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
    {
        if (killerid != playerid)
            {
            if (GetPlayerExpLevel(playerid) < GetPlayerExpLevel(killerid))
            {
                GivePlayerExp(killerid, 100, \"killing a lower level player\");
            }
            else if (GetPlayerExpLevel(playerid) > GetPlayerExpLevel(killerid))
            {
                GivePlayerExp(killerid, 300, \"killing a higher level player\");
            }
            else
            {
                GivePlayerExp(killerid, 200, \"killing a player at your own level\");
            }
        } // An example of using my exp system.
        return 1;
    }
     
    dcmd_addexp(playerid,params[])
    {
            #pragma unused params
            GivePlayerExp(playerid, 500, \"addexp parancs hasznalata\");
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
            dcmd(addexp,6,cmdtext);
            return 0;
    }
     
    new pname[24];
    pName(playerid)
    {
            GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
            return pname;
    }

51
Segítségkérés / Újabb Dini Problem
« Dátum: 2013. Július 17. - 19:57:28 »
Ha attol rossz akkor nem  :D de mi jelentosege van?

52
Segítségkérés / Újabb Dini Problem
« Dátum: 2013. Július 17. - 17:47:57 »
Üdv megint!  :Cry2:
Motmár ez a valami megy regisztráció nélkül + lementi az init.
A hiba ott kezdõdik gyûjtök 100Exp kilépek restatartolja a mentett init és kezdõdik minden elõrõl!
Szóval nem ment ha nem újraindítja az init ennek mi az oka?

53
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Nem készít init
« Dátum: 2013. Július 17. - 17:12:48 »
Idézetet írta: MesterMartino date=1374073594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39948\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A mód elejére...
 
#include <dini>

 

:facepalm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 17. - 17:34:40 )

Köszönöm :)

54
Segítségkérés / Nem készít init
« Dátum: 2013. Július 17. - 16:34:34 »
Üdv!
Letöltöttem egy szintrendszert volt benne regisztrációs rendszer... Azt próbáltam kivenni és olyat beletenni, hogy névre mentsen tehát ha valaki fellép a szerverre készítsen neki Scriptfilesbe egy XY.ini (névtõl függ) amibe lementi a szintjét. De nekem nem ment le semmit.. :/ Ennek mi az oka?
 
#include <a_samp>
#include <dudb>
#include <progress>
new Text:ExpText[MAX_PLAYERS];
new Text:LevelText[MAX_PLAYERS];
new Text:Textdraw0;
new Bar:bar[MAX_PLAYERS];
new Text3D:LevelLabel[MAX_PLAYERS];
//You can change these values.
#define ExpForLevel 1000 //How much exp you need to pass a level. The Exp gets multiplied by the level. If you\'ve got 1000 total exp then for lvl 2 it will be 2000
#define MaxLevel 99 //The maximum level a player can achieve.
#define UseProgBar // Define wheater to use íthe progress bar or not. Comment the line if you don\'t want a progress bar and leave like that if you do want a progress bar.
#define ProgBarColor 0x0000FFFF //The experience bar\'s color.
#define TextLabelColor 0x00FFFFFF // The textlabel\'s color.
#define CashForLevelUp 300 //This is the cash you get for levelling up. It gets multiplied by the level you achieved and one more time by a number you define.
#define CashMultiplier 1 //This multiplies the Cash * Level achieved by the number you want.
#define GameTextStyle 4 //This defines the GameText\'s style used for the GivePlayerExp function.
#define GameTextTime 3000 //This defines the time for which the GameText for the GivePlayerExp function will be visible
 
#pragma unused strtok
#pragma unused ret_memcpy
//Declaring New
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
 
//The function which gives exp. Usage: GivePlayerExp(playerid, ammount, reason);
stock GivePlayerExp(playerid, exp, reason[])
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], string2[126], string3[126], string4[126];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") +exp);
if (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
{
    if (dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") < MaxLevel)
    {
   while (dini_Int(pfile, \"Exp\") >= dini_Int(pfile, \"TotalExp\"))
   {
      dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"Exp\") - dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
      dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") + 1);
       dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * ExpForLevel);
         format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
      TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
      GivePlayerMoney(playerid, CashForLevelUp * dini_Int(pfile, \"ExpLevel\") * CashMultiplier);
      format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !~n~~g~Level up!\", exp, reason);
   }
}
else
{
   GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Max Level Reached!\", GameTextTime, GameTextStyle);
   dini_IntSet(pfile, \"Exp\", dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
}
}
else
{
format(string4, sizeof(string4), \"~p~You got %d Exp for ~n~%s !\", exp, reason);
}
format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
#if defined UseProgBar
SetProgressBarValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"Exp\"));
SetProgressBarMaxValue(bar[playerid], dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
UpdateProgressBar(bar[playerid], playerid);
#endif
GameTextForPlayer(playerid, string4, GameTextTime, GameTextStyle);
format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
Update3DTextLabelText(LevelLabel[playerid], TextLabelColor, string3);
}
//The function to get a player\'s level. Usage: GetPlayerLevel(playerid)
stock GetPlayerExpLevel(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], Plevel;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
Plevel = dini_Int(pfile, \"ExpLevel\");
return Plevel;
}
//The function to get a player\'s experience. Usage: GetPlayerExp(playerid)
stock GetPlayerExp(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], PExp;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
PExp = dini_Int(pfile, \"Exp\");
return PExp;
}
//The function to get a player\'s experience needed to lvl up. Usage: GetPlayerTotalExp(playerid)
stock GetPlayerTotalExp(playerid)
{
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], PTotalExp;
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",pname);
PTotalExp = dini_Int(pfile, \"TotalExp\");
return PTotalExp;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new string2[126], string3[126];
new pfile[100];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(pfile, sizeof(pfile), \"Szerver/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(pfile)) {
    }
    dini_Create(pfile);
    dini_IntSet(pfile, \"ExpLevel\", 1);
    dini_IntSet(pfile, \"Exp\", 0);
    dini_IntSet(pfile, \"TotalExp\", ExpForLevel);
    format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
TextDrawSetString(ExpText[playerid], string2);
    format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
    TextDrawSetString(LevelText[playerid], string3);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, ExpText[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, LevelText[playerid]);
format(string2, sizeof(string2), \"Exp: %05d/%05d\",dini_Int(pfile, \"Exp\"), dini_Int(pfile, \"TotalExp\"));
format(string3, sizeof(string3), \"Level: %02d\",dini_Int(pfile, \"ExpLevel\"));
 
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
TextDrawDestroy(ExpText[playerid]);
new pfile[100], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(pname));
format(pfile, sizeof(pfile), \"/Szerver/%s.ini\",pname);
dini_IntSet(pfile, \"Cash\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(pfile, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if (killerid != playerid) {
    if (GetPlayerExpLevel(playerid) < GetPlayerExpLevel(killerid))
    {
          GivePlayerExp(killerid, 100, \"killing a lower level player\");
    }
    else if (GetPlayerExpLevel(playerid) > GetPlayerExpLevel(killerid))
    {
       GivePlayerExp(killerid, 300, \"killing a higher level player\");
    }
    else
    {
       GivePlayerExp(killerid, 200, \"killing a player at your own level\");
    }
} // An example of using my exp system.
return 1;
}

 
UI: Textdraw most nem tettem bele :)

55
Segítségkérés / Név szerint menteni
« Dátum: 2013. Július 17. - 16:24:36 »
Köszönöm!  :D

56
Segítségkérés / Név szerint menteni
« Dátum: 2013. Július 17. - 14:55:12 »
Üdv!
Dinivel megoldható-e az, hogy a játékos adatait (Score,Cash) névre mentse....
Vagyis ne legyen semmiféle reg rendszer jelszóval meg hasonló, hanem mikor elõször feljön létrehoz neki egy mappát a Scriptfilesben majd mikor következõleg fellép pénze pontja amit eddig megszerzett megmaradjon neki :)
És ha van ilyenre Script vagy valami példa valaki leírná? :)

57
Segítségkérés / Admin kapu
« Dátum: 2013. Július 17. - 14:48:58 »
Az admin változódat hozzá teszed ahhoz a parancshoz amivel kinyitod a kaput!  :)

58
Segítségkérés / Összepaokolni :)
« Dátum: 2013. Július 16. - 20:18:49 »
Hy
Leöltöttem 2scriptet egy Admin+Szint rendszert és mind2-be van regisztrációs rendszer (dini), ÖSsze kellene valahogy lépíteni õket de sehogy sem sikerül valaki összerakná nekem?
http://www.solidfiles.com/d/16297f2bcb/

59
Segítségkérés / Láthatalan Írás
« Dátum: 2013. Július 16. - 09:28:50 »
Ennek mi az oka?
 
]C:\\Users\\Sarkozi\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI00.932\\jadmin.pwn(2470) : error 012: invalid function call, not a valid address
C:\\Users\\Sarkozi\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI00.932\\NSTAdmin.pwn(2470) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Sarkozi\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI00.932\\NSTAdmin.pwn(2470) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Sarkozi\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI00.932\\NSTAdmin.pwn(2470) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Sarkozi\\AppData\\Local\\Temp\\Rar$DI00.932\\NSTAdmin.pwn(2470) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
2470:
format(str, sizeof(str), \"[ADMIN]%s: %s\", Name(playerid), text);

60
Segítségkérés / Láthatalan Írás
« Dátum: 2013. Július 15. - 20:38:31 »
Köszi meglsesem :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 15. - 20:48:05 )

Nem jó!  :Cry2: Nem [ADMIN] jelzõt rak ki hanem mikor írok akkor az írásom allat egy üres sor lesz  :confused:
PL
Én: Hy
//Itt Üres Sor//

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal