Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - GoldTec

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Segítségkérés / Lehívott autók törlése
« Dátum: 2015. Január 25. - 15:04:42 »
sziasztok! Olyan kódra lenne szükségem ami törli a lehívott autókat amik nincsenek használatban
ez megoldható? csak mert én még nem jöttem rá és nem is találtam tutorialt hogyan lehetne megoldani. EGy nagyon nagyon kezdő scripter vagyok aki mégcsak ismerkedik a scripteléssel. Tudtok ilyen kódot?

62
Segítségkérés / Already defined
« Dátum: 2015. Január 24. - 23:14:32 »
sziasztok a problémám hogy van egy kódom ami itt látható
 
#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xED0321AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#include <IsPlayerLAdmin>
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(v,1,cmdtext);
dcmd(respawn,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /v [modelid/járműnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármű!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármű lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawn(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, \"Járművek admin által respawnolva. Használaton kívűl lévő járművek törölve.\");
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
És mikor próbálom menteni ezt a hibaüzenetet kapom *\\szerver\\filterscripts\\carspawner.pwn(130) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
mi lehet a hiba?
[gmod]Máskor írj a code után egy ilyet: =pawn, köszi![/gmod]

63
Segítségkérés / Halál lista script
« Dátum: 2015. Január 24. - 17:32:50 »
Milyen script szükséges ahhoz hogyha valaki megöl valakit akkor ott jobb oldalt mutassa egy ilyen listában?

64
Segítségkérés / Index script
« Dátum: 2015. Január 23. - 17:05:07 »
sziasztok lenne egy olyan bajom hogy a pawno kód azt írja hogy
*\\pawno\\include\\dutils.inc(297) : warning 219: local variable \"index\" shadows a variable at a preceding level
*\\pawno\\include\\dutils.inc(379) : warning 219: local variable \"index\" shadows a variable at a preceding level
na most ez lehetetlen hogy a 297. sorba meg 379. sorba legyen a hiba mivel az egész filterscript 194 sorból áll
a kód:
 

// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
        (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
        if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)||PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
            {
                    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
                    if(index[veh][indexing])
                    {
                        DestroyObject(index[veh][obj1]);
                        DestroyObject(index[veh][obj2]);
                        index[veh][indexing]=false;
                    } else {
                        if(indexcompatible(veh))
                        {
                                new oldal2=(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))?1:0;
                                indexf(veh,oldal2);
                                }
                        }
                }
        }
        return 1;
}

65
Segítségkérés / Dialog szabályzat
« Dátum: 2015. Január 04. - 20:14:44 »
Azt szeretném kérdezni hogy erre a pawn kódra be lehet-e állítani, hogy ha valaki az elutasít gombra kattint, akkor kidobja a szerver?
 

CMD:dialoghelp(playerid) {
        new kimenet[2048], line[512];
        kimenet[0] = EOS;
        new File:tmp=fopen(\"dialoghelp.txt\");
        if(tmp) {
            while(fread(tmp, line, 512)) strins(kimenet, line, strlen(kimenet), sizeof(kimenet));
            fclose(tmp);
        }
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NONE, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFFFF}Dialog szabályzat 1. oldal\", kimenet, \"Elfogad\", \"Elutasít\");
        return 1;
}

66
Segítségkérés / Pawn error
« Dátum: 2015. Január 04. - 16:13:32 »
Előző topicom le lett zárva így sajnos oda már nem tudtam írni így nyitok egy újat.
van egy kódsorom. Amikor megpróbálom menteni azt írja, hogy a 151. sorban egy ilyen hiba van: warning 225: unreachable code.
A 151. sor a /rules részére esik. Mi lehet a baj?
 
   }
if(!strcmp(cmdtext, \"/respawn\", true))
if (IsPlayerAdminLevel(playerid, 2)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te nem vagy 2-es szintű admin!\");
{
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
SetVehicleToRespawn(i);
}
 
return 1;
}
 
if (strcmp(\"/rules\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Olvasd el a szabályzatot, mert a szabályzat nem ismerete nem mentesít a következmények alól!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Ha kiderül, hogy a szabályzatot nem olvastad el jár egy figyelmeztetés!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"5 figyelmeztetés=1 kirúgás, 3 hónapon belül 20 kirúgásért 48 óra ban jár!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"Íme a szabályok:\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"-No Hack!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"-Tilos mások nevével visszaélni!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"-No flood!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"-Bandakocsikat csak bandatagok használhatnak!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"-A Driveby mod engedélyezett, de elütni másokat tilos!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW, \"További szabályokért /rules2\");
return 1;
}

67
Segítségkérés / SAMP kezdő scriptek
« Dátum: 2015. Január 04. - 15:15:26 »
Sziasztok! Több kérdést szeretnék megfogalmazni a topicban.
Először is egy nagyon nagyon kezdő scripter vagyok aki most ismerkedik a pawn scripteléssel.
Csináltam egy scriptet és beállítottam, hogy csak adminok tudják használni a parancsot. Ez valóban így is van viszont valamiért csak azoknak az adminoknak működik akik bejelentkeznek Rcon adminként. Ezt hogyan lehet korrigálni?
Második kérdésem. Ha írok hozzá egy üzenetsort, hogyha nem admin írja be kiírja, hogy nem vagy admin akkor valamilyen hibát ír ki. Több topicban is nézelődtem de erre a kérdésemre nem kaptam választ.
Harmadik kérdésem, hogy ugyan ez a script egyszer csak gondol egyet nem működik tovább és csak akkor működik ismét ha az egészet újraírom. Ezt hogyan lehet korrigálni?

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal