Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Chrispapa

Oldalak: 1 2 [3]
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Örök as szoli
« Dátum: 2014. November 18. - 15:43:08 »
Helyetted senki se fog dolgozni. :facepalm: Ne nyiss rp szervert ha ilyet se tudsz. :wall:

32
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:TextDraw
« Dátum: 2014. November 16. - 14:38:05 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1416144234\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51404\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Petinek mondtam. A témáddal már nincs probléma, mert kitetted a lemaradt kódot és te nem is játszottad az eszed, ahogy fogalmaztam. Tipp, amelyet nem kell, hogy betarts, de javaslom: használd a www.solidfiles.com-ot, mert a www.data.hu-ról ha egy ideig nem töltenek le, törlődik a fájl + korlátozva van a letöltési sebesség nagyon kis sebességre.
 
Dfoglalo írtam privit.

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw
« Dátum: 2014. November 15. - 20:44:55 »
Sziasztok!  :)
 
Szeretném publikálni első textdrawom!

 

Ez annyira jó,hogy mutatja a pénzed,skined,pinged,szinted.

 

Elkészítési idő: 5 perc

 

RP szerverre ajánlott,de jó fun-ra is.

 

Leteszteltem működik.

 
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141115/1288214979sa-mp-020_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


// Készítő:Chrispapa
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
new Text:Textdraw8;
public OnFilterScriptInit()
{
        Textdraw0 = TextDrawCreate(-19.000000, 436.000000, \"s\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
        TextDrawFont(Textdraw0, 1);
        TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(Textdraw0, -1);
        TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
        TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
        TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
        TextDrawTextSize(Textdraw0, 662.000000, -94.000000);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
        Textdraw1 = TextDrawCreate(9.000000, 436.000000, \"Pinged :\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
        TextDrawFont(Textdraw1, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.519999, 1.200000);
        TextDrawColor(Textdraw1, 8978431);
        TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw1, 0);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
        Textdraw2 = TextDrawCreate(160.000000, 436.000000, \"Szint :\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, -16776961);
        TextDrawFont(Textdraw2, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.519999, 1.200000);
        TextDrawColor(Textdraw2, 8978431);
        TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw2, 0);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 0);
        Textdraw3 = TextDrawCreate(72.000000, 438.000000, \"Pinged : T\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
        TextDrawFont(Textdraw3, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.490000, 0.899999);
        TextDrawColor(Textdraw3, -5046017);
        TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw3, 0);
        Textdraw4 = TextDrawCreate(234.000000, 438.000000, \"Szint T\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
        TextDrawFont(Textdraw4, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.490000, 1.000000);
        TextDrawColor(Textdraw4, -5046017);
        TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw4, 0);
        Textdraw5 = TextDrawCreate(338.000000, 437.000000, \"Penzed :\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, -16776961);
        TextDrawFont(Textdraw5, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.519999, 1.200000);
        TextDrawColor(Textdraw5, 8978431);
        TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw5, 0);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw5, 0);
        Textdraw6 = TextDrawCreate(405.000000, 438.000000, \"Penzed : T\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
        TextDrawFont(Textdraw6, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.490000, 1.000000);
        TextDrawColor(Textdraw6, -5046017);
        TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw6, 0);
        Textdraw7 = TextDrawCreate(491.000000, 437.000000, \"Skined :\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, -16776961);
        TextDrawFont(Textdraw7, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.519999, 1.200000);
        TextDrawColor(Textdraw7, 8978431);
        TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw7, 0);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw7, 0);
        Textdraw8 = TextDrawCreate(554.000000, 438.000000, \"Skined : T\");
        TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
        TextDrawFont(Textdraw8, 3);
        TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.490000, 1.000000);
        TextDrawColor(Textdraw8, -5046017);
        TextDrawSetOutline(Textdraw8, 0);
        TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
        TextDrawSetShadow(Textdraw8, 1);
        TextDrawSetSelectable(Textdraw8, 0);
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        TextDrawHideForAll(Textdraw0);
        TextDrawDestroy(Textdraw0);
        TextDrawHideForAll(Textdraw1);
        TextDrawDestroy(Textdraw1);
        TextDrawHideForAll(Textdraw2);
        TextDrawDestroy(Textdraw2);
        TextDrawHideForAll(Textdraw3);
        TextDrawDestroy(Textdraw3);
        TextDrawHideForAll(Textdraw4);
        TextDrawDestroy(Textdraw4);
        TextDrawHideForAll(Textdraw5);
        TextDrawDestroy(Textdraw5);
        TextDrawHideForAll(Textdraw6);
        TextDrawDestroy(Textdraw6);
        TextDrawHideForAll(Textdraw7);
        TextDrawDestroy(Textdraw7);
        TextDrawHideForAll(Textdraw8);
        TextDrawDestroy(Textdraw8);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
        SetTimerEx(\"UpdateText\", 1000, false, \"i\", playerid);
        return 1;
}
 
forward UpdateText(playerid);
public UpdateText(playerid)
{
    new pScore[16], pPing[16], pSkin[16], pCash[16];
    format(pPing, sizeof(pPing), \"%d ms\", GetPlayerPing(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw3, pPing);
    format(pScore, sizeof(pScore), \"%d\", GetPlayerScore(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw4, pScore);
    format(pSkin, sizeof(pSkin), \"%d\", GetPlayerSkin(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw8, pSkin);
    format(pCash, sizeof(pCash), \"%d\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw6, pCash);
        SetTimerEx(\"UpdateText2\", 1000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
forward UpdateText2(playerid);
public UpdateText2(playerid)
{
    new pScore[16], pPing[16], pSkin[16], pCash[16];
    format(pPing, sizeof(pPing), \"%d ms\", GetPlayerPing(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw3, pPing);
    format(pScore, sizeof(pScore), \"%d\", GetPlayerScore(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw4, pScore);
    format(pSkin, sizeof(pSkin), \"%d\", GetPlayerSkin(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw8, pSkin);
    format(pCash, sizeof(pCash), \"%d Ft\", GetPlayerMoney(playerid));
        TextDrawSetString(Textdraw6, pCash);
    return 1;
}

 

Letöltés:
http://data.hu/get/8221963/txtdraw.pwn
Használjátok egészséggel!

34
Grafikai Munkák/Logók / Logó
« Dátum: 2014. November 14. - 20:22:08 »
Helló mindenkinek!
Ilyen logót mivel lehet csinálni?
\"logo_dark.png\"

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vice City Projekt
« Dátum: 2014. Október 24. - 08:30:29 »
Üdvözletem!
 

\"31504353EUtnd68_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/141110/cooltext1794186078_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Nem tudom lenne-e igény egy magyar Vice City szerverre,mivel a magyar Vice City közösség kihalóban van.
Nekünk van pár barátunk aki jönne,de szeretnénk ha innen is jönnétek páran.
Tehát szeretnék kérni jelentkezőket akik jönnének,résztvennének benne.
VC:MP letöltés: http://vicecitymultiplayer.com/  ---->jobb oldalt van a letöltés.
Várom a jelentkezőket!
Weboldal: http://magyarvcmp.esy.es/
Üdv:Maxel

36
Multiplayer / Vice City Szerver
« Dátum: 2014. Október 23. - 18:53:33 »
Sziasztok!
Azon gondolkodtunk ,hogy lenne e igény egy Vice City szerverre?.
Ki szeretne rajta játszani vagy lenne-e segítség?

37
Szkript kérések / SKinválasztó error
« Dátum: 2014. Augusztus 30. - 18:36:54 »
Hello!Ezt a scriptet leakarom konvertálni de nem sikerül!http://sampforum.hu/index.php?topic=16947
 
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(1) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(1) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(2) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(2) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(3) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(3) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(4) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(4) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(5) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(5) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(6) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(6) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(7) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(7) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(8) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(8) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(9) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(9) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(10) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(11) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(12) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(13) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(13) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(14) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(14) : error 010: invalid function or declaration
T:\\Videos\\Scriptjeim\\reg.pwn(15) : error 021: symbol already defined: \"AddPlayerClass\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
Valaki letudná konvertálni vagy segíteni mi a probléma?

38
RP/RPG kérések / Defensive Tulaj Adás
« Dátum: 2014. Augusztus 28. - 13:49:37 »
Hello a Defensive RP modban a mod hanyadik sorában vagy mire keressek hogy adjak magamnak tulajt?A válaszokat elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal