Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rusztamas

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Segítségkérés / Markerből autó lehívása
« Dátum: 2016. Május 09. - 14:48:12 »
az régen rosszul kezdődik ha ez rp lesz

62
Segítségkérés / ACL.xml Hiba
« Dátum: 2016. Május 09. - 07:58:26 »
Idézetet írta: DarkxD date=1462304914\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60274\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi, működik!
(Ezt az üzenetet generáltad valami hibakereső szoftverrel? Ha igen, akkor mivel? :D
Error on-> .......
......Message :Premature end of data in tag acl line 1)
 
http://codebeautify.org/xmlvalidate

63
Segítségkérés / Admin duty+infobox
« Dátum: 2016. Május 03. - 21:19:21 »
Idézetet írta: Hasirama date=1461526439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60166\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Telefonról írtam meg, lehet van benne hiba. Valamint aki ért hozzá, annak is mondanám, hogy nem vagyok túl jó ebben, ezért a sértő kritikát mellőzzétek, köszönöm!
Itt egy példa rá, hogyan kell megcsinálni. Csak az egyik felét csináltam meg, mivel telóról írok.
Másik fele csak annyi, hogyha az admindutyja 1, akkor 0 lesz.
 
function aduty(playerSource, cmd)
if getElementData(playerSource, \"adminlevel\") >= 1 then
    if getElementData(playerSource, \"adminduty\") == 0 then
        setElementData(playerSource, \"adminduty\", 1)
        outputChatBox(\" Adminszolgálatba léptél!\", playerSource, 0,0,0,true)
        exports.infobox:ShowBox(\"info\", getPlayerName(playerSource).. \" adminszolgálatba lépett! Ha üzenni akarsz neki: /pm \" ..getPlayerName(playerSource)\")
    end
end
end
addEventHandler(\"aduty\", aduty)

 

látszik, hogy nem te írtad :)
ha az infoboxból akarna exportálni, akkor nem lenne jó a script, mivel notofocations forrásból kellene az export, ráadásul nekem kicsit ctrl c ctrl v nek tűnik, de szerintem nem csak nekem, copyman :D

64
Segítségkérés / ACL.xml Hiba
« Dátum: 2016. Május 03. - 21:15:04 »
Error on->  Line :52 Column :13
Message :Opening and ending tag mismatch: acl line 48 and group
Error on->  Line :928 Column :1
Message :Premature end of data in tag group line 41
Error on->  Line :928 Column :1
Message :Premature end of data in tag acl line 1

65
Hostingok / NextGenHost | Minőségi szerver hosting, olcsó árak
« Dátum: 2016. Május 03. - 21:03:25 »
mi rengeteg spammert tiltottunk le az elmúlt hónapokban, mert nem napok, nem hetek, hónapok óta random dosolnak minket, amikor kedvük tatja, nem otthoni hálózatról. fél gigát bármelyik szervergépünk kibír, nem fogok határokat mondani, de ez tényleg meg se kottyan neki, de már az egészre megoldást találtunk, több, mint 2 hete egy szerver sem fagyott ki, hálózati problémák miatt :)

66
Segítségkérés / Ammo kiírása akkor ha fegyver van nálam
« Dátum: 2016. Május 03. - 20:58:01 »
másold fel a scriptet

67
Segítségkérés / OVH vs ArubaCloud
« Dátum: 2016. Április 06. - 16:40:26 »
És az OVH-nál is lehet ingyen sablont váltani? Pl csak többe fog kerülni a havi díja a szervergépnek?

68
Segítségkérés / OVH vs ArubaCloud
« Dátum: 2016. Április 06. - 15:14:49 »
Szevasztok srácok!
Egy kérdésem lenne, ti melyik hostingot ajánljátok jobban? Árkategóriában én az OVH-t jobban szimpatizálom, de szerintem az ArubaCloud-nak több funkciója van, és nem kér pénzt sablon telepítésért. Idáig az ArubaCloudtól béreltem, teljesen meg vagyok vele elégedve, de mindenki az OVH-t ajánlotta, elvileg komolyabb hosting. Vélemények, javaslatok, megjegyzések?

69
Munkaerő keresés / TeamSpeak 3 szerverfejlesztőt keresünk!
« Dátum: 2016. Március 19. - 10:57:13 »
Sziasztok!

TeamSpeak 3 szerver konfigurálásához keresünk fejlesztőt!


Követelmények:


-ne legyél
nagyképű

-ne legyél
inaktív

-ne legyél
alattomos

-legyen mikrofonod (jó lenne, de nem muszály)


-amit kérnek a megbízóid azt
teljesítened kell; tehát a fejlesztői rangnak ha kevesebb jog kell, akkor te nem adsz direkt több jogot a fejlesztőnek, mint a tulajdonosnak, csak mert te több jogot szeretnél

-
felelősségtudat: nem azért hozzuk majd létre a ts-t, hogy hobbi szinten néha felmenjünk rá.

-
terhelhetőség: szerintem mindenki tudja mit értünk ez alatt

A jelentkezéseket ide adjátok le, elérhetőségek;

E-mail:[email protected]

Skype: nem publikus, de ha felveszünk konfigosnak akkor megadjuk neked

Amit mi biztosítunk:


Számodra egy ingyenes teamspeak 3 szerver (külön kapsz egyet, saját célra, [amit mi futtatunk megállás nélkül a szervergépünkön] ha a mienket rendesen bekonfigolod)


FTP a szerveredhez, Windows szervergép alól való futással


A pénz jutalmat addig
hanyagoljuk, amíg nem lesz egy helyi szervergépünk, de ha meg vagyunk veled teljesen elégedve, akkor 3.000-5.000 Forintig terjedő jutalmakat kapsz. Bár ez felejtős, mivel a szerver gépre gyűjtünk, mint már említettem.



Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Március 19. - 18:09:00 )

Lezárva, a pozíciót betöltő embert megtaláltuk.

70
Archívum / Modolt lökös be scriptelése!!
« Dátum: 2016. Március 14. - 21:18:13 »
engineLoadTXD
engineLoadDFF
engineLoadCOL
Ezekkel dobj össze egy működő scriptet és jó lesz.

71
Archívum / Miért nem tölti be a collisiont?
« Dátum: 2016. Március 13. - 21:55:45 »
Sziasztok, ma összedobtunk egy modellt, kb harmad akkora mint a gta sa mapja, collisiont is csináltam hozzá, de nem tölti azt be, és emiatt nem tudunk rálépni az objectre. Nekem fogalmam sincs mi lehet a baja, egész napomat azzal töltöttem hogy csekkoltam a colokat, a scriptet 3x újraírtam, 1-2 elemet kicseréltem benne.
Script:
 
addEventHandler(\'onClientResourceStart\', resourceRoot,
    function()
        outputChatBox ( \"Ez a resource válaszol.\")
        local txd = engineLoadTXD(\'files/name.txd\',true)
        engineImportTXD(txd, 4002)
        local dff = engineLoadDFF(\'files/name.dff\', 0)
        engineReplaceModel(dff, 4002)
        local col = engineLoadCOL(\'files/name.col\')
        engineReplaceCOL(col, 4002)
        engineSetModelLODDistance(4002, 500)
    end
)

 
debugscript: (3)
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/160313/118188908N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. március 13. 22:25:29[/time] )

Megvolt mi a hiba, néha balf@sz vagyok.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Március 13. - 22:25:45 )

Törölhető, archiválható.

72
RolePlay / SawMTA, írd le véleményed
« Dátum: 2016. Március 05. - 19:20:47 »
Hamarosan ugy is be fog zarni, de remelem a modot nem publikaljak ki, mert akkor minden szerver Valhallarol devGamingre lepne at, ami 4x olyan fejledt, es szerintem sok ember fog elmenni a SeeMTA-rol, mert mindenkinek meg lesz a mod. Nem tudom pontosan megfogalmazni, de remelem van egy GNU licensz a modon... (nem a deven hanem a Seen)

73
Általános / Az mennyire gáz, hogyha a barátnőmet MTA-zni hívom?
« Dátum: 2016. Március 04. - 22:52:58 »
Egyszer amikor atjott hozzam, csak igy kopogas nelkul bejott a lakasba, as en fejhalgatoval beszeltem a fejleszto sracokkal, es epp az MMO-n voltam, es vegul o ult le jatszani, felfejlodott level 2 ig, es vegul o is akart scriptelni, majd beirt egy hibas scriptsort a szerverbe.

74
Általános / Az mennyire gáz, hogyha a barátnőmet MTA-zni hívom?
« Dátum: 2016. Március 04. - 21:42:52 »
Sziasztok srácok, szerintetek jó ötlet lenne, ha a barátnőmmel SeeMTA szerveren játszanánk? Szerintem nem lenne túl hosszú kapcsolat, de várom a véleményeteket.

75
Archívum / setWorldSoundEnabled group és index ID lista
« Dátum: 2016. Március 04. - 18:04:29 »
Nezd meg a hang idjet, es tiltsd le, ne true legyen ahogy az elozo mondta, hanem false
Edit: Bocsi, f*szsagot irtam, a dev modban valoban irja a debugscriptben, a scriptben allitsd false-ra, amit hozza irsz.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal