Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Buba

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / Egy gond
« Dátum: 2011. Május 20. - 18:46:16 »
Sziasztok
Az a gondom hogy a mapperem tökéletesen megépítette a karakterválasztó helyet csak nem látszik amikor választja, csak ha spawnolt és megnézi úgy.  Próbáltam hogy kétszer rakom oda arra a helyre de nem müködik ... pls help me

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / War Mod
« Dátum: 2011. Május 15. - 09:21:09 »
Helló! Elsõ mód amit publikálok.
Név: War Mod
Névbõl kitalálható, hogy háborúzni kell. Számlálja a csapatod öléseit(kék vagy piros), és ha az ötvenet eléri, akkor restartolja a módot. Három teamkill után kirúg a szerver. Ha ölöd a társad, eggyel kevesebb score-d lesz. Ha ölöd az ellenséget, eggyel több. Három pontért lehet venni fegyvert.
Include: ZCMD
A módban csak három parancs van, ebbõl kettõ ugyanaz.(weapon, w)
help az leadja az állást, meg hasonlókat.
Jó szórakozást!
v2.0b személyre szabható kiadás(pawno/include/warmode/options.cfg)Letöltése
v2.0a Kiegészített kiadás(állás textdrawval) Letöltés(javított v2.0a)
v1.5 Javított kiadás, + killstreak Letöltés
v1.0 Elsõ kiadás :Letöltés

18
Segítségkérés / Egy kis segítség
« Dátum: 2011. Május 07. - 16:50:36 »
Sziasztok!
Az a gond hogy nemrégiben írtam(publikáltam is) AAVS azaz ArchAngelsVehicleSpawner scriptemet. De nem mûködik jól, nem adja le a kocsit.
Pastebin
Ami a stock AutoAd(playerid) -ban van abból semmi sem fut le sajnos. Úgysem jó, ha az utolsó PVarInt után rakom.
Tudtok segíteni?

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / AAVS
« Dátum: 2011. Május 04. - 13:46:46 »
ArchAngelsVehicleSpawner
Információ
Elkészítési idõ: összesen 1 óra
Sorok száma: 190
Parancsok
/archangelsvehicle  -  Behoz egy párbeszédpanelt, ahol személyre szabhatod a jármûved
/aav  -  Ugyanez, rövidített parancs
Képek
- hamarosan -
Letöltések
Script
zcmd

20
Segítségkérés / PVarInt érték felhasználása
« Dátum: 2011. Május 02. - 15:26:55 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem..
Hogy mondjuk egy játéknak meg volt adva
[pawn]SetPVarInt(playerid,\"Weapon\",24);[/pawn]
Akkor azt értéket(int_value) hogyan lehet(ha lehet) felhasználni a késõbbiekben, pl. egy
[pawn]GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);[/pawn]
funkcióban?
E: Közben rájöttem,
[pawn]GivePlayerWeapon(playerid,GetPVarInt(playerid,\"Weapon\"),ammo);[/pawn]

21
Segítségkérés / 1 Probléma
« Dátum: 2011. Április 30. - 18:43:58 »
hali!
Egy versenyt akarnék csinálni csak nem sikerül.
A hiba hogy az elsõ CP után azt írja ki, hogy a verseny végére értél.
Gondolom hogy ahogy bemegy az elsõbe lefut az összes többi utasítás is. Hogy tudom kijavítani?
Elõre is köszönöm.
Ja és a script:
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
new checkpoints[18];
new cel;
CMD:race(playerid,params[])
{
sPlayerPos(playerid,2045.7445,1360.8739,10.2429,0,0);
SetPlayerCheckpoint(playerid,2047.3328,1111.7773,10.2429,8.5);
SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[0]);
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[0])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2015.4202,847.9307,6.2977,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[1]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[1])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1791.1125,817.5202,10.3641,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[2]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[2])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1631.8530,216.9445,30.7127,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[3]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[3])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1701.1248,-636.8368,40.6468,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[4]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[4])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1576.2233,-1413.4781,28.0421,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[5]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[5])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1693.2444,-1543.3309,23.1510,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[6]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[6])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2113.5508,-1537.3674,2.0323,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[7]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[7])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2720.7590,-1629.2537,12.4153,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[8]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[8])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2890.6548,-1621.0668,10.4455,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[9]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[9])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2894.3796,-935.4986,10.4460,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[10]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[10])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2752.1931,-371.6379,24.4416,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[11]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[11])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2776.1350,191.8326,19.8359,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[12]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[12])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1704.2252,397.0681,29.9643,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[13]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[13])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1825.7363,837.4744,9.9731,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[14]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[14])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2070.1272,867.7535,6.4078,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[15]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[15])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2086.0061,1373.9753,10.2429,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[16]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[16])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2159.8550,1428.2513,10.3912,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[17]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == checkpoints[17])
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2247.2556,1465.3269,10.2428,8.5);
    SetPVarInt(playerid,\"CP\",checkpoints[17]);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"CP\") == cel)
{
    DeletePVar(playerid,\"CP\");
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2306.2717,1494.6664,10.3943,8.5);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"A verseny végére értél!\");
}
return 1;
}[/pawn]
Errort, Warningot nem jelez.

22
Segítségkérés / Dialog hiba
« Dátum: 2011. Április 16. - 19:57:04 »
Sziasztok!
A dialógussal lenne problémám.
Miután beírom a parancsot, behozza a dialógust, de ha rámegyek valamelyikre akkor nem csinál semmit.
Mind konfigurálva van OnPlayerDialogResponse callback alatt.
Nem ütköznek a dialog ID-k
Régen mûködtek, restart után sem jó!

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / GangZone Maker MAGYAR
« Dátum: 2011. Április 16. - 14:04:10 »
Sziasztok!
Én csak lefordítottam, a script eredeti készítõje:RyDeR`
Eredeti téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120586&highlight=gangzone
Parancs: /gzone
Magyar változat letöltése: Fixed edition letöltés

24
Segítségkérés / Tabulátor
« Dátum: 2011. Április 13. - 19:26:45 »
Sziasztok!
Az van, hogy amikor csinálok MTA-val egy mapot, és átkonvertálom, majd berakom a módba(több száz sor), akkor mindig tabokat kell nyomni minden sor elõtt, hogy ne legyenek warningok. Sokáig is tart, meg unalmas is. Régen úgy csináltam, hogy volt itt ez a ZCMD konvertáló, és oda beraktam, és kipipáltam hogy tabulátor használata :D.
De már nincs ott és a scripting eszközök nem visz sehová.
Ki tud erre 1 praktikus megoldást?

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus kocsi javító(letiltható)
« Dátum: 2011. Április 01. - 20:29:05 »
[FS]Autómatikus kocsi javító
~~~~~~~~~ Bevezetés ~~~~~~~~~
Üdv!!
Ugye sok stunt szerveren van /fix vagy /vr parancs ...
De stunt közben ezeket beírni nehéz és elronthatod vele a mutatványt, amíg írsz(shortkey macerás szerintem)
Ha meg olyan kocsi javítót alkalmazunk, ami mindig megjavítja a kocsid, akkor nem mehetsz derbyzni, meg semmi értelme ha lövik a kocsid...
DE:
Ezt elkerülhetjük azzal hogy....
A kocsi javítást letiltjuk, engedélyezzük.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~ Letöltés ~~~~~~~~~
/repairletilt
/repairenged
Gondolom érthetõ, amit elér a hatásuk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~ Jogok ~~~~~~~~~
A script teljes mértékben BuBa keze alatt készült, a módosítása engedélyezett. A teljes script sajátként feltüntetése script lopásnak számít.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~ Plugins ~~~~~~~~~
zcmd.inc
Tipp:A zcmd.inc -t tedd a pawno/includes mappába.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~ Letöltés ~~~~~~~~~
Autorepair [AMX + PWN]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

26
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. Március 29. - 18:13:49 »
Idézetet írta: Buba date=1301415111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8069\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Gondoltam, nálam több FS nél is eza gond de gõzöm nincs miért nem ismeri fel az Includet :S
 
Régen nekem is volt ilyen hibám, de amúgy úgy lehet megoldani hogy ahol van a pawno/includes ben az mtamap.inc
ott visszamész a pawno hoz és megnyitod a pawno-t és onnan hogy open és megnyitod a scriptet. Akkor felismeri nekem.
(mennyiszer írom h megnyitod)
 
[/quote]
 

#YoYo#
Sok pawno van a gépeden. Törölj párat, és hagyj meg egyet, és abba tedd az összes használatos include-dat.
Buba
Szép munka.
Ha lesz következõ, akkor tegyél bele pár változtatást.
Ötletek.
 
  • Ne kelljen a végére a \".map\" kiterjesztés

  • \"fexist\" függvénnyel leellenõriztethetnéd, hogy a \"scriptfiles\" mappában van-e a megadott fájl


 
[/quote]
Rendben majd elkészítem a következõ változatát, most csak felületes munka lett belõle  :P
E.. JAJJJ mit csinálok duplapost pls  valaki törölje

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. Március 29. - 17:56:25 »
[FS]Játékbeli map betöltõ
Ez a script az mtamap -ot használja.
Elég egyszerû, rövid, körülbelül 10 percbe került elkészíteni.
Belépsz a játékba, bejelentkezel RCON adminként. Beírod hogy /map és kiad egy dialogot, ahová be kell írnod a map nevét. Fontos hogy a végérõl ne maradjon le a .map
---
A beírt név legyen a szervered scriptfiles mappájában
az mtamap.inc legyen a pawno/includes mappában
---
pwn letöltés: maploader.pwn
mtamap.inc letöltés: mtamap.inc

28
Segítségkérés / Tudtok segíteni?
« Dátum: 2011. Március 19. - 09:17:08 »
Hali! Haverok elkezdenének egy RP szerót és segítenék nekik, de õk nem tudnak pawnozni.
Egy teljes RP módhoz viszont én kevés vagyok, szükségem lenne egy nem túl hosszú magyar RP módra, amit tudok szerkeszteni(fontos hogy mûködõképes legyen)
Elõre is köszi.

29
Segítségkérés / Segítség: rendszámok
« Dátum: 2011. Március 16. - 14:05:18 »
Hali
Segítenétek nekem, hogy hogyan lehet a kocsik rendszámát változtatni? Mi legyen alapból, és hogyan lehet parancsra mûködõt csinálni?
Hogy van 1 checkpoint, beleáll a kocsijával és akkor kiír neki egy dialógust, hogy mire akarja változtatni a rendszámot. Remélem nem túl nagy kérés, szánjatok rám idõt pls:D
Elõre is kösz

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / GPS rendszer
« Dátum: 2011. Március 10. - 19:09:20 »
[FS]GPS RENDSZER
INFORMÁCIÓ
Scriptelte: BuBa
CheckPoint elkészítésében segített: staR
Készült: 2011/03/10
Parancs: /gps
HASZNÁLAT
Ha beírtuk a /gps parancsot akkor behoz egy dialógust ahol választhatunk
Los Santos

Vidék


San Fieroo


Las Venturas


Sivatag


Stáblista


Koordináta törlése

között. Egyértelmû, az elsõ 5 lehetõség egy újabb dialógust hoz be a lehetõségekkel, majd ha ott választottunk, akkor berakja a hely checkpoint-ját. A stáblista behozza a stáblistát(nagy meglepetésre)  a koordináta törlése pedig (szintén nagy meglepetésre) törli a betáplált koordinátát.
 

A script forrása szerkeszthetõ, a publikálás megengedett, sajátodként bemutatni scriptlopásnak számít.


a script zcmd-t használ!


várom a kommenteket, kritikákat, javaslatokat!

LETÖLTÉS
(amx+pwn): KLIKK

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal