Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Fred[HUN]

Oldalak: 1 [2]
16
Szkript kérések / Object lerakás egy kocsi környékére
« Dátum: 2015. Augusztus 12. - 03:02:52 »
Sziasztok, ha szeretnék a /obi paranccsal lerakni egy objectet a kocsimnak a trailerének a hátuljára azt, hogy bírom megoldani?
Esedékesen ki bírom mérni attachoz, de a létrehozást oda már nem tudom :(
Valaki valamit?

17
Segítségkérés / SAMP BIT doors [Encode / Decode] hiba
« Dátum: 2015. Augusztus 04. - 20:23:39 »
Sziasztok!
Fejlesztgetem a kódomat és elakadtam..
Meg lenne a ellenőrzés, igen ám.. De a javítás már nem működik.
És ezért kérek segítséget, hogy valaki ki bírjon javítani, hogy miért nem..
Megjavításom:
 

new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(vehid, panels, doors, lights, tires);
new elem[4];
decode_doors(doors, elem[0], elem[1], elem[2], elem[3]); //elem 0 motorhaztető | elem 1 csomagtartó | elem 2 sofőr ajtó | elem 3 anyós ajtó
doors = encode_doors(elem[0], elem[1], 0, elem[3]);  // a 0-val fixeltetem, de nem akar megjavítódni, meg errort ír.
UpdateVehicleDamageStatus(vehid, panels, doors, lights, tires);

 


(9435) : warning 202: number of arguments does not match definition
(9435) : warning 202: number of arguments does not match definition
9435-ös sor: doors = encode_doors(elem[0], elem[1], 0, elem[3]);

18
RP/RPG kérések / Raktár Rendszer
« Dátum: 2015. Augusztus 02. - 02:09:23 »
Sziasztok!
Van a defensive módban egy ház rendszer és az alapján csináltam egy raktár rendszert, ez szép és jó..
De ha betölt a szerver akkor csak az utolsó \"lerakott\" raktárnak az adatait írja ki.
Az az az előtte lévőknél nem jelenik meg se pickup, se text. Csak az utolsónál..
Ez miért lehetséges?
Esetleg túl hosszú a Textben az adatok lekérése? És nem lenne ideje létrehozni?
Ötletek?

19
Segítségkérés / Attach Object For Player
« Dátum: 2015. Július 30. - 03:18:57 »
Sziasztok!
1. ] Attach Object For Player [
Az a gondom van, hogy mikor a játékos kezébe rakom az objectet valamiért eltűnik vagy egyszerűen meg sem jelenik.
 

SetPlayerAttachedObject(playerid,faviseles(playerid),19793,5,0.0000, 0.0000, 0.0000,308.5242, 1832.4036, 17.8708);
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 1, 0, 0, 1, 1, 1);
faviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
   if(favisel[playerid] == -1)
   {
      favisel[playerid] = i;
      return favisel[playerid];
   }
   return favisel[playerid];
}
}
return 1;
}

 
Átraktam a 9-es slotra és már is jó lett, ebből kiderült azt, hogy nem mindegy, hogy melyik slotra rakod..
2. ] ClerAnimations [
Mikor egy loopoló animot állítok a játékosnak és szeretném, hogy vége legyen ClearAnimations(playerid)-t használok, de viszont az animáció nem áll le.
Csak akkor ha ütök egyet a levegőben.
 
Megoldást találtam angol fórumon.
 

SetPlayerSkin(playerid, GetPlayerSkin(playerid));

 


Segítségeteket is előre köszönöm!

20
Segítségkérés / Panels & Doors bit műveletekkel.
« Dátum: 2015. Július 20. - 16:46:47 »
Helló!
Most azzal a segítség kéréssel jövök hozzátok, hogy megbírjak írni egy Szerelő szkriptet.
Igen, már írtam ilyet.
De az a kerekekkel volt kapcsolatos, és már sikerült megoldanom, már a lámpa is remekül működik.
Már csak az az egy gondom van, hogy nem tudom hogyan kéne a Panels és Doors-al megcsinálni ugyan ezt.
Hisz ez már nem úgy néz ki mint a kerekes rész, itt több bit van és összetettebb.
Remélem aki ért ehhez az nagyon kedves lesz és segít nekem ;)
Előre is köszönöm.

21
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 06. - 03:19:42 »
Sziasztok!
Neki álltam készíteni egy szerelő scriptet mely bit kódolásban nézi, hogy az adott elem törött-e vagy hiányzik.
De elakadtam...
Próbáltam a jobb hátsó kerékkel lásd:
 
   new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}
if(tire1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {FF0000}Javítás Szükséges\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

 
De valamiért ezt adja be errornak:
 
(1579) : error 017: undefined symbol \"encode_tires\"
(1581) : error 017: undefined symbol \"tires1\"
(1584) : warning 225: unreachable code
(1584) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Mi lehet a probléma?

22
Segítségkérés / Játékoshoz a legközelebbi kocsi?
« Dátum: 2015. Július 06. - 02:02:01 »
Sziasztok!
Most abban kérem segítségeteket, hogy hogyan bírom azt ellenőrizni, hogy melyik kocsi id a legközelebbi illetve ha túl sok van akkor azt írja ki..
Ezt nem tudom, hogy oldjam meg..
Nem jut semmi az eszembe, hogy mit és hogy kéne.
Segítségeteket előre is köszönöm.

23
Segítségkérés / Index system :)
« Dátum: 2015. Június 30. - 16:21:30 »
Sziasztok.
Régebben volt itt publikálva egy index rendszer kóddal együtt.
Azt hiszem még fent van, de nem ez a lényeg.
Én azt megfogtam és elkezdtem át alakítani..
Meg akarom csinálni, hogy minden kocsin jól villogjon és ehhez használok irány beállítást illetve kocsi id lekérést.
Nem sokat módosítottam az eredeti kódon.
És az a probléma, hogy amit én módosítva rakok bele azzal nem akar megjelenni semmi, de ha az alapot rakom vissza akkor jó. LÁSD kép.
\"Nevtelen1e32c.png\"
Nagyobb kép: ITT
Valaki nem tudna engem felvilágosítani, hogy mi lehet benne a hiba?

24
Segítségkérés / Dialog Style MSGBOX adat bele írása.
« Dátum: 2015. Június 28. - 15:56:40 »
Sziasztok!
Fejlesztgetem a saját házi kis modomat..
Eljutottam addig, hogy egy MSGBOX-os dialogba szeretnék adatot ki írni..
 
ShowPlayerDialog(playerid, 8888, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"ATM\", \"{FFFFFF}Számlaszám: {009dff}%d Ft\\n{FFFFFF}Egyenleg: {009dff}%d\\n{FFFFFF}Fizetés: {009dff}%d\", \"Rendben\", \"Mégsem\", pInfo[playerid][pBankSzamla], pInfo[playerid][pBankMoney], pInfo[playerid][pFizetes]);

 
Ezzel az a egy gond van, hogy nem fogadja el a pawno, beerrorozik és nem tudom, hogy javítsam ki.
Valakinek van rá ötlete?
Error:
 
*.pwn(1683) : warning 202: number of arguments does not match definition
*.pwn(1683) : warning 202: number of arguments does not match definition
*.pwn(1683) : warning 202: number of arguments does not match definition

25
Segítségkérés / SAMP közlekedési táblák
« Dátum: 2015. Június 28. - 12:07:37 »
Sziasztok!
Most azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a mai nap folyamán egy bizonyos szerveren azt tapasztaltam, hogy magyar / egyedi kressz táblák vannak a szerveren.
SAMP-on! Nem MTA..
Ezt, hogy lehetséges megoldani?
Azt mondta az egyik adminuk, hogy ez egy script..
De sehol sem találtam.

26
Készülõ munkák / SAMP Egyedi RP mód
« Dátum: 2015. Április 03. - 21:24:09 »
Sziasztok, én Fred vagyok.
Ezt a témát azért nyitottam, hogy közöljek veletek információkat a \"hobbi\"ban készülő egyedi RP szerver módomról, persze az alap Defensive-ből indulok ki amit nagyon profin átfogok editelni.
Ezt a módot 2015.04.02 23:23-kor kezdtem el és csak akkor csinálom mikor időm megengedi, szeretnék ezzel foglalkozni, hogy aztán egy nagyon jó szerver mód jöjjön össze.
De, hogy miért is nyitom a témát? Hát azért, hogy ti ötletet és megjegyzéseket adjatok ebben.
Várom az ötleteket és tanácsokat, hogy mit is készítsek el.
Elsőnek is a munkákkal szeretnék foglalkozni.
Terveztem hat fajta munkát
- Halász
- Bányász
- Kamion sofőr
- Busz sofőr
- Iparos
- Mezőgazdász
Ezekről szeretnék majd később írni, hogy hogyan szeretném megvalósítani.
A fejlesztéseket bemutatom majd képekben esetleg készítek egy-egy kis rövid videót róla.
Az ötleteket várom hozzászólásban és kérlek ne csak annyit írjatok, hogy \"macska rendszer\" hanem fejtsétek is ki azt.
Tervek:
Kiváló munka rendszer
   Ebben már felsoroltam, hogy mit is szeretnék megvalósítani most egy picit elrészletezem, hogy hogyan is képzelem el a munkákat.
   Alapjáraton a munkát nem meglévő kocsikkal végezhetnéd el hanem mikor oda mész a munka helyre akkor lesz egy olyan pont, hogy munka kezd és írj be egy parancsot pl: /munkakezd
   Ha ezt a parancsot begépeled a megfelelő munka kocsit fogja alád berakni megfelelő (cég) színében. Ha több munka kocsi fajta is van akkor persze nem egyből alád dobja hanem bead egy  listát, hogy melyiket szeretnéd lehívni.
   A munkákról még annyit, hogy a halász úgy szeretném megoldani, hogy Egy hajóval ki kell menned a vízre és ott lesz egy jel aminek a környékén bírsz horgászni.
   Bírsz kifogni halakat az inventorydba és azokat le bírod adni a parton egy halas boltnál. Az elején a Dinghy nevű hajót kapod de ha már elérsz a Reeferhez ami egy horgász hajó akkor már hajóval is fogsz tudni horgászni és akkor azzal nagyobb halat fogsz majd ki ami persze többet is ér.
   A bányászt is ez alapján szeretném felépíteni de ott csak bányászni tudsz. Elsőnek bemész a bányába egy Waltonnal amire 4 követ kell fel pakolnod és aztán azt leszállítani egy feldolgozó helyre ahonnan ismét egy másik munka kocsi lekérésével (Bobcat) tovább bírod a feldolgozott köveket zsákok segítségével szállítani a leadó pontra. Persze ez két részes munka, az első részt is csinálni kell, hogy utána a másodikat is bírd. Persze néha a kövek helyett ércet is fogok találni a kőbányászat közben, ezeket majd egy úgy nevezett Zaciban bírod le adni a városban több pénzért.
   A kamion sofőr az több részletből álló munka lesz.
   Lehet majd benzint, kerozint, dieselt szállítani a különböző benzinkutakra.
   A bányászathoz is hozzá járul hisz lehet majd föld szállítmányt csinálni mellyel el kell menni a bányába és elszállítani onnan a földet, ez egy ilyen kisebb fuvar.
   Az üzemanyag szállítást pedig csak akkor érhető el, hogy ha a megadott benzinkutakon az üzemanyag tartalom a 500-1000 alá csökkent. Maximum csak is 5000-ig tölthető fel egy benzinkút, és ezt két szállítással elbírod intézni!
   Persze majd kajákat fagyasztott tárgyakat is fog bírni szállítani a gyártól a nagyobb cégekhez, hisz majd a kis csomagos ember fogja szállítani a kisebb voltoknak az árút.
  Iparos és a Mezőgazdász munkáról nem tudok még sokat mondani hisz az még így előre nincs kitervelve, hogy hogyan is fog zajlani az egész, egyenlőre megpróbálkozom a többi munkával és az után kezdem majd jobban el ezt a két munkát hisz ez is összefüggésben lesz majd a város életével.
Egyenlőre ennyit szerettem volna amint lesz még ötletem esetleg elképzelésem azonnal jelentkezem.

27
RP/RPG kérések / Dinamikus Item az inventorynkban.
« Dátum: 2014. November 04. - 20:36:02 »
Sziasztok, régebben készítettem vagy nem tudom, de a gépemen találtam egy jó és működő item rendszert. Olyasmi mint Az F betűs szerveré. Szóval Ha megadom neki az itemet pl. Személyi. Akkor ha rámegy, hogy használat akkor ugye 5m-es körzetben a chatba kiírja az adatokat SendClientMessageval. Na de én azt akarnám ha azt át adja valaki másnak akkor ne annak az adatát mutassa aki használja hanem akié volt. Hogyan lehetséges ez? Külön menteni kell? Vagy hogy? Remélem valaki segít, de ha nem akkor az se baj, más témában kérem feleslegesnek tartom a hozzászólást.

28
Archívum / Segítség kérés pár dologban.
« Dátum: 2014. Augusztus 17. - 21:59:31 »
Sziasztok, mivel nem rég kezdtem az MTA világát és a LUA-t ezért szeretném, hogy segítenétek pár dologban mert haverokkal akarunk privátban rp szerón nyomulni és szeretnénk olyat amit mi csinálunk meg ezért kéne egy kis segítség. És kérlek ne szóljatok le, hogy 11 éves vagyok jaj kis pisis meg minden... Meg ne szidjatok elõre is köszönöm annak aki nem szid és segít. Felsorolom, hogy miben kéne a segítség.
 
  • ZeroMTA ~ Job-System: Hogyan csinálhatom meg azt, hogy ha rá nyomok jobb klikkel akkor egybõl a menüt adja be? És ne kelljen rá nyomni, hogy \"talk\"?

  • Trafipax: Hogyan csinálhatok olyan trafipaxot ami úgy mûködik, hogy egy rendõr kocsival kiállnak a sarokra és bekapcsolják a trafipaxot a /trafipax [sebesség] paranccsal, és ha át lépi az a kocsi a korlátot akkor 1 km/h-n ként számoljon 500FT-t és akit lefotóz a trafi annak legyen egy kicsit fehéres a kép és ki írja a chatbe a szövegt. Ja és nekem lenne ilyen nametag scriptem amiben van egy ilyenrész:


if (traffipax) and dtraf <= 50 then
local korlat = getElementData ( player, \"sebessegkorlat\" ) or false
dxDrawText(\"-= TRAFFIPAX =-\\nSebességkorlát: \".. korlat ..\" km/h\", sx, sy-50, sx, sy-50, tocolor( 255, 128, 0, 255 ), scale * 1.3, \'default\', \'center\', \'bottom\' )
end

 
ehez kéne a script mivel úgy tudom lehet, hogy ehez volt de nem találom :(
 
  • Rage\'s Radar V: Hogyan rakhatok rá blippeket? (Kép blippeket)

  • ZeroMTA ~ Index Rendszer: Hogyan találom meg az index rendszert amelyik segítségével Bal és Jobb klikkel indexxelsz? Mert szeretnék pár dolgot megnézni, ja és hogy lehet át állítani, hogy csak akkor lehessen használni ha sofõr vagy és nem használsz más ablakot, mert ha pl a /cveh-t használom és nyomok egy bal klikket akkor is indexxel, ezt akarom megszüntetni.

  • ZeroMTA ~ Fuel System: A harmadik pedig az, hogy hogyan oldhatom meg azt hogy ha egy adott helyen van egy adott cp és abba bele áll a kocsival és be írja azt, hogy /tankolas akkor megtankolja fullra a kocsit, és literenként számojon mondjuk 400 FT-t?

  • Hogyan oldható meg az, hogy az F11-es radart ne mutassa és mutasson egy olyat amit én szeretnék... Mert szeretném olyanra csinálni mint a sima radar csak hát hogy kell?

  • ZeroMTA ~ Item-System: Szeretném át alakítani a mostani item rendszert egy olyanra amit régebben Xenius linkelt egy gyereknek és nincs benne mysql mentés betöltés és item adás stb, hogyan oldhatom meg?


29
Képek / Videók / Fred Texturázó Terme!
« Dátum: 2014. Augusztus 15. - 02:02:20 »
Sziasztok, ez a téma azért jött létre, hogy bemutassam felétek  a texturázásaimat! Remélem tetszik, ha nem akkor nem! Minden féle kritikát elfogadok! Ha esetleg lenne neked is rendõr, nav kocsira szükséged PÜ-be vedd fel velem a kapcsolatot. Esetleg ha rossz helyre nyitottam volna akkor elnézést kérek! Kérlek helyezzétek a megfelelõ témába mert én nem találtam! KÖSZÖNÖM!
1. Mitshubishi Lancer Evolution X Rendõr Autó
\"sa-mp-030.png\"
2. Mitshubishi Lancer Evolution X NAV Kocsi
\"sa-mp-028910a3.png\"
3. Dodge Charger STR8 NAV Kocsi
\"sa-mp-031.png\"
4. BMW M5 F11 Rendõr Autó
\"sa-mp-028ada39.png\"
5. BMW M5 E60 Rendõr Autó (Igen tudom, hogy az elején nem \"Rendõrség\" felirat van!)
\"sa-mp-029.png\"
6. BMW M5 E60 NAV Kocsi (FIGYELEM! MÉG NEM VÉGLEGES!)
\"1620722_748760131829194_7280180082446474575_n.png\"
7. Ford Teher szállító ((Csak is a WeeMTA részére!)
\"width=500http://kephost.com/images/2014/08/08/10495808_752520511453156_5515326522788950579_o.jpg[/img]
8. Audi RS6 NAV-os kocsi! (Csak is a SeeMTA részére!)
\"sa-mp-028.png\"
9. Ford Vontató Kocsi! Fred\'s KFT. ((Csak is a WeeMTA részére!)
\"sa-mp-031.png\"
10. Ford Crown Victoria Rendõr kocsi!
\"sa-mp-034.png\"
11. Ford Focus ST 2013 Rendõr kocsi!
\"sa-mp-033.png\"
12. Mercedes Sprinter Csomagszállító Kocsi (Csak is a WeeMTA részére!)[/size
\"sa-mp-032.png\"
13. Busz :P (Csak is a WeeMTA részére!)
\"busz.png\"
14. Porsche Rendõr Autó
\"sa-mp-034.png\"
15. Range Rover Rendõr Autó
\"sa-mp-033.png\"
16. Ford Taurus Rendõr Autó
\"sa-mp-034.png\"

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal