Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1861
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nrg Grind Map« Dátum: 2012. Január 04. - 21:56:19 »
Egyszerû, de értelme van, ment a plusz, köszi a feltöltést!
1862
Törölt RP Szerverek / Country Towns RPG [RELOADED]« Dátum: 2012. Január 04. - 19:43:32 »
Mert tele van buggal, és nem valami fix. 0.3c egy nagyon jó verzió lett a 0.3d pedig elkapkodott.
1863
Törölt RP Szerverek / Country Towns RPG [RELOADED]« Dátum: 2012. Január 04. - 19:19:41 »
Ja félreértitek. Nem erre a szerverre mondtam, hanem itt olvasgattam és csak azért gondoltam megszólalni. Természetesen respect, ha sikerül egy RP szervert összehoznod, nem kis meló. Valószínûleg fel is nézek valamikor.
1864
Grafikai Munkák/Logók / Egy kicsi fig, a WS-ES Szerverrõl! :)« Dátum: 2012. Január 04. - 16:59:12 »Idézetet írta: IXT date=1325521624\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14790\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Magyarul nyomd az F10-et 1865
Törölt RP Szerverek / Country Towns RPG [RELOADED]« Dátum: 2012. Január 04. - 16:44:06 »
Lassan új sort kéne beleírni a fõpostba. Amire gondolok:
Ami lényegében döntõ lehet, hogy felmegyek-e: 1, VANNAK NORMÁLIS PLAYEREK, ILLETVE RP-S PLAYEREK? Természetesen mindegyik válaszra a publikáló Igen-t írna. Ez eléggé szomorú. Talán 2012-ben jó RPG szerverek jönni ki, nem olyanok, amik elkészültek 1-2 hét alatt aztán had szóljon. A másik rész, mi döntõ lehet: 2, ADMINOK NEM FLEGMÁK, JÓ FEJEK/nem mindig csak a szigorúság/, illetve RP-HEZ VAN-E KÖZÜK? Fölmegyek egy szerverre, player vagyok, aki \'eltartja\' a szervert. Mire gondolok? Ha elõször bunkón szól a player menjünk oda hozzá és kérdezzük meg, hogy miért így beszél, ha mi semmit nem tettünk ellene... Másképp fog válaszolni. Nem kell rögtön bannolva, mert azt írta reportba, hogy: Segítsen mán\' valaki istenem., ha nincsenek playerek nincsen szerver. Most biztosan jön az, hogy egyedül is lehet RP-zni, nyilván mivel IRL is csinálsz dolgokat..., DE! ez egy virtuálisközösség, amin a lehetõségek korlátozottak. Szóval sok admin úgy gondolja: \"Én már elértem mindent, admin vagyok, f*sza vagyok, sok a pénzem, ez meg egy senki\" És, ha reportba egy player viccelõdni próbál nyugodtan arra is lehetne válaszolni/én szoktam:D/. Nem leszek fapofájú, ha egy tényleg vicces dologról van szó. Lehet, hogy kicsit túloztam, de van 1-2 hely ahol ezek is feltûnnek. Témáról: Örülök, hogy nyílt még egy szerver. Lehet, hogy sokat készült, sok szerencsét kívánok! 1866
Archívum / BBEHosting.hu ~[Best Of 2012 - Az év hosztingja]~« Dátum: 2012. Január 04. - 15:55:22 »
Ígéretes hostingnak tûnik. Ha esetleg weboldalban, bármiben tudok segíteni akkor beszélhetünk.
Illetve, Call Of Duty configos részrõl beszélhetnénk. Aktív vagyok nap, mint nap több órát, ha még lehetséges. Üdv: caRlos 1867
SA-MP: Szerverfejlesztés / San Fierro Tûzoltóság (Garázs) + Script« Dátum: 2012. Január 03. - 21:47:42 »
Szép lett. Ment a +. Youtubeon is!
1868
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mentõs bázis @caRlos« Dátum: 2012. Január 03. - 21:39:14 »
Köszönöm szépen:)
OFF:/Aki Skrillex-et meg a dubstep-et, fõleg UKF-s dupstepet szereti rossz ember nem lehet:D/ 1869
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mentõs bázis @caRlos« Dátum: 2012. Január 03. - 16:06:38 »
Köszönöm szépen! Nyugodtan.
1870
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mentõs bázis @caRlos« Dátum: 2012. Január 03. - 16:02:12 »
Teleport: posX=\"1217.3000488281\" posY=\"538.79998779297\" posZ=\"20.39999961853\"
Objectek száma: 68 + mentõskocsik Képek: http://imagerz.com/QEBEW0tvAwMGAF0bFQVR http://imagerz.com/QEBEW0tvAwMGAF0bQwVR http://imagerz.com/QEBEW0tvAwMGAF0bQgVR Autók, nem pawnora konvertált: <vehicle id=\"vehicle (Ambulance) (\" paintjob=\"3\" model=\"416\" plate=\"0MJBB5Z\" interior=\"0\" dimension=\"0\" posX=\"1186.8994140625\" posY=\"553.5\" posZ=\"20.39999961853\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"153.99536132813\"></vehicle> Készítõ: Én lennék, caRlos. Letöltési link(map fájl): http://www.2shared.com/file/jyJbQLyA/mate2012.html Pawno kód, objectek: [pawn] CreateObject(5708, 1195, 469.79998779297, 29.200000762939, 0, 359.5, 63.75); CreateObject(3660, 1256.3000488281, 486.20001220703, 20.39999961853, 0, 0, 64); CreateObject(3660, 1249.0999755859, 471.5, 20.39999961853, 0, 0, 63.995361328125); CreateObject(3660, 1236.9000244141, 466, 20.39999961853, 0, 0, 333.49536132813); CreateObject(3660, 1219.5999755859, 474.70001220703, 20.39999961853, 0, 0, 333.48999023438); CreateObject(3660, 1202.5999755859, 483.20001220703, 20.39999961853, 0, 0, 333.48999023438); CreateObject(3660, 1209, 486.39999389648, 20.39999961853, 0, 0, 245.48999023438); CreateObject(3660, 1196.3000488281, 480.5, 20.39999961853, 0, 0, 153.98950195313); CreateObject(3660, 1190.5999755859, 483.20001220703, 20.39999961853, 0, 0, 153.984375); CreateObject(3660, 1185.0999755859, 496, 20.39999961853, 0, 0, 63.984344482422); CreateObject(3660, 1174.0999755859, 497.29998779297, 20.39999961853, 0, 0, 334.47888183594); CreateObject(3660, 1168, 499.60000610352, 20.39999961853, 0, 0, 154.47875976563); CreateObject(3660, 1162.1999511719, 512.40002441406, 20.799999237061, 0, 0, 64.473266601563); CreateObject(3660, 1170, 528.79998779297, 21.39999961853, 0, 0, 64.473266601563); CreateObject(3811, 1183.5, 525.79998779297, 22.700000762939, 0, 0, 64); CreateObject(3811, 1179, 528, 22.700000762939, 0, 0, 63.995361328125); CreateObject(3811, 1174.5999755859, 530.20001220703, 22.700000762939, 0, 0, 63.995361328125); CreateObject(3811, 1222.8000488281, 509.60000610352, 22.700000762939, 0, 0, 62.5); CreateObject(3811, 1228.3000488281, 506.89999389648, 22.700000762939, 0, 0, 62.495727539063); CreateObject(3810, 1205.5999755859, 511.39999389648, 23.200000762939, 0, 0, 67); CreateObject(3810, 1195.8000488281, 516.09997558594, 23.299999237061, 0, 0, 66.99462890625); CreateObject(8841, 1204.8000488281, 552.5, 22.299999237061, 359.49462890625, 0, 333.74816894531); CreateObject(1697, 1172.4000244141, 519.90002441406, 38.099998474121, 0, 0, 334); CreateObject(1697, 1176.5, 517.90002441406, 38.099998474121, 0, 0, 333.99536132813); CreateObject(1697, 1180.5999755859, 515.90002441406, 38.099998474121, 0, 0, 333.99536132813); CreateObject(1215, 1197.8000488281, 520, 20.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(1215, 1207.4000244141, 515.20001220703, 20.200000762939, 0, 0, 0); CreateObject(1226, 1175.8000488281, 540.59997558594, 23.10000038147, 0, 0, 245.99998474121); CreateObject(1226, 1189.6999511719, 533.70001220703, 23.10000038147, 0, 0, 245.99487304688); CreateObject(1226, 1211, 522.69921875, 23.10000038147, 0, 0, 245.98937988281); CreateObject(1226, 1222.6999511719, 517, 23.10000038147, 0, 0, 245.99487304688); CreateObject(1226, 1233.9000244141, 511.29998779297, 23.10000038147, 0, 0, 245.99487304688); CreateObject(1226, 1245.0999755859, 505.39999389648, 23.10000038147, 0, 0, 245.99487304688); CreateObject(1226, 1264.8000488281, 495.60000610352, 23.10000038147, 0, 0, 245.99487304688); CreateObject(1232, 1181, 552.29998779297, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1188.0999755859, 548.79998779297, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1194, 545.79998779297, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1199.9000244141, 543.09997558594, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1205.6999511719, 540.20001220703, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1211.9000244141, 537.29998779297, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1232, 1219.6999511719, 533.20001220703, 21.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(5822, 1258.3000488281, 493.29998779297, 24.200000762939, 0, 0, 246.75006103516); CreateObject(1215, 1251.3000488281, 503.20001220703, 19.39999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1254.6999511719, 484.79998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1255.6999511719, 486.79998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1258.0999755859, 491.70001220703, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1259, 493.5, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1259.8000488281, 495.20001220703, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1257.5, 496.29998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1255.3000488281, 497.39999389648, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1252.4000244141, 498.79998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1249.8000488281, 500.10000610352, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1247.5999755859, 501.20001220703, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1244.1999511719, 502.79998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1245.9000244141, 502, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1243.3000488281, 501, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1242.4000244141, 498.89999389648, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1241, 496.29998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1240, 494.29998779297, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(1319, 1238.8000488281, 491.60000610352, 29.89999961853, 0, 0, 0); CreateObject(997, 1200.3000488281, 509.10000610352, 20.799999237061, 0, 0, 0); CreateObject(997, 1196.8000488281, 510.79998779297, 20.799999237061, 0, 0, 124.50003051758); CreateObject(2946, 1199.9000244141, 509.20001220703, 20.799999237061, 0, 0, 62.500030517578); CreateObject(2946, 1197.0999755859, 510.70001220703, 20.799999237061, 0, 0, 241.49566650391); CreateObject(1215, 1197, 510.89999389648, 21.299999237061, 0, 0, 0); CreateObject(1215, 1200.0999755859, 509.29998779297, 21.299999237061, 0, 0, 0); CreateObject(1318, 1198.9000244141, 510.70001220703, 20.799999237061, 0, 90, 62.000335693359); CreateObject(1226, 1201.5999755859, 527.29998779297, 23.10000038147, 0, 0, 245.98937988281);[/pawn] Leírás, megjegyzés: Ezt a HQ-t egy szerverre készítettem, de ott nem került be és nem is fog valószínûleg, mert az út ketté vágja, és így valóban nem RP-s Nyugodtan fölhasználhatjátok, ha tudjátok. Kezdõ vagyok a mappolás, terén, de próbálkozok, kritikákat, kommenteket szívesen látok. Üdv: caRlos. 1871
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gyõzi búvóhelye« Dátum: 2011. December 21. - 12:27:51 »
Ez nagyon faja, szerintem. Ötletes. Én is próbálok hasonlót csinálni, ha nem probléma.
1873
Archívum / Mi okozza?« Dátum: 2011. Március 01. - 20:05:49 »
Nekem ez akkor szokott lenni, ha nem kap elég szellõzést a videó kártya. Lehet, hogy nem igaz, de, ha a videó kártyával van valami kütyü, akkor ajánlom a Riva Tuner v2.04 videó kártya gyorsítót, de csak NVIDIA-hoz és ATI-hoz jó.
1874
Verseny szervezése / Pályakészítõ Liga« Dátum: 2011. Március 01. - 19:46:25 »
Lassan pörögjünk, kezdjük el szervezni, vagy nem kéne?
1875
Törölt RP Szerverek / [HOSTOS][[HUN]North Western Roleplay Gaming ˆ 2010-2011« Dátum: 2011. Február 22. - 14:06:42 »
Sok sikert!:) Szép leírás...
|