Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA« Dátum: 2011. Március 24. - 19:30:02 »
Hali.
Hol lehet megnézni az MTA scriptelésének összes funkcióját? \ E: Megoldottam, zárok. 17
SA-MP: Szerverfejlesztés / sHitmanSystem« Dátum: 2011. Március 22. - 19:02:05 »
Hali.
Ez egy vérdíj-rendszer. Íródott sscanf2 + zcmd-vel. Sorok száma: 75. Olyan félóra munka volt vele. Parancsok:
Solidfiles Sok köszönet Roliii-nak és Cannonn-nak a tesztelésért. [gmod]Mivel a letöltõ link szerint a fájlt eltávolították és nekem megvan ezért feltettem ide code tagek közé.[/gmod] #include <a_samp> 18
Segítségkérés / Progress bar« Dátum: 2011. Március 17. - 16:04:45 »
Hello!
Van egy hiba progress bar érték lekérésénél. :\'( GetProgressBarValue(Bar:vehiclehealth[playerid]); Hiba: c:\\Egyebek\\SAMP\\gamemodes\\fcpd.pwn(151) : warning 213: tag mismatch 19
SA-MP: Szerverfejlesztés / sSpeedoMeter« Dátum: 2011. Március 11. - 16:43:25 »
Üdv.
Megírtam a saját SpeedoMeter scriptem. Mutatja a jármû nevét, sebességét (progress bar-ban), életét (progress bar-ban). Az egészet én írtam kivéve a GetVehicleName ,GetPlayerSpeed, Progress bar valamint a Fixchars.h nem az enyém. Remélem valakinek hasznára válik Kép: Solidfiles 20
Archívum / Los Angeles Police Department« Dátum: 2011. Március 10. - 19:53:48 »
Hello mindenki.
Bemutatom a hamarosan nyíló szerverem. Ez egy rendõrös szeró Los Santosban. A nyitását olyan 1-2 hét múlvára tervezem. A szerver még nincs megrendelve. Magáról a a szerverrõl: Parancsok: Az admin rendszer már készen áll használatra 11 paranccsal. Az alap játékos parancsok még nincsenek készen. Tervezett munkák: Drog dealer, bankrabló, bérgyilkos, mentõs és maga a rendõr (akik az adminok lesznek). Tisztelet rendszer: Már alakulóban van egy tisztelet rendszer is: A maximum tisztelet 50. Öléssel, munkák elvégzésével szerezhet a játékos tiszteletet. Lesz 5 fázis a tiszteletnél, akkor ha a tisztelet száma 10/20/30/40/50. Ekkor válik elérhetõvé az utcai árusoknál újabb és újabb fegyver. (5 utcai árus szétszórva LS területén, amik npc-k) Fegyverarzenál a tisztelet mértéke szerint: 10 Tisztelet: Ütõ, kézi fegyverek 20 Tisztelet: Kisebb pisztolyok 30 Tisztelet: Félautomata fegyverek (pl. Tec-9) 40 Tisztelet: Nagykaliberû fegyverek, gránátok 50 Tisztelet: Rakétavetõk, és egyéb légvédelmi fegyverzet A scriptelésrõl: Próbálom a legkorszerûbb dolgokat használni scriptelés során. Gondolok én sscanf-ra, zcmd-re, whirlpool-ra. Egyedül a fáljmentés történik dini-vel, mivel az a legegyszerûbb, és eddigi használata során nem lépett fel probléma Egyenlõre ennyi, ha bõvül még a lista akkor frissítem a poszt-ot. 21
Segítségkérés / NPC Crash újra, avagy a piszkos fáljkezelõk« Dátum: 2011. Március 10. - 17:25:43 »
Hello, újra én.
Észrevettem, hogy csak akkor crash-el ki az npc ha valami fáljkezelõt használok. Volt már dini, y_ini, sii, dfile, filemanager. Szerintetek miért zavar be a fáljkezelés? :S 22
Kérdések, Segítség / C++« Dátum: 2011. Március 09. - 19:06:13 »
Hello!
Csak egy gyors kérdés C++-hoz? Hogyan lehet ebben a programnyelvben string-eket használni? :dodge: 23
Segítségkérés / NPC Crash« Dátum: 2011. Március 07. - 17:18:33 »
Hello!
Csináltam egy sima gyalogos NPC-t. És az a baj, hogy kicrashel saját módon ha csatlakozik (van benne sscanf, dini, whirlpool és zcmd), viszont ha beteszem sima Grand Larceny-be akkor meg ott van :\'( :dodge: Szerintetek mi okozhatja a kicrash-elést? :dead: 24
Kérdések, Segítség / Mass Effect« Dátum: 2011. Március 04. - 21:12:26 »
Hello!
Most kezdtem el Mass Effect-ezni. Már az összes csapattárs megvan. (Kivéve valami csaj akit egy ásatáson kell meggyõznünk) Hogyan érdemes összeállítani Shepard csapatát? (Jelenleg Garrus a turián, és Wrex a krogan a tagja) 25
Kérdések, Segítség / PHP« Dátum: 2011. Március 03. - 17:22:44 »
Hello!
Tud adni valaki lécci egy-két oldalt ahonnan tanulhatok php alapokat? :angel: 26
Segítségkérés / Textdraw« Dátum: 2011. Március 01. - 19:09:48 »
Hello!
Azt hogy lehet megcsinálni, h pl valaki csatlakozik szeróhoz, akkor kiírja textdraw-al a nevét? E: Megoldva, zárom. 27
Segítségkérés / Rádió« Dátum: 2011. Február 28. - 19:52:16 »
Hello!
Van olyan funkció ha beül a jármûbe elrejtse neki a rádiót? (Ne szóljon) 28
Beszélgetés / Bombázó« Dátum: 2011. Február 28. - 18:22:45 »
Ahh uramatyám, egy igazi bombázó... :heart: :angry:
29
Beszélgetés / Rubik kocka« Dátum: 2011. Február 27. - 20:04:00 »
Hello!
A téma lényege egyszerû. Amit akartok itt osszatok meg a kockázással kapcsolatban Nekem megy a 3x3x3, 4x4x4 és az 5x5x5-ös kirakása. 30
SA-MP: Szerverfejlesztés / sFunctions« Dátum: 2011. Február 27. - 09:48:55 »
Hello!
Összedobtam egy kis include-t. Funckiók:
Paraméterek: sPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, virtualworld, interior); playerid - a játékos Float:X, Float:Y, Float:Z - a koordináták virtualworld - a játékos virtuális világa interior - a játékos interior-ja Használata: Elteleportálja a játékost a megadott koordinátára, virtualworld-re, interior-ba. (Jármûvel is.) sCreateVehicle(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Angle, color1, color2, virtualworld, interior); modelid - a jármû id-je Float:X, Float:Y, Float:Z - a koordináták Angle - a \"nézõpont\", ez lehet tetszõleges color1, color2 - a jármû 2 tetszõleges színe virtualworld - a jármû virtuális világa interior - a jármû interior-ja Használata: Készít bármilyen jármûvet a megadott koordinátákra, virtualworld-re, és interiorba. sPlayerConnect(playerid, color); playerid - a játékos aki csatlakozik color - a szín, amivel jelezze a csatlakozást Használata: Betesszük OnPlayerConnect alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy csatlakozott a szerverre. sPlayerDisconnect(playerid, reason, color); playerid - a játékos aki kilép reason - az indok color - a szín, amivel jelezze a kilépést Használata: Betesszük OnPlayerDisconnect alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy kilépett a szerverrõl. sDeathMessage(playerid, killerid, reason, color); playerid - a játékos aki meghal killerid - a játékos aki ölt reason - a fegyver color - a szín, amivel jelezze a halált Használata: Betesszük OnPlayerDeath alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy ki ölt meg kit. sAddPlayerScore(playerid, score); playerid - a játékos akinek adjuk a pontot score - a pont mennyisége, amit adunk a játékosnak Használata: Ad a játékosnak egy tetszõleges pontot. Az include tartalmaz még egy GetName függvényt is, de azt ScreaM mutatta nekem, azért nem is írtam a listába. (Az egyszerû névlekérések miatt.) [gmod]Link eltávolítva.[/gmod] |