Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Stricica

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / MTA
« Dátum: 2011. Március 24. - 19:30:02 »
Hali.
Hol lehet megnézni az MTA scriptelésének összes funkcióját?  :-\\
E: Megoldottam, zárok.

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / sHitmanSystem
« Dátum: 2011. Március 22. - 19:02:05 »
Hali.
Ez egy vérdíj-rendszer.
Íródott sscanf2 + zcmd-vel.
Sorok száma: 75.
Olyan félóra munka volt vele.
Parancsok:
 
  • /verdij [playerid] [összeg] - vérdíj kitûzése

  • /verdijak - az aktuális vérdíjak megtekintése


Solidfiles
Sok köszönet Roliii-nak és Cannonn-nak a tesztelésért.  :P
[gmod]Mivel a letöltõ link szerint a fájlt eltávolították és nekem megvan ezért feltettem ide code tagek közé.[/gmod]
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
enum Info
{
Bounty
};
new HitmanInfo[MAX_PLAYERS][info];
#define COLOR_RED 0x9f1212FF
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
#define DIALOG_VERDIJAK 9751
stock GetName(playerid)
{
    new name[16];
    GetPlayerName(playerid, name, 16);
    return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" sHitmanSystem by: Stricica\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Wanted\") == 1)
{
new string[128];
GivePlayerMoney(killerid, HitmanInfo[playerid][bounty]);
format(string, sizeof(string), \"[{9cff00}%s{FFFFFF}] kilett iktatva [{9cff00}%s{FFFFFF}] által. Vérdíj-jutalom: [{9cff00}%i{FFFFFF}]\", GetName(playerid), GetName(killerid), HitmanInfo[playerid][bounty]);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string);
SetPVarInt(playerid, \"Wanted\", 0);
HitmanInfo[playerid][bounty] = 0;
}
return 1;
}
CMD:verdij(playerid, params[])
{
new id, bounty, string[128];
    if(sscanf(params, \"ui\", id, bounty)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /verdij [playerid] [összeg]\");
    if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Nincs ilyen játékos.\");
    if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Magadra nem tudsz vérdíjat kitûzni.\");
    if(GetPlayerMoney(playerid) < bounty) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: Nincs elég pénzed a vérdíjra.\");
    if(IsPlayerNPC(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba: NPC-re nem lehet vérdíjat tûzni.\");
else {
SetPVarInt(id, \"Wanted\", 1);
HitmanInfo[id][bounty] = bounty;
GivePlayerMoney(playerid, -bounty);
format(string, sizeof(string), \"[{9cff00}%s{FFFFFF}] vérdíjat tûzött ki [{9cff00}%s{FFFFFF}] fejére. Összeg: [{9cff00}%i{FFFFFF}]\", GetName(playerid), GetName(id), bounty);
SendClientMessageToAll(COLOR_WHITE, string);
}
return 1;
}
CMD:verdijak(playerid, params[])
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(GetPVarInt(i, \"Wanted\") == 1)
{
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"[{9cff00}%s{FFFFFF}] - [{9cff00}%i ${FFFFFF}]\", GetName(i), HitmanInfo[bounty]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
}
return 1;
}

18
Segítségkérés / Progress bar
« Dátum: 2011. Március 17. - 16:04:45 »
Hello!
Van egy hiba progress bar érték lekérésénél.  :\'(
 
GetProgressBarValue(Bar:vehiclehealth[playerid]);

 
Hiba:
 
c:\\Egyebek\\SAMP\\gamemodes\\fcpd.pwn(151) : warning 213: tag mismatch

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / sSpeedoMeter
« Dátum: 2011. Március 11. - 16:43:25 »
Üdv.
Megírtam a saját SpeedoMeter scriptem. Mutatja a jármû nevét, sebességét (progress bar-ban), életét (progress bar-ban). Az egészet én írtam kivéve a GetVehicleName ,GetPlayerSpeed, Progress bar valamint a Fixchars.h nem az enyém. Remélem valakinek hasznára válik :D
Kép:
\"e6fa9_915x400.png\"
Solidfiles

20
Archívum / Los Angeles Police Department
« Dátum: 2011. Március 10. - 19:53:48 »
Hello mindenki.
Bemutatom a hamarosan nyíló szerverem. Ez egy rendõrös szeró Los Santosban.
A nyitását olyan 1-2 hét múlvára tervezem. A szerver még nincs megrendelve.
Magáról a a szerverrõl:
Parancsok:
Az admin rendszer már készen áll használatra 11 paranccsal. Az alap játékos parancsok még nincsenek készen.
Tervezett munkák:
Drog dealer, bankrabló, bérgyilkos, mentõs és maga a rendõr (akik az adminok lesznek).
Tisztelet rendszer:
Már alakulóban van egy tisztelet rendszer is: A maximum tisztelet 50. Öléssel, munkák elvégzésével szerezhet a játékos tiszteletet. Lesz 5 fázis a tiszteletnél, akkor ha a tisztelet száma 10/20/30/40/50. Ekkor válik elérhetõvé az utcai árusoknál újabb és újabb fegyver. (5 utcai árus szétszórva LS területén, amik npc-k)
Fegyverarzenál a tisztelet mértéke szerint:
10 Tisztelet: Ütõ, kézi fegyverek
20 Tisztelet: Kisebb pisztolyok
30 Tisztelet: Félautomata fegyverek (pl. Tec-9)
40 Tisztelet: Nagykaliberû fegyverek, gránátok
50 Tisztelet: Rakétavetõk, és egyéb légvédelmi fegyverzet
A scriptelésrõl:
Próbálom a legkorszerûbb dolgokat használni scriptelés során.
Gondolok én sscanf-ra, zcmd-re, whirlpool-ra. Egyedül a fáljmentés történik dini-vel, mivel az a legegyszerûbb, és eddigi használata során nem lépett fel probléma :D
Egyenlõre ennyi, ha bõvül még a lista akkor frissítem a poszt-ot. :)

21
Segítségkérés / NPC Crash újra, avagy a piszkos fáljkezelõk
« Dátum: 2011. Március 10. - 17:25:43 »
Hello, újra én.
Észrevettem, hogy csak akkor crash-el ki az npc ha valami fáljkezelõt használok. :( Volt már dini, y_ini, sii, dfile, filemanager. Szerintetek miért zavar be a fáljkezelés? :S

22
Kérdések, Segítség / C++
« Dátum: 2011. Március 09. - 19:06:13 »
Hello!
Csak egy gyors kérdés C++-hoz?
Hogyan lehet ebben a programnyelvben string-eket használni?  :dodge:

23
Segítségkérés / NPC Crash
« Dátum: 2011. Március 07. - 17:18:33 »
Hello!
Csináltam egy sima gyalogos NPC-t. És az a baj, hogy kicrashel saját módon ha csatlakozik (van benne sscanf, dini, whirlpool és zcmd), viszont ha beteszem sima Grand Larceny-be akkor meg ott van  :\'( :dodge:
Szerintetek mi okozhatja a kicrash-elést?  :dead:

24
Kérdések, Segítség / Mass Effect
« Dátum: 2011. Március 04. - 21:12:26 »
Hello!
Most kezdtem el Mass Effect-ezni. Már az összes csapattárs megvan. (Kivéve valami csaj akit egy ásatáson kell meggyõznünk) Hogyan érdemes összeállítani Shepard csapatát? :D
(Jelenleg Garrus a turián, és Wrex a krogan a tagja)

25
Kérdések, Segítség / PHP
« Dátum: 2011. Március 03. - 17:22:44 »
Hello!
Tud adni valaki lécci egy-két oldalt ahonnan tanulhatok php alapokat?  :angel:

26
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2011. Március 01. - 19:09:48 »
Hello!
Azt hogy lehet megcsinálni, h pl valaki csatlakozik szeróhoz, akkor kiírja textdraw-al a nevét?
E: Megoldva, zárom.

27
Segítségkérés / Rádió
« Dátum: 2011. Február 28. - 19:52:16 »
Hello!
Van olyan funkció ha beül a jármûbe elrejtse neki a rádiót? (Ne szóljon)

28
Beszélgetés / Bombázó
« Dátum: 2011. Február 28. - 18:22:45 »
Ahh uramatyám, egy igazi bombázó... :heart: :angry:
\"B1-B_Lancer_and_cluster_bombs_small.jpg\"

29
Beszélgetés / Rubik kocka
« Dátum: 2011. Február 27. - 20:04:00 »
Hello!
A téma lényege egyszerû. Amit akartok itt osszatok meg a kockázással kapcsolatban :D
Nekem megy a 3x3x3, 4x4x4 és az 5x5x5-ös kirakása.

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / sFunctions
« Dátum: 2011. Február 27. - 09:48:55 »
Hello!
Összedobtam egy kis include-t.
Funckiók:
 
  • sPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, virtualworld, interior);

  • sCreateVehicle(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Angle, color1, color2, virtualworld, interior);

  • sPlayerConnect(playerid, color);

  • sPlayerDisconnect(playerid, reason, color);

  • sDeathMessage(playerid, killerid, reason, color);

  • sAddPlayerScore(playerid, score);


Paraméterek:
sPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, virtualworld, interior);
playerid - a játékos
Float:X, Float:Y, Float:Z - a koordináták
virtualworld - a játékos virtuális világa
interior - a játékos interior-ja
Használata: Elteleportálja a játékost a megadott koordinátára, virtualworld-re, interior-ba. (Jármûvel is.)
sCreateVehicle(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Angle, color1, color2, virtualworld, interior);
modelid - a jármû id-je
Float:X, Float:Y, Float:Z - a koordináták
Angle - a \"nézõpont\", ez lehet tetszõleges
color1, color2 - a jármû 2 tetszõleges színe
virtualworld - a jármû virtuális világa
interior - a jármû interior-ja
Használata: Készít bármilyen jármûvet a megadott koordinátákra, virtualworld-re, és interiorba.
sPlayerConnect(playerid, color);
playerid - a játékos aki csatlakozik
color - a szín, amivel jelezze a csatlakozást
Használata: Betesszük OnPlayerConnect alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy csatlakozott a szerverre.
sPlayerDisconnect(playerid, reason, color);
playerid - a játékos aki kilép
reason - az indok
color - a szín, amivel jelezze a kilépést
Használata: Betesszük OnPlayerDisconnect alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy kilépett a szerverrõl.
sDeathMessage(playerid, killerid, reason, color);
playerid - a játékos aki meghal
killerid - a játékos aki ölt
reason - a fegyver
color - a szín, amivel jelezze a halált
Használata: Betesszük OnPlayerDeath alá, ekkor kiírja mindenkinek hogy ki ölt meg kit.
sAddPlayerScore(playerid, score);
playerid - a játékos akinek adjuk a pontot
score - a pont mennyisége, amit adunk a játékosnak
Használata: Ad a játékosnak egy tetszõleges pontot.
Az include tartalmaz még egy GetName függvényt is, de azt ScreaM mutatta nekem, azért nem is írtam a listába. (Az egyszerû névlekérések miatt.)
[gmod]Link eltávolítva.[/gmod]

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal