Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zippanto

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
RP/RPG kérések / Vonszolás
« Dátum: 2016. Október 16. - 20:09:24 »
Sziasztok! Pár hónapja megírtam egy vonszolás parancsot, de sajnos eléggé keveset tudtam vele haladni..  :unsure:
Valakinek nincs esetleg egy scriptje vonszolásra ami minden fontos dolgot tartalmaz? (ha kilép az egyik személy akkor állítsa meg a timert, ha meghal akkor is, és ha valaki vonszolva van akkor azt ne lehessen vonszolni, és azt se aki épp vonszol. )

17
Szkript kérések / Szerver kifagy egy parancsnál
« Dátum: 2016. Július 27. - 18:58:50 »
Sziasztok! Nemrég beraktam sramm inventory systemjét, és mikor beírom a makeadmin parancsot kifagy a szerver, log nem ír semmit.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Július 27. - 20:49:23 )

Ha kell valamelyik parancsnak a kódja, vagy valami más akkor írjátok h melyik és másolom.

18
RP/RPG kérések / Ház rendszer
« Dátum: 2016. Július 19. - 16:37:36 »
Sziasztok! Keresek egy ház rendszert amiben a következőket lehet megcsinálni: bezárni, be-ki menni, eladni, vásárolni, házszámok legyenek, adminoknak házra goto házszám alapján, ház törlés IG, és ház létrehozás IG. Esetleg az is elég ha kis segítséget kapnék mert szerintem meg bírnám írni csak nem tudom, hogy álljak neki. A főbb problémám az interiorok, nem tudom azt, hogy minden háznak külön le kell rakni interiort vagy elég az ha van egy kész interior és azt több helyen használni(és azt hogy)?

19
Szkript kérések / Tömbben segítség
« Dátum: 2016. Július 18. - 17:35:12 »
Sziasztok! Elkezdtem régebben írni egy rp módot, és próbálom a lehető legkezelhetőbbre csinálni..
A frakciókat így akarom lekérni bizonyos id-re.. A probléma az lenne, hogy mikor lekérem az adott személynek akkor csak a hosszú nevet adja ki, a mozaik nevet nem bírom sehogy.
 
new Frakcionev[20][] =
{
{\"Országos Rendőr-főkapítányság\", \"ORFK\"},
{\"Országos Mentőszolgálat\", \"OMSZ\"},
{\"Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság\", \"OKF\"},
{\"Állami Önkormányzat\", \"ÁÖ\"},
{\"Taxi Plus Zrt.\", \"TPZ\"},
{\"Prémium Autó Zrt.\", \"PAZ\"},
{\"Nemzeti Adó- és Vámhivatal\", \"NAV\"},
{\"Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság\", \"NMHH\"},
{\"Cosa Nostra\", \"CN\"},
{\"Yakuza\", \"YAKU\"},
{\"Orosz Maffia\", \"OM\"},
{\"Grove Street Family\", \"GSF\"},
{\"Varrios Los Aztecas\", \"VLA\"},
{\"Vagos\", \"VGS\"},
{\"Ballas\", \"BLS\"},
{\"Street Car Custom\", \"SCC\"},
{\"NINCS17\", \"17\"},
{\"NINCS18\", \"18\"},
{\"NINCS19\", \"19\"},
{\"NINCS20\", \"20\"}
};

 

stock FrakcioNev(playerid,ertek)
{
    new fknev[156];
if(ertek == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 0 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 0) {fknev =\"Nincs\"; }
    else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 1 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[0][0]); }
    else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 2 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 2) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[1][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 3 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 3) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[2][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 4 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 4) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[3][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 5 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 5) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[4][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 6 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 6) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[5][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 7 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 7) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[6][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 8 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 8) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[7][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 9 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 9) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[8][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 10 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 10) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[9][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 11 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 11) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[10][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 12 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 12) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[11][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 13 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 13) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[12][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 14 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 14) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[13][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 15 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 15) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[14][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 16 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 16) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[15][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 17 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 17) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[16][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 18 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 18) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[17][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 19 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 19) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[18][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 20 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 20) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[19][0]); }
}
else if(ertek == 1)
{
    if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 0 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 0) {fknev =\"Nincs\"; }
    else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 1 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 1) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[0][1]); }
    else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 2 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 2) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[1][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 3 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 3) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[2][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 4 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 4) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[3][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 5 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 5) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[4][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 6 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 6) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[5][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 7 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 7) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[6][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 8 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 8) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[7][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 9 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 9) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[8][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 10 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 10) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[9][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 11 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 11) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[10][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 12 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 12) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[11][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 13 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 13) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[12][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 14 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 14) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[13][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 15 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 15) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[14][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 16 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 16) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[15][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 17 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 17) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[16][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 18 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 18) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[17][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 19 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 19) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[18][1]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Frakcio] == 20 || PlayerInfo[playerid][Frakcioleader] == 20) {format(fknev,sizeof(fknev),Frakcionev[19][1]); }
}
return fknev;
}

20
Szkript kérések / Halált nem írja ki adinoknak
« Dátum: 2016. Május 16. - 16:18:41 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mikor megölök valakit akkor nem írja ki azt h megöltem adminchatban, viszon ha vonszolás közben ölöm meg akkor kiírja nekem, hogy meghalt a vonszolt személy..
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerInfo[playerid][Korhaz] = 1;
Muhold[playerid] = 0;
Szolgalat[playerid] = 0;
Adminszolg[playerid] = 0;
Sokkolo[playerid] = 0;
Sokkolva[playerid] = 0;
getdate(ev,honap,nap);
gettime(ora,perc,masodperc);
new string[128];
if(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]]));
SCM(VonszolvaVan[playerid],ORANGE,\"(( A vonszolt személy meghalt! ))\");
VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] = -1;
VonszolvaVan[playerid] = -1;
}
if(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
KillTimer(VonszolTimer(VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]]));
SCM(VonszoltSzemelyID[playerid],ORANGE,\"(( A vonszoló személy meghalt! ))\");
VonszolvaVan[VonszoltSzemelyID[playerid]] = -1;
VonszoltSzemelyID[playerid] = -1;
}
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 0) //Ököl
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ököl\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ököl\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 1) //Boxxer
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Boxxer\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Boxxer\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 2) //Golfütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Golfütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Golfütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 3) //Gumibot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gumibot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gumibot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 4) //Kés
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Kés\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Kés\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 5) //Baseball ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Baseball ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Baseball ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 6) //Ásó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Ásó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Ásó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 7) //Billiárd ütő
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Billiárd ütő\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Billiárd ütő\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
         return 1;
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 8) //Katana
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Katana\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Katana\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 9) //Láncfűrész
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Láncfűrész\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Láncfűrész\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 10) //Rózsaszín Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rózsaszín dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rózsaszín Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 11) //Dildó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Dildó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Dildó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 12) //Rövid vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rövid vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rövid vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 13) //Hosszú vibrátor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Hosszú vibrátor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Hosszú vibrátor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 14) //Virágcsokor
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Virágcsokor\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Virágcsokor\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 15) //Járóbot
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Járóbot\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Járóbot\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 16) //Gránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Gránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Gránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 17) //Füstgránát
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Füstgránát\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Füstgránát\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 18) //Molotov-koktél
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Molotov-koktél\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Molotov-koktél\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 22) //Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 23) //Módosított Colt45
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Módosított Colt45\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Módosított Colt45\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 24) //Desert Eagle
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Desert Eagle\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Desert Eagle\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 25) //Shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 26) //Lefűrészelt csövű shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lefűrészelt csövű shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 27) //Automata shotgun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Automata shotgun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Automata shotgun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 28) //Uzi
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Uzi\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: uzi\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 29) //MP5
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: MP5\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: MP5\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 30) //AK47
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: AK47\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: AK47\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 31) //M4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: M4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: M4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 32) //Tec9
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Tec9\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Tec9\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 33) //Puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 34) //Mesterlövész puska
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Mesterlövész puska\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Mesterlövész puska\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 35) //Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 36) //HS Rakétavető
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: HS Rakétavető\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: HS Rakétavető\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 37) //Lángszóró
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Lángszóró\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Lángszoró\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) //Minigun
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Minigun\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Minigun\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 39) //C4
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: C4\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: C4\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 41) //Spray
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Spray\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Spray\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(GetPlayerWeapon(killerid) == 42) //Poroltó
    {
        format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s megölte %s-t. Fegyver: Poroltó\",pname(killerid),pname(playerid));
        SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
        format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Gyilkosság: %s -> %s. Fegyver: Poroltó\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
         SzerverLog(logstring);
    }
    if(reason == 49)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Jármű\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Fegyver: Jármű\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 50)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Helikopter\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Helikopter\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 51)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Robbanás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Robbanás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 53)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Fulladás\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Fulladás\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid));
        SzerverLog(logstring);
}
if(reason == 54)
    {
         format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s meghalt. Indok: Lezuhant\",pname(playerid));
          SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
          format(logstring,sizeof(string),\"[%d-%d-%d_%d:%d:%d] Halál: %s. Indok: Lezuhant\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(killerid),pname(playerid));
        SzerverLog(logstring);
}
return 1;
}

21
RP/RPG kérések / Halál után halál..
« Dátum: 2016. Május 15. - 21:16:54 »
Sziasztok! Ma írtam egy vonszolás rendszert, tökéletesen münködik, de mikor meghalok akkor nem dob be a kórházba és folyamatosan meghalok a 0,0,0-ás pozon. Gondolom a vonszolás miatt van mivel mikor még nem volt bent, addig ment. Elküldöm halálnál mit állítok a vonszolással kapcsolatban:
 
if(VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] == playerid)
{
KillTimer(VonszolTimer(playerid));
SCM(VonszolvaVan[playerid],ORANGE,\"(( A vonszolt személy meghalt! ))\");
VonszoltSzemelyID[VonszolvaVan[playerid]] = -1;
VonszolvaVan[playerid] = -1;
SetPlayerHealth(playerid,100);
}

 
És itt a spawnolás kódja:
 
if(PlayerInfo[playerid][Korhaz] == 1)
{
    new randkorhaz = random(sizeof(RandomKorhaz));
SetPlayerPos(playerid, RandomKorhaz[randkorhaz][0],RandomKorhaz[randkorhaz][1],RandomKorhaz[randkorhaz][2]);
SetPlayerHealth(playerid,100);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
SetKorhaz(playerid);
}
if(PlayerInfo[playerid][Korhaz] == 0)
{
    SetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][PosX],PlayerInfo[playerid][PosY], PlayerInfo[playerid][PosZ]);
    SetPlayerInterior(playerid, PlayerInfo[playerid][PosInt]);
    TogglePlayerControllable(playerid,0);
TimeFreeze(playerid,1500);
}

22
Szkript kérések / Első belépésnél halál.
« Dátum: 2016. Március 23. - 13:59:50 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mikor kiválasztom a nememet akkor meghalok.. :S Ez csak az új játékosokkal fordul elő, akik még regisztrálnak.
 
if(dialogid == DIALOG_NEM)
{
    if(response)
    {
        switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
           SCM(playerid,WHITE,\"(( A nemed: {00C0FF}Férfi {ffffff}))\");
           PlayerInfo[playerid][Neme] = 1;
                   format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s regisztrált a szerverre. Életkor: %d, Nem: Férfi\",pname(playerid),PlayerInfo[playerid][Eletkor]);
         SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
         SetPlayerHealth(playerid,100);
         TogglePlayerSpectating(playerid,0);
         TogglePlayerControllable(playerid,1);
         SetPlayerInterior(playerid,0),
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
         SetPlayerPos(playerid,1685.5725,-2331.7192,13.5469);
         TimeFreeze(playerid,1000);
       }
       case 1:
       {
           SCM(playerid,WHITE,\"(( A nemed: {00C0FF}Nő {ffffff}))\");
           PlayerInfo[playerid][Neme] = 2;
                   format(string,sizeof(string),\"*AdmWarn* %s regisztrált a szerverre. Életkor: %d, Nem: Nő\",pname(playerid),PlayerInfo[playerid][Eletkor]);
         SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
         SetPlayerHealth(playerid,100);
         TogglePlayerSpectating(playerid,0);
         TogglePlayerControllable(playerid,1);
         SetPlayerInterior(playerid,0),
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
         SetPlayerPos(playerid,1685.5725,-2331.7192,13.5469);
         TimeFreeze(playerid,1000);
       }
       case 2:
       {
           ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Nem\",\"Férfi\\nNő\",\"Mehet\",\"Mégse\");
       }
   }
    }
    else ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Nem\",\"Férfi\\nNő\",\"Mehet\",\"Mégse\");
}

23
Kérdések, Segítség / [TS] Nem pokeolható jogot hogy lehet?
« Dátum: 2016. Március 16. - 10:31:58 »
Csuma!
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy a felh. ne legyen pokeolható? Kerestem már egy ideje de csak azt találtam, hogy ő ne tudjon pokeot küldeni másnak.

24
Kérdések, Segítség / [TS3] Ikon egy felhasználónak
« Dátum: 2016. Március 15. - 18:38:34 »
Sziasztok! Sok helyen láttam már, hogy egy embernek saját ikonja van, ami nem grouphoz van kötve, hanem csak userhez. Ez, hogy lehetséges?

25
Segítségkérés / Egy funkcióra lenne szükségem
« Dátum: 2016. Március 15. - 16:52:58 »
Sziasztok! Létezik olyan funkció mint ez csak nem a külső változásokat méri, hanem a jármű életét?

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetHP függvény
« Dátum: 2016. Március 01. - 20:16:06 »
Sziasztok. Tudom régebben eléggé gagyi scripteket csináltam, de azóta fejlődtem, és ezt szeretném nektek bizonyítani is.
Szóval egy olyan scriptet hoztam nektek, ami olyan mint egy SetPlayerHealth, csak kicsivel több dolgot tud.
Írok pár példát nektek.
 
SetHP(playerid,50,\"-\"); // Ez azt fogja eredményezni, hogy a játékos jelenlegi életéből levon 50 HP-t.
SetHP(playerid,50,\"+\"); // Ez hozzáad az életéhze 50-et.
SetHP(playerid,50,\"=\"); // És ez meg beállítja a játékos életét 50-re.

 
És akkor itt is van az eljárás:
 
forward SetHP(playerid,hp,tipus[]);
public SetHP(playerid,hp,tipus[])
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(egyezik(tipus,\"+\"))
{
    if(health+hp <= 1 && health+hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health+hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"-\"))
{
    if(health-hp <= 1 && health-hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,health-hp);
}
}
else if(egyezik(tipus,\"=\"))
{
    if(hp <= 1 && hp >= 100)
    {
       SetPlayerHealth(playerid,hp);
}
}
return 1;
}

27
Szkript kérések / AdminMsg makró
« Dátum: 2016. Február 29. - 18:35:20 »
Sziasztok! Megpróbálkoztam egy makró megírásával de sikertelenül. Valaki leírná helyesen ezt nekem?
 
#define SAM(%1,%2,%3) do{for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)if(IsPlayerConnected(i) && PlayerInfo[Admin] >= 1)new admstring[128];format(admstring,128,(%2),%3);SendClientMessage(i,(%2),admstring);}while(FALSE)

28
Szkript kérések / Teleport funkció hiba
« Dátum: 2016. Február 29. - 07:03:31 »
Sziasztok! Könnyíteni akartam a munkámon és elkezdtem egy teleport funkciót írni, amit beírtam az OnPlayerUpdate alá, de mindig az adott kordinátára dob :SS
 
forward Teleport(playerid,Float:range,Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:bx,Float:by,Float:bz,interior);

 

public Teleport(playerid,Float:range,Float:ax,Float:ay,Float:az,Float:bx,Float:by,Float:bz,interior)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, ax, ay, az))
    {
        SetPlayerPos(playerid,bx,by,bz);
        SetPlayerInterior(playerid,interior);
        PlayerInfo[playerid][PosInt] = interior;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = bx;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = by;
        PlayerInfo[playerid][PosX] = bz;
    }
    return 1;
}

 
az A betűvel kezdődő kordináták az ahol éppen áll a player, a B ahova rakja le.

29
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hogyan lehet eltüntetni az adott playert virtualworld , interior állítás nélkül, láttam már szervereken. Illetve ez miért rossz? Valamiért nem történik semmi ha lenyomom
 

if(newkeys == KEY_UP)

 
A másik problémám viszont ezzel lenne.
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)

 
az objectid vlmiért teljesen más, beírtam a parancsnál h 978 és 1106-ot ad ki a fájlban.

30
Szkript kérések / 3DTextLabel-t nem tölti be a szerver a fájlból
« Dátum: 2016. Február 16. - 20:37:26 »
Sziasztok, megírtam egy InGame 3dtextlabel készítőt de nem tölti be a szerver indításkor.
 

stock LoadLabel()
{
for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
{
    new file[32];
    new color;
format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
if(fexist(file))
{
   LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
   LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
   LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
   LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
   LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
   LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
   LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
   LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
   switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
   {
       case 0: color = GREEN;
       case 1: color = YELLOW;
      case 2: color = RED;
   }
   Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal