Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - willianhunt
31
« Dátum: 2015. Július 03. - 08:09:51 »
Sziasztok egy GF RPG módot keresek valaki tudna adni előre is köszönöm
32
« Dátum: 2015. Június 29. - 16:56:21 »
Sziasztok... Most puplikálom a West Life módját. A szerveren 9 adminszint van! 11 munka! Rendőr: Mentő: Nav: T.E.K Tüzoltó: Taxi: Szerelő: Polgármester: Rádió: Illegális szervezetek: Grove Ballas Map: Eq-Lp-BS-(nem sok minden van ott Tűzoltó néhány bolt...) Készítője:Johnson_Carlos Hopp a link: - Adminjelszo:módosítva/size]
33
« Dátum: 2015. Június 26. - 14:03:09 »
Sziasztok
valaki tudna segíteni a plugins hibába nem tudom ki javítani
Ez a HIBA?
D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\pawno\\include\\YSI\\..\\YSI_Storage\\..\\YSI_Coding\\y_malloc/heapalloc.inc(337) : error 004: function \"Malloc_OnRuntimeError\" is not implemented D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(516) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"MAX_MYSQL_STRING\") D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(8336) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerPoolSize\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(15686) : error 025: function heading differs from prototype D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(32598) : warning 202: number of arguments does not match definition D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(32600) : warning 202: number of arguments does not match definition D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(32594) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"szirena\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(39973) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(46631) : error 017: undefined symbol \"SetVehicleParamsCarWindows\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(46639) : error 017: undefined symbol \"SetVehicleParamsCarWindows\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(51592) : error 017: undefined symbol \"EnablePlayerCameraTarget\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(62012) : error 017: undefined symbol \"mysql_num_rows\" D:\\Játékok\\Játékmod\\SeeRPG UCP\\MOD\\gamemodes\\seerpg_ls.pwn(62951) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnVehicleSirenStateChange\") Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors. Előre is köszönöm!
34
« Dátum: 2015. Május 28. - 17:26:47 »
Sziasztok hogy valaki tud adni egy Idõreszolo bann scrpt valaki??? előre is köszönöm
35
« Dátum: 2015. Május 21. - 14:34:21 »
sziaztok
hogy tudom megcsinálni a lampa script hogy napal is menyen a lampa ?
Spoiler for Fordítás by.Martin :
Sziasztok!
Hogy tudom megcsinálni azt, hogy nappal is világítson a lámpa?
/* Vehicle Headlight\'s Filterscript Toggle you vehicles lights on/off Created by: Anwix (http://forum.sa-mp.com/index.php?action=profile;u=12730 ) Thanks to: ~ JernejL (RedShirt) - Encode Lights Script */ #include <a_samp> new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES]; new panels, doors, lights, tires; #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Vehicle Lights Filterscript Loaded\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++) { VehicleLightsOn }
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Vehicle Lights Filterscript Unloaded\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
}
else
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
}
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_ACTION))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
else
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
}
}
}
return 1;
}
/* Thanks to JernejL (RedShirt) for encode_lights */
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
36
« Dátum: 2015. Május 09. - 16:53:04 »
sziasztok azt szeretném meg kérdezni hogy tudna valaki adni samp editorhoz kéne nekem object idék
37
« Dátum: 2015. Május 09. - 15:22:56 »
Sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy a Blue World RPG modja publikálva van-e ezen a fórumon ha igen akkor valaki tudna adni egy letöltési linket ?
38
« Dátum: 2015. Május 09. - 14:57:42 »
-
39
« Dátum: 2015. Május 07. - 19:59:41 »
Üdvözletem! Át tudná valaki küldeni a Las Payadas rpg modját?
40
« Dátum: 2015. Május 05. - 22:33:18 »
sziasztok, megtudjátok csinálni amikor beírom hogy /text minden kiis írja de amikor csinálok egy re-startoltam a szerver akkor a szerveren eltüni a text amit írtam
mi a hiba vele csinálok egy re-startot akkor nem eltünik a 3D TEXT felírat
/* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ # SSSSS SS SS SSSS SSSS SSSSSS SS SS # # SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS # # SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS # # SS SSSSSS SS SS SS SS SSSS SSSS # # SSSSSS SS SS SS SS SS SS SS SS SS # # SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS # # SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS # # SSSSS SS SS SSSS SSSS SSSSS SSSS # #:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::# +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Star Minigame by ShOoBy. Don\'t change any Credits. ShOoBy\'s Scripts™ © 2011 Honosította: R3volutionDrifter A.k.a Three */ //-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT //-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_BLUE 0x3A47DEFF #define COLOR_TAN 0xBDB76BAA #define COLOR_PURPLE 0x800080AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA #define COLOR_BLACK 0x00000000 #define COLOR_DARKGREY 0x696969FF new color[MAX_PLAYERS]; //----------------------------------------------------------------------------------------------------------- public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n------------------------------------------\"); print(\" ShOoBy\'s 3D Text Rendszer Betöltve \"); print(\" Honosította: R3volutionDrifter\"); print(\"------------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n------------------------------------------\"); print(\" ShOoBy\'s 3D Text Rendszer Betöltve \"); print(\" Honosította: R3volutionDrifter\"); print(\"------------------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //--------------------------------------------------TEXT Parancs-------------------------------------------- if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { ShowPlayerDialog(playerid,3333,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{0470FC}Dinamikus 3D Text Készítő\",\"{88FC04}Szeretné hogy\\n{04F4FC}3D Text{88FC04} Legyen ezen a helyen?\",\"Yes\",\"No\"); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Rcon Adminisztrátor!\"); } return 1; } //-----------------------------------------------------CREDIT---------------------------------------------- if (strcmp(\"/tcredits\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid,6144,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FE8C00}ShOoBy\'s 3D Text System Credits\",\"{0400FE}Made by {09FE00}ShOoBy{0400FE}\\nSaving help from {EF5C06}CrystyaN {0400FE}and {EF5C06}stuntman\",\"Ok\",\"\"); return 1; } return 0; } // Ezt angolul hagytam mert ez nem érdekes..... //------------------------------------------------------------------------------------------------------------- public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 3335) { if(response) { if(color[playerid] == 1) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_RED,x,y,z,30.0,0,1); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0xFF0000AA,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 2) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0x3A47DEFF,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_BLUE,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 3) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0x66CC00FF,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_GREEN,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 4) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0xFFFF00AA,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_YELLOW,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 5) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0xFF9900AA,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_ORANGE,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 6) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0xFF66FFFF,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_PINK,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == 7) { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0xAFAFAFAA,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_GREY,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } if(color[playerid] == { new File:file,str[256]; file=fopen(\"Texts.txt\",io_append); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); format(str, 256, \"\\r\\nCreate3DTextLabel(\\\"%s\\\",0x4B00B0AA,%.2f, %.2f, %.2f,30.0,1);\" ,inputtext, x, y, z); Create3DTextLabel(inputtext,COLOR_INDIGO,x,y,z,30.0,0,1); fwrite(file,str); fwrite(file,\"\\r\\n\"); fclose(file); } } } //------------------------------------------------------------------------------------------------------------ if(dialogid == 3333) { if(response) return ShowPlayerDialog(playerid,3334,DIALOG_STYLE_LIST,\"Text Színek:\",\"{FA0404}Piros\\n{0704FA}KÉK\\n{2CF11A}Zöld\\n{E2FF09}Ctiromsárga\\n{FF4101}Narancssárga\\n{E97AFD}Pink\\n{7A7A7A}Szürke\\n{330099}Indigo\",\"Választ\",\"Kilép\"); else SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Szöveg még nincs lerakva!\"); } //------------------------------------------------------------------------------------------------------------ if(dialogid == 3334) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { color[playerid] = 1; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 1: { color[playerid]=2; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 2: { color[playerid]=3; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 3: { color[playerid]=4; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 4: { color[playerid]=5; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 5: { color[playerid]=6; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 6: { color[playerid]=7; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 7: { color[playerid]=8; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } case 8: { color[playerid]=9; ShowPlayerDialog(playerid,3335,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{F8FC04}Text Lerakás:\",\"{04FC8C}Kérlek Írd a Dobozba hogy a {F8FC04}Textben{04FC8C}\\nMi legyen!\",\"Letesz\",\"\"); } } } } return 1; } //-------------------------------------------------------Vége!-------------------------------------------------------- //Honosította: R3volutionDrifter A.k.a Three
41
« Dátum: 2015. Május 05. - 21:42:19 »
sziasztok miért nem marad rajtam a Golyóálló mellény amikor beírom hogy armour és sikeresen felveted az armourt és nem látszik a golyóálló mellény
itt van a kép is
42
« Dátum: 2015. Május 02. - 21:35:46 »
Sziasztok
egy Las Payadas rpg mapot keresek akinek van léci linket ahol letudom tölteni a Las Payadas rpg mapot
Köszönöm előre is
43
« Dátum: 2015. Május 02. - 13:47:54 »
-
44
« Dátum: 2015. Május 01. - 21:29:29 »
- hogy tudom megcsinálni a Golyóálló mellény és felvenni a Golyóálló mellény???
45
« Dátum: 2015. Május 01. - 17:25:19 »
Sziasztok akinek meg van a Las Payadas rpg módja azt megkérhetném hogy küldje el? A válaszokat elõre is köszönöm! bocsánat ha rossz helyre írtam