Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ApocalypseDoggee

Oldalak: 1 [2]
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Defensive modba dollarbol ftbe
« Dátum: 2014. Május 05. - 21:10:02 »
es ilyen nyit szerot....

17
Segítségkérés / Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. Május 04. - 19:38:15 »
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
 
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    return 1;
}

 
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:

 - Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]

18
Segítségkérés / GF users.ini hibás mentés,resi után nem tölti be...
« Dátum: 2014. Május 04. - 14:52:04 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=6038.0
Jónapot.Az lenne a gondom hogy Belenéztem a GF.3.0-ba .Regiztem,és miután szeró resit toltam újra,és újra regisztrálnom kellett minden alkalommal mikor resiztem...Megszeretném kérdezni hogy ennek mi az oka?..

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / rossz helyre nyitva..
« Dátum: 2014. Május 04. - 14:45:54 »
Félre nyitva.törölhetõ

20
Map file konvertáláskor nem konvertálja a törölt objectet.. ez lenne a gondom...Alap MTA 1.0 objectet konvertálok CreateObject-é /DynamicObject-é és itt a webes konvertáló nem dobja ki a deleteobjecteket...Esetleg javaslat/ötlet?...

21
      if(strcmp(cmd,\"/szerelõkapu\",true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 17 && PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 17)
    {
        if(szerelonyitva == true)
        {
            MoveObject(szerelokapu,980,1139.0000000,-1207.2000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000);//zárt
            szerelonyitva= false;
      SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen bezártad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
   }
   else {
                MoveObject(szerelokapu,980,1144.7000000,-1212.1000000,20.4000000,0.0000000,0.0000000,180.2500000); //nyitott
            szerelonyitva = false;
      SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\" {00ff00}Sikeresen kinyitottad a {0000ff}kapu{00ff00}t!\");
   }
} else SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Nem vagy szerelõ tag!!!\");
return 1;
}

 
Nos az lenne aproblémám hogy a  new bool is megvan,meg a szerelonyitva is definiálva van,viszont azt írja mindig mikor használom a parancsot[szerelõ leader,és player ID 17...] hogy nem vagyok szerelõ...Esetleg valaki tud rá valamit?
[mod]Kedves Témanyitó! A fórumon a pawn nyelvû forráskódokat
// Forráskód

 tagek közé szokás tenni. Ez alkalommal kihelyeztem õket helyetted, de legközelebb ez a te feladatod lesz![/mod]

22
Archívum / VineWoodRolePlay Gaming~GF edit~LS
« Dátum: 2014. Május 01. - 22:49:12 »
Hello!
 
Web fejlesztés alatt(ratyi ATW+SMF.aki játszani jön annak ez lesz a legkisebb gondja.... http://www.vinewoodrpg.atw.hu )
Tiszteletem emberek.Lenne egy kis elõszó mielõtt belevágok...Ez egy GodFathermód edit.Igéreteket nem teszek mivel az összes eddigi\"nagy szerver tulaj\" ezzel próbált imponálni.Kik vagyunk mi?VineWoodCity RolePlay gaming csapata.Törekszünk visszahozni a régi idõk \"GF Feelingjét\" közelgõ módunkban.Persze a bugok nélkül.Eredeti tervünk egy 0ról írt módként indult...Viszont visszagondoltunk a régi idõkre,és eléggé elmerengve arra vettük magunkat hogy ezt az utat válasszuk.Nem hírnévre és hatalomra vágyunk.Hanem normális RP szeretõ játékpartnerre.Mindenki azonos elõnnyel indult.Nem kap senki level 0-án. frakciót.Még mi se,adminok.A szerver Los Santosban fog játszódni,persze az objektumok nem a megszokott helyeken(kivéve némely étterem,bár,és benzinkút illetve munka..)Admin felvétel nincs.frakciók csak egy adott létszám esetén kerülnek kiosztásra.A maximum minõségü jármû a sultan lesz.(RP --s importal nem kevés pénzért).Nem bandaháború/TDm játékra orientálódunk.Aki erre vágyik mehet játszani más merre...Karaktertörténet beadható hogy tudjuk ki kicsoda(város adatbázis,ic részleg,polgármesteri hivatal...).Szint rendszer lesz,viszont semmit nem jelent...Tapasztalatpont alapján lehet majd fejlõdni.Nem lesz szintkorlát se frakcióhoz se munkákhkz.Tabnál egyedül az adminok neve lesz szInes ha szolgálatba vannak.A MetaGaming elkerülése végett.(Számos szerveren láttam hogy Tabbal MG ztek a bandások illetve Reportba kérdezték hogy van-e fent rendõr.)Fegyverboltban elérhetõ lesz nagy kaliberû lõfegyver is(IRL is vannak rá lehetõségek hogy beszerezzék ezeket.Persze az árase alacsony,és se irl,se itt nem legális) melyek eléggé magas árba fognak fájni.A rendõrök a \"BTK\" szerint fognak eljárni...A bandások eszeveszett rablásai mértékelve lesznek és akár bandás akár rendõr,akár barát akár nem,az adminjaink kötelezõen személyesség nélkül fogják végezni.Az esetben hogy nem,sajnos adminunktól megválunk....
Munkáink(Sima):
-Biztosító
-Ùttisztó
-Szabó
-Postás
-Tengeri szállítmányozó
-Pizzafutár
-Villanyszerelõ
-Kéményseprõ
-Útkarbantartó
-Jármû alkatrész beszállító
Frakcióink:
>Legális:
-O.M.SZ.
-VWC Rendõrkapitányság
-CubeFM 9.86
-Szerelõtársaság(Az adott leader nevét fogja hordani.)
-VWC Tûzoltókapitányság
-VWC Polgármesteri hivatal
-Taxi társaság(leader név függõ)
-Busztársaság(szintén)
-Papság
Nem használandó frakciók:
-S.W.A.T.
-Katonaság
(ez már túlzás lenne.Esetleg S.W.A.T. szóba jöhet.végesetben...)
Illegál frakciók:
2 üres hely.Ötletek hamarosan fórumunkra várjuk.A legjobb ötletgazdát a szerver beindulása után az ahoz megfelelõ emberszám esetén leaderséggel jutalmazzuk.Maximum 4 jármû scriptelve.A többit a tagok állják.
AS Admin panel./pm adminoknak.Tunning lehetõség magasárakon.Alkalomtól függõen \"eventek\" a város keretein belül.(adományozás )
egyenlõere ennyi.az idõ haladásával bõvítek.Nyitás kb. Június elsõ hetében.Köszönöm hogy megtiszteltél figyelmeddel!

23
Segítségkérés / AddStaticVehicleEx Szín séma bug..
« Dátum: 2014. Május 01. - 18:06:47 »
Hello.A problémám az lenne hogy Módba berakom az innen szerezett szinkóddal az utolsó 2 helyre a kódokat ahogy kell
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Vehicle_Color_IDs
 
AddStaticVehicleEx(490,1176.6000000,-1308.5000000,14.5000000,270.0000000,203,006,176); //FBI Rancher

 
Sárga piros lenne,viszont szürke alapon sárga vonalat rak bele...Nem értem mi a gond..Lehet a másik formátumba kéne átkonvertálni a kocsi?
[mod]Kedves Témanyitó! A forráskódokat a fórumon pawn code tagek közé kell helyezni, melyek a következõképpen néznek ki:
. Ez alkalommal kitettem õket helyetted, de legközelebb kérlek tedd ki te! Köszi.

[/mod]

24
Segítségkérés / /parkol-nál autó javítás elkerülése..
« Dátum: 2014. Május 01. - 16:42:46 »
Hello.nos a követekz õlenne a bajom..
 

if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      //GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\");
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],-1);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            format(string, sizeof(string), \"ALR-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
              AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
            format(string, sizeof(string), \"ALR-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
            return 1;
                  }
      }
        }

 
mely sor kiszedésével oldhatom meg hogy leparkolás után ne Repairolja fel a kocsit?...Elõre is köszönöm.
[mod]Javíottam pawn code tagre! Használata:
//Forráskód

[/mod]

25
Segítségkérés / Pawno hiba...1 sor :S
« Dátum: 2014. Április 29. - 16:49:48 »
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_4_29_7w066wh2od.png
hello.ez lenne a gondom.valakinek valami ötlet?:s

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal