Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [PRO]AcErBiS_V8

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Segítségkérés / SQL Clan System
« Dátum: 2014. Május 28. - 16:16:35 »
Sziasztok a klán chatban kérném a segítségeteket.
Error:                               - argument type mismatch (argument 1)
                                        - array must be indexed (variable \"GetPlayerClan\")
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new pChat[128];
    //--------------------------------------------------------------------------
//Clan chat
//--------------------------------------------------------------------------
     if(text[0] == \'+\' && IsPlayerAnyClanMember(playerid))
     {
     //----------------------------------------------------------------------
     format(pChat, 128, \"[Klán-Chat]: {FF4400} %s: {15FF00}%s\", PlayerName2(playerid),text[1]);
     SendMessageToClan(GetPlayerClan(playerid),pChat);
     //----------------------------------------------------------------------
     }
     return 0;
}
stock SendMessageToClan(clanid,message[])
{
    for(new x;x<MAX_PLAYERS;x++) if(GetPlayerClan(x)==clanid) SendClientMessage(x,0x325333FF,message);
    return 1;
}

62
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
« Dátum: 2014. Május 19. - 17:46:00 »
Nem zene, hanem rádió van azért van csak így egyszerûen :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Május 19. - 18:05:11 )

Na viszont itt valami nem jó error: tag mistach

63
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 19. - 17:41:07 »
Privátba nem tudnál segíteni, adok skype-t Privát Üzenetben vagy adj te és bejelöllek.

64
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 19:46:32 »
uid           name             passhash               APass  stb stb.... így van felsorolva
   1           Acerbis          oi%da6/sdap.....     teszt
   2           Kövei név      kövi jelszó              jelszó    stb.......
Így van az Accounts.db-be táblázatosan fel sorolva.

65
Segítségkérés / OnPlayerUpdate Zene indítás Flood
« Dátum: 2014. Május 18. - 18:59:59 »
Üdv az lenne a problémám, hogy ha a player az adott helyre ér teli floodolja neki a chatet a zene indításával, azt nem lehetne megoldani valahogy úgy hogy csak 1x indítsa el?
 public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", 312.7298,-1855.4506,26.9909, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 600, 312.7298,-1855.4506,26.9909))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://109.199.57.91/4784/live.mp3\", -2659.3223,1344.4316,17.5554, 15, 1);
    }
    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6, -2659.3223,1344.4316,17.5554))
    {
          StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    }
}

66
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 18:58:00 »
Az APass a jelszót tárolja a nevet a name

67
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 18:27:16 »
Ha tudsz írj légyszíves, a fájlokat Accounts.db-be kell módosítani a player nevét és a játékba is módosuljon, mert nekem a legutolsó próbálkozásnál elvesztek az adott játékos adatai :/ a changepass parancs az mûködik, az alapján próbáltam megírni ezt is, de nem sok sikerrel. A  changepass így néz ki: 
CMD:changepass(playerid, params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
    new pass[40], string[128], userid;
    userid = BUD::GetNameUID(PlayerName2(playerid));
//----------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"s[40]\", pass)) return
    SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /changepass [Új jelszavad]\") &&
    SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Meg tudod vele változtatni a jelszavad ezzel a paranccsal.\");
    //----------------------------------------------------------------------
if(strlen(params) < 4 || strlen(params) > 40) return
SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Hibás jelszó hosszúság!\");
//----------------------------------------------------------------------
BUD::SetStringEntry(userid, \"APass\", pass, 40);
PlayerPlaySound(playerid, 1057,0.0,0.0,0.0);
        format(string, 128,\"{00C0FF} {F81414}(Infó) {F81414} {FF9900}A jelszavad sikeresen meg lett változtatva erre a jelszóra: {00BBF6}\\\"%s\\\"!\",pass);
return SendClientMessage(playerid, red, string);
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Regisztrálnod kell, hogy használhasd ezt a parancsot.\");
}

 
A setname : 
CMD:setname(playerid, params[])
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid))
    {
    new pID, setnames[24];
    if(sscanf(params, \"us[24]\", pID, setnames)) SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Használat: /setname [Játékos ID] [Új név]      ||   Fontos, hogy elõtte adja el a házát majd ha kész vegye meg!\");
else if(!IsPlayerConnected(pID) || IsPlayerNPC(pID)) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs csatlakozva!\");
else SetPlayerName(pID, setnames);
}
else SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 6-os szintû adminnak kellene lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
    return 1;
}

 
Segítségeiteket várom.

68
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 14:46:33 »
Rendben köszi a ban és a kick sikerült, de a setname-t még nem tudom, hogy hogyan kellene, a játékos adatait az Accounts.db fájlba menti a nevet name-val tárolom és azt szeretném csak átírni hogy meg is maradjon a setname-val.

69
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 14:11:15 »
Nem is figyeltem :)
Még most sem lett teljesen jó, de most nem értem, hogy miért
 function \"Kicck\" should return a value

 
és ahol a stock lezáródik abba a sorba írja az errort.

70
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 12:57:37 »
Valamiért errort ir nezt :
 
public function lacks forward declaration (symbol \"KickTimer\")   és function \"Kicck\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
[mod]Kitettem helyetted a code taget.[/mod]

71
Segítségkérés / Parancs hiba /setname és /kick
« Dátum: 2014. Május 18. - 08:57:57 »
Üdv az lenne a problémám, hogy a /kick parancs túl gyorsan rúgja ki a playert a szerverrõl és nem látja az indokot, hogy miért lett kickelve és ugyan ez a helyzet a ban paranccsal is, és a /setname parancs nem váltja át a nevet az Accounts.db fájlba, de a szerón átváltva mutatja.
PWN:
 

CMD:kick(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
    if(AccInfo[playerid][Level] >= 3)
{
   new tmp2[128];
   //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\");
   //------------------------------------------------------------------
       new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME];
   player1 = givepid;
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
    {
      GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));
      GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
             SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\");
                //--------------------------------------------------------------
                ASts[playerid][Kicks] += 1;
                //--------------------------------------------------------------
      if(!strlen(tmp2))
      {
         format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname);
         SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveIn(\"KickLog\",string);
         print(string);
         return Kick(player1);
      }
      else
      {
         format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2);
         SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveIn(\"KickLog\",string); print(string);
         return Kick(player1);
      }
   }
   else return ErrorMessages(playerid, 3);
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
 
CMD:setname(playerid, params[])
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid))
    {
    new pID, setnames[24];
    if(sscanf(params, \"us[24]\", pID, setnames)) SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, \"Használat: /setname [Játékos ID] [Új név]      ||   Fontos, hogy elõtte adja el a házát majd ha kész vegye meg!\");
else if(!IsPlayerConnected(pID) || IsPlayerNPC(pID)) SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs csatlakozva!\");
else SetPlayerName(pID, setnames);
}
else SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 6-os szintû adminnak kellene lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
    return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et[/mod]

72
Segítségkérés / Parancs végrehajtás késleltetése timerrel Probléma
« Dátum: 2014. Május 01. - 19:25:14 »
sajnos nem kickeli a játékost szóval nem jó így :|

73
Segítségkérés / Parancs végrehajtás késleltetése timerrel Probléma
« Dátum: 2014. Május 01. - 11:49:11 »
Sziasztok az a gondom, hogy túl gyorsan kickel a szerver kick, ban esetén és nem tudja kiírni a szöveget, tettem be timer-t de nem változtatott semmit szeretnélek megkérni titeket, hogy segítsetek hogy hogy tudnám késleltetni pl.: 3 mp-et a kick-et. 

new myTimer;
new myCounter;
forward kesleltetes(playerid);
CMD:kick(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
    if(AccInfo[playerid][Level] >= 3)
{
   new tmp2[128];
   //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"uS()[128]\", givepid, tmp2)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /kick [iD] [indok]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Kirúghatod vele a játékost a szerverrõl.\");
   //------------------------------------------------------------------
       new player1, string[128], playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname [MAX_PLAYER_NAME];
   player1 = givepid;
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
    {
      GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));
      GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
             SendCommandToAdmins(playerid,\"Kick\");
                //--------------------------------------------------------------
                ASts[playerid][Kicks] += 1;
                //--------------------------------------------------------------
      if(!strlen(tmp2))
      {
         format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által. (Indok: Nincs meghatározva) ***\",playername,adminname);
         SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveIn(\"KickLog\",string);
         print(string);
         return Kick(player1);
      }
      else
      {
         format(string,sizeof(string),\"*** {11FF00}%s{AFAFAF} ki lett rúgva a szerverrõl Adminisztrátor {11FF00}%s{AFAFAF} által (Indok: %s) ***\",playername,adminname,tmp2);
         SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveIn(\"KickLog\",string); print(string);
         SetTimerEx(\"keslelteto\",5000,0,\"i\",playerid);
         return Kick(player1);
      }
   }
   else return ErrorMessages(playerid, 3);
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Legalább 3-as szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
public kesletetes(playerid)
{
if( myCounter == 1 ) return KillTimer( myTimer );
        //Ellenkezõ esetben folytatjuk a mûveletünket
        print( \"x\" );
        ++myCounter;
        return 1;
}

 
[mod]Kedves Témanyitó! A pawn nyelven íródott forráskódokat a fórumon

 tagek közé kell tenni. Legközelebb kérlek használd õket! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod]

74
Segítségkérés / Ídõre némítás
« Dátum: 2014. Április 19. - 13:21:38 »
Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa:
CMD:mute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new tmp[50], player1, string[128];
   //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) )
    {
        //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return
        SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\");
      //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][Muted] == 0)
        {
         SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\");
         //----------------------------------------------------------
         ASts[playerid][Muted] += 1;
         //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 1;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         if(!strlen(tmp))
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid));
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1));
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
         else
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp);
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp);
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
CMD:unmute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new player1, string[128];
    //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"u\", player1)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
    {
        if(AccInfo[player1][Muted] == 1)
       {
           SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\");
           //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 0;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid));
         SendClientMessage(player1,blue,string);
         format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1));
         SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         //----------------------------------------------------------
         return 1;
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]

75
Segítségkérés / Gyalogosan Afk-t mutat jármûben nem Mi a gond?
« Dátum: 2014. Április 17. - 13:34:13 »
Ez így is volt, de nem ez a gond , mert a játékos nem AFK-zik csak úgy mutatja nekünk De valójában nem afk mert beszélünk vele normálisan de itt az IP gyere fel nézd meg: 37.221.210.31:7753  Segítséged várom!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Április 17. - 13:41:45 )

Sajnos nem lett jó a tipp, mert mindenhol sscanf2 van és csak egyhelyen van OnPlayerUpdate és az is return1 el végzõdik

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal