Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Weapon Lehívó.« Dátum: 2014. Szeptember 15. - 19:20:11 »:bump: : k, sry.. :weep: 17
SA-MP: Szerverfejlesztés / File System v0.2« Dátum: 2014. Szeptember 14. - 19:05:43 »
Üdv!
Fáradt vagyok, nem tudom mit csinálok. Szóval. Kezdõ PHP-s vagyok, és éppen ezért tanulgatom, kísérletezgetek a phpval. Egyszer csináltam egy olyat nagynehezen, hogy kilistázza a mappában lévõ fájlokat, és rá lehet kattintani. Viszont ez önmagában csak pár sor volt, nem is tudott sokat, csak egy mappába tudott belépni, azon belül pedig semmit. Gondoltam továbbfejlesztem, kísérletezgettem jó sokat, végül eljutottam odáig, hogy egy komplett fájlkezelõ rendszert összedobtam. A fájlokat nem instant nyitja meg, hanem annak is van csinálva egy kis \"doboz\" Ez az elsõ \"komolyabb\" scriptem, lehet hogy rohadtúl egyszerûbben is meglehetett volna csinálni, meg lehet, hogy pazarolok <--- ezeket kérem hsz-ban! A fájl és mappameghatározási funkció nem tökéletes Készítõ: Én Készítési idõ: unknown KÉPEK!! : http://nukerdog.tk/fSystem/ Ismert hiba: valamiért rossz karakterkódolásban includeolja be a fájlokat, vagy nem tudom mi a baja, de az ékezetes karakterek olvashatatlanok Mappákon belül nem lehet rákattintani a ceruza jelre Vélemény? v0.2: táblázatban: fájl törlése, fájl szerkesztése, fájlnév, fájl infók képek helyes beszúrása elõzmények (hol járkáltál ) lábléc a fájlok kilistázásánál linkek formázása magyarázatok Nem nagy dolog, de jóval hosszabb a kód, sokat dolgoztam vele. Várható update: fájl szerkesztése fájl információk képek méret szerinti beszúrása kiírja, ha üres a mappa hibajavítás mappa / fájl nevének átírása sampforum téma újraírása Spoiler for V0.1 kód: 18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:gta samp - kocsi informacio parancs?« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 20:16:32 »
Szerintem is a /dl parancsra gondolt. Az nem csak fayrpgn van, hanem az egy alapértelmezett parancs.
19
SA-MP: Szerverfejlesztés / KeyEventDetector« Dátum: 2014. Szeptember 04. - 22:08:00 »
KeyEventDetector
Üdv! Ez amint a cimbõl is láthatjátok, ez egy \"gombnyomás érzékelõ\". Azaz, ha lenyomunk egy gombot a SA:MP-ban, és az a gomb programozható, akkor kiirja a gomb azonositóját.. Igy könnyebben programozhatunk gombokat, például a KEY_NO helyett azt adjuk meg hogy 131072. (Ez most nyilván nem könnyebb, de legalább nem kell utánanéznünk, hogy melyik melyik gomb, hanem csak betöltjük a scriptet és ennyi.) #include <a_samp> Készitõ: én //Idõ: 1perc 20
SA-MP: Szerverfejlesztés / nBoom« Dátum: 2014. Augusztus 31. - 23:52:52 »nBoom
Unalomból készitettem ezt a kis kódot. Ha megnyomjuk az N betût (és nem nyomjuk a space gombot) akkor egy robbanás kiséretében 5m-rel magasabban leszünk
Készitõ: én Készitési idõ: 2perc Tesztelési idõ: 2év 21
SA-MP: Szerverfejlesztés / S0beit Textdraw« Dátum: 2014. Augusztus 31. - 22:53:19 »
Üdv! Unatkoztam, és megcsináltam a s0beit nevû módositóprogram 0.3z verziójának alsó HUDját. Na, hogy mit káromkodok? Errõl van szó: [hs width=900 height=50]www.nukerdog.tk/sobeit-td.png[/hs] Igy felnagyitva képrõl összecsapottnak néz ki :wall: Majd lehet hogy még szépitgetem
Ez még nem dinamikus, tehát az armor és a HP csik és az FPS mutató nem fog frissülni, viszont a koordináták fognak. Ha valaki úgy gondolja, megcsinálhatja azt is. Eltüntetni és megjeleniteni a /sobeitoff paranccsal lehet. Azért sobeitoff mert úgy terveztem, hogy csatlakozásnál megjelenik, és utána külön ki lehet kapcsolni. Ehhez ZCMD includeot használtam. A scriptet a textdraw editor generálta le. Készitõ: Én Készitési idõ: Nem néztem, 15 - 30 perc (esküszöm ennek a témának a megirása több ideig tart lassan -_- xd) Sorok száma: 266 + 7sor a koordináta frissités Remélem nem hagytam ki semmit. (E: hát dehogynem :facepalm:) Link: http://www.nukerdog.tk/s0beit-td.pwn Peace
22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Autómatikus Lespawnoló« Dátum: 2014. Augusztus 28. - 18:33:40 »public OnPlayerRequestClass(playerid,classid) return SetTimerEx(\"Spawn\",1,false,\"d\",playerid); Üdv! A fentebb látható kód / addon azt hivatott szolgálni, hogy a játékost a játék betöltõdése után (vagyis a karakter választásnál) automatikusan lespawnolja. Tesztelve, mûködik Készítési idõ: 1perc Készítõ: Én Amennyiben nem mûködne, a timerben az 1-et állítsátok többre! 23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyszerû PHP galéria« Dátum: 2014. Augusztus 27. - 20:47:21 »
Ezt a témát másodszorra nyitom meg, mert rájöttem, hogy csak publikálni akarom és nem leirást késziteni róla.
Üdv! Ma kerestem egy egyszerû php galériát, és sok idõ múlva, de megtaláltam a Single File PHP Gallery nevû PHP kódot. Azért irom, hogy PHP kód, mivel tényleg: csak egyetlen egy fájlból áll (és ez az indok, amiért ezt a témát megnyitom). A kódot nem én készitettem! Eredeti készitõ: Kenny Svalgaard Telepités, és használat Hozzunk létre egy mappát, másoljuk bele a képeket. A mappákat a SFPG galériáknak forditja. Ezután tegyük bele a letöltött index.php fájlt, majd nyissuk meg böngészõben. ENNYI! Ha a designt szeretnénk állitani, vagy a SFPG alap mappájának a nevét esetleg (amit õ generál le), azt az index.php-ban megtehetitek. Letöltés, + leirás (angol) Single File PHP Gallery (Katt rá) 24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Egyszerû PHP galéria« Dátum: 2014. Augusztus 27. - 19:23:06 »
Üdv!
Ma kerestem egy egyszerû php galériát, és sok idõ múlva, de megtaláltam a Single File PHP Gallery nevû PHP kódot. Azért irom, hogy PHP kód, mivel tényleg: csak egyetlen egy fájlból áll (és ez az indok, amiért ezt a témát megnyitom). Spoiler for Telepités, használat: 25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Gyakran Ismételt Kérdések« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 11:02:52 »
Nem tudom mi lehet a probléma, de nekem a solidfiles-es dll fájlokra (32bit) hibát írt.
26
SA-MP: Szerverfejlesztés / [CODE] x2« Dátum: 2014. Augusztus 06. - 14:01:28 »
Üdv!
100. hozzászólásom alkalmából készítettem egy kis php scriptet gyakorolgatásra, gondoltam megosztom Semmi érdekesség vagy komoly dolog, csupán annyi hogy az elején meg kell adnod 1-tõl 1024-ig egy számot, majd rákattintassz a \'Kiszámít\' gombra. Ezután a rendszer kilistázza (nem fogom itt bonyolítani) az elõtte lévõ számnak a kétszeresét. Például, ha beírod hogy 6, akkor azt fogod kapni, hogy: 1: 1 2: 2 3: 4 4: 8 5: 16 6: 32 Csupán ennyi. Két féle verziót készítettem, a második ugyan az, csak annyi a változtatás, hogy egy csúszkán kell beállítani hogy mennyi számot írjon ki. x2.php - beírásos módszer x3.php - csúszkás módszer Spoiler for x2.php forráskódja: 27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Inkompatibilis kódok« Dátum: 2014. Július 29. - 11:24:40 »
1. ezt tedd bele a scriptbe:
[pawn]stock GetPosFromView(playerid, Float:distance, &Float:x, &Float:y, &Float:z) { new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz; GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz); x = fx * distance + cx; y = fy * distance + cy; z = fz * distance + cz; }[/pawn] Amúgy http://pastebin.com/42YirMG1 2. Töltsd be a gl_realtime includeot 28
Kérdések, Segítség / Megbízható tárhelyek« Dátum: 2014. Július 28. - 22:37:44 »
Üdv.
Megbízható ingyenes webtárhelyeket keresek, hosszútávra, domain nélkül, ip-vel. Valaki tudna ilyet mondani?:/ 29
Kérdések, Segítség / [HTML] MySQL - Lekérdezés eredménye rendezetten« Dátum: 2014. Július 18. - 15:57:26 »
Üdv! Van egy mysql-es php-s lekérdezésem, ami kiíratja az összes felhasználó megadott adatait, és ezt szeretném egy táblázatba rendezni. Table border nem kell meg ilyesmi, csak lehetõleg egy oszlopba legyenek az adatok. A kód itt van:
Spoiler for A kód jelenleg felesleges része / eleje: 30
Kérdések, Segítség / MySQL - Felhasználók lekérdezése. A téma törlendõ!« Dátum: 2014. Július 13. - 21:33:30 »
Téma megoldva. Ilyenkor jönne jól a saját-téma-törlés lehetõsége moderátori megerõsítésre.
|