Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rewan

Oldalak: [1] 2 3 ... 64
1
SAMP / Régió VI [N]
« Dátum: 2016. Október 02. - 14:25:05 »
Esélytelen. :(
Azért a végén kíváncsi lennék a kódra, amire normális választ küld a Google. :D
Remélem Flamy kolléga előáll valamivel, nem akarok elcseszni egy régiót mindkét részről beküldetlen scripttel... De a semmit még nekem sincs pofám elküldeni, ő meg 09.23. óta nem lépett be. :-\\

2
SAMP / Régió VI [N]
« Dátum: 2016. Szeptember 28. - 17:02:02 »
Hát, hétfő óta varázsolom a socket plugint(ha egyáltalán jó a megközelítésem :D ), de az a szutyok Google csak \"302 moved\" válaszokat bír küldeni, úgyhogy gondoltam rákérdezek a dologra én is..
Tehát a feladat az, hogy végrehajtunk egy Google keresést, aminek a visszaküldött adataiból(...) kibányásszuk az első öt találat címét és linkjét, illetve hogy megközelítőleg hány találat van összesen? A másik, kell az egésznek valamilyen játékbeli keret, textdraw, akármi, vagy meg lehet akár sima bevitelként is csinálni?

3
SAMP / Csevegő
« Dátum: 2016. Szeptember 25. - 19:00:28 »
Sok sikert mindenkinek!
Tetszik, hogy egész egyedi feladatokat kapott minden régió. :)
Nem lenne jobb mindenkinek egységesen 1 nappal hosszabbítani, ha már így alakult? Persze a Ti döntésetek.

4
Általános / SA-MP világának lassú kihalása..
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 22:22:15 »
Persze, azon nem is érdemes vitatkozni, hogy \"melyik tud többet\". Személyesen sajnálom, hogy shadereket nem igazán lehet SAMP alatt berakni, egyszerűbb modolással sem. Inkább a megszokottság az ami vonzóbbá teszi néhány embernek a SAMP-ot, bár 1-2 funkciót tényleg hiányoltam mindig is MTA-n, pl. a fentebb említett chat memóriát, vagy szintén a chatben, hogy nem lehet visszalépkedni *soron belül*. Ez az egy funkció talán mégis (sokkal) jobb SAMP-ban. Szemben az MTA jópár előnyével. :)
De talán nem is SAMP vs MTA a téma célja.

5
Általános / SA-MP világának lassú kihalása..
« Dátum: 2016. Szeptember 17. - 19:20:52 »
Mégsincs meg ugyanaz a fílingje MTA-nak. :)
Ne kérdezd, hogy miért, valószínűleg csak amiatt, amiket SAMP-on megéltünk anno, amit ma már sehol nem lehet(SAMP-on se). Sokszor nekifutottunk a dolognak SAMP-os ismerősökkel, és feljött néhány állítás, hogy SAMP-on van chat előzmény, kisebb gépigény, stb, de nyilván nem ezért ragaszkodunk hozzá. Persze, dramatizálás, és ha kihal akkor kihal, bár nem hiszem, hogy ki fog, de ezt úgyse fogja így látni az, aki jókor játszott jó helyen. Kicsit hasonló, mint a középiskola utáni elszakadás. Lehetett akármilyen szutyok suli, lehetett akármennyi gyökér, azért csak hiányzik a pofájuk. :) Egyébként, SAMP-on is sokkal több minden megvalósítható, mint elsőnek látszik, a kérdés annyi, hogy a fejlesztők meddig hajlandóak elmenni, és a leendő játékos réteg mennyit hajlandó még pluszba szöszmötölni azért, hogy fel tudjon menni az adott szerverre. Kliens oldali pluginok, modolás, akár launcher(akkor már egy automata telepítő mindenre)...
Abban természetesen egyetértek, hogy MTA-n külön problémák nélkül, beépített funkciókkal sokkal egyszerűbb és célszerűbb nekivágni a dolognak.

6
Általános / SA-MP világának lassú kihalása..
« Dátum: 2016. Szeptember 16. - 00:46:18 »
Az a vicces, hogy mikor 3 évvel ezelőtt abbahagytam a fórumozást, ugyan ez volt legalább havonta egyszer a téma, hogy kihal a SAMP. Aztán láss csodát. Azt nem firtatom, hogy undorító módon nyitnak sorra olyan modokkal szervereket, amik az utolsó karakterig megegyeznek egymással, és azt nevezik egyedi szervernek, hogy rajzolnak egy HUDot és csinálnak egy valamilyen mapot... SAMPon általában az első kiesik a Goudlyneokon, MTA-n inkább divat, bár nagyrészt ott is összeollóznak más szerverekről. A lényegesebb dolog inkább, hogy még mindig játszanak magyarok, szép számmal. Egy másik vicces tény, hogy még mindig a See(MTA) a TOP1 magyar szinten, szintúgy, mint évekkel ezelőtt. Pedig akkor nem volt sugárhajtóműre hajazó tuning a luxuskocsikra, de legalább premiumért már akkor is te lehettél a jani.
Kicsit az RP szerverek irányába kalandoztam el, ezt nézzétek el, viszont talán nem is ez a lényeg. Az egésszel inkább annyit akarok mondani, hogy lassan, de lecserélődik a játékos réteg. Mi, talán 18-19+ évesek mikor megismerkedtünk a SAMP-pal, különféle szerverekkel, irányokkal, akkoriban élte az egész a fénykorát. Ugyanolyan jól tudtad érezni magad egy Fun szerveren, mint egy DM-en, vagy mint egy RP-n. Persze nem ártott, ha tudsz kicsit alkalmazkodni az adott követelményekhez. :) Szép lassan ez a réteg viszont mondhatni felnőtt, és abbahagyta, vagy legalábbis szüneteltette a játékot, scriptelést, akármit. Egyetem, munka, család... És ez rendjén is van. Az új réteg viszont lényegében csak úgy rászabadult a játékra, és a más játékokban jól működő nézeteket hozták magukkal: Legyen minél több pénzed, minél jobb kocsid, legyél admin, legyen szervered, stb. Erről már olvastam néhány írást, úgyhogy nem akarom tovább szaporítani a szót. Csak kíkívánkozott a dolog, szar látni, hogy mennyivel lelketlenebbül élik meg \"az újak\" ezt.
Ezekkel szemben viszont maradtak még néhányan a régiek közül, akikről ƒeheristi97™ írt szerintem nagyon találóan.
 
Idézetet írta: ƒeheristi97™ date=1473651957\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
Sokan mai napig is játékmódokat írnak mivel akik ezekkel a játékokkal nőttek fel tudják, hogy milyen és miért is csinálják még mai napig is, nem a játékosokért.
 
Magamat is ilyennek látom, én is dolgozok a saját projektemen, azt is látom, hogy sokan mások is még dolgoznak a saját projektjeiken, és talán a legérdekesebb, hogy ennek ellenére tudom, hogy egyáltalán nem éri meg. ;)
Igaz, nem is ez adja a motivációt.
Megmosolyogtató (majdnem)mai esetem, ami nektek biztosan megszokottabb, hogy rám ír egy ismeretlen emberke, hogy scriptelnék-e neki ingyen. Itt most nem a \"fizetséggel\" van baj, mert akivel eddig együtt scripteltem, vagy adott esetben akinek scripteltem, mindig is ingyen csináltam, de azért, mert tudtam, hogy ő is komolyan gondolja és érdek fűzött az adott közösséghez, lehetett az akármennyire kicsi, vagy épp nagyobb. De sosem azért, mert egy ismeretlen fickó rám írt vaktában, valószínűleg annyiból kiindulva, hogy indulok a Szkript Ligán, amire akár egy SendClientMessage függvény sikeres fordítása után is jelentkezhetnék...
Egy picit talán szembe mentem a nyitó poszttal, de én nem látom, hogy MTA-n annyival jobb lenne a helyzet, a játékosszámon kívül.
A SAMP visszanyerhetne playereket, ha csak ennyiből indulunk ki, de ahhoz már nem Kalcoréknak kéne fejleszteniük, hanem a közösségnek, aka open source-é kéne váljon. Utolsó vicces dolog, hogy már három éve is ezt szajkóztuk.
Kisregény vége. :D Egy ilyen elmélkedős témában ki kellett fejtenem egy kicsit, hogy mit gondolok.

7
Segítségkérés / Víz fölötti ütés
« Dátum: 2016. Szeptember 14. - 16:55:50 »
Kicsit megkésve, de igen, nincs sok lehetőség rá.
Lőfegyverrel akárhol működik, a közelharc viszont(mindenféle közelharci fegyver, vagy fegyver nélkül) az alap maptól egy adott távolságra(nem sok, még bőven látszanak a hegyek, épületek) már nem. Sőt, ha elég messze vagy, akkor még rángatózik is a karakter. Talán 20000-nél nagyobb távolságon, addig tart az alapértelmezett world boundary. Az ütés hang mellé tehetsz még be sebződés animációt is, illetve csekkolhatod, hogy védekezik-e, ezt is lehet bonyolítani még, hogy merre felé fordul... Szóval részletesen ki lehet dolgozni akár egy saját közelharc rendszert is.
A fő probléma persze a lagg, már 0.2-0.3mp is ronda csúszás lehet.

8
Segítségkérés / Samp hó?
« Dátum: 2016. Szeptember 13. - 23:30:13 »
Nálam jó az első.
Egy gamemode a pwn, nem filterscriptként próbáltad betölteni?
Az Incognito féle streamer includejával error és warning mentesen le lehet fordítani.
Minden esetre, szerintem célszerűbb a playereknek ajánlani, hogy töltsenek le egy normális winter modot.
Habár nálam a map jelentős része tiszta fehér lett tőle, ezt egy félresiklott modolásomnak tudom be.

9
Segítségkérés / Streamer, vagy valami más?
« Dátum: 2016. Augusztus 12. - 23:11:52 »
Biztos, hogy a 2015-öst és abból is a 32 bitest? (x86)

10
Archívum / Second Chance RPG ~ A név kötelez
« Dátum: 2016. Április 14. - 20:01:41 »
Semmi köze a kettőnek egymáshoz, Hearsben  teljesen más munkák voltak pl. Nagy részét egyébként is újra kellett írni anno, bugosabb volt mint a* sörözős esték* utáni scriptjeink..

11
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. Március 03. - 12:37:58 »
Köszönöm a választ, a kettőtök hozzászólása meggyőzött arról, hogy jobb ha félreteszem a lustaságot és létrehozok mindent helyileg.
Így belegondolva igen kellemetlen lenne egy str változóban ragadt jelszó például, főleg, hogy nem is hashelve tárolom még ott, mert
csak az sql-en alakítom át...
A macro ötleted nekem megtetszett, bár nem fogom használni, mert nem kell mindenhol string és float változó(ezekből használtam globális változókat).
Köszi még egyszer mindkettőtöknek, zárom! :)

12
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. Március 02. - 22:58:58 »
főleg a globális stringek miatt amiket formázásra használok.[/quote]
Igen, nálam is van már 3 külön str :D (parancs-sql-minden más felosztásra).
Akkor lehet érdemes kicsit visszább venni ebből az irányból... Főleg ha belegondolok, hányszor maradt le egy GetPlayerPos pl.
Még elgondolkozok rajta -mert viszont kényelmes és nincs változótenger 10 soronként-, köszönöm a választ. :)
Még hagynám a témát nyitva picit, hátha valakinek lesz még hozzáfűzni valója, utána zárom!

13
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. Március 02. - 18:07:54 »
Sziasztok!
A jelenleg írt modomban néhány változót globálisként hoztam létre, így nem kell minden egyes helyen külön megcsinálni őket, de felmerült,
hogy több játékosnál(hosszabb timer futás, nagyobb lag, stb) esetleg összeakadhat, illetve egy adat így kiüthet egy másikat.
A mod elején létrehozom az X,Y,Z,A változókat(float-ok), és pl egy GetPlayerPos-nál csak beírkálom őket, vagy egy object pozíció, vagy bármi más.
Fontos szabály, hogy csak 1 \"publicon\" belül használom az adatot(1 parancs, 1 timer publicja, stb), nem viszem át máshova.
Így elképzelhető, hogy mégis felülíródik az érték?
Kényelmes és talán a szervernek is jót tesz, hogy nem kell folyton létrehoznia őket, de ha van esély a hibázásra, akkor nem éri meg.

14
Publicot írd át erre(define is legyen benne):
 
#define GetDynamicObjectModel(%0) Streamer_GetIntData(STREAMER_TYPE_OBJECT, %0, E_STREAMER_MODEL_ID)
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
new string[56];
getdate(ev,honap,nap);
gettime(ora,perc,masodperc);
format(string,sizeof(string),\"%d-%d-%d_%d:%d:%d\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc);
new objid = UjObjectID();
ObjectInfo[objid][ObjVan] = 1;
ObjectInfo[objid][ObjModel] = GetDynamicObjectModel(objectid));
ObjectInfo[objid][ObjPosX] = x;
ObjectInfo[objid][ObjPosY] = y;
ObjectInfo[objid][ObjPosZ] = z;
ObjectInfo[objid][ObjRotRX] = rx;
ObjectInfo[objid][ObjRotRY] = ry;
ObjectInfo[objid][ObjRotRZ] = rz;
ObjectInfo[objid][ObjDatum] = string;
ObjectInfo[objid][ObjKeszitette] = pname(playerid);
new file[32];
format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",objid);
if(!fexist(file))
   {
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file,\"ObjVan\",1);
   dini_IntSet(file,\"ObjModel\",GetDynamicObjectModel(objectid));
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosX\",ObjectInfo[objid][ObjPosX]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosY\",ObjectInfo[objid][ObjPosY]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjPosZ\",ObjectInfo[objid][ObjPosZ]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRX\",ObjectInfo[objid][ObjRotRX]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRY\",ObjectInfo[objid][ObjRotRY]);
   dini_FloatSet(file,\"ObjRotRZ\",ObjectInfo[objid][ObjRotRZ]);
   dini_Set(file,\"ObjDatum\",ObjectInfo[objid][ObjDatum]);
   dini_Set(file,\"ObjKeszitette\",pname(playerid));
            }
}
return 1;
}

 
Formázásért bocsi, egyszerűen nem eszi most meg...

15
Próbáld meg így:
 
CMD:obj(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4)
        {
            new parameter[64],objektum;
            if(sscanf(params, \"s[64]d\",parameter,objektum)) return SCM(playerid,WHITE,\"(( Használat: /obj(ect) [tipus] [id] ))\"), SCM(playerid,WHITE,\"(( Típusok: uj, torol ))\");
            {
                if(egyezik(parameter,\"uj\"))
                {
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                    new objid = CreateDynamicObject(objektum,x,y+5,z+1,0,0,0);
                    EditDynamicObject(playerid,objid);
                }
                 else if(egyezik(parameter,\"torol\"))
                {
                    new file[32];
                    format(file,sizeof(file),\"/Objektek/%d.ini\",objektum);
                    if(fexist(file))
                    {
                        dini_Remove(file);
                        SFM(playerid,GREEN,\"(( Töröltél egy objektet! [%d] ))\",objektum);
                        return 1;
                    }
                    else
                    {
                        SCM(playerid,ORANGE,\"(( Nincs ilyen objekt! ))\");
                        return 1;
                    }
                }
            }
        }
    }
    return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 64
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal