Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kr0tcHy

Oldalak: [1]
1
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. Június 18. - 08:14:25 »
Idézetet írta: Calvin date=1339883313\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esküszöm,az életemre,többet nem megyek fel erre a szerverre komolyan....
1. belogolok,elüt egy autós,semmi /me,vagy hogy visszajönne,de még megseállt.
2. Burger King....Sztem ez egy étel vállalat cégneve...kicsit megb*szhatják a szátokat ha meglátja valami külföldi,és bejelenti.
3. SzexShop....-500FT-t ír,bemegyek 0$-al.Egy bug.
4. Mi a f*szom?Forintot kér de dollár van?Mi a ....-.-
 
1. Mindig is vannak, voltak és lesznek ilyesfajta emberek szervertõl függetlenül. Ilyeneket jelenteni kell.
2. Ez egy virtuális játék, nem külön létrejött cég ami másik nevét használja. Semmi köze a jogi dolgokhoz  -.-\'
3. Ha játszottál volna több mint 10 percet, vagy ha vetted volna a fáradságot és elolvasod a honlapon dolgokat (kb elsõ 3 sor a leírásoknál) akkor tudnád hogy a pénzedet nem jobb fent jelzi a rendszer, hanem a /penztarca parancsal tudod megnézni. -.-\'
4. Hármas pont. -.-\'

2
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. Április 14. - 14:33:56 »
Hát nem tudom, GF elõtag szerintem eléggé félreérthetõ, mert az olvasók nagy része amúgy sem fogja elolvasni az 1-2 oldalas értelmezést a két kategóriáról. Mivel mostanság az rp módok nagy része GodFather módon alapszik, így a GF elõtag szerintem inkább azt sugallja hogy alapjában nem sok egyedi újdonságot nyújt a szerver, és csak a módosítások teszik másmilyenné, de a játékmenet, fejlõdés, fizetési módok ugyan azok.
A FayRPG esetében pedig szinte minden különbözik, mivel nem egy módosított módról van szó.

3
Archívum / FayRPG 2.0
« Dátum: 2012. Március 11. - 14:13:12 »
Idézetet írta: Rocco date=1331470892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14205\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja hogy te skin alapján megmondod hanyas szintûek?***d te jobb vagy mint Chuck Norris  :o
 
Az alap turista skinnel kezd mindenki amit nem lehet megvásárolni, így egyértelmû hogy nem játszottak pár óránál többet, vagy nem is azzal a szándékkal jöttek.

4
pontosan tudom hogyan kell lefordítani a crachdetecthez a módot, azért köszi :)
Most egyenlõre a foreach -re gyanakszok, most ugyanis 2x is úgy fagyott ki a szerver hogy utolsó használt parancsban csak az szerepel.

5
próbáltuk már mind2-õt. egyik sem jelzett semmit.

6
inkább leírom röviden, tömören mi a probléma, és hogy hogyan épül fel a rendszer.
Régebben is ugyan ez a fajta kifagyásunk volt, ami annyit tesz hogy egy bizonyos idõn belül rengeteg sok incomming connection-t jelez a log a játékosok neveivel, és IP -jével. Ekkor a szerver nem állt le, hanem futott azzal a játékosszámmal ami a fagyás elõtt volt, de nem lehetett fellépni a szerverre, sõt a szervergépnek a processzorát is 100% -ra terhelte. Ekkoriban írtunk egy segélykérõ topicot a hivatalos fórumra ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294180 ). Itt összehordtak pár baromságot, viszont többen is írták hogy próbáljuk átírni a mysql rendszerünket multi-thread használatával. Ezt eleinte elleneztem, ugyanis elég hatalmas rendszerrõl van szó, továbbá rengetek sok visszatérõ értékes funckió is van (pl. GetVehilceOwner ) amit viszont nem lehet beletenni. (vagyis lehet, de külön-külön kellene mindig beírogatni). Ekkor megpróbálkozunk a MYSQL R6 plugint lecserélni a StrickenKid féle MySQL 2.1.1 -re. A rendszer stabilabb lett, viszont a kifagyás nem szûnt meg.
Ekkor olyan módszert alkalmaztam, miszerint 4db mysql kapcsolatot hozok létre. Elsõben az összes lehetséges lekérdezést átírtam multi-thread-ot használva. A másodikban a visszatérõ értékes lekérdezéseket tettem. A harmadikban a multi-threados ciklusos (loopos) lekérdezések vannak. (aminek több mint egy értéke van. pl. amikor a házak betöltését csinálja). A negyediben pedig ugyancsak a ciklusos lekérdetések vannak, de itt a visszatérõ értékesek. (ebbõl csak pár db van).
A rendszer gyorsabb, viszont a fagyás ismételten elõfordul. Egyedül az változott hogy a fagyás után nem fagy be a szerver a 100% -os processzorhasználattal, hanem simán leáll.
Mielõtt valaki félreértené, a ciklusos lekérdetések alatt nem arra gondolok hogy van egy ciklus, és abban van mysql_query meghívva, hanem amikor több adatról van szó, akkor ciklussal megy végig az egészen.
pl..
[pawn]
        new temp[256], id, Float:x, Float:y, Float:z;
mysql_query(\"SELECT `id`, `x`, `y`, `z` FROM `houses`\");
mysql_store_result();
while ( mysql_fetch_row(temp,\"|\") )
{
                sscanf(temp,\"p<|>ifff\",id, x, y, z);
   CreateHouse(id, x, y, z);
}
mysql_free_result();
[/pawn]

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal