Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bulldoghs99

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / PPC Házrendszer
« Dátum: 2015. Október 02. - 20:20:19 »
ÓÓÓÓÓÓÓH tééényleg, régen ezt énvettem észre és írtam valakinek akinek ez volt a problémája.. és erre énmeg elfelejtem ... PLS  :crybaby:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. október 02. 21:18:42[/time] )

Hmmm még mindig nemjó :/ Ugyanúgy lefagyok és parancsok se használhatók

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Október 02. - 21:48:10 )

Megoldottam. Se a fixchars.h se a sima fixchars include nemvolt jó! fixchars 2 őt használtam. Köszi a segítséget! Zárok!

2
Segítségkérés / PPC Házrendszer
« Dátum: 2015. Október 02. - 18:47:43 »
Üdv. Van 1 kamionos modom és azlenne a problémám, hogy mikor kilépek a házamból nemtudok mozogni. A samp-server nem áll le, és a scriptfilesba is van \"Houses\" Mappa. valaki?  :\'(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Október 02. - 19:30:34 )

Jah és kilépéskor a parancsok sem működnek.
Berakom a kilépést.
 
House_Exit(playerid, HouseID)
{
// Set the player in the normal world again
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
// Set the position of the player at the entrance of his house
SetPlayerPos(playerid, AHouseData[HouseID][HouseX], AHouseData[HouseID][HouseY], AHouseData[HouseID][HouseZ]);
// Also clear the tracking-variable to track in which house the player is
APlayerData[playerid][CurrentHouse] = 0;
// Check if there is a timer-value set for exiting the house (this timer freezes the player while the environment is being loaded)
if (ExitHouseTimer > 0)
{
// Don\'t allow the player to fall
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
// Let the player know he\'s frozen for 5 seconds
GameTextForPlayer(playerid, TXT_ExitHouseReloadEnv, ExitHouseTimer, 4);
// Start a timer that will allow the player to fall again when the environment has loaded
SetTimerEx(\"House_ExitTimer\", ExitHouseTimer, false, \"ii\", playerid, HouseID);
}
return 1;
}
forward House_ExitTimer(playerid, HouseID);
public House_ExitTimer(playerid, HouseID)
{
// Allow the player to move again (environment should have been loaded now)
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
// Respawn the player\'s vehicles near the house (only the vehicles that belong to this house)
for (new CarSlot; CarSlot < 10; CarSlot++)
if (AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot] != 0)
    SetVehicleToRespawn(AHouseData[HouseID][VehicleIDs][CarSlot]);
return 1;
}

3
Segítségkérés / PPC sebességmérő
« Dátum: 2015. Október 01. - 20:42:28 »
Ezt már próbáltam, ez nemjó mert samp-server.exe hibát ír

4
Munkaerő keresése / PPC Mappolót keresek!
« Dátum: 2015. Október 01. - 13:01:38 »
Sziasztok. A Kamionos PPC módomra keresnék egy megbízható mappert. Depókat, Útvonalakat, stb. -t kellene mappolni.
Aki nem ismeri a Kamionos szervereket az kíméljen.
Elvárások:
Legyen megbízható! (Alap)
Minimum 15 életév!
Tapasztalat!!! (Mappolás terén)
Kb ennyi lenne amit elvárok.
Aki megtenné, kapna teljes jogú Főadmint, vagy ha komolyan gondolja ezt, és van ideje akár Társ-Tulajdonos is lenne.
Pénz témában most nemvagyok toppon.

5
Segítségkérés / PPC sebességmérő
« Dátum: 2015. Október 01. - 12:55:15 »
Üdv. Azt szeretném megtudni, hogy hogy tudom szerkeszteni a sebességmérőt meg a többit. (Tank, Állapot) Mert egy új sebességmérőt szeretnék más kinézettel.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal