Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - rewan

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. Március 02. - 18:07:54 »
Sziasztok!
A jelenleg írt modomban néhány változót globálisként hoztam létre, így nem kell minden egyes helyen külön megcsinálni őket, de felmerült,
hogy több játékosnál(hosszabb timer futás, nagyobb lag, stb) esetleg összeakadhat, illetve egy adat így kiüthet egy másikat.
A mod elején létrehozom az X,Y,Z,A változókat(float-ok), és pl egy GetPlayerPos-nál csak beírkálom őket, vagy egy object pozíció, vagy bármi más.
Fontos szabály, hogy csak 1 \"publicon\" belül használom az adatot(1 parancs, 1 timer publicja, stb), nem viszem át máshova.
Így elképzelhető, hogy mégis felülíródik az érték?
Kényelmes és talán a szervernek is jót tesz, hogy nem kell folyton létrehoznia őket, de ha van esély a hibázásra, akkor nem éri meg.

2
Munkaerő keresés / Modellezőt keresek!
« Dátum: 2016. Február 24. - 12:25:33 »
Sziasztok!
Egyszeri alkalmakra keresek modellező(ke)t.
Amire végeredményként szükségem van, az az összes forrásfájl(.max, textúrák, stb), a kész .dff, .txd és .col fájl.
Kizárólag pénzbeli fizetség lehetséges megállapodás szerint, admin teambe kerülés nem. (Azon belül is PayPal-t preferálom, de szükség esetén más is szóba jöhet.)

3
Off Telep / Skyrim magyarítás - BETA teszt
« Dátum: 2013. Június 08. - 10:11:27 »
Helló!
Volt a magyarítással kapcsolatban régebben egy téma, de már le van zárva és aktuálist nem találtam,
szóval megnyitom ezt.
http://www.morrohun.hu/hirek/2013/06/jelentkezes-a-skyrim-magyaritas-tesztelesere/
Aki szeretné letesztelni a magyarítást, az jelentkezzen tesztelõnek, de én is kérnék mindenkit rá,
hogy csak akkor, ha tudja vállalni az ezzel járó \"munkát\" is: Jelent legalább 5db hibát.
Ez mindenki érdeke, minél többet jelentünk, annál minõségibb lehet a nyílt változat.

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SeeRPG
« Dátum: 2013. Március 30. - 12:18:12 »
Nem hát! :D Tamási legalább hazudni tudott. Vigyázz, még nem lesz annyi prémium vétel :)

5
Kérdések, Segítség / Hangkártya választás
« Dátum: 2013. Március 28. - 21:53:32 »
Lenne egy ilyen kérdésem, ugyanis elég nehéz megtudni ezekrõl a kártyákról, hogy valóban mire is képesek.
Van az alaplapomon ugyebár integrált hangkártya, VIA HD Audio...
A hangminõséggel én kibékülnék, de rengeteg helyzetben KÉSIK a hang!
Pl. filmnézés, GTA SA-4, NFS Most Wanted(2005), meg még csomó más helyen.
Zenénél nyilván nem feltûnõ.
Szóval emiatt akarom lecserélni, engem fõleg a Sound Blaster márka fogott meg,
ugyanis egy régi, ISA foglalatos kártyától olyan hangot hallottam, amit mástól még eddig nem...
Két kártyára gondoltam elsõként:
http://www.pcx.hu/termek/creative-soundblaster-surround-5-1-vx-hangkartya-97060
http://www.pcx.hu/termek/sound-blaster-audigy-se-7-1-oem-hangkartya-00719
Mit gondoltok? Esetleg ugyanennyiért tudtok valami alternatívát ajánlani?
Channelek lényegtelenek, egy 2.1-es hangfal + néha mikrofon, de hangfal helyett is
sokszor csak egy füles megy bele(Meg nagy ritkán hifi :D).
1db PCI-Express x1 és 1db PCI foglalat áll rendelkezésre.
Az utóbbit választanám, de nem tudom, hogy hardveresen támogatja-e az EAX Advanced HD 3.0-t,
egy fórumon olvastam, hogy csak bizonyos chippel szerelt Audigy kártyák támogatják,
és akkor már jó lenne egy olyan.

6
Kérdések, Segítség / Fog ez így mûködni(PC konfig)?
« Dátum: 2012. November 06. - 21:43:56 »
Helló.
Tervezek egy adott konfigot:
Lap: Gigabyte 780T-D3L(DDR3)
CPU: AMD Athlon II x2 270 3,40GHz(ha jó minden, akár 4 maggal)
RAM: Samsung DDR3-1333 4Gb(1x4Gb)
VGA: Gigabyte ATI Radeon HD 6670 1Gb GDDR3-1600(GDDR5-ös nekem drága :()
HDD: 20Gb WD + 40Gb Samsung(eddigi IDE-sek, késõbb új SATA-s WD)
Táp: FSP Hexa 450/500W
Nagyjából ennyi az érdemi része.
Nem egy high-end gép, de nekem bõven elég az, ha még pár évig elindít játékokat, akár LOW-MED grafikán.
Gigabyte buzi se vagyok, viszont ár/érték(felszereltség) szempontjából nekem ezek a nyerõk.
Na a problémám az lenne, hogy az alaplap ugyebár DDR3 foglalatos, ugyanilyen RAM is megy bele.
Viszont a proci elméletben csak DDR2-es memóriavezérlõt tartalmaz, így nem tudom,
hogy fog-e így együtt mûködni a cuccos.
Van tapasztalatotok ilyennel, esetleg rendelkeztek információval róla?
Az alaplap támogatott processzorok listájában benne van ez a példány,
ezért remélem, a memóriavezérlés sem fog gátat szabni neki.

7
Segítségkérés / Szex animáció library.
« Dátum: 2012. Július 18. - 23:16:40 »
Halihó.
Elég régi problem, a napokban régi SAMP-os haverokkal elkezdtünk privátra újra összedobni
egy régi szerót, de ami régen is problem volt: SZEX ANIMOK.
FUN szeró, szóval a lényeg a hülyülés.
Amit megtudtam, lehetséges SAMPban:
 
if(strcmp(cmd, \"/animsex\", true) == 0)
        {
                switch(strval(tmp))
                {
                        case 1: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 2: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 3: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 4: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 5: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 6: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 7: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_CUM_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 8: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_CUM_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 9: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_FAIL_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 10: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1_FAIL_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 11: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2_FAIL_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 12: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2_FAIL_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 13: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3_FAIL_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 14: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3_FAIL_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 15: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1TO2_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 16: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_1TO2_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 17: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2TO3_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 18: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_2TO3_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 19: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3TO1_W\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        case 20: ApplyAnimation(playerid, \"SEX\", \"SEX_3TO1_P\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);
                        default: SendClientMessage(playerid, COLOR_INTERFACE, \"Syntax: /animsex [1 - 20]\");
                }
                return 1;
        }

 
A probléma ott van, hogy a SAMP team letiltotta a \"SEX\" libraryt.
Errre keresnék megoldást, valami módszerrel lehetne engedélyezni ezt?
Akár egy plugin, vagy bármi. FUN szerókra jó lenne, meg hát RP-ben sem kifejezett hátrány.
Ha bármi ötleted van, légy szíves írj, jó lenne megoldani a problémát, nem csak nekem ;)

8
Kérdések, Segítség / Processzor hõmérséklet
« Dátum: 2012. Július 02. - 20:18:05 »
Helló.
Adott nekem egy Fujitsu-Siemens D1521 alaplap/ház,
Intel P4 2,4GHz
1,25Gb DDR-333
AMD Radeon HD 3650 512Mb AGP
40Gb Samsung + 20Gb WD Caviar ATA vinyók.
Az alaplapon összesen 2db SYS-FAN csatlakozó van, CPU-FAN nincs!
Okos Fujitsu a tápegység ventilátorával gondolta kifújni a hõt.
Én már raktam rá egy CoolerMaster hûtõt, amit 3,0GHz-es P4-hez vettem direkt.
Jó is, de a problémám az, hogy vagy az alaplap, vagy a processzor(vagy egyik se) nem méri
a proci hõmérsékletét.
Két kérdésem lenne, az egyik, hogyan lehetne megtudni a processzor
hõmérsékletét(progi eddig egy sem ismerte fel, BIOS egy hulladék, csak azért van h menjen a gép..),
a másik, hogyan lehetne ezt a SYS-FANra kötött ventit esetleg nagyobb
fordulatszámra ösztökélni?
Sajnos 3 tûs, úgyhogy nagyon nem tudtam még mit kitalálni rá.
Valahogy tán át lehetne verni a hõérzékelõjét, mert ebben van,
ugyanis nagyobb CPU hõnél(pl. ha játék megy) feljebb emelkedik a fordulatszáma.
Nem tudom, van-e rá megoldás egyáltalán, szívem szerint raknám át
egy Mercury alaplapba, de ott újabb problémák vannak, pl. 266MHz a maximum memóriatámogatás.
(400MHz-es memót meg azért vétek már olyanba rakni)
Ráadásul azt 3,0GHz procival használnám, ha még egyszer beindulna....
A fõ problémát a nagy meleg adja, szobában 31 fok, de dél táján van az több is.
Lassan le kell vegyem a házat is, ha nem akarok kondit cserélni :mistrust:

9
Általános / Sniper VS RPG
« Dátum: 2012. Június 16. - 23:25:54 »
Hali szeretnék feltenni egy kérdést,
láttam róla videót, amint Sniperrel kilõnek RPG-bõl kilõtt rakétát.
Ez tényleg lehetséges SAMPban, vagy csak valami mod?
Sajnos tesztelni most nem tudom, de érdekel :D
A videót nem találtam meg, ha meglesz kiteszem.

10
Segítségkérés / CreateObject megjelenítési távolság
« Dátum: 2012. Május 29. - 21:05:46 »
Sziasztok, lenne egy problémám a fent említett paranccsal.
Az utolsó paraméter, azaz a távolság egyáltalán nem változtat semmin.
Amit találtam, hogy max érték 300, próbáltam, ugyanaz, mintha nem lenne bent semmi.
Ha tudtok valamit, hogyan lehetne belõni egy legalább olyan szintre, hogy egy hosszabb
utca egyik végébõl lehessen látni a másik végén lévõ objektet,
akkor pls írjatok!
18728
\"18728.jpg\"
Errõl az objektrõl van szó, 0.3c-s, nem tudom, ez számít-e.

11
Kérdések, Segítség / Boot problem
« Dátum: 2012. Május 03. - 19:56:39 »
Szeretnék tõletek segítséget kérni számítógépes ügyben.
Eddig 2 oprendszer volt a gépemen,
Windows XP SP3 és Ubuntu Linux 10.04 LTS.
Ubuntut elcsesztem egy külsõs ATI driver felrakásával,
újra akartam dobni, de a GRUB nem hajlandó betölteni(mivel eleve nincs...).
Ideiglenes megoldás az Ultimate Boot CD egy boot kezelõje,
de több OS-t így nem tudok kezelni, amíg újra
nem megy fel linux és hozzá GRUB.
Valami javaslatotok van?
(Ubuntu lemezem ment tönkre, 44%-nál megakad. Majd felrakom 9.04-et,
de most nem linuxszal akarok pöcsölni. Így is épp hogy betöltött XP,
így is 3 fele osztott 20! GB-os vinyót kaptam eredményül :D)

12
Szkript kérések / Kamera hova néz?
« Dátum: 2012. Április 09. - 21:38:48 »
A kérdésem, valahogy le lehet-e kérdezni, hogy a kamera milyen pontra néz?
Z pozíció akár lényegtelen, az X és Y lenne a mérvadó :)

13
Bemutatkozás / Rewan
« Dátum: 2012. Február 24. - 22:06:18 »
Sziasztok!
 
Hát én sem siettem el a bemutatkozást,
most már viszont elég ideje vagyok itt, hogy írjak valamit magamról. :)
16 éves vagyok, jelenleg számítógép szerelõnek tanulok, 10. osztály.
Hobbim számítógépek tuningolása hardveresen/szoftveresen,
illetve néha elkezdek barkácsolni(ami legtöbbször kifullad egy félkész,
nagyobb ágból készült íjban :D ).
SAMP és én
2010 õszén kezdtem el komolyabban SAMPozni, ha minden igaz
a 0.2X-es klienssel. Egy FUN szerveren játszottunk haverokkal,
aztán lassan elkezdtem tanulni scriptelni.
Ez jó ideig annyit jelentett, hogy bírtam írni egy SendClientMessage-t :sly:
Házi szerveren jó ideig futtattunk egy saját LVDM edit modot,
volt is néhány visszatérõ playerünk.
Aztán talán 2010 telén beszéltük, hogy milyen élethû dolgokat meg lehetne
csinálni SAMP-ban, kisebb szerepjátszásokat(szabályok nélkül) nyomattunk is.
Az egyik admin/társtulaj felhívta a figyelmemet RP szerverekre, amikben
vannak munkák, lehet kocsid, házad, stb, stb.
Sajnos én is így kezdtem, legyen minél több mindenem. :(
Felmentünk egy délután nevezetesen az akkori Fantasy RP-re,
maga a mod(GF átirat) igencsak megtetszett.
Elég fura dolgok voltak így elsõre, pl. egy adminnal összevitatkoztam,
hogy a /me egy baromság. Arra számítottam, hogy pl. konkrétan a /me betöri a kocsi ablakát
parancsra történik valami szerverszinten :D
Aztán haverom, akivel fent voltam, épp telefonáltunk(mondanom sem kell, IC-OOC keverés),
viccelõdött, nehogy sok legyen a telefonszámla, tegyük le. :angel:
Este megint visszamentünk, itt követtem el valószínûleg a legnagyobb non-omat :D
Sötét volt már, utcán, kórház elõtt(Fort Carson) sétálunk, szép lassan gurul egy fekete
furgon, berántanak. Kiszállok, megint berántanak.
Haverom kirángatja a sofõrt, én pont kiszállok, elhajt a kocsival.
Engem meg M4-el kergetnek fél falun keresztül...
Rendõrségen bújtam meg egy ideig.
Lassan elkezdtem komolyabban feljárni, néhány AJ után megpróbáltam
minden szabályt betartani.
Elkezdõdtek a tulaj váltogatások, az új
tulaj pedig adminkihasználó nonos emberke volt,
így otthagytam egy idõre a szervert.
Haverokkal beindítottuk szerverünket rendes hoszton,
leginkább a saját modunkkal(bár volt rajta RP is, tapasztalat nélkül viszont
kár is volt felrakni).
Legnagyobb elért playerszám ha jól emlékszem 20-21, de az borzasztó
egy FUN-on, ha egyedül vagy admin, tolják tele a chatet, reportolnak, cheatelnek,
ráadás a fele nem is magyar :D
Egy idõre szünetelés, aztán elkezdtem LVDM alapokra írni egy RP modot.
Elkezdtem újra járni Fantasyra, mivel most már egy normális tulaj volt színen.
Egy idõ után be akarta zárni, de végül ketten kezdtük el vezetni/fejleszteni
Aqua RP néven. Az RP szintet nem bírom megítélni, milyen volt,
mivel ha RP-ztem, akkor általában csak RP-sebbekkel nyomtuk
viszonylag elszigetelten másoktól, adminként pedig leginkább
csak specelni kellett az embereket, túl
sok baj nem volt.
Van egy dolog, amin már egy ideje csak nevetni tudok,
de akkor eléggé felbosszantott, ráadásul valamennyire bánom is,
nem biztos, hogy mindben igazságosan döntöttem.
3 ban legfeljebb 3 percen belül.
1.: Rendõr kerget emberrablás miatt,
nagy FPS lagg, írom relogolok várjon meg,
visszajövök, beülök kocsimba, hogy üldözzön tovább, erre kirángat:
IRL nincs lagg -> /ban ID IRL nincs bann se. Nem tudom miért akadtam ki,
máskor pl. anyázásért még csak warnt sem adok.
2.: Kocsival állunk egy sikátorban, SZERELÕ megáll elõttünk, kiugrik
kocsiból, M4-el agyonlövi a társamat(mondjuk M4-et honnan szedett nem tudom,
ha jól emlékszem csak SWAT férhetett hozzá, az meg nem volt használva). DM.
3.: Másik szerelõ jön, ~30-al el mellettünk, a megkötözött, nálam ülõ
foglyul ejtett haverját \"berántja\" maga mellé.
Igazából ha higgadt vagyok, az elsõért és harmadikért valószínûleg
csak kickelek/AJ-t adok, de már eleve felidegesítettek, az erdõ közepén
elkezd belénk jönni egy mentõs...
Belekezdtünk a Candem RP-be(azt hiszem ez volt a neve), de kiszálltam.
2011 májusától kb. pedig dolgozok az Epic-en,
egyszer-kétszer beszálltam még kisebb idõkre más projektekbe,
de semmi komoly.
Az Epicbe nem csak úgy vaktában vágtam bele,
volt fõadmin társsal tervezgettünk, konkrétan még a Palomino-öböl elõtt állva :D
A fõ cél az \"volt\", hogy egyik frakció se unja magát el, ezért
ne kezdjen nonozni.
Akkor kezdtem elsajátítani az RP lényegét(szabályok betartásán jóval túl),
amikor már nem érdekelt, hogy mennyi pénzem van, milyen verdám,
van-e házam, stb. A csapat érdekelt és izgalmas akciók lebonyolítása lehetõ legRP-sebben.
Jó pár dologra rájöttem a Non-Teamnél, illetve sok dologban megváltozott
a véleményem az RP-t illetõen egy M.A.G.U.S törvénykönyv olvasgatása után(köszi Indi :D)
Jelenleg itt tartok, régen RP-ztem már jókat, remélem azért még menni fog :sly:
Nem valami izgalmas iromány, most ennyi telt ki tõlem :)
Ha valamit még tudni akarsz, írj ide vagy PM-ben.
Ui.: Képtelen vagyok szép szöveget formázni itt, ezért bocsi elõre/utólag is.

14
Archívum / Epic Warfare
« Dátum: 2011. Augusztus 04. - 16:36:58 »
Sziasztok!
Szeretném bemutatni nektek a fejlesztés alatt álló
Role Play szerveremet.
A mod már régóta(kb. május vége) íródik kisebb-nagyobb szünetekkel.
Teljesen új mod, egy alap .pwn fájlból készül.
Van egy pár oka amiért belekezdtem,
néhány:
-Nincs már(legalábbis jelenleg) olyan Role Play szerver, ahol normálisan lehetne játszani/RPzni
-Az ötletek páraknak tetszenek
-Régi álmom egy RP szerver megvalósítása, de eddig idõ és tudás
hiányában elmaradt.
A fejlesztések folyamatosan zajlanak, eddig is megvan már egy pár jó dolog,
de még akad mit elkészíteni is.
Pár szó a szerverrõl:
A szerver alapköve a játékosok közti interakciók, így
a legtöbb dolog nehéz, vagy akár lehetetlen lesz mások
bevonása nélkül.
Fontosnak tartom, hogy a kezdõket is bevonják az RPbe
azon kívül, hogy elrabolják(amit amúgy sem lehet), vagy a rendõr kergeti.
A nonozások kiszûrésére a késõbbiekben külön adminsegédekkel próbálunk
meg hatni, akik többszörös vagy nagyobb, de még nem súlyos non után
\"kivonhatják\" az adott játékost az RPbõl, majd egy külön, erre fenntartott VWben/interiorban
elmagyarázhatja, mit nem csinált jól, pontosan milyen szabálysértést követett el stb.
A szerver mûködésének fontos része még a gazdaság,
mely minden nagyobb cselekedettõl függhet.
Függhet sikeres rendõri/katonai akcióktól, állami vállalatoktól,
az állam területeitõl, illetve a valutaárfolyamtól is.
A szerveren elõreláthatólag háromféle valuta lesz, a fõ pénz
a forint, a két másodlagos pedig a dollár és az euró.
Ha már az állam területeirõl szó esett, fontos megemlíteni,
hogy két állam verseng egymással, LS falvak és LV falvak, melyek
központjai Palomino és Fort Carson, de ez még változhat.
A területek vándorlása történhet árusítással(pl. LS falvak fizet egy elvesztett területéért cserébe),
vagy háborúval.(Ezért lenne is értelme a hadseregnek)
Ehhez jön majd külön Háborús RP szabályzat,
mely még kidolgozás alatt áll.(ugyanis itt sem szeretnénk meglátni,
hogy szimpla DM megy, egymásba rohan mindenki, aztán ölik egymást)
Fontos még, hogy a lehetõ legRPsebben próbáljuk meg \"felszerelni\" a szervert,
egy akármilyen szedett-vedett banda nem fog M4ekkel és Sniperekkel szaladgálni, ahogyan
sportautókkal sem.
A banda rendszer valószínûleg marad a szín tiszta RPben:
A játékosok összejönnek, összedobnak pénzt, vesznek jármût, fegyvert, ruhát és kész is.
Ennek segítésére bankot bárki rabolhat majd, de a széf kirablásához(lehet simán
a pénztárat is) szükség lesz több emberre is, mint pl. robbantómester.
Valószínûleg még frakcióként helyt kapnak a terroristák, akik a két államtól függetlenek
és több, mindkét állam területén megtalálható rejtekhellyel is rendelkeznek.
A várható megnyitási idõpontot sajnos nem tudom megmondani,
mivel egyedül scriptelek(egyenlõre nem kívánok társat, így a legjobb csak picit lassú) így
picit hosszú dolog, de remélhetõleg még idén megnyithatunk.
A szervert valószínûleg 50 slottal indítjuk majd az FPS-Systemtõl,
saját tárhellyel kezdünk, a legelején .tk domainnel valószínûleg,
mivel csak a kezdéskor rendeljük meg a valószínûleg .hu vagy .net domaint.
Saját weboldal(nem egy SMF, de saját és könnyen fejleszthetõ), késõbbiekben UCP.
A szerver NEM MySQL felhasználással készül, de a késõbbiekben szívesen áttérünk rá.
Köszönöm, hogy elolvastad, remélem hamarosan még több hírrel szolgálhatok!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal