Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Tomasz

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlesztőt Keresek!
« Dátum: 2016. Január 16. - 09:45:22 »
Pontosan miben kéne segíteni, mert egy-két textdrawot elhelyezni meg állítgatni az értékét nem egy nehéz meló.
EDIT: Bocs nem láttam hogy ez egy MTA-s topic szóval én nem tudok segíteni :D

2
Kérdések, Segítség / Raspberry Pi-on SA-MP szerver
« Dátum: 2015. December 26. - 12:06:31 »
Sziasztok!
 
Már régóta tervezek venni egy Raspberry Pi-t és egy jó ideje nézek videókat, valamint olvasok cikkeket róla hogy mire is jó, mire éremes használni stb. és felmerült bennem hogy lehetne-e rajta SA-MP szervert futtatni. Arról már nagyon sok videót találtam hogy hogyan lehet VPN-enként használni úgymond, viszont arról már semmit nem találtam hogy valaki kipróbálta és működött neki. Azt tudom hogy régebben amikor még 0.3x meg 0.3e volt akkor az volt a probléma hogy a Raspberry-nek ARM CPU-ja van mint a tabletekben meg az újabb telefonokban és ezért nem tudja kezelni a SA-MP szervert viszont az egyik fórumon azt írták hogy a 0.3x-ben már talán megolják hogy fussosn a szerver ARM procin is. De azt is tudom hogy ezt nem nagyon tudhatták megvalósítani a pawn nyelv miatt ha jól tudom.
Ennek ellenére én mégis megkérezem hogy valamilyen módon meg lehetne-e oldani, mondjuk valami x86 emulátorral (nem tuom hogy van-e ilyen :D) vagy valami más módon.

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dinamikus gang rendszer
« Dátum: 2015. Február 27. - 19:28:49 »
Sziasztok!
 

Elhoztam nektek egyik nem rég készített scriptemet és úgy gondoltam hogy publikálom ugyanis sokaknak jól jöhet.
 


Amit tudni kell a scriptről:
Készítette: Tomasz
Készítési idő: 30 perc kb.
Ez a script arra szolgál hogy a játékon belül úgynevezett gang-eket tudjunk létrehozni. Be lehet állítani a gang-ek nevét, rangjainak nevét valamint a maximális rangot. Csináltam bele egy-két teszt parancsot amivel beletudjátok magatokat rakni a gang-ekbe, tudjátok állítani a rangotokat, le tudjátok kérni a gangek nevét valamint id-jét, és meg tudjátok nézni a rangokat. A script nem tökéletes pl.: néhány parancs nincs tökéletesen kidolgozva, de ettől függetlenül a script működik és használható.
FONTOS! A scriptfiles-ban hozzatok létre egy Gangs nevű mappát! Enélkül a script nem működőképes.
Letöltési linkek:
A scripthez szükséges includeok, pluginok:
dini: http://www.solidfiles.com/d/a8b1739b29/Dini.inc
sscanf2: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
zcmd: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
A scripthez a linkek:
Pastebin: http://pastebin.com/2h0WpCqb
Solidfiles: http://www.solidfiles.com/d/13b52d0ccd/GANG.pwn
 

#include <a_samp>
#include <dini>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#define MAX_GANGS 10
#define GANG_NAME 1000
#define GANG_RANG 1500
new str[256];
new pGang[MAX_PLAYERS];
new pRang[MAX_PLAYERS];
enum gang
{
ID,
Nev[256],
Rang1[256],
Rang2[256],
Rang3[256],
Rang4[256],
Rang5[256],
Rang6[256],
Rang7[256],
Rang8[256],
Rang9[256],
Rang10[256],
MaxRang
}
new GangInfo[MAX_GANGS][gang];
stock LoadGangs()
{
for(new i=1;i<MAX_GANGS;i++)
{
format(str,sizeof(str),\"/Gangs/%d.ini\",i);
if(fexist(str))
{
    GangInfo[iD] = i;
   GangInfo[Nev] = dini_Get(str,\"Nev\");
   GangInfo[Rang1] = dini_Get(str,\"Rang1\");
   GangInfo[Rang2] = dini_Get(str,\"Rang2\");
   GangInfo[Rang3] = dini_Get(str,\"Rang3\");
   GangInfo[Rang4] = dini_Get(str,\"Rang4\");
   GangInfo[Rang5] = dini_Get(str,\"Rang5\");
   GangInfo[Rang6] = dini_Get(str,\"Rang6\");
   GangInfo[Rang7] = dini_Get(str,\"Rang7\");
   GangInfo[Rang8] = dini_Get(str,\"Rang8\");
   GangInfo[Rang9] = dini_Get(str,\"Rang9\");
   GangInfo[Rang10] = dini_Get(str,\"Rang10\");
   GangInfo[MaxRang] = dini_Int(str,\"MaxRang\");
}
}
printf(\"Gangek betoltve!\");
}
stock SaveGang(id)
{
format(str,sizeof(str),\"/Gangs/%d.ini\",id);
dini_Set(str,\"Nev\",GangInfo[id][Nev]);
dini_Set(str,\"Rang1\",GangInfo[id][Rang1]);
dini_Set(str,\"Rang2\",GangInfo[id][Rang2]);
dini_Set(str,\"Rang3\",GangInfo[id][Rang3]);
dini_Set(str,\"Rang4\",GangInfo[id][Rang4]);
dini_Set(str,\"Rang5\",GangInfo[id][Rang5]);
dini_Set(str,\"Rang6\",GangInfo[id][Rang6]);
dini_Set(str,\"Rang7\",GangInfo[id][Rang7]);
dini_Set(str,\"Rang8\",GangInfo[id][Rang8]);
dini_Set(str,\"Rang9\",GangInfo[id][Rang9]);
dini_Set(str,\"Rang10\",GangInfo[id][Rang10]);
dini_IntSet(str,\"MaxRang\",GangInfo[id][MaxRang]);
printf(\"A(z) %d-as/es ID-ju gang mentve lett!\",id);
}
stock BiggestGangID()
{
new num;
for(new i=1;i<MAX_GANGS;i++)
{
format(str,sizeof(str),\"/Gangs/%d.ini\",i);
if(fexist(str)) num = i;
}
return num;
}
main(){}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pRang[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == GANG_NAME)
{
    if(response)
    {
        if(strlen(inputtext) < 3) return ShowPlayerDialog(playerid,GANG_NAME,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Gang készítés\",\"Min. 3 karakter hosszúságú kell hogy legyen a név.\",\"Tovább\",\"Mégse\");
        format(str,sizeof(str),\"/Gangs/%d.ini\",BiggestGangID()+1);
        dini_Create(str);
        format(GangInfo[biggestGangID()][Nev],64,\"%s\",inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid,GANG_RANG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Gang készítés\",\"Írd be a gang maximum elérhető rangját.(Min.3 Max.10)\",\"Kész\",\"Mégse\");
    }
}
if(dialogid == GANG_RANG)
{
    if(response)
    {
        if(strval(inputtext) < 3 || strval(inputtext) > 10) return ShowPlayerDialog(playerid,GANG_RANG,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Gang készítés\",\"Minimum 3 és maximum 10 lehet!\",\"Kész\",\"Mégse\");
            format(str,sizeof(str),\"/Gangs/%d.ini\",BiggestGangID()-1);
   GangInfo[biggestGangID()][MaxRang] = strval(inputtext);
        SaveGang(BiggestGangID());
        LoadGangs();
    }
    else dini_Remove(str);
}
    return 0;
}
CMD:creategang(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,GANG_NAME,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Gang készítés\",\"Írd be a gang nevét!\",\"Tovább\",\"Mégse\");
return 1;
}
CMD:gangs(playerid)
{
for(new i=1;i<MAX_GANGS;i++)
{
    format(str,sizeof(str),\"ID %d: %s\",i,GangInfo[Nev]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
}
return 1;
}
CMD:gangbe(playerid,params[])
{
new fk;
if(sscanf(params,\"d\",fk))return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /gangbe [iD]\");
pGang[playerid] = fk;
return 1;
}
CMD:rang(playerid,params[])
{
new rang;
if(sscanf(params,\"d\",rang))return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /rang [iD]\");
if(rang > GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang])return SendClientMessage(playerid,-1,\"A rang amit beírtál magasabb mint a maximum elérhető rang!\");
pRang[playerid] = rang;
return 1;
}
CMD:myganginfo(playerid)
{
if(pGang[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Te nem vagy gangben!\");
format(str,sizeof(str),\"[iD %d] %s\",pGang[playerid],GangInfo[pGang[playerid]][Nev]);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
if(pRang[playerid] == 1) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang1]);
if(pRang[playerid] == 2) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang2]);
if(pRang[playerid] == 3) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang3]);
if(pRang[playerid] == 4) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang4]);
if(pRang[playerid] == 5) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang5]);
if(pRang[playerid] == 6) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang6]);
if(pRang[playerid] == 7) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang7]);
if(pRang[playerid] == 8) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang8]);
if(pRang[playerid] == 9) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang9]);
if(pRang[playerid] == 10) format(str,sizeof(str),\"Rang: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang10]);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}
CMD:gangrangs(playerid)
{
    if(pGang[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Te nem vagy gangben!\");
   
    format(str,sizeof(str),\"Rang 1: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang1]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
   
    format(str,sizeof(str),\"Rang 2: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang2]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 3)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 3: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang3]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 4)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 4: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang4]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 5)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 5: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang5]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 6)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 6: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang6]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 7)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 7: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang7]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 8)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 8: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang8]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] >= 9)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 9: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang9]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
   
    if(GangInfo[pGang[playerid]][MaxRang] == 10)
    {
    format(str,sizeof(str),\"Rang 10: %s\",GangInfo[pGang[playerid]][Rang10]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    }
return 1;
}
CMD:gangrang(playerid,params[])
{
if(pGang[playerid] == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Te nem vagy gangben!\");
new rang,neve[256];
if(sscanf(params,\"ds[256]\",rang,neve))return SendClientMessage(playerid,-1,\"/gangrang [RANG] [NEVE]\");
if(rang == 1)GangInfo[pGang[playerid]][Rang1] = neve;
if(rang == 2)GangInfo[pGang[playerid]][Rang2] = neve;
if(rang == 3)GangInfo[pGang[playerid]][Rang3] = neve;
if(rang == 4)GangInfo[pGang[playerid]][Rang4] = neve;
if(rang == 5)GangInfo[pGang[playerid]][Rang5] = neve;
if(rang == 6)GangInfo[pGang[playerid]][Rang6] = neve;
if(rang == 7)GangInfo[pGang[playerid]][Rang7] = neve;
if(rang == 8)GangInfo[pGang[playerid]][Rang8] = neve;
if(rang == 9)GangInfo[pGang[playerid]][Rang9] = neve;
if(rang == 10)GangInfo[pGang[playerid]][Rang10] = neve;
SaveGang(pGang[playerid]);
return 1;
}

4
Archívum / Cosmo-RPG
« Dátum: 2014. November 27. - 19:30:11 »
\"cosmorpgimg_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Honlap:
http://cosmorpg.esy.es/index.php
 



Tudnivalók a modról
A mod teljesen egyedi, nulláról kezdtem el írni és teljesen egyedül is írtam egy ideig de most már egyik ismerősöm is besegít kisebb/nagyobb dolgokba. A játéktér Blueberry és Dillimore egyenlőre. A mod folyamatos fejlesztés alatt van.


Bevezető sztori
Regisztráció után egy bevezető sztori keretében alakíthatod karaktered első pár perceit amikor megérkezik Blueberry környékére. Ezt úgy kell elképzelni hogy feljön egy dialog amin kiválaszthatod hogy mit csinálsz és 50% esélyed van rá hogy sikerül.


Zseb, tárgyrendszer
A zsebedben korlátozott mennyiségű tárgy férhet el. Nem az van korlátozva hogy miből mennyi férhet el nálad hanem hogy az össztömegük ne lépje meg a teherbírásodat. A zsebed kategóriákra van osztva hogy minél könnyebben  találd meg azt amit keresel. (pl. pénztárca, fegyverek stb.). A legtöbb tárgyal történő interakciót a zseb dialog-on érhetsz el mint például az evés, ivás, fegyver elővétele, pénztárca megnézése.


Szükségletek
-Éhség: Ha a karaktered éhes akkor venned kell ennivalót amit a boltban tehetsz meg vagy egy automatánál
-Szomjúság: Ha a karaktered szomjas akkor venned kell innivalót amit a boltban tehetsz meg vagy egy automatánál
-Álmosság: Az alvás az egyik leglassabban növő szükséglet. Aludni a motelban vagy a házadban tudsz ha már vettél
-Ürítés: Az ürítés nő a leglassabban viszont nem csak idő múltán nő. Ha eszel vagy iszol akkor is nő minimálisan.


Munkák
A legtöbb munkának vannak kikötései hogy mid kell hogy legyen, mit kell hogy tudj hogy elvállald.
Munkákhoz még csak jogosítvány kell a munkában használt járműre.
Jelenlegi munkák:
-Postás
-Pizzafutár
-Fuvarozó
-Úttisztító
Szerelő:
A szerelő munkáról kicsit érdemesebb beszélni. Ugyanis nem csak szerelni tud hanem tuning-olni is, de majd később csak a felsőbb rangú munkás fog tudni spoiler-t, hidraulikát, neont és a felnit fel/beszerelni.
Favágó:
Ez a munka szerintem az egyik legösszetettebb. . Favágásnál object-eknél lévő checkpoint-okhoz kell szaladgálnod. A f***állítás viszont nem ilyen egyszerű. Ha favágó nem vág fát akkor nem lesz fa a raktárban amit a f***állító el tudni vinni. Vagyis csak akkor lehet fát szállítani ha minimum 5 fa van a raktárban.
Élelmiszeripar:
A munkások bent a gyárban állítják elő az élelmiszert és utána ugyan úgy mint a favágónál ha van elég élelmiszer a raktárban akkor a szállító el tudja szállítani. Ha a munkások nem készítenek élelmiszert amit utána a szállítók elvisznek  a boltba akkor a boltban nem tudnak venni az ételt, italt.


Frakciók
Minden frakció scriptelve van szerveren még az illegálisak is minimálisan.
-Legális frakciók:
Három legális frakció van. A kórház, a rendőrség és a polgármesteri hivatal. A kórháznak és a rendőrségek szerintem elég nyilvánvaló a munkája valamint hogy mit tud csinálni szóval nem nagyon térnék ki rá. A polgármester egyenlőre csak pénzt tud berakni és kivenni az államszéfből. Ha nincs pénz az államszéfben akkor viszont a játékosok nem kapnak pénzt ha dolgoznak szóval ha  a polgármester nem végzi jól a dolgát le lehet váltani.
-Illegális frakciók:
Illegális frakciót lehet alapítani de alapból már van kettő. A La Cosa Nostra és a Niggas Of The Ghetto. Az illegális frakcióknak van egy széfük ami a HQ-jukon van egy kijelölt házban. Járművek nincsenek scriptelve. Egyedül még munkaruhát tudnak a frakció tagjai felvenni a ruhaboltban.


Interakciók, NPC rendszer
A szerveren egyenlőre csak álló NPC-vel találkozhatsz. Vannak a boltosok akik egy helyben állnak és amikor veszel valamit vagy ilyesmi akkor mondanak valamit. Valamint vannak az olyan NPC-k akikkel már komolyabb interakciót tudsz végrehajtani, mint például a csöves akinek adhatsz pénzt van ennivalót.


Idő, időjárás
-Az idő reálisan telik a valóságban lévő évszakhoz viszonyítva
-Az időjárás véletlenszerű. Az időjárás jelentés alapján tudsz tájékozódni a mostani valamint a várható időjárásról.


Járműrendszer, tuningrendszer
-Járművet az autókereskedésnél tudsz venni
-Egyenlőre csak egy járműved lehet
-Csak akkor tudod kinyitni egy jármű ajtaját ha a tied (Fejlesztve lesz!)
-A járművedre tudsz rakni neont, hidraulikát és néhány modellre spoilert is
-A kocsidat el tudod adni játékosoknak valamint el tudod adni az autókereskedésben
-Ha az autókereskedésben eladott járművön van tuning akkor kapsz egy kis plusz pénzt


Képességrendszer
A képesség/jártasságrendszer egy olyan dolog ami nagyban fogja befolyásolni a karaktered életét.
Minden képességet lehet növelni gyakorlással/edzéssel.
Erősség
A konditeremben tudsz edzeni, amivel nő az erősséged.
Minél erősebb vagy annál erősebben ütsz, nagyobb a teherbírásod, és ezekhez hasonló dolgot.
Vezetés
Amennyiben a vezetési képességed 0-án van nem 100% hogy sikerül beindítani egy járművet. Minél többet vezetsz, annál több esélyed van arra hogy sikerül beindítani a motort mivel nő a vezetési képességed időközönként. Ha gyorsan mész egy járművel és a képességed alacsony akkor lehetséges hogy lefulladsz a járművel.
Informatika
Az elektronikai szaküzletben tudsz venni laptop-ot. A laptop-on tudsz hackelni. Meg tudod próbálni feltörni egy ismeretlen személy gépét, a rendőrség adatbázisát, a kórház adatbázisát valamint ATM-eket. Minél magasabb szinten van az informatikai képességed annál több esélyed van arra hogy sikerül. Viszont ha nem sikerül akkor akár a rendőrség el is kaphat.


Betegségrendszer
Ha rossz az időjárás akkor van rá esély hogy beteg leszel. Ekkor valamilyen módon jelzi feléd a játék majd az életed elkezd csökkenni a betegség súlyosságától függően. A patikában tudsz venni gyógyszert amiket ha úgy veszed be ahogy a patikában elmondják neked akkor meggyógyulsz de ha pl. csak bekapsz egymás után 2-3 szem tablettát akkor mellékhatások jelentkezhetnek és súlyosbodhat a betegséged.


Házrendszer
Házakat szerte Red County területén találhatsz és vehetsz. Ha veszel egy házat négy-öt dolgot tudsz vele csinálni, kezdeni. Ki tudod nyitni valamint be tudod zárni az ajtót. Most még csak az tudja ezt megtenni akié a ház. Ha nyitva van az ajtó ki-be lehet közlekedni. A házadba tudsz venni széfet ami bele tudod pakolni a cuccaidat és tudsz aludni is ha fáradt vagy.


Bankrendszer
Amikor regisztrálsz alapból kapsz egy bankszámlát amit a játék során használhatsz. A bankban tudsz levenni, betenni pénzt, megnézni hogy mennyi pénz van az egyenlegeden, utalni más játékosnak, bankkártyát igényelni valamint lekötni a pénzed ami óránként kamatozik. Az ATM-eket csak akkor tudod használni ha van bankkártyád. Ezen kívül a bankkártyával még tudsz fizetni a boltokban.


Utószó
Köszönöm, hogy elolvastad a leírást és remélem elnyerte tetszésedet. A fejlesztésekről a szerver fórumán értesülhetsz ha esetleg nyomon szeretnéd követni a mod fejlődését.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:FavoriteRPG!
« Dátum: 2014. Október 27. - 20:08:35 »
A képek nem helyettesítik a szöveget...írj a munkarendszerről, a szintrendszerről, a frakciórendszerről stb. Annyi mindenről lehetne írni te meg beillesztesz 10-15 képet...

6
Multiplayer / VC:MP 0.3z Probléma
« Dátum: 2014. Október 27. - 16:27:16 »
Sziasztok!
Ma letöltöttem a GTA Vice City-t valamint a Vice City Multiplayer-t és amikor elindítottam a vc-mp.exe-t és csatlakoztam egy szerverre az alap single játékot hozta be. Már régen volt ilyen problémám csak nem emlékszem hogyan orvosoltam így hozzátok fordulok.
Amiket már próbáltam:
-GTA Vice City újrarakása
-GTA Vice City alapjáték letöltése máshonnan
-Több féle crack (1.0, 1.1)
-VC:MP újrarakása
-VC:MP felrakása több helyre (GTA VC gyök könyvtár, C meghajtó)
-Géprestart
Valaki le tudná írni hogy mit csináltam rosszul és hogy mi a teendő ilyenkor?

7
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halloween-i tök
« Dátum: 2014. Október 25. - 19:52:59 »
Sziasztok!
 
Halloween-ra készítettem egy egyszerű kis rövid kódot ami abból áll hogy tudsz lerakni tököt ami 1 óra múlva elrohad és törlődik az object.
Készítő: Tomasz (Én)
Ötletadó: Geno
Készítési idő: 10 perc
Tesztelve volt?: Igen
Képek:
\"sa-mp-100_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"sa-mp-101_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Letöltési link: http://www.solidfiles.com/d/046239b917/tokos.pwn
ZCMD (a kód működéséhez szükséges!): http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
Kód:
 

////////////////////////////////////////////////////////
/*           Halloween-i tök script by Tomasz         */
////////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define SCM SendClientMessage
#define PIROS 0xFF0000FF
new tok[MAX_PLAYERS];
new oTok[MAX_PLAYERS];
main()
{
printf(\"\\n----------------------------------------------------\");
printf(\"           Halloween-i tök script by Tomasz         \");
printf(\"----------------------------------------------------\");
}
forward TokRohadas(playerid);
public TokRohadas(playerid)
{
DestroyObject(oTok[playerid]);
SCM(playerid,PIROS,\"Elrohadt a tököd!\");
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(tok[playerid] == 2)
{
    tok[playerid] = 1;
    DestroyObject(oTok[playerid]);
    oTok[playerid] = CreateObject(19320,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100);
    SetTimerEx(\"TokRohadas\",60*60000,false,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
CMD:lerak(playerid)
{
if(tok[playerid] == 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
oTok[playerid] = CreateObject(19320,x+3,y,z,0,0,0,100);
EditObject(playerid,oTok[playerid]);
tok[playerid] = 2;
}
else if(tok[playerid] == 1)SCM(playerid,PIROS,\"Neked már van egy tököd, várd meg amíg elrohad!\");
return 1;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal